Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1775)

Vierailija
1761/1775 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on jos vaan pettäjät käräytettäisiin. Pitäisi olla naisilla ja miehillä jotka ovat tietoisia pettävistä ihmisistä niin  rohkeutta tuoda tälläiset kuvotukset ilmi.Siinä säästyisi lopulta paljolta surulta petetyt ja ennenkaikkea jos pettäjällä on vielä lapsiakin niin eivät tarvitsisi kasvaa pettäjän valheiden ympärillä.

Tämä olisi palvelus pettäjille itselleenkin. Siinä autetaan heitä päätymään kaltaistensa seuraan.

Tässä, niin kuin muutenkin pätee sanonta: "Lika barn leka best."

Vierailija
1762/1775 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkään epäillyt miestä pettämisestä. Kerran olimme kaupassa yhdessä kun tää toinen nainen näki meidät yhdessä. Ukko oli ihan vaikeena ja lähti pois paikalta kauemmas meistä molemmista. Nainen tuli mulle kertomaan, että on ukkoni kanssa kihloissa!

Mun miehen salasuhde, sen työpaikalta, oli kertonut yhdelle naapurilleen/kaveri kai oli myös, että muuttaa ukkoni kanssa yhteen. Salapano tiesi minusta, ja minä hänestä, kun oli myös meidän naapurimme melkein, mutta mitä väliä, luuli kai että minut voi potkaista pihalle  (koti missä olin miehen kanssa virallisesti kirjoilla).

Tuo henkilö sitten tuli minulle kertomaan. Minä pakotin miehen tunnustamaan. Ilmeisesti tuo naikkonen asetti mieheni pakkorakoon, eli "kerro tai minä kerron" ja kun mies ei reagoinut, niin lauloi asian sitten itse julki ja oikein kunnolla.

Epäilin pitkään, että jotain on meneillään, mutta niin vaan mies kielsi. Oli tosin jo pitkään kehunut kuinka kiva tämä naikkonen on (naimisissa ja lapsia, alkoholisoitunut näytti olevan) ja puheissa alkoi olla aika usein. Mutta niinhän sitä vaan aina kehotetaan luottamaan eikä olemaan mikään pirttihirmu, kuten tuo yleinen termi kuuluu.

Mies kieltää tänäkin päivänä kaiken, kun perui tunnustuksensa ja selitteli kaikenlaista.  Naiselle tuli avioero ja muutti kai äitinsä luo maaseudulle.

Minä järjestin omat sutinat itselleni, ja erottiinkin välillä, mutta aloitettiin sitten alusta, ja nyt on kaikki (taloudellisesti) ok. On vaihtanut sellaiseen työpaikkaankin, missä ei taatusti ole tilaisuuksia, vaan onhan niitä muuallakin.

Vuosia on vierähtänyt. En enää kyttää mitään, mulle on ihan sama. Kun ikää  ja sairauksia tulee ja lapsenlapset, niin elämä saa ihan uudenlaiset värit. En edes jaa tätä kokemusta miehen kanssa, koska meillä ei ole yhteisiä lapsia, eli lapsenlapset ovat vain minun. Aiemmasta suhteestani mulla on yksi tytär. Tällaista kituuttamistahan tämä on, mutta voisi olla paljon huonomminkin.

Luottamuksen menetys on hyvin ikävä tunne ja petetyksi tuleminen kuin pieni kuolema.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole oikein kiinnostunut autoista. Tai mietään. Meillä on niinpäin että minä olen kiinnostuneempi ja luen käyttöihjeet. Latasin kännykkääni auton appin josta voi katsoa auton tiedot ja se näyttää myös sijainnin. Sillä voi myös parkkihallissa vilkutella valoja ja panna torvet soimaan.

Minusta tuntui että miehellä oli salaisuus. Oli tuntunut että hän kieroilee jotain. Ja yhä harvemmin hän halusi pukille kunnes seksi loppui kokonaan.

Eräänä tiistaina hän sanoi lähtevänsä "asioille" autolla. Aavistin pahaa (ja kun epäilet jotain, siihen on yleensä aihetta). AJoin taksilla lähistön kahvilaan ja käynnistin rästä auton appista tööttailyn. Mies tuli 5 minuutin päästä ovesta takkia päälleen. Kiskoen, ja silmin nähden vttuuntuneena availemaan omalla avaimellaa auton ovia ja tööttäys loppui. Odotin 10 minuuttia ja taas....kolme kertaa ehdin tehdä tämän ja si

Saattaa juuri tämä olla keksitty tarina, mutta kyllähän miehet ovat usein umpimielisiä ongelmistaan, kun pitäisi olla aina vahva. Onko tilanne ihan nuorilla miehillä muuttunut, en tiedä, mutta ainakin vähän vanhemmilla ikäluokilla on usein näin. Tämä on juuri se syy, miksi haluaa varmistua epäillystä pettämisestä vaikka sitten luuria tutkimalla ennen kuin alkaa eroa puuhaamaan.

Vierailija
1764/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli ollut huono tuuri autonsa kanssa: Se varastettiin ja löytyi pari päivää myöhemmin rikottuna metsästä. Kaverini otti opikseen ja asensi seurantalaitteet perheen molempiin autoihin, omaansa ja vaimonsa. Tavoitteena oli nopeuttaa auton löytymistä ja saada varkaat kiinni jos autoista joku vielä varastetaan.

Vaimonsa lähti työmatkalle, järjestämään messuja ulkomaille. vaimo pahoitteli, että kaksi viikonloppua menetetään koska messuosasto pitää rakentaa ennen Maanantaina alkavia messuja ja purkaa messujen jälkeen viikonloppuna. Messujen piti olla keski-euroopassa. Vaimonsa pakkasi viikon tavarat mukaansa, kävi kampaajalla ja lähti reissuun kun kaverini jäi huolehtimaan perheen lapsista kotiin. Viikon aikana kaverini vilkaisi seuranttalaitteen saitin kautta että olisiko naisen auto turvallisesti paikallaan Helsinki-Vantaan lentokentällä. Ei ollut. Auto oli erään kylpylähotellin parkkipaikalla Espoossa.

Kun auton outo sijainti paljastui, kaverini lähti vikaisemaan tilannetta. Totta se oli: Vaimonsa auto seisoi kylpylähotellin parkkipaikalla eikä lentokentällä. Kaverini käveli respaan ja kysyi vaimonsa nimellä hänen huonettaan. Hänelle annettiin huoneen numero. Kaverini meni koputtamaan huoneen ovelle ja kukas hotellihuoneen oven avasikaan kuin hänen vaimonsa ! -Kun kummatkin katselivat toisiaan hämmästyneenä, ovelle käveli myös tuntematon mies huoneen vessasta ja kysyi mistä on kyse. Kaverinikin kysyi mistä on kyse. Vaimonsa seisoi ovella naama punaisena ja hiljaisena.

Vierailija
1765/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta on jos vaan pettäjät käräytettäisiin. Pitäisi olla naisilla ja miehillä jotka ovat tietoisia pettävistä ihmisistä niin  rohkeutta tuoda tälläiset kuvotukset ilmi.Siinä säästyisi lopulta paljolta surulta petetyt ja ennenkaikkea jos pettäjällä on vielä lapsiakin niin eivät tarvitsisi kasvaa pettäjän valheiden ympärillä.

Tämä olisi palvelus pettäjille itselleenkin. Siinä autetaan heitä päätymään kaltaistensa seuraan.

Tässä, niin kuin muutenkin pätee sanonta: "Lika barn leka best."

Jå. J.P.

Vierailija
1766/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein komennustöitä vierailla paikkakunnilla aina kulloisenkin projektitilanteen mukaan. Kerran projektimme valmistui ennätysajassa, etuajassa. Päätin yllättää vaimon. Kävin ostamassa herkkuja hyvän viinipullon ja kukat. Menin kotiin pari päivää etuajassa, ihmettelin eteisessä vieraita miesten kenkiä, kuulin ähinää makuuhuoneesta, avasin oven ja näin vaimoni vieraan miehen kanssa täydessä työn touhussa. Se oli sen avioliiton loppu. Vaimon ja vieraan miehenkin suhde päättyi. Paljon pahaa mieltä tyhmyydestä. Talokin myytiin alihintaan että päästiin eroon.

Vierailija
1767/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa peiliin 2

minuutin muna 

Vierailija
1768/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahvipöydän kesämökkejä koskevassa keskustelussa työkaveri kehaisi kesämökkimme hienoa olohuoneen kalustusta ja nykyaikaista keittiötä. Keskustelun jälkeen aloin ihmettelemään, että mistä hän voi tietää mitä kesämökillämme on tai ei ole ? Koska olemme vuorotöissä, tarkistin milloin puolisoni oli käynyt lämmittämässä mökkiä ja tarkistamassa kaiken olevan kunnossa. Sitten katsoin työkaverini työaikatauluja. Puolisoni mökkireissut ja työkaverini vapaat osuivat 1:1. Samalla minulle selvisi että miksi kaikki tavarat eivät olleet mökillä aina samassa paikassa kuin aiemmin olivat olleet tai missä niiden vakipaikka oli. Puolisoni kielsi kaiken, mutta työkaveri tunnusti kun asiasta kysyin.

Vierailija
1769/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siippa nappasi kännykkänsä rauhallisena koti-iltana kun katsoimme telkkaria (Lauantai), ja juoksi vessaan keskustelemaan soittajan kanssa, että en muka kuulisi keskustelun sisältöä. Laittoi vessan ovenkin lukkoon. Kävin oven takana kuuntelemassa. Selvä juttu. Kun tuli ulos vessasta väitti keskustelleensa tyttärensä kanssa. Meni hiljaiseksi kun sanoin kuunnelleeni, sillä oman tyttären kanssa ei sellaisia juttuja toista tuntia jutella. Se liitto päättyi siihen.

Vierailija
1770/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

Kyllä. Olin jo miettinyt(epäillyt) asiaa....

Olin nukkumassa (sammunut viinin jälkeen), siis bestikseni oli meillä kylässä ja olimme juhlineet.

Heräsin tyhjään vuoteeseen keskellä yötä. Oli ajatus käydä vessassa ja tarkistaa asiat.

Bestikseni nojaili ex-mieheeni ja kun kävin tivaamassa/kysymässä asiasta, Mieheni veti minulta polvet alta.

Seurauksena nivelsiteiden rikkoutuminen. Kärsin yhä edelleen(polvileikkausten jälkeenkin) mielettömistä kivuista. 

bestis ei ole enää bestis, eikä enää kelpaa edes ex-miehelleni. Ex-mieheni on yksinäinen.

sain vuosien jälkeen kuulla hieman totuuksia  exästäni ja ex-bestiksestäni.....Olin ollut valtavan sinisilmäinen.

Minulla on ihana parisuhde nykyisin. 

Vierailija
1771/1775 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

Kyllä. Olin jo miettinyt(epäillyt) asiaa....

Olin nukkumassa (sammunut viinin jälkeen), siis bestikseni oli meillä kylässä ja olimme juhlineet.

Heräsin tyhjään vuoteeseen keskellä yötä. Oli ajatus käydä vessassa ja tarkistaa asiat.

Bestikseni nojaili ex-mieheeni ja kun kävin tivaamassa/kysymässä asiasta, Mieheni veti minulta polvet alta.

Seurauksena nivelsiteiden rikkoutuminen. Kärsin yhä edelleen(polvileikkausten jälkeenkin) mielettömistä kivuista. 

bestis ei ole enää bestis, eikä enää kelpaa edes ex-miehelleni. Ex-mieheni on yksinäinen.

sain vuosien jälkeen kuulla hieman totuuksia  exästäni ja ex-bestiksestäni.....Olin ollut valtavan sinisilmäinen.

Minulla on ihana parisuhde nykyisin.

Hyvä luoja! :o Miten? Potkaisiko? Onneksi ei "tuon enempää", miehet kun kärytessään usein jäävät uhoten sen sutturan selän taakse piiloon, kunnes katuvana yrittävät kotiin palata. Olisi voinut tehdä jotain todella pahaa, kun siinä vosun edessä  kukkoili.

Nostitko syytteet?

Onneksi nykyään kuitenkin hyvin asiat! Kamalaa mitä tarinoita, elävästä elämästä!

Vierailija
1772/1775 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-Mies lähti työmatkalle. Ennen lähtöä kertoi, että asuu sitten eri hotellissa kun muut kollegat, koska ne ovat niiiiin rasittavia. (Tyyppi on ainut mies työpurukassa.)

No. Miehen tultua matkalta löytyikin lounaskuitteja, oli maksanut jonkun lounaat. Ok, vähän sheidiä. Sitten löytyikin kuva, jossa sängyn lakanoita oli avattu ja kuvan etuosassa pullo viiniä ja kaksi lasia.

SIIS kuka nainen viitsii lähteä jonkun naimisissa olevan miehen kanssa sen työmatkalle ja odotella sitä hotellihuoneessa? Käy ostamassa viinit ja lähettää sille tollasia kuvia?

No respect. En voi tajuta.

Vierailija
1773/1775 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan kahvipöydän kesämökkejä koskevassa keskustelussa työkaveri kehaisi kesämökkimme hienoa olohuoneen kalustusta ja nykyaikaista keittiötä. Keskustelun jälkeen aloin ihmettelemään, että mistä hän voi tietää mitä kesämökillämme on tai ei ole ? Koska olemme vuorotöissä, tarkistin milloin puolisoni oli käynyt lämmittämässä mökkiä ja tarkistamassa kaiken olevan kunnossa. Sitten katsoin työkaverini työaikatauluja. Puolisoni mökkireissut ja työkaverini vapaat osuivat 1:1. Samalla minulle selvisi että miksi kaikki tavarat eivät olleet mökillä aina samassa paikassa kuin aiemmin olivat olleet tai missä niiden vakipaikka oli. Puolisoni kielsi kaiken, mutta työkaveri tunnusti kun asiasta kysyin.

Ainoa hyvä puoli työkaverissa on että reilusti tunnusti.

Kukaan exkumppanin hoito ei oo kyenny moiseen. Hävettää liikaa. 

Vierailija
1774/1775 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-Mies lähti työmatkalle. Ennen lähtöä kertoi, että asuu sitten eri hotellissa kun muut kollegat, koska ne ovat niiiiin rasittavia. (Tyyppi on ainut mies työpurukassa.)

No. Miehen tultua matkalta löytyikin lounaskuitteja, oli maksanut jonkun lounaat. Ok, vähän sheidiä. Sitten löytyikin kuva, jossa sängyn lakanoita oli avattu ja kuvan etuosassa pullo viiniä ja kaksi lasia.

SIIS kuka nainen viitsii lähteä jonkun naimisissa olevan miehen kanssa sen työmatkalle ja odotella sitä hotellihuoneessa? Käy ostamassa viinit ja lähettää sille tollasia kuvia?

Varmaan jotenkin vajaa ihminen. Luuli, että on fiksukin

Vierailija
1775/1775 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iljettävää.