Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1755)

Vierailija
1701/1755 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1702/1755 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotisessa avioliitossa oli aallonpohja. Oltiin tosi kiireisiä iltaa myöten ja seksi oli tosi kaavamaista. Yhtäkkiä vaimo ilmoitti juhannuksena, että avioliittomme saattaa loppua, ellen suostu avoimeen liittoon. En suostunut. Ahdistuin tästä tosi paljon ja kysyin, onko hänellä toista miestä. Kuulemma ei. Meidän seksimme määrä romahti kolmasosaan ja vaimo ei ollut siinä ihan läsnä. Tätä jatkui kaksi kuukautta, enkä saanut vaimoa mistään valheista kiinni. En paljon nukkunut eikä töistä tullut mitään, avioero pyöri mielessä. Sitten ratsasin hänen kännykkänsä, ja sieltä löytyi keskustelua rakastajan kanssa. Vaimo myönsi heti kaiken ja romahti henkisesti. Kuulemma hän oli suhteen jo lopettanut, kun ei kestänyt kaksoiselämää. Minun "olisi pitänyt" heittää hänet siinä vaiheessa pellolle.

Mutta lapset ja vaimon surkeus saivat aikaan sen, etten saanut ratkaisevia sanoja suustani, ja ajattelin katsella vielä, kantaako vanhat tunteet tämän yli. Suhteen lopetuksen voisi tehdä myöhemminkin. Seurasi muutaman viikon äärimmäinen surkeus. Aiemmin uhmakas vaimo kävi todella alhaalla ja ehdotin hänelle terapiaa. Itsellä alkoi helpottaa, kun oltiin joka päivä tunteja keskusteltu ja käyty kaikki intiimeimmätkin asiat ja suhteen vaikeudet läpi, ja alkoi tuntua, että voisin antaa anteeksi ja elää asian kanssa, eikä ole enää uusia kysymyksiä. Sanoin tästä vaimolle ja hänkin nukkui seuraavan yön jo paremmin eikä vatvonut asioita kuin pari tuntia yöllä. Pikku hiljaa saatiin suhde palasista liimattua kasaan ja voi sanoa, että kolmen kuukauden päästä oltiin jo onnellisesti yhdessä. Eihän tällaista unohda ikinä, mutta kun se tulee mieleen vain kerran viikossa, ei se enää haittaa elämää. Nyt 5v päästä koen edelleen tehneeni oikean ratkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1755 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen soitti ja paljasti kaiken 

Vierailija
1704/1755 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa halutessanne myös mitä tapahtui kinnijäämisen jälkeen.

Tunnustiko pettaneensä?

Ap

En kertonut puolisolle mitään mutta aloin tulemaan kotiin yllättäen epämääräisiin aikoihin. Kun en saanut kiinni itse teossa, asensin makuuhuoneeseen kuuntelulaitteet ja sain niillä varmuuden pettämisestä.

Ahaa, nyt ymmärrän mitä mieheni sekoilee. On alkanut ilmestyä kesken työpäivän kotiin, soittelee kummia yllättäviä puheluita ilman syytä, tai jättää harrastuksensa kertomatta väliin ja ilmestyykin kotiin. Luulee siis että petän? On ennekin ollut mustasukkaisuuden riivaama. 

Vierailija
1705/1755 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kuitteja ostoksista, joita hän oli ostanut toiselle naiselle. Onneksi, pääsin eroon kaksinaamaisesta minimunasta. Luuli olevansa miesten muotovalio, mokoma hukkapätkä, jolla oli huono perä. 

Vierailija
1706/1755 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui itsensä pussiin. Ei muistanut mitä oli valehdellut aiemmin. 

Vierailija
1707/1755 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri jäi kiinni siten, että liittyi johonkin whatsapp ryhmään, eikö huomannut että itse olin siinä. Sitten kaverini lähetti kaikkea salaista sinne tietämättä minun lukemassa niitä. 😹 Kerroin kaiken kaverereilleni ja otin kuvakaappauksia, ja sitten hän kertoi että vihaa yhtä nimistä tyyppiä hänen luokalla, eli minua 👽 Sitten otin kuvia tästä ja näytin äidille.. 

Vierailija
1708/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä jotkut horisee, ettei mies petä hoikkana pysyvää ja itsestään huolehtivaa naista. Mua mies petti, vaikka olin hoikka, salilla alkanut treenata ja vartalo elämäni tikissä.

Ei petä jos kotona saa riittävästi seksiä ja huomiota. Jokainen kyllästyy siihen, että seksiä tulee vain mankumalla ja silloinkin liian harvoin. Ihan sama minkälainen missi on kotona

Vierailija
1709/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahdollisuuksia korona-ajan etätyöt antoikaan monelle pettäjälle, mentiin möksälle 'töihin'.

Jep, korona-aika mahdollisti kaikenlaista pettämisen helpottavaa. Oma mies kertoi töissä olevansa kotona etätöissä ja mulle sanoi olevansa pakosta toimistolla, todellisuudessa oli salap*nonsa kanssa tämän luona tai hotellissa. Hotelleissa oli pahimpaan korona-aikaan helppoa ja edullista käydä p*nemassa, kun hotellit vuokrasivat päivähuoneita edullisesti etätyöskentelyyn. 

Ja minä kun luulin, että piti vältellä ihmisiä koronan takia.

Vierailija
1710/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyi väritykseltään pokkeva piltti perheeseemme n. yhdeksän kuukauden jälkeen vaimoni, nykyään entisen vaimoni etelämatkan jälkeen.

Vierailija
1711/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin itse ja sain mononukleoosin. Jäin kiinni ja sain siihen astisen elämäni kamalimman taudin. Karma.

Vierailija
1712/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyi väritykseltään pokkeva piltti perheeseemme n. yhdeksän kuukauden jälkeen vaimoni, nykyään entisen vaimoni etelämatkan jälkeen.

Oon kuullu vastaavaa. Erositko heti vai yritittekö jatkaa? Miten isovanhemmat suhtautui ylläriin? Entä vanhemmat sisarukset (jos on)?

Vierailija
1713/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ol

Vierailija
1714/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi asettelu on sellainen että todennäköisesti runk..aat näillä vastauksilla

Vierailija
1715/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tulee mieleen että olet kiinnostunut aiheesta runkataksesi vastauksilla

Vierailija
1716/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tunnekuohussa paljastamaan kun luulin sillä satuttavani miestä mutta mies jätti ja hankki uuden puolison niin satutin sillä paljastuksella vain itseäni

Vierailija
1717/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli ryyppyillan jälkeen kotiin selkä täynnä raapimisjälkiä. Äitienpäivänä.

Vierailija
1718/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kerroin. Pettäjän vaimolle ja huomenna myös toisen pettäjän aviopuolisolle kun näemme töiden merkeissä.

Markolle.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
1719/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kerroin. Pettäjän vaimolle ja huomenna myös toisen pettäjän aviopuolisolle kun näemme töiden merkeissä.

Markolle.

Sitä saa mitä tilaa.

Oletko ollut pidempään sivustakatsoja ja nämä kaksi tuttuja, kavereita, sukulaisia ? Täsmennä.

Vierailija
1720/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä petti äitiäni ja naiiviudessani en ollut tätä tajunnut. Siis monta vuotta. Tämä todellakin jätti jälkensä minuun. Parikymppisenä harrastin "todistamista" että kaikki miehet pettää jos on tilaisuus ja näin todellakin oli. Yksi kerta sai mut muuttumaan kun se sai paniikkikohtauksen kesken aktin, joka muuten oli sormettamista koska ei kyennyt ihan koko aktiin mutta ei halunnut halunnut jättää mua kuiville. Luultiin että se oli sydänkohtaus ja siksi säikähdin ja en enää tee sitä. En myöskään luota yhteenkään mieheen ja hyvin harvaan naiseen. Kiitti iskä ja anteeksi kaikille joiden miesten kanssa tein tätä. En tietenkään saa anteeksi enkä ansaitse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme