Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Tämä tapahtui ystävälleni. Ovikello soi. Oven takana seisoi nainen, joka kysyi, tiesikö ystäväni, että hänen vaimollaan ja ovikelloa soittaneen naisen miehellä on suhde. No, ei tiennyt. Siinä hajosi kaksi avioliittoa. Pettäjät ovat edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan yllättänyt itse teosta?
Kyllä vaan. Muija yöllä kontillaan saunamökissä ja kaveri veteli takaapäin. Olisitte nähneet sen naaman kun kävelin sisään. Vuosi oli oltu naimisissa. Laitoin eron vireille seuraavana päivänä.
Olen yllättänyt nuorena tyttöystävän, joka kaverini kanssa ei pystynytkään hiljaa. Menin sen enempää lupaa kyselemättä mukaan tilanteeseen ja otettiin kunnon vuorottelut. Seurustelu päättyi mutta seksielämä kieltämättä piristyi. Kimpat kiihottaa vieläkin.
Sain sukupuolitaudin. Tauti iski noin viikko vaimon pikkujouluristeilystä. Jouluaattona havaitsin selkeät oireet. Mitäpä siinä. Muutin aattoiltana pois yhteisestä kodista. Jälkikäteen ajateltuna oli harkitsematonta pilata lasten joulu mutta suuttumus ja pettymys oli niin iso ettei kyennyt järkevään toimintaan.
Entä jos puolisosi on polyamorinen,kertomatta sinulle. https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ba6ecc91-2f97-4322-b883-ed928a0…
Vierailija kirjoitti:
Vähän kun vaan malttaa selata deittipalstoja, kun alkaa epäilyttää. Ei se sen vaikeampaa ole.
Tosin silloin voi jäädä yrityksen asteelle.
En siltikään naista enää huoli, vaikka anteeksi pyytelisi.
Facebook dating ei näytä kaverilistalla olevia,joten poista puolisosi kavereista ja käy selaamassa datingissa onko profiilia. Näin jäi kiinni sukulaiseni mies.
Kauheasti naisella oli uusia miespuolisia ystäviä kotona kylässä kun tulin töistä kotiin
Ex -vaimoni jäi kiinni näin:
Oli ystävänsä (nainen) kanssa konsertissa. Ottivat alkoholia ja oli kova meno päällä. Alunperin oli ollut tulossa kotiin, mutta sitten ei näkynyt eikä kuulunut, joten huolestuneena yritin yöllä soittaa. Ei vastannut. Joskus aamupäivän aikana sitten kömpi kotiin nukkumaan ja väitti olleensa tämän ystävän luona yötä, mitä epäilin suuresti sillä hän asui aika kaukana niin että sinne olisi ollut hankala mennä yöllä ja myös hankala tulla aamusta takaisin kotiin, koska autoa ei hänen käytössään ollut eikä varmasti ajokunnossa ollut kumpainenkaan. Varsinaisesti kiinnijääminen tapahtui kun löysin roskapussista jälkiehkäisypilleripaketin. Ei ollut sitä sinne aamulla tullessaan laittanut mutta jossain vaiheessa päivällä. Tarkoituksenani ei ollut varsinaisesti tonkia rosksita, mutta kävi niin että pussin kyljessä oli reikä ja osa sisällöstä valui eteisessä ulos kassista, mukaanlukien tämä paketti.
Kun kyselin tästä tunnusti asian.
N55 kirjoitti:
Paljastui kuin elokuvassa yli 30 vuoden yhteiselon ja neljän lapsen jälkeen. Alkoi yhtäkkiä urheilla ja kiinnittää muutenkin huomiota ulkonäköön (aikasemmin ei mitään kiinnostusta kumpaankaan). Oli todella hätkähtelevä laitteiden äänille. Tulin sitten kerran aikaisemmin kotiin ja näin, täsmälleen kuten elokuvissa, makkarin oven raosta pitkähiuksisen bruneten ratsastavan miehelläni hiuksiaan heilutellen. Kyseessä arviolta 30 vuotta nuorempi daami (mieheni 58, daami parikymppinen). Jätin ukon siltä istumalta. Hiukan tämän jälkeen minulla todettiin kondylooma. Mies kuoli sydänkohtaukseen pari viikkoa ennen avioeron astumista voimaan. En todellakaan kuvitellut meidän eroavan näin, ja olenkin nyt ollut masennuksen ja kaikenlaisten sydänoireiden takia sairauslomalla kuukausia. Kyllä elämä osaa joskus olla yhtä kärsimystä!
Hyyh, tää on ketjun yksi pahimmista kokemuksista.
Lippostelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kun vaan malttaa selata deittipalstoja, kun alkaa epäilyttää. Ei se sen vaikeampaa ole.
Tosin silloin voi jäädä yrityksen asteelle.
En siltikään naista enää huoli, vaikka anteeksi pyytelisi.
Facebook dating ei näytä kaverilistalla olevia,joten poista puolisosi kavereista ja käy selaamassa datingissa onko profiilia. Näin jäi kiinni sukulaiseni mies.
:D
Textiviestillä joka on ainoa oikea tapa. Ei armoa vaan maksun on lagettava tekijälle kuten ennen laissakin oli. Ei onnistu jatkaminen vaikka kuinka naamaa vääntelisi ja tuskin on ensimmäinen.
ei ole näitä ongelmia kun on vapaa suhde. 15v ja homma pelittää vaikka välillä vieraissakin käydään yksin tai yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieraan ihmisen paskat pöntössä.
Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön.
a) mies ei käytä minun vessaanib) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa!
Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa.
Tälle piti kyllä käkättää ääneen. :D:D:D
oranssi paska :D
Laihat kasvissyöjät tekevät ohutta oranssia paskaa. Voi kuolema.. Kyllä minua ainakin hävettäisi jos itse olisi unohtanut paskat rakastajan vaimon wc-pyttyyn ja sen takia paljastuisi :D
HAHAHAHAHAHHAHHAHAHHA :D
Tietokoneella. 20 v. sitten ei kirjauduttu sisään omilla salasanoilla, vaan koko perhe operoi samalla taustalla.
Tuli kyllä puskista. Ei myöntänyt, sitten myönsi mutta sanoi että koko juttu on ohi. Sitten kielsi taas. Ero tuli, onneksi en pehmennyt.
Menin aamulla yövuorosta väsyneenä kotiin ja siellä se sängyssä emäntä rötkötti jonkun alastoman miehen kainalossa.
En viitsinyt herätellä,kävin kurkkaamassa onko lapset nukkumassa,peittelin pienimmäisen,lähdin enkä palannut sen koommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan yllättänyt itse teosta?
Kyllä vaan. Muija yöllä kontillaan saunamökissä ja kaveri veteli takaapäin. Olisitte nähneet sen naaman kun kävelin sisään. Vuosi oli oltu naimisissa. Laitoin eron vireille seuraavana päivänä.
Törkeää! Hyvä että laitoit eron vireille saman tien.
Pettäminen on niin kiihottavaa!
Ei kai se mieheltä pois ole jos mä välillä pidän vierasta kivaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan ihan yhtä vähän sekä pettäjiä että niitä, jotka ovat itse sinkkuja tai avoimessa suhteessa, mutta tietoisesti vehtaavat varatun kanssa. Joskus kuulee sanottavan, että ei se salasuhteen sinkku-osapuoli ole tehnyt mitään väärää. No kyllähän on. Kumpikin ihan yhtälailla osana jotain rumaa ja väärää, jos tietävät tilanteen. Inhottavia moraalittomia ihmisenkuvatuksia.
Itse olen ollut siinä tilanteessa, että minulle paljastui olevani osa salasuhdetta. Tapailin miestä, joka kertoi olevansa eronnut, ja suhde eteni jo seksiinkin. Kunnes minulle paljastui, että miehellä on vaimo ja lapsia, ei ole eronnut. En voi sanoin kuvailla sitä henkistä ja fyysistä pahoinvointia ja iljetystä, mikä minulle tästä tiedosta seurasi. En pysty ymmärtämään, että joku tekee tuota vapaasta tahdostaan ja jopa nauttii siitä. Minkälainen pitää sellaisen ihmisen olla sydämeltään, varmaan aika kieroutunut ja kyynistynyt. Sanomattakin selvää, että miehen tapailu loppui sillä sekunnilla. Hetken aikaa järkytyksestä toivuttuani kerroin myös miehen vaimolle viestillä somen kautta. Vaimo lyhytsanaisesti kiitti tiedosta. Toivon sydämestäni, että hän uskoi minua, etten tiennyt miehen olevan varattu. En tiedä mitä liitolleen on sittemmin tapahtunut, en ole seuraillut, koska koko miehen ajattelu aiheuttaa kouristavan ja oksettavan tunteen vatsaani.
0% arvostus ketään kohtaan, joka päättää olla osana pettämistä.
Nimenomaan: pettäjiä kaikki jotka siihen sotkeutuvat tarkoituksella. Ja näin tekee jokainen sinkku myös, jos ei tarkista aikuisten oikeasti mikä tyyppi kyseessä!
Täysin paskapuhetta, että en tiennyt, voi voi, vahinko!
Pettäjät ovat oma vastenmielinen rotunsa. Pysyisivät sinkkuina kaikki pettäjäkusipäät ja vedöttäidivöt toisiaan, jättäisivät ter vepäiset ihmiset rauhaan!
Minä seurustelin eronneen miehen kanssa. Harmi vain, hän unohti kertoa, että eron jälkeen hän seurusteli 2 naisen kanssa yhtä aikaa. Ei kuulemma voinut kertoa, koska en olisi alkanut suhteesee hänen kanssaan. No laitoin hänet kävelemään heti kun sain tietää toisesta naisesta ja kerroin myös tälle naiselle. He menivät 6 kk myöhemmin naimisiin. Olen surullinen tuon naisen puolesta, koska mies yritti häiden jälkeenkin saada minua takaisin. Ei onnistunut, joten jatkaa vaimonsa kanssa.
Mies ei petä, mies vaan panee.
Sigma kirjoitti:
Mies ei petä, mies vaan panee.
Niin ei se ole niin vakavaa. Naisethan tarvitsee seksiin fiilistä, tunteita yms. paskaa. Siltä pohjalta pettäminen on todella vakava asia. Mies ei tarvitse mitään tuollaista typerää ja voi panna pellkästä panemisen ilosta. Ei sitä lasketa pettämiseksi kun kyse on kuitenkin vain runkkauksen korvikkeesta.
Ei se aina mene noinkaan, ettei ole sanottu etten enää rakasta ja haluaisin erota. Pettäminen saattaa olla myös keino saada eipäs-juupas-erokeskustelulle kerralla loppu.
Eli mies jäi kiinni sivusuhteesta kun kirjoitti sivuhoidolleen viestiä tarkoituksella niin että kumppani näkisi.