Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1755)

Vierailija
1741/1755 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin baarireissulta kotiin ja kumi oli unohtunut päälle kun kävin poraamassa baarituttavuutta puistossa. Vaimo ei ollut kovinkaan hyvällä tulella kun heiluin kännissä sänkyyn käytetyn kordarin edelleen roikkuen prississä :D 

Yli päästiin siitäkin mutta enää ei kumit unohdu päälle kun piuhat poikki niin tarvi käyttää..

Voi herranen aika. Just näiden idioottien takia kaikki taudit leviää valtoimenaan. Ei paljon järki päätä pakota.

Vierailija
1742/1755 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahmaiset pikkusellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1755 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurinmies ei tiennyt minun olevan kotona ja ehti suukottaa miestäni kun tämä avasi oven. Molempien naamataulut olivat näkemisen arvoiset.

Tästä lisää, heräs kiinnostus.

No yök! Ei kiiinnosta mitkään h o m o s t e lu t

Vierailija
1744/1755 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti pläräsin miehen puhelimen, koska olin jo pitkään voinut huonosti, ja intuitioni sanoi sen johtuvan miehestä. Puhelin oli hänellä niin tiukasti aina taskussa, eikä vahingossakaan jättänyt sitä mihinkään näkyville. Yöt tyynyn alla ja saunaan mennessä piilotti jonnekin kaappiin. Selvääkin selvempää, ettei tuollainen ihminen ole rehellinen.

Kerran kavereilla olimme viettämässä iltaa ja miehen ollessa saunassa koin tilaisuuteni tulleen ja menin vessaan "isolle hädälle" puhelimen kanssa. Järkytys oli hirvittävä kun löysin sieltä kokonaisen toisen elämän. Miehellä oli naisia useita. Ällöttävää lirkutusta kaikille - käytti samoja lirkuttelusanoja kuin minullekin ja puhui naiset pyörryksiin. Yhden kanssa heistä olikin oikein parisuhteessa naisen mukaan ja olivat sopineet seuraavalle viikolle yökyläilyn miehen reissukämpälle. Hän oli siis reissuhommissa tuolloin.

Päätin yllättää miehen ja pelmahdinkin oven taakse 10 minuuttia myöhemmin tuona iltana kun nainen oli mennyt asunnolle. Mies oli täysin shokissa kun avasi oven. Hän alkoi kävellä edestakaisin, raapi päätään ja käsivarsiaan ja kutistui silmissäni siitä 195 cm ruhostaan 110 senttiseksi rääpäleeksi. Naisen heitin kirjaimellisesti ulos - hänellä ei ollut päällä enää muuta kuin alushousut ja rintaliivit, eli kiirettä oli pitänyt kun oli sinne päässyt. Naisen vaatteita en antanut heti mukaan vaan annoin odottaa niitä rappukäytävässä kun annoin palaa miehelleni.

Mies itki ja pyyteli anteeksi räkä valuen ja tajusin tuona hetkenä, että ei hän ole koskaan mikään mies edes ollut vaan pieni poika miehen kehossa. Keräsin kotona hänen vaatteensa jätesäkkeihin ja nostin pihalle, mistä hän ne haki seuraavana viikonloppuna.

Kyllä tällaiset jättää jälkensä pitkäksi aikaa. En ole halunnut mennä vuoteen edes treffeille, vaikka vientiä olisikin. Jos tänä kesänä olisi vihdoin sen aika :-D

Vierailija
1745/1755 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa peiliin 2 minuutin muna :D

Vierailija
1746/1755 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä jotkut horisee, ettei mies petä hoikkana pysyvää ja itsestään huolehtivaa naista. Mua mies petti, vaikka olin hoikka, salilla alkanut treenata ja vartalo elämäni tikissä.

Ei petä jos kotona saa riittävästi seksiä ja huomiota. Jokainen kyllästyy siihen, että seksiä tulee vain mankumalla ja silloinkin liian harvoin. Ihan sama minkälainen missi on kotona

Ja yleensä se on vielä sitä pimeässä lauantaina 21:30-21:32. Mamma makaa lahnana tai sitten selkä väärinpäin pyöreenä takaapäin

Vierailija
1747/1755 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
1748/1755 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tovin ulkomailla töissä. Normaalit yhteydenpidot hoidettiin sähköpostein ja tekstareiin. Silloin ei ollut videopuhelutita eiä zoomeja.

Jossain vaiheessa naiseni kyseli, josko saisi aloittaa vanhan tanssiharrastuksensa uudellen, kun on niin tylsää yksin. Siirsin vielä kymppitonnin rahaa hänen tililleen, että voisi ostaa auton harrastukseen ja kulkemiseen.

Eikä mennyt montaa viikkoa, kun alkoi sähkäpostiemme sävy muuttua. Pyysin erästä yhteistä tuttuamme käymään ikäänkuin "ohimennen kylässä" ja tsekaamaan, onko kaikki hänellä hyvin eikä olisi henkinen mieli järkkynyt. Koskaan ei tullut tähän vastausta. Arvasin heti, että oli näissä kansantansseissa käynyt ns. flaksi.

Kun pääsin viimein ja tulin Suomeen lomalle, oli autokatoksessa vieras Volvo parkissa. Sehän oli sitten siinä -> meni lusikat jakoon ja omakotitalo myyntiin.  Että sellainen ja tälläinen tapaus.

<i>"naisiin ei voi luottaa ja kansantanssit on pe*siistä"</i>

Vierailija
1749/1755 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on kamalaa, mutta jotenkin hymyilyttää miten jengi ei ymmärrä miten yleistä se on.

"One expert we spoke to estimated that 25% of men and 14% of women cheat in a lifetime; another said they thought it was between 20-60% of couples in a lifetime."

Tarkoittaen että about joka neljäs (1/4) pettää, tarkoittaen että (etenkin naisella) pitäis olla jo oletusarvona kun hyppää suhteeseen että on ihan hyvä todennäköisyys siihen että mies pettää jossain vaiheessa. :)

Suurin osa pettävistä miehistä pettää kumppaniaan naisen kanssa.

Eli pakko on niitä pettäviä naisiakin olla lähes yhtä paljon.

Moni varattu mies pettää sinkkunaisen kanssa. Oman eroni jälkeen, kun olen enemmän baareissa yms. liikkunut, olen vasta tajunnut, kuinka älyttömän paljon ja avoimesti jengi pettää puolisoitaan + millaisia ehdotuksia saa. Mutta toki oon kuullut ja tässäkin lukenut tosi härskisti pettävistä naisista myös. Mun ex-mies jäi kiinni, kun tuli kauheessa kännissä kotiin, jopa ihmeellisen ajoissa, illanvietosta. Nukahti ja sitten  alkoi puhelin soida. Yritin herätellä exää sulkemaan puhelimen, etteivät lapset herää, ja lopulta menin itse sulkemaan puhelinta ja siinä näin, kuka soittaa. Vastasin puhelimeen, mutta ko. hlö ei puhunut mitään. Siinä kohtaa päätin sitten katsoa viestitkin ja homma oli selvä. Tosin näitä henkilöitä oli kaksikin; maksullinen nainen & parin viikon takaa työmatkalta toinen, kumpikaan ei puhunut suomea.

Myös noi riidanhaastamiset ja muut ärtyisyydet käytöksessä hyvin tuttuja. Aina kun exä tiesi tekevänsä itse väärin, niin alkoi vikojen haku minusta ja sillä luuli oikeuttavansa itselleen pettämiset. Sama kuulemma on toistunut myös seuraavien vaimojen kohdalla. Jep, todellakin monikossa...

Vierailija
1750/1755 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jä kiinni niinkin typerällä tavalla kuin pitkillä punaisilla hiuksilla suihkun viemärin ritilässä. Voiko olla typerämpää?

Menin näyttämään, ja mies törähti punaiseksi, tunnusti sitten lopulta, että oli ollut työkaverin kanssa meillä. Mutta ei kuulemma makuuhuoneessa.

Olen antanut anteeksi.

Pakotin miehen lupaamaan, että kertoo jos jotakin on menossa, seksi vieraan kanssa ei ole niin paha kuin se, että ei pysty luottamaan.

Vierailija
1751/1755 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jä kiinni niinkin typerällä tavalla kuin pitkillä punaisilla hiuksilla suihkun viemärin ritilässä.

Nainen jättänyt tahallaan ne karvansa sinne. :D

Ton takia en ikinä tois kotiin ketään. Liian helppo vierailijan tieten tahtoen tiputtaa joku viaton korvakoru vaimon löydettäväksi. :D

Vierailija
1752/1755 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen pettäjä on narsisti tai muuten persoonallisuushäiriöinen!" Kai te oman elämänne psykolookit nyt ymmärrette, ettei tämä mitenkään voi pitää paikkaansa? Pettämään sortuvat ovat vain ihmisiä kuten muutkin. Se nyt vaan on tosiasia ettei ihminen ole yksiavioinen laji eikä parisuhteeseen ryhtyminen estä haluja ja tunteita suuntautumasta muihinkin suuntiin.

Jokainen meistä miettii joskus muita seksimielessä, mutta luotettava ja rehellinen vain miettii. Mitä tekee yleensäkään ihmisellä, johon ei voi luottaa, ja joka on viettiensä vanki? Jopa lapset ovat sivuseikka, kun nivusissa syyhyää. Yöks.

Kukaan ei ole seksin puutteeseen kuollut, tai siihen että on sama kumppani koko avioliiton ajan. Nälkään kuollaan, ja on inhimillistä vaikka ryöstää jonkun koti saadakseen ruokaa. Mutta omia himojaan pitää pystyä sivistyneen ihmisen hillitsemään. Varsinki

No tietenkin siksi, että jos homma ei sujukaan niin aina voi "palata" turvallisen mamman suojiin siipeilemään. Meillä mies jäätyään kiinni jopa ehdotti että asuttais vaan yhdessä ja hän sais käydä panemassa uutta naistaan (50 villitys sillä oli, oli kyllä kotonakin seksiä saanut säännöllisesti). Ai että minä jäisin taloon ilmaiseksi piiaksi koska mies oli täysin kädetön kaikessa kotiin liittyvässä, no ei kiitos! Myöhemmin näin sitä vuosien varrella kauppareissuilla, oli aina yksin ja kaljaa ja makkaraa korissa. Että ei tainnut niistä naisistaan sitten ilmaista piikaa ja kodinhengetärtä saada.

Vierailija
1753/1755 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
1754/1755 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli pikkujouluissa peuhannut pomonsa kanssa. Sitten hän alkoi pyöristymään, 5kk päästä tosi epäilyttävästi. Sanomatta selvää että jätin hänet, meillä oli kyllä 8v hyvä avioliitto. Onneksi oli avioehto niin sain pitää talon ja muun varallisuuteni.

Vierailija
1755/1755 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitsevää olisi samansuuntaiset elämänarvot ja elämänkatsomus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän