Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1873)

Vierailija
1861/1873 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä väittämä, että jos kotona olisi sitä tätä ja tota, niin ei pettäjä pettäisi, niin se on täyttä valetta.
Maailman kauniinpia ja komeimpia naisia ja miehiä on petetty. Naisia, jotka antavat paljon seksiä, on petetty.

Pettäminen johtuu vain siitä, etteivät pettäjät kykene aitoon rakkauteen ja aitoon välittämiseen. He rakastavat vain sitä mitä muut antavat heille, eivät itse persoonia. Pettäjät tarvitsevat jatkuvasti huomiota, eivätkä välitä aidosti puolisostaan, siksi he hakevat huomiota muualta.

Pettäjiä ei voi parantaa, eivätkä he muutu, paitsi jos he itse hakeutuvat pitkäaikaiseen terapiaan. Mutta silloinkin riski uudelleenpettämiseen on suuri.

Olen pahoillani, mutta aika monta kertaa se pettämiseen päätynyt suhde ei ole koskaan rakkautta ollutkaan. Sitten kun löytyy se oikea ja rakastuu, ei vain enää halua ketään muuta. 
Ei siinä sen kummempaa itsetutkiskelua, terapiaa ja työtä ole tarvittu. 
Tätä tietenkään yksikään petetyksi tullut ei tunnusta. 

Myös ikä tekee tehtävänsä. Testot laskevat iän myötä. 

Vierailija
1862/1873 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on kamalaa, mutta jotenkin hymyilyttää miten jengi ei ymmärrä miten yleistä se on.

"One expert we spoke to estimated that 25% of men and 14% of women cheat in a lifetime; another said they thought it was between 20-60% of couples in a lifetime."

Tarkoittaen että about joka neljäs (1/4) pettää, tarkoittaen että (etenkin naisella) pitäis olla jo oletusarvona kun hyppää suhteeseen että on ihan hyvä todennäköisyys siihen että mies pettää jossain vaiheessa. :)

Kiva että hymyilyttää, mutta nykyään naiset pettää lähes yhtä paljon just ton takia. En siis halua leimata muita mut ite en olis koskaan tullut pettäjäksi jos mun eka ei olis tehnyt sitä niin rumasti. Nykyään petän jokaista enkä voi sille mitään. Hymyilyttää kyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/1873 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani pettäminen paljastui kun lapseni alkoi puhumaan Liisa-tädistä turhan usein. Lopulta paljastui hänen olevan appivanhempien lähinaapuri, jota oli ahkerasti tavattu mummolareissujen aikana. Olisittepa nähneet miehen ilmeen kun lapsi otti tuon puheeksi.

Lapset on kyllä hyvä paljastaan näitä vaikka itse en omistakaan :D Myönnän että toimin sen ekan ammatin harjoittajana joskus, no yks vakkari asiakas oli tulossa noin tunniks. En tienny että se oli naimisissa enkä varsinkaan sitä että se anto lastensa odottaa autossa kun kävi panemassa tälläistä hooraa, laitoin asiakassuhteen poikki kun sain tietää

Vierailija
1864/1873 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä väittämä, että jos kotona olisi sitä tätä ja tota, niin ei pettäjä pettäisi, niin se on täyttä valetta.
Maailman kauniinpia ja komeimpia naisia ja miehiä on petetty. Naisia, jotka antavat paljon seksiä, on petetty.

Pettäminen johtuu vain siitä, etteivät pettäjät kykene aitoon rakkauteen ja aitoon välittämiseen. He rakastavat vain sitä mitä muut antavat heille, eivät itse persoonia. Pettäjät tarvitsevat jatkuvasti huomiota, eivätkä välitä aidosti puolisostaan, siksi he hakevat huomiota muualta.

Pettäjiä ei voi parantaa, eivätkä he muutu, paitsi jos he itse hakeutuvat pitkäaikaiseen terapiaan. Mutta silloinkin riski uudelleenpettämiseen on suuri.

Olen pahoillani, mutta aika monta kertaa se pettämiseen päätynyt suhde ei ole koskaan rakkautta ollutkaan. Sitten kun löytyy se oikea ja rakastuu, ei vain enää halua ketään muuta. 
Ei siinä sen kummempaa itsetutkiskelua, terapiaa ja työtä ole tarvittu. 
Tätä tietenkään yksikään petetyksi tullut ei tunnusta. 

Ei pidä paikkaansa. Kyllä vika on pettäjän päässä. Vaikka suhde olisi huono, on aina mahdollisuus ensin lähteä. T. Eri kirjoittaja

Vierailija
1865/1873 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä jäi kiinni todella klassisesta vihjeestä, hiuksesta sängyllä. Se oli eri värinen ja pidempi kuin omani. Hän tunnusti heti ja kävelin ulos.  

Vierailija
1866/1873 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä väittämä, että jos kotona olisi sitä tätä ja tota, niin ei pettäjä pettäisi, niin se on täyttä valetta.
Maailman kauniinpia ja komeimpia naisia ja miehiä on petetty. Naisia, jotka antavat paljon seksiä, on petetty.

Pettäminen johtuu vain siitä, etteivät pettäjät kykene aitoon rakkauteen ja aitoon välittämiseen. He rakastavat vain sitä mitä muut antavat heille, eivät itse persoonia. Pettäjät tarvitsevat jatkuvasti huomiota, eivätkä välitä aidosti puolisostaan, siksi he hakevat huomiota muualta.

Pettäjiä ei voi parantaa, eivätkä he muutu, paitsi jos he itse hakeutuvat pitkäaikaiseen terapiaan. Mutta silloinkin riski uudelleenpettämiseen on suuri.

Olen pahoillani, mutta aika monta kertaa se pettämiseen päätynyt suhde ei ole koskaan rakkautta ollutkaan. Sitten kun löytyy se oikea ja rakastuu, ei vain enää halua ketään muuta. 
Ei siinä sen kummempaa itsetutkiskelua, terapiaa ja työtä ole tarvittu. 
Tätä tietenkään yksikään petetyksi tullut ei tunnusta. 

Ei pidä paikkaansa. Kyllä vika on pettäjän päässä. Vaikka suhde olisi huono, on aina mahdollisuus ensin lähteä. T. Eri kirjoittaja

Näinpä. Moni pettäjä tykkää huomiosta ja jännityksestä liikaa. On aina kiinni narahtamisen riski. Ja huomio sivelee itsetuntoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1867/1873 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä väittämä, että jos kotona olisi sitä tätä ja tota, niin ei pettäjä pettäisi, niin se on täyttä valetta.
Maailman kauniinpia ja komeimpia naisia ja miehiä on petetty. Naisia, jotka antavat paljon seksiä, on petetty.

Pettäminen johtuu vain siitä, etteivät pettäjät kykene aitoon rakkauteen ja aitoon välittämiseen. He rakastavat vain sitä mitä muut antavat heille, eivät itse persoonia. Pettäjät tarvitsevat jatkuvasti huomiota, eivätkä välitä aidosti puolisostaan, siksi he hakevat huomiota muualta.

Pettäjiä ei voi parantaa, eivätkä he muutu, paitsi jos he itse hakeutuvat pitkäaikaiseen terapiaan. Mutta silloinkin riski uudelleenpettämiseen on suuri.

Olen pahoillani, mutta aika monta kertaa se pettämiseen päätynyt suhde ei ole koskaan rakkautta ollutkaan. Sitten kun löytyy se oikea ja rakastuu, ei vain enää halua ketään muuta. 
Ei siinä sen kummempaa itsetutkiskelua, terapiaa ja työtä ole tarvittu. 
Tätä tietenkään yksikään petetyksi tullut ei tunnusta. 

Ja se "oikea rakkaus" päättyi neljässä vuodessa. Oltiin exän kanssa naimisissa 14 vuotta (kolme lasta) mutta exä kuvitteli kai saavansa jotain parempaa. Nainen vielä kuuleman mukaan petti sitä jo ennen kuin menivät naimisiin. Exä kai ei osoittautunutkaan niin rikkaaksi ja sellaiseksi maata sen jalkojen alla palvovaksi kuin oli luullut, eikä saanut tavallisesta duunarista koulutettua sellaista kulturellia aviomiestä kuin olisi halunnut.

N53

Vierailija
1868/1873 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli mennyt mökille ennen minua. Minun piti liittyä hänen seuraansa vasta pari päivää myöhemmin, mutta halusinkin yllättää hänet etuajassa. Saavuin sitten mökille, menin sisään ja mies oli panemassa jotain vierasta nuorta naista housut nilkoissa. Selvisi, että tyttö oli vasta 19-vuotias. Ex-mieheni oli tuolloin 52-vuotias. Aivan sairas kuvio. Oli pyöritelly tuota tyttöä 18-vuotiaasta alkaen. Tietenkin usein maksoi tälle kaiken näköistä, vaikka tyttö tuntui ihan mielissään muutenkin olevan. Itsetuntoni ei ole koskaan toipunut tuosta. N58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1869/1873 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli käynyt tietokoneellani seksiseurasivustoilla. Siinähän se, kaikenlaista selitteli ja väitti ettei ole pettänyt.. Mutta  oli hyvin etäinen ja läheisyyttä ei juuri ollut suhteessa enää. Onneksi tämä tapahtui, löysin paljon paremman ihmisen.

Vierailija
1870/1873 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli käynyt tietokoneellani seksiseurasivustoilla. Siinähän se, kaikenlaista selitteli ja väitti ettei ole pettänyt.. Mutta  oli hyvin etäinen ja läheisyyttä ei juuri ollut suhteessa enää. Onneksi tämä tapahtui, löysin paljon paremman ihmisen.

Ihmettelen aina ihmisiä jotka hyppää suhteesta toiseen ja vain "löytää" uuden, mistä???? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1871/1873 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli käynyt tietokoneellani seksiseurasivustoilla. Siinähän se, kaikenlaista selitteli ja väitti ettei ole pettänyt.. Mutta  oli hyvin etäinen ja läheisyyttä ei juuri ollut suhteessa enää. Onneksi tämä tapahtui, löysin paljon paremman ihmisen.

Ihmettelen aina ihmisiä jotka hyppää suhteesta toiseen ja vain "löytää" uuden, mistä???? 

Hän on sielunkumppanini ja löysin ihan sattumalta kirjeenvaihtopalstalta. En edes etsinyt mitään suhdetta sieltä. Oli vaan niin samanhenkinen ihminen, että tiesin tämän olevan tarkoitettua kun tapasimme kasvotusten.

Vierailija
1872/1873 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin yhdeltä kaverilta, että kumppanini kävi irc-gallerian nimimerkillään chatissa sinkkuna. Menin sitten chattiin ja siellä oli saman nimimerkkinen ihminen. Esittäytyi sinkuksi chatissa ja kaikki seura kelpasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1873/1873 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi suhde, sanotaan nyt vaikka Matin, kanssa. 

Vähän myöhemmin eräs puolituttu näki mut sen kyydissä ja kysyi enkö tiedä että Matti on varattu. Kysyin Matilta, joka sitten myönsi asian. 

Vähän myöhemmin jätti kumppaninsa ja leikki mun kanssa parisuhdetta, kunnes jätti mutkin. 

Pysyttiin kavereina, vuosia myöhemmin Matilla oli jo uusi nainen ja kysyin jotain tästä eksästä jonka jätti silloin vuosia aiemmin kun mut tapasi. Mielenkiinnosta kävin katsoo tuon naisen facen ja tajusin päivityksistä että kun Matti jätti minut, oli hän palannut tuon eksän luokse ruikuttaa että pääsisi takaisin ja tuo nainen olikin ottanut hänet takaisin. Olivat jatkaneet suhdetta vielä yli vuoden vaikka Matti kävi muakin tapaamassa. 

Vaikka tuosta oli jo vuosia aikaa, vitutti aivan suunnattomasti miten oli onnistunut kusettamaan. 

No, aloitin seksisuhteen Matin kanssa uudestaan ja 2 kk myöhemmin kerroin kaiken sen uudelle naiselle ja lähetin Matin laittamat viestit todisteeksi. 

Käsittääkseni Matti lensi ulos tuon naisen omistamasta asunnosta, en tosin ole varma sillä Matti lähti estoon joka paikassa. 

Mattihan oli siis tällainen loinen joka eli naisten luona ja jokainen sen suhde oli päättynyt siihen että Matti petti ja muutti aina uuden naisen luokse loisimaan. Oma asunto tällä liki 50-wee Matilla on tainnut olla muutaman kuukauden ajan koko sen aikuisuuden aikana. 

Tällä kertaa ei päässyt muuttamaan sen naisen luokse jonka kanssa petti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi