Mitä aiot tehdä maanantai-illan kun palsta on suljettu?
Saat psykoosin ja joku läheinen soittaa lanssin jika vie sinut Auroran sairaalan suljetulle?
Otat niin paljon rauhoittavia että pärjäät horroksessa juuri ja juuri yhden illan?
Hyppäät junan alle koska elämäsi täydellinen merkityksettömyys avautuu?
Kommentit (19)
Aion ommella. Suunnittelen sitä melkein joka ilta, mutta useimmiten jään tänne roikkumaan :(
TikTok. Mulla uppoaa sen katsomiseen useita tunteja päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole naurun asia, palstalla on erittäin paljon autisteja joilla ei ole elämässä yhtään mitään muuta ja he voivat saada hirvittäviä raivokohtauksia kun tänne pääse keksimään minkä sanan vaihtaisi pieruun.
Miksi pilkkaat autisteja, miksi et pilkkaa kaltaisiasi asenneongelmaisia?
Luen vanhoja juttuja ja kehittelen uusia provoja.
Raivoan ja kiukuttelen kuin pikkulapsi, lopuksi itken itseni uneen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole naurun asia, palstalla on erittäin paljon autisteja joilla ei ole elämässä yhtään mitään muuta ja he voivat saada hirvittäviä raivokohtauksia kun tänne pääse keksimään minkä sanan vaihtaisi pieruun.
Elämältäni katoaa pohja!
Käyn magneettikuvauksessa. Mulla on kasvain.
Sen jälkeen kotiin nukkumaan. Aamulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kotiin nukkumaan. Aamulla töihin.
Luulen kyllä että sulla on AIDS.
Lol, ajattelin tehdä koulun lopputyötä, jotta vihdoin valmistun. Lisäksi tv ja hyvä kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kotiin nukkumaan. Aamulla töihin.Luulen kyllä että sulla on AIDS.
Oletpa kiva ihminen....
Makaan sängyn alla sikiöasennossa peukku suussa ja toinen pepussa samalla kun itken.
Järviradiosta tulee maanantai-iltaisin klo 18:00 alkaen hengellistä ohjelmaa - nyt voin keskittyä siihen täysin ja kokonaan.
Kyllä mä illalla kotona keksin muutakin kuin palstan. Mutta miten kestää töissä kun ei ole tekemistä? Se onkin pahempi juttu. Ehkä mä käytän aikani lakkoihin yllyttämiseen? Töissä vähän repesivät nauruun kun sanoin että voidaanhan me alkaa lakkoon vaikka heti mutta huomaako sitä kukaan? Siellä on oikeasti jonkin verran joutilasta aikaa.
Olen töissä klo 22 asti, ajan kotiin ja sitten katselen vaikka tv:stä Areenaa/Netflicksiä tms. Ja menen nukkumaan.
Saunon ja chillaan. Jos jaksan, teen käsitöitä.