Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1755)
Mies oli kukkakaupassa ostamassa kukkia toiselle naiselle ja kun yllätin hänet niin koko kehonkieli kertoi että valehteli kenelle ne kukat on ostettu. Hänen piti tulla luokseni seuraavana päivänä niink kuin oltiin sovittu. Mutta eipä tullut. Pahinta oli se valehtelu päin naamaa ja se ettei hänellä ollut aikomustakaan pitää lupaustaan tavata mua seuraavana päivänä. Oli niin läpinäkyvä valhe eikä ainut epäilys jota salaili minulta. Sika!
Aion paljastaa pettämisen prepaid-liittymästä ennen joulua. Siitä saa kusipää.
Mitä täällä jotkut horisee, ettei mies petä hoikkana pysyvää ja itsestään huolehtivaa naista. Mua mies petti, vaikka olin hoikka, salilla alkanut treenata ja vartalo elämäni tikissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten pettäjät tekeekin noin alkeellisia mokia. Kiima sumentaa aivot?
No kannattaa antaa sen paskan tulla ihan kunnolla terskan päähän ja todella usein. En ymmärrä naisia jotka ei anna joka viikko paskasuolta.
Vaimo näki tiliotteessani olevat tuoreet elatusmaksusuoritukset.
Äijä oli ostanut toiselle naiselle korun. Löysin kuitin. Loppujen lopuksi onneksi pääsin eroon koko kaverista. Pettäjällä oli eri arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää huolta omasta haluttavuudestaan ja halukkuudestaan, seksi on kuitenkin tärkein yksittäinen asia suhteissa.
Kyllä, jos farkkujen takataskujen väli alkaa hipoa metriä kannattaa tehdä jotain itselleen.
Mutta eikös ne isot ahterit ole muotia ja tavoite nykyään,
Kysyy epätietoinen pieniahterinen N 43 v
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä jotkut horisee, ettei mies petä hoikkana pysyvää ja itsestään huolehtivaa naista. Mua mies petti, vaikka olin hoikka, salilla alkanut treenata ja vartalo elämäni tikissä.
Höpö höpö, petetyksi voi joutua, vaikka olisit Angelina Jolie
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen, mutta kysynpä kuitenkin. Minulla on ollut kolme parisuhdetta ja ne kaikki ovat päättyneet siihen, että olen saanut selville miehen pettäneen. Haluaisin tietää, että millaista miestä minun kannattaisi tavoitella, jotta saisin uskollisen kumppanin itselleni? Olen seurustellut kolmen hyvin erilaisen miehen kanssa. Yritin jokaisessa suhteessa välttyä sitoutumasta samanlaiseen mieheen kuin edellinen oli.
Ensimmäinen oli kristitty ns. kunnollinen mies. Ei juonut tai kiroillut, auttoi äitiään, ja muutenkin oli sellainen unelmavävy. Toinen oli perin tavallinen duunarimies. Ei yhtään mikään naistennaurattaja, vaikka välillä kävi viihteellä. Kolmas oli akateeminen, älykäs ja empaattinen mies. Sellainen, jolta voisi kuvitella onnistuvan hyvä käytös. Mutta ei onnistunut, ainakaan minun selkäni takana.
Vinkatkaa, minkälaista miestä minun pitäisi etsiä, jotta löydän henkisesti terveen puolison?
Aika ankeata, vaikka olet selvästi yrittänyt parhaasi. Voisiko vika olla sinussa? Usein miehet ajattelee, jos nainen on ruma tai tyhmä, niin kynnys pettää on pienempi. Tavallaan hävittävää on vähemmän, jos huonosti käy. Missiä pidettäisiin kuin kukkaa kämmenellä ja sen kanssa pitääkin miettiä kaksi kertaa, ennen kuin pettää.
Maailman kauneimpiakin naisia on petetty. Ja maailman komeimpiakin miehiä on petetty. Kyllähän pettäjällä on joku ruuvi väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen, mutta kysynpä kuitenkin. Minulla on ollut kolme parisuhdetta ja ne kaikki ovat päättyneet siihen, että olen saanut selville miehen pettäneen. Haluaisin tietää, että millaista miestä minun kannattaisi tavoitella, jotta saisin uskollisen kumppanin itselleni? Olen seurustellut kolmen hyvin erilaisen miehen kanssa. Yritin jokaisessa suhteessa välttyä sitoutumasta samanlaiseen mieheen kuin edellinen oli.
Ensimmäinen oli kristitty ns. kunnollinen mies. Ei juonut tai kiroillut, auttoi äitiään, ja muutenkin oli sellainen unelmavävy. Toinen oli perin tavallinen duunarimies. Ei yhtään mikään naistennaurattaja, vaikka välillä kävi viihteellä. Kolmas oli akateeminen, älykäs ja empaattinen mies. Sellainen, jolta voisi kuvitella onnistuvan hyvä käytös. Mutta ei onnistunut, ainakaan minun selkäni takana.
Vinkatkaa, minkälaista miestä minun pitäisi etsiä, jotta löydän henk
Oma kokemus on, että tuollaisella ns kiltteydellä ei ole asian kanssa juuri tekemistä. Sen sijaan kun valitsee miehen, jolla on hyvä itsetunto ja joka on juoksunsa juossut saa uskollisimman puolison. Ja nimenomaan juossut, sillä miehet jotka eivät ole nuoruudessaan testanneet naisia, ovat alttiimpia pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieraan ihmisen paskat pöntössä.
Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön.
a) mies ei käytä minun vessaanib) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa!
Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa.
Tälle piti kyllä käkättää ääneen. :D:D:D
oranssi paska :D
Hoi! Mikä tilanne oranssi paskalassa? XD
Neljäkymppinen mies kasvatti surffitukan, jota se aina hiplaili haaveilevan näköisenä. Ja alkoi tiuskimaan ja äyskimään asiasta kuin asiasta. Alkoi myös määkimään omituisesti, ehkä uuden naisen ääni tarttui. No erohan siitä tuli puolen vuoden kuluttua.
Lyhyesti: asuttiin kimpassa monta vuotta kerrostaloluukussa.
akka mt-ongelmainen minä masentunut yleisesti rahottomuudesta ja omasta saamattomuudestani.
akka kävi spykiatrilla ja tämä määräsi ssri-napit.
sen jälkeen alko akka antaa kaikille kuka vaan ymmärsi kysy.
sanoki että joskus että istuu värkki märkänä kokoajan,
päivästä toiseen halut katossa.
olin koulussa sillon muualla ja joku ukko junassa, naimisissa oleva,
oli vonkannut ja kävi kimppakämpässämme naimassa akkaa.
jotain 3 cm paksuja kiinalaiskumeja löyty patjan välistä.
alkuun akka kielsi ja mutta sitten myönsi.
muutin pois, erottiin. akka keksi myydä itseään kun nai kaikkien
kanssa. nai ehkä 100 tyypin kanssa puoli vuotta rahasta
kaikki seksuaalinen sekoilu loppu kuin seinään kun
tajus lopettaa ssri-lääkkeet.
varotin 100 kertaa miten käy kun noita lääkkeitä
alkaa vetelemään yksin.
tämän jälkeen oenole halunnut minkäänlaista suhdetta
enää kenenkään kanssa.,
enkä varmaan koskaan tule haluamaankaan vaikka
halukkaita ja kauniita naisia pyöriikin välillä ympärilläni.
Joillakin miehillä on erilaiset aivot. Yksi tuttava oli aina kun vähänkin otti alkoholia aivan hullussa metsästysmoodissa, jossa oli vain pakko saada iskettyä joku nainen. Ei enää jaksanut jutella kavereiden kanssa vaan katse kiersi hameväessä. Mies oli hyvännäköinen ja naisten mieleen, niin naisia tuli aina kun oltiin viihteellä. Vaimo tiesi, että on uskoton ja vihasi sitä, mutta katsoi silti peliä 20v, kunnes lapset oli jo isoja. Mies vaihtoi usein työpaikkaa ja ainakin pari kertaa koko perhe sai muuttaa toiselle puolelle Suomea, kun miehellä oli siellä joku kiihkeä tyttöystävä. Jossain vaiheessa lakkasin menemästä hänen kanssaan baarin, kun en halunnut olla tätä peliä mahdollistamassa. Kerrankin istuttiin iltaa heidän kotonaan kavereiden kesken, ja tämä mies parin kaljan jälkeen alkoi vaatia, että lähdetään baariin. Minä ja toinen mies kieltäydyttiin lähtemästä, mutta pari kaveria lähti ja taas kuulemma alkoi saalistus eikä herraa kuulunut kotiin pilkun jälkeen.
Kun vaimo alkoi pistää selkä seinää vasten, yritti mies päästä addiktiosta eroon, lopetti alkoholin oton kokonaan ja viihtyi kotona, ei lähtenyt enää ulos kenenkään kanssa, mutta alkoi sitten sortua selvinpäinkin ja se oli siinä. Kyseessä oli selvä riippuvuus saalistuksen huumasta. En usko, että hän ikinä pääsee siitä kokonaan eroon, vaikka itsekin syvästi kärsi avioerosta ja lastensa tuskasta, joka oli vältettävissä. Se oli jotenkin niin syvällä aivokemiassa. Eron jälkeen hänellä oli taas pysyvä suhde, mutta ei aikaakaan, kun joku aivan toinen nainen tägäsi hänet Facebookissa johonkin halailukuvaan, ja äijää vitutti raskaasti. Uusi puoliso kuitenkin pysyi rinnalla, mutta ehkä oli sovittu vapaus molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi itse
Samoin minä kerroin vaimolleni. Olin sivusuhteessa kaksi vuotta selvästi nuoremman, hyvännäköisen nuoren naisen kanssa.
Vaimon uskottomuus paljastui, kun hänen kännykkäänsä tuli push-viesti vieraalta mieheltä, jossa puhuttiin pillun nuolemisesta. Siitä kehittyi vuosikymmenen riita, mutta päätettiin kuitenkin jatkaa yhdessä. Päätöksen jälkeen vaimo on ollut mielinkielin, suorastaan käskenyt viettää aikaa kavereideni kanssa ym. Joten oma pettämiseni on pysynyt vielä toistaiseksi salassa.
Olin muutama vuosi sitten deittipalstalla. Olin vain keskustelu asteella. Tapahtui niin, että ahdistuin niin etten luullut sellaista ahdistusta olevan olemassakaan. Kävin kirkon perheterapeutin juttusilla ja hän sanoi etten kertonut mitään sellaista mitä hän ei olisi ennen kuullut. Hän sanoi ahdistuksen johtuvan todellisuuden ja fiktion ristiriidasta. En kestänyt ahdistusta enää ja päätin kertoa kaiken vaimolle. Silläkin uhalla, että huonosti kävisi. Vaimo oli hetken hiljaa ja sanoi sitten, minä olen tämän sinulle aiheuttanut. Kävimme yhdessä vielä sen terapeutin yksityisvastaanotolla. Kahden kerran jälkeen terapeutti arveli ettei meidän enää tarvitsisi tulla enää. Itsekin olimme sitä mieltä. Nyt olen sitä mieltä, etten voisi elää ilman vaimoani. Vanhememme yhdessä eikä lapsemme tiedä tästä mitään. Heille olisi ollut järkytys meidän ero. Nyt on kaikki hyvin!
Työmatkalta tulin kotiin. Istuin makuuhuoneen sängyn reunalla syömässä ja katsoin auringonlaskua joka oli lempipaikkani sitä varten. Kun koirani haukahti, säikähdin ja granola tippui lattialle. Onneksi koira ei ollut kiinnostunut ja nopeasti teippiharjalla matolta rullasin ja vieraan värisiä hiuksia tarttui kiinni muutama. Ei ollut vaikea arvata että mies vaihtoi lakanat mutta ei lattiaa siivonnut. Seuraavana päivänä ilmoitin että erotaan, mies ei ymmärtänyt miksi eroaisimme. Kuukausi myöhemmin tuttavani viestillä laittoi kuvan missä mies poseerasi ulkomailla, naisen kanssa jonka hiusten väri oli kuin teippiharjaan tarttuneet. Jälkeenpäin sain selville, että miehen "toinen nainen" oli tullut yllätysvierailulle Suomeen ja minun koirani oli kuulemma miehen koira, sinkku kun mies oli ja kaikki minun tavarani oli lukitussa tilassa miehen työhuoneessa. Kun tyttöystävä oli ihmetellyt miksi mies ei tuonut koiraansa, väitti että oli luopunut siitä.
Jää alkoi narista jalkojeni alla ja pian se jo pettikin. Onnekseni vettä ei ollut kuin metrin verran mutta housut olivat pian kuin haarniska koska pakkasta. Pääsin kuitenkin pian lämpimään.