Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1762)

Vierailija
1321/1762 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä muuta kuin, että on täällä paljon kauheita ihmisiä, kun rikkovat tuosta vain muiden viestisalaisuutta.

Ihmiset kun voivat viestitellä monenlaisista asioista ystävilleen eikä ne välttämättä ole tarkoitettu KENENKÄÄN muun nähtäväksi. Enkä puhu nyt siis mistään pettämisjutuista.

Joo,  ei todellakaan ollut tarkoitettu mun nähtäväksi viestit, milloin pannaan taas, oli viimeksikin niin ihanaa. Se on ihan totta. Hyi hyi minua kun luin mieheni panoviestit toiselle naiselle.

No tahallaan väärinymmärsit viestini, mutta pointtini oli se, että ihmiset käyvät vakoilemassa puolisoidensa viestejä löytääkseen todisteita pettämisestä. Ehkä mitään pettämistä ei ole edes tapahtunut, mutta siinä samassa saattaa nähdä muunlaisia viestejä, joita ei ole muille tarkoitettu.

Toisten salasanojen ja pääsykoodien urkkiminen ei ole millään tavalla sallittua ja viestittelyä koskee kirjesalaisuus ihan yhtä lailla kuin perinteisiäkin kirjeitä. Luulisi olevan itsestäänselvyys.

En ikinä lukisi puolisoni mitään viestejä enkä usko, että hän koskaan urkkisi minun.

Ja halusit tulla nyt tänne ripittämään minua/meitä miten ei saa toimia. Ja luulet että en tiedä viestisalaisuudesta yms. Kyllä tiedän. Kaikki tietää. Ja kuitenkin minua kaduttaa eniten se, etten tehnyt salapoliisityötäni aikaisemmin vaan luotin sinisilmäisesti kun mua kusetettiin 6-0 kaikin tavoin. Se harmittaa. Mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Niin, miten eri "rikokset" eri arvotetaan? Kumpi on pahempi, viestintäsalaisuuden rikkominen vai uskottomuus?

Uskottomuus

Mitä jos olet käynyt lukemassa toisen viestejä ns. turhaan eli niistä ei olisikaan paljastunut seksuaalista pettämistä? Sinä olisit pettänyt puolisosi luottamuksen lukemalla viestejä mustasukkaisuuksissasi, vaikka hän ei olisi tehnyt mitään väärää. Mutta se ei sitten yhtäkkiä olisikaan sinun mielestäsi väärin? :)

Tässä on sama ajatus kuin pettäjillä. Se mitä ei tiedä, ei satuta ;)

Niinpä niin, mutta olisit ihan samalla tavalla pettäjä, vaikka et niin itse kokisi. Ja kaiken lisäksi lain silmissä rikollinen.

Lain silmissä :D Just joo. On kahden keskenään suhteessa olevan ihmisen välinen asia, ei tähän laki puutu, ennen kuin henkilö itse tekee rikosilmoituksen tutkitusta puhelimestaan tai sähköposteistaan jne. Ja aikamoinen vekkuli täytyy olla, että pettämisen paljastuttua esim. tekstareista, nostaa syytteet. 

Tulee ero, kolme lasta jää vaikkapa isättömiksi kun miehen pitkä salasuhde paljastuu, joudutaan myymään koti alta, surua ja tuskaa, mutta kappas, kun mies uuden sutturansa kanssa nostaa syyteet ja vaatii ex-vaimolta kunnon korvaukset.

Ja sama juttu, vaikka "tutkimuksen uhri" olisi viatonkin, kun yleensä on pätevät syyt puolisolla alkaa epäillä, jos ollaan ns. normaaliälyisiä ja ilman päihdeongelmia, eli keskustelemaan vaan ja selvittelemään asiaa. Jossain se syy on epäilyyn.

Ja edelleen, kukaan muu ei voi nostaa syytteitä kuin asianomainen itse. Uskoisin, että rakkaus kantaa ja homma selvitetään, kun toinen kertoo, että mulla oli epäilykset ja pyytää anteeksi. Siinä se toinenkin jo ymmärtää, että hei, sen täytyy rakastaa minua, kun oli noin huolissaan ja epätoivoinen.

Aina tulkutetaan juridisesti, juridisesti, mutta unohdetaan kaikki inhimilliset tekijät. Ja nimitellään vielä ihan rikolliseksi. Aika harvalla kuitenkaan on mitään valtiota uhkaavia salaisuuksia esim. kotipuhelimessaan. Ja luotettava kumppani ei levittele niitä työjuttuja varmaankaan mihinkään, tutkii vaan jälkiä pettämisestä.  -sivusta 

Jos puolisoni tonkisi puhelintani, tietokonettani, työpoydän laatikoita tms. niin en minkään selityksen jälkeen pitäisi rakkautena. Mustasukkaisuus on myrkkyä, kokemusta hyvin harjoittavista suhteesta. En ole pettänyt.

Niin, en kylläkään tarkoittanut, että siitä vaan tutkimaan, jos huvittaa, vaan erittäin merkittävät epäilykset ovat inhimillisiä, siis näin ihmiset toimivat, niin naiset kuin miehet, olen aika usein kuullut.

Jos, siis JOS, itse tutkisin vaikka sähköposteja, en avaisi mitään sellaista minkä voisin olettaa olevan yksityistä työasiaa. Mutta toistuva "Pupu, kulta tai Mirkku" saisi mut tutkimaan. Samoin puhelimen kanssa.

Ja homma on väärin, tosiaankin se on väärin. Mutta halusin vaan tuoda esiin sen toisen puolen, että ihminen on inhimillinen ja erehtyväinen. Ja sen, ettei tämä nyt ole mitään niin valtavan suurta "rikollisuutta" mitä joka kerran aletaan monotonisesti toitottaa kuin sumutorvi, heti kun joku erehtyy kertomaan, että on noin toiminut, miten siis EI saisi.

Joku anonyymi täällä alkaa huudella, että olet rikollinen, rikollinen!!! Unohtuu vain sellaiset seikat, että kenties asianosaisen kumppani istuu veskissä puhelintaan suojellen tunnin välein, laihduttaa 10kg, unohtaa perheensä melkein kokonaan ja alkaa tehdä hemmetisti ylitöitä jne. En ihmettele, että tuollaisen dissaamisen jälkeen alkaa tulla fiilikset tonkia hieman niitä kaverin touhuja. Moni palkkaa vieläpä yksityisetsivän, mikä täysin laillista. 

Eroaisin jo siinä vaiheessa, kun epäilykset kasvavat niin suuriksi, että tuntisin tarvetta tonkia toisen puhelinta. Luottamus on jo kuollut, oli pettäminen totta tai ei.

Aivan. Kaikki kannattaa ottaa elämässä joko tai asenteella. Pääset pitkälle. Onnea valitsemallasi tiellä.

Kiitos. Olen ollut 16 vuotta naimisissa ja kyllä ajattelen, ettei suhteella ole enää tulevaisuutta, jos en voi luottaa puolisoni sanaan. Viestien tonkimisella ei voi epäilystä pettämisestä poistaa. Lisäksi se sotii omaa moraaliani vastaan joten en sitä tee.

Oletetaan, että on kymmenen vuotta yhdessä ollut pari. Jompikumpi muuttuu yhtäkkiä käytökseltään oudoksi, alkaa harrastaa jotain aktiivisesti, kolmekin krt viikossa, vaikka on ollut todellinen sohvaperuna. Lisäksi työt lisääntyvät ja puhumattomuus. Kaikkeen saa vastaukseksi, joo joo tai jotain ylimalkaista.

Seksi loppuu suurin piirtein kokonaan ja kaikki yhteinen muukin tekeminen. Edes silmiin ei katsota.

Kun kysyt onko joku vialla, raskasta töissä, masentaako, mikä vaivaa? tulee päin näköä aina samat: Ei mikään, miksi jankutat, oletko vainoharhainen, mistä olet tuollaista saanut päähäsi, ystävätkö sulle noin sanoi jne. jne.-

Eikö tuossa jo ole toisen ihmisen luotto petetty ja ihminen ikään kuin jätetty? Tällaista moni sietää aika pitkäänkin, kun odottaa ja luulee, että tilanne paranee ja kukaties muuttuu ennalleen.

Toinen vaihtoehto, ja varsin yleinen sellainen, on todellakin alkaa epäillä ja tarttua lopulta tuumasta toimeen; tutkia taustoja ja ottaa selvää mistä oikein kiikastaa (jos ei nyt sitä palstan jatkuvaa kestosuosikkia, "lihomista, ole tapahtunut).

Eli saat kokoaikaista dissausta ja väheksyntää. Olet yksin. Sulle ei puhuta, ja kohdellaan kuin jotain tiskirättiä. Kyllä siinä suivaantuu. Aikavaras vie sun parasta nuoruutta ja olet onneton. En yhtään ihmettele niitä, jotka tekevät tuon yhden  maailman hirvittävimmän "rikoksen" ja ratsaavat puhelimen.

Hommassa on puntit tasan. Ja se kauhistunut, jonka puhelin on tutkittu, olisi ihan hyvin voinut kertoa, että haluaa eron jne.

Jos tilanne on tuo, voi sen eron kai ottaa puhelinta tutkimattakin.

Joo tottahan toki, mutta kuka ottaa ja lähtee, jos on vaikka pieniä lapsiakin, kysymättä tuosta noin vaan?

Onko jossain joku, joka ei halua tietää onko tullut petetyksi vai miksi noin kävi? Mikä muuttui, oliko suhde?

Kyllähän nyt jokainen vähänkään normaali ihminen vaatii selityksen tuollaiselle käytökselle. Jos siis ei ole kyse 14-vuotiaista.

Eikö saa edes ihmetellä, jos kumppani onkin tyhjentänyt tilit ja haistattelee vaan happamana? Enpä ihmettele ollenkaan, että joka toinen suhde päättyy eroon.

Tämä keskustelu on lähtenyt siitä, onko puhelimen tutkiminen oikeutettua vai ei. En keksi yhtään syytä, miksi kuvatunkaltainen tilanne muuttuisi paremmaksi, kun puhelin/tietokone on tutkittu. Se ei pelasta mitään. Kyse ei ollut siitä, etteikö saisi ihmetellä, puhua ja kysyä. Vaan että niin pitää nimenomaan tehdä. Lainattu tilanne oli "saat kokoaikaista dissausta ja väheksyntää. Olet yksin. Sulle ei puhuta, ja kohdellaan kuin jotain tiskirättiä". Ei ihminen yksin voi liittoaan pelastaa, jos ei saa kumppaniltaan vastakaikua. Puhelimen ratsaaminen ei tuo mitään hyvää. Pahaa sen sijaan voikin tuoda.

Se aika usein tuo totuuden. Sen samaisen totuuden, jota jostain syystä ei voida/haluta kertoa, vaan pidetään kumppania "varalla", jos uusi suhde ei toimikaan.

Miksi on niin vaikeaa sanoa "En rakasta sinua enää, ja minulla on uusi suhde"...tai "rakastan sinua, mutta haluan olla muidenkin kanssa"? Kun kuitenkin tämä ratsaaminen lähtee siitä, että kumppani ja hänen käytöksensä ja tapansa muuttuvat niin, että siihen kiinnittää huomionsa. Epäilyksistä siis lähdetään. Ja ihan varmasti ennen kiellettyjä "tutkimuksia" käydään jonkinlaista keskustelua tyyliin "Onko tapahtunut tai tapahtumassa jotain mitä minun pitäisi tietää"? Ja vastauksena yleensä "Mitä sä höpötät, oletko vainoharhainen"? (Vaikka kortsut lentelee taskuista, kun pyykkäät).

Liittoa ei tarvitsekaan pelastaa, vaan saada selville missä mennään, eli salaileva pettäjä antaa toiselle mahdollisuuden jatkaa elämäänsä ilman valheessa elämistä.

Ei se aina mene noinkaan, ettei ole sanottu etten enää rakasta ja haluaisin erota. Pettäminen saattaa olla myös keino saada eipäs-juupas-erokeskustelulle kerralla loppu.

Eli mies jäi kiinni sivusuhteesta kun kirjoitti sivuhoidolleen viestiä tarkoituksella niin että kumppani näkisi.

Vierailija
1322/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui ystävälleni. Ovikello soi. Oven takana seisoi nainen, joka kysyi, tiesikö ystäväni, että hänen vaimollaan ja ovikelloa soittaneen naisen miehellä on suhde. No, ei tiennyt. Siinä hajosi kaksi avioliittoa. Pettäjät ovat edelleen yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

Kyllä vaan. Muija yöllä kontillaan saunamökissä ja kaveri veteli takaapäin. Olisitte nähneet sen naaman kun kävelin sisään. Vuosi oli oltu naimisissa. Laitoin eron vireille seuraavana päivänä.

Olen yllättänyt nuorena tyttöystävän, joka kaverini kanssa ei pystynytkään hiljaa. Menin sen enempää lupaa kyselemättä mukaan tilanteeseen ja otettiin kunnon vuorottelut. Seurustelu päättyi mutta seksielämä kieltämättä piristyi. Kimpat kiihottaa vieläkin.

Vierailija
1324/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sukupuolitaudin. Tauti iski noin viikko vaimon pikkujouluristeilystä. Jouluaattona havaitsin selkeät oireet. Mitäpä siinä. Muutin aattoiltana pois yhteisestä kodista. Jälkikäteen ajateltuna oli harkitsematonta pilata lasten joulu mutta suuttumus ja pettymys oli niin iso ettei kyennyt järkevään toimintaan.

Vierailija
1325/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos puolisosi on polyamorinen,kertomatta sinulle. https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ba6ecc91-2f97-4322-b883-ed928a0…

Vierailija
1326/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kun vaan malttaa selata deittipalstoja, kun alkaa epäilyttää. Ei se sen vaikeampaa ole.

Tosin silloin voi jäädä yrityksen asteelle.

En siltikään naista enää huoli, vaikka anteeksi pyytelisi.

Facebook dating ei näytä kaverilistalla olevia,joten poista puolisosi kavereista ja käy selaamassa datingissa onko profiilia. Näin jäi kiinni sukulaiseni mies.

Vierailija
1327/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti naisella oli uusia miespuolisia ystäviä kotona kylässä kun tulin töistä kotiin

Vierailija
1328/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex -vaimoni jäi kiinni näin:

Oli ystävänsä (nainen) kanssa konsertissa. Ottivat alkoholia ja oli kova meno päällä. Alunperin oli ollut tulossa kotiin, mutta sitten ei näkynyt eikä kuulunut, joten huolestuneena yritin yöllä soittaa. Ei vastannut. Joskus aamupäivän aikana sitten kömpi kotiin nukkumaan ja väitti olleensa tämän ystävän luona yötä, mitä epäilin suuresti sillä hän asui aika kaukana niin että sinne olisi ollut hankala mennä yöllä ja myös hankala tulla aamusta takaisin kotiin, koska autoa ei hänen käytössään ollut eikä varmasti ajokunnossa ollut kumpainenkaan. Varsinaisesti kiinnijääminen tapahtui kun löysin roskapussista jälkiehkäisypilleripaketin. Ei ollut sitä sinne aamulla tullessaan laittanut mutta jossain vaiheessa päivällä. Tarkoituksenani ei ollut varsinaisesti tonkia rosksita, mutta kävi niin että pussin kyljessä oli reikä ja osa sisällöstä valui eteisessä ulos kassista, mukaanlukien tämä paketti.

Kun kyselin tästä tunnusti asian.

Vierailija
1329/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N55 kirjoitti:

Paljastui kuin elokuvassa yli 30 vuoden yhteiselon ja neljän lapsen jälkeen. Alkoi yhtäkkiä urheilla ja kiinnittää muutenkin huomiota ulkonäköön (aikasemmin ei mitään kiinnostusta kumpaankaan). Oli todella hätkähtelevä laitteiden äänille. Tulin sitten kerran aikaisemmin kotiin ja näin, täsmälleen kuten elokuvissa, makkarin oven raosta pitkähiuksisen bruneten ratsastavan miehelläni hiuksiaan heilutellen. Kyseessä arviolta 30 vuotta nuorempi daami (mieheni 58, daami parikymppinen). Jätin ukon siltä istumalta. Hiukan tämän jälkeen minulla todettiin kondylooma. Mies kuoli sydänkohtaukseen pari viikkoa ennen avioeron astumista voimaan. En todellakaan kuvitellut meidän eroavan näin, ja olenkin nyt ollut masennuksen ja kaikenlaisten sydänoireiden takia sairauslomalla kuukausia. Kyllä elämä osaa joskus olla yhtä kärsimystä!

Hyyh, tää on ketjun yksi pahimmista kokemuksista.

Vierailija
1330/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippostelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kun vaan malttaa selata deittipalstoja, kun alkaa epäilyttää. Ei se sen vaikeampaa ole.

Tosin silloin voi jäädä yrityksen asteelle.

En siltikään naista enää huoli, vaikka anteeksi pyytelisi.

Facebook dating ei näytä kaverilistalla olevia,joten poista puolisosi kavereista ja käy selaamassa datingissa onko profiilia. Näin jäi kiinni sukulaiseni mies.

:D

Vierailija
1331/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Textiviestillä joka on ainoa oikea tapa. Ei armoa vaan maksun on lagettava tekijälle kuten ennen laissakin oli. Ei onnistu jatkaminen vaikka kuinka naamaa vääntelisi ja tuskin on ensimmäinen.

Vierailija
1332/1762 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole näitä ongelmia kun on vapaa suhde. 15v ja homma pelittää vaikka välillä vieraissakin käydään yksin tai yhdessä

Vierailija
1333/1762 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieraan ihmisen paskat pöntössä. 

Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön. 

a) mies ei käytä minun vessaani

b) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa! 

Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa. 

Tälle piti kyllä käkättää ääneen. :D:D:D

oranssi paska :D

Laihat kasvissyöjät tekevät ohutta oranssia paskaa. Voi kuolema.. Kyllä minua ainakin hävettäisi jos itse olisi unohtanut paskat rakastajan vaimon wc-pyttyyn ja sen takia paljastuisi :D

HAHAHAHAHAHHAHHAHAHHA :D

Vierailija
1334/1762 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella. 20 v. sitten ei kirjauduttu sisään omilla salasanoilla, vaan koko perhe operoi samalla taustalla.

Tuli kyllä puskista. Ei myöntänyt, sitten myönsi mutta sanoi että koko juttu on ohi. Sitten kielsi taas. Ero tuli, onneksi en pehmennyt.

Vierailija
1335/1762 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin aamulla yövuorosta väsyneenä kotiin ja siellä se sängyssä emäntä rötkötti jonkun alastoman miehen kainalossa.

En viitsinyt herätellä,kävin kurkkaamassa onko lapset nukkumassa,peittelin pienimmäisen,lähdin enkä palannut sen koommin.

Vierailija
1336/1762 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

Kyllä vaan. Muija yöllä kontillaan saunamökissä ja kaveri veteli takaapäin. Olisitte nähneet sen naaman kun kävelin sisään. Vuosi oli oltu naimisissa. Laitoin eron vireille seuraavana päivänä.

Törkeää! Hyvä että laitoit eron vireille saman tien.

Vierailija
1337/1762 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on niin kiihottavaa!

Ei kai se mieheltä pois ole jos mä välillä pidän vierasta kivaa...

Vierailija
1338/1762 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan ihan yhtä vähän sekä pettäjiä että niitä, jotka ovat itse sinkkuja tai avoimessa suhteessa, mutta tietoisesti vehtaavat varatun kanssa. Joskus kuulee sanottavan, että ei se salasuhteen sinkku-osapuoli ole tehnyt mitään väärää. No kyllähän on. Kumpikin ihan yhtälailla osana jotain rumaa ja väärää, jos tietävät tilanteen. Inhottavia moraalittomia ihmisenkuvatuksia. 

Itse olen ollut siinä tilanteessa, että minulle paljastui olevani osa salasuhdetta. Tapailin miestä, joka kertoi olevansa eronnut, ja suhde eteni jo seksiinkin. Kunnes minulle paljastui, että miehellä on vaimo ja lapsia, ei ole eronnut. En voi sanoin kuvailla sitä henkistä ja fyysistä pahoinvointia ja iljetystä, mikä minulle tästä tiedosta seurasi. En pysty ymmärtämään, että joku tekee tuota vapaasta tahdostaan ja jopa nauttii siitä. Minkälainen pitää sellaisen ihmisen olla sydämeltään, varmaan aika kieroutunut ja kyynistynyt. Sanomattakin selvää, että miehen tapailu loppui sillä sekunnilla. Hetken aikaa järkytyksestä toivuttuani kerroin myös miehen vaimolle viestillä somen kautta. Vaimo lyhytsanaisesti kiitti tiedosta. Toivon sydämestäni, että hän uskoi minua, etten tiennyt miehen olevan varattu. En tiedä mitä liitolleen on sittemmin tapahtunut, en ole seuraillut, koska koko miehen ajattelu aiheuttaa kouristavan ja oksettavan tunteen vatsaani. 

0% arvostus ketään kohtaan, joka päättää olla osana pettämistä. 

Nimenomaan: pettäjiä kaikki jotka siihen sotkeutuvat tarkoituksella. Ja näin tekee jokainen sinkku myös, jos ei tarkista aikuisten oikeasti mikä tyyppi kyseessä!

Täysin paskapuhetta, että en tiennyt, voi voi, vahinko!

Pettäjät ovat oma vastenmielinen rotunsa. Pysyisivät sinkkuina kaikki pettäjäkusipäät ja vedöttäidivöt toisiaan, jättäisivät ter vepäiset ihmiset rauhaan!

Minä seurustelin eronneen miehen kanssa. Harmi vain, hän unohti kertoa, että eron jälkeen hän seurusteli 2 naisen kanssa yhtä aikaa. Ei kuulemma voinut kertoa, koska en olisi alkanut suhteesee hänen kanssaan. No laitoin hänet kävelemään heti kun sain tietää toisesta naisesta ja kerroin myös tälle naiselle. He menivät 6 kk myöhemmin naimisiin. Olen surullinen tuon naisen puolesta, koska mies yritti häiden jälkeenkin saada minua takaisin. Ei onnistunut, joten jatkaa vaimonsa kanssa.

Vierailija
1339/1762 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei petä, mies vaan panee.

Vierailija
1340/1762 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sigma kirjoitti:

Mies ei petä, mies vaan panee.

Niin ei se ole niin vakavaa. Naisethan tarvitsee seksiin fiilistä, tunteita yms. paskaa. Siltä pohjalta pettäminen on todella vakava asia. Mies ei tarvitse mitään tuollaista typerää ja voi panna pellkästä panemisen ilosta. Ei sitä lasketa pettämiseksi kun kyse on kuitenkin vain runkkauksen korvikkeesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän