Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kantaa, että kolmas osapuoli olisi syyllinen. Vahingossako esim. miespuolinen kumppani liukastuu banaaninkuoreen ja lentää muna pystyssä toisen muijan haaroihin?
Mut sitä kivempaa onkin nakutella parisuhteeseensa tympiintyneiden ukkojen kanssa. Ai että kun tietäsitte mitä villipetoja ne vieraissa onkin.
Hihi, jos kolahti, kannattaa miettiä omaa suhdettaan ja herätellä eloon.
Hihi, ootpa hauska.
pettäjä on epäkypsä mielenterveysongelmainen, tajuaa vasta myöhemmin kun reseptilääkkeitä päivittäiskäytössä ja muitakin sivuoireita ilmenee
Hetken kehut ja hymyt muilta pönkittää itsetuntoa
lahosta talostakin saa kunnostettua toimivan kun antaa aikaa ja kärsivällisyyttä
Soitti nainen ryökäle vaimolle.
Sängyn alta löytyi vieraan miehen bokserit. Mies oli aika nolo, kun kysyin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsukääreen osa tyynyn alla.
Samoissa lakanoissa peuhattu siis..?
Nimenomaan. Puoliso ei välittänyt edes vaihtaa lakanoita aktin jälkeen. Tuli jotenkin likainen tunne kun makasin siinä ja vaihdoin ne itse saman tien.
En nyt Hu*raksi sanois,mutta huolimaton nainen.
Isä jäi pettämisestä, kun oli huolimaton. Äiti ei ollut niin tyhmä kuin isä luuli ja osasi laskea 1 + 1 yhteen. Kauhea riita siitä tuli aikaiseksi. Äiti huusi ja isä piti mykkäkoulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kyr pä haisi ja maistui naapurin Lissun pimppamehuille- ja vegaanipas kalle. Lissu on vegaani, jonka pimsaloora maistuu parsalle.
Hyi sellaisia! Jätithän sen sian?
Juu,olen nykyään Lissun kanssa.
Naapuri kertoi 🙊 Olin ollut viikon matkoilla ja kun tulin kotiin, niin naapurin rouva tuli ihmettelemään että miksi olen värjännyt hiukseni takaisin tummiksi. Kun sanoin, että en ole koskaan värjännyt hiuksiani hän kertoi kuinka oli kuluneen viikon aikana nähnyt useaan otteeseen mieheni pihalla jonkun blondin kanssa hyvinkin läheisissä tunnelmissa. Kiitin rouvaa tiedosta ja menin kotiin kertomaan miehelleni, että hän voi jatkaa elämäänsä sen blondinsa kanssa.
Yleensä en pidä kyyläävistä ihmisistä, mutta tälle rouvalle oli vielä myöhemmin vietävä kahvipaketti ja suklaarasia kiitokseksi. 😂
jep suhde kun on kriisissä niin minä mielelläni olin siinä peesaamassa naista ja sain aina jallitettua ne antamaan. kyllä oli kiva painaa muutaman vuoden ajamatta ollutta toosaa, oli liukkautta,kiimaa ja halukkuutta joka asentoon ja joka reikään. joskus ihmettelin miten nämä naiset ovat olleet aviossa ja eläneet perhe-elämää miehen kanssa kun suihin ottokin oli aika hakusessa joiltakin ja useimmilta vielä vein peppu neitsyydenkin kairaamalla niitä kakkoseen kun kiimoissaan antoivat kun vähän suostutteli. ah niitä aikoja
Yleisin syy oli valehtelu. Ja kerran yks mun ex jäi kii, ku sen silloinen muija vastas sen kännykkään. Mut valehtelu jostakin asiasta..pienikin, sitä ei kukaan kestä. Kannattaa siis olla kumpikin 100 % rehellinen, eikä salata MITÄÄN toiselta. Se ei ole oikein. Eikä mukavaa !
Sivusta seurasin yhdessä työpaikassa että tietokone- ja ATK-hommat tarjoavat tekosyitä erilaisille iltapanoille. Ainakin siinä firmassa lääninpukit ja kiertopalkinnot hakeutuivat ns tehokäyttäjiksi tai ihan tukeen vain pitääkseen palaveria keskenään. Tämä voi olla yksi syy miksi nuo tietokonehommat on nykyisin ulkoistettu, koska eihän firmojen liikeoiminta-ajatus ole kuteminen ylitöinä. Muutaman kerran äkäinen puoliso soitteli ja kyseli että mikä siellä firmassa taas on. Kerran sanoin suoraan kun aikansa joku äkäinen muija tivasi ja itse jo epäili panohommia, että kyllä taitaa soittaja olla äijästään oikeassa, eli panohommat on varaston puolella käynnissä. Sen voin sanoa että firmassa voi toisinaan tulla ylitöitä vaativa tulipalokiire tai joku megaluokan kömmähdys. Mutta jos yllättäviä tulipaloja syttyy joka viikko, pitäisi sen firmankin jo mennä noin kalliilla työtunneilla nurin. Paino nimenomaan sanalla yllättäviä.
Täällä kanssa yksi nainen jolla on puhelin aina äänettömällä ja yleensä aina vessassakin mukana. Toisaalta näin on ollut aina joten siinä ei ole mitään ihmeellistä eikä käytökseni ole muuttunut sellaiseksi.
Olen kyllä aina kotona muutenkin eikä kiinnosta nähdä ihmisiä joten ei tosiaan tarvi miehen miettiä petänkö. Koiran kanssa vaan luuhaan pitkin metsiä, pää täynnä hirvikärpäsiä ja kori täynnä sieniä tai marjoja tulen kotiin. Ei ole koskaan tullut mieleenkään pettää, en tosiaan kaipaa yhtään enempää ihmisiä elämääni. Vähemmänkin voisi olla. Mies on menevämpi, mun puolesta senkun menee. Aina on hirveissä syyllisyydentunnoissa sitten tunnustanut jos jotain on tapahtunut. Pahin taisi olla kun joku tuntematon nainen baarissa yllättäen istui syliin. Mun puolestani istukoon, hauskaa saa pitää tiettyihin rajoihin saakka. Ja ne rajat on ihan selviä kaikille normaaleille ihmisille; mitä itse haluaisi oman puolison tekevän.
Kaverin mies käräytti itse itsensä.
Sen puhelin oli jäänyt vessaan ja kaveri meni sinne suihkuun ja laittautumaan iltaa varten. Laittoi oven lukkoon. Kun mies tajusi että puhelimensa oli vessassa kaverin kanssa lukitun oven takana, meinasi tulla ovesta läpi. Se koputtelu ja hoputtaminen oven avaamiseen herätti kaverin epäilykset. Hällä ei ollut mitään tarkoitusta koskea miehensä puhelimeen, mutta se paniikki mikä miehelle iski teki selväksi että jotain oli meneillään. Kaveri sitten oven läpi huikkasi että "kyllä sä voit odottaa sen verran että saan vessajutut hoidettua", niin mies oikeasti oli jo hakemassa ruuvimeisseliä että ruuvaa lukon auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä muuta kuin, että on täällä paljon kauheita ihmisiä, kun rikkovat tuosta vain muiden viestisalaisuutta.
Ihmiset kun voivat viestitellä monenlaisista asioista ystävilleen eikä ne välttämättä ole tarkoitettu KENENKÄÄN muun nähtäväksi. Enkä puhu nyt siis mistään pettämisjutuista.
Joo, ei todellakaan ollut tarkoitettu mun nähtäväksi viestit, milloin pannaan taas, oli viimeksikin niin ihanaa. Se on ihan totta. Hyi hyi minua kun luin mieheni panoviestit toiselle naiselle.
No tahallaan väärinymmärsit viestini, mutta pointtini oli se, että ihmiset käyvät vakoilemassa puolisoidensa viestejä löytääkseen todisteita pettämisestä. Ehkä mitään pettämistä ei ole edes tapahtunut, mutta siinä samassa saattaa nähdä muunlaisia viestejä, joita ei ole muille tarkoitettu.
Toisten salasanojen ja pääsykoodien urkkiminen ei ole millään tavalla sallittua ja viestittelyä koskee kirjesalaisuus ihan yhtä lailla kuin perinteisiäkin kirjeitä. Luulisi olevan itsestäänselvyys.
En ikinä lukisi puolisoni mitään viestejä enkä usko, että hän koskaan urkkisi minun.
Ja halusit tulla nyt tänne ripittämään minua/meitä miten ei saa toimia. Ja luulet että en tiedä viestisalaisuudesta yms. Kyllä tiedän. Kaikki tietää. Ja kuitenkin minua kaduttaa eniten se, etten tehnyt salapoliisityötäni aikaisemmin vaan luotin sinisilmäisesti kun mua kusetettiin 6-0 kaikin tavoin. Se harmittaa. Mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Niin, miten eri "rikokset" eri arvotetaan? Kumpi on pahempi, viestintäsalaisuuden rikkominen vai uskottomuus?
Uskottomuus
Mitä jos olet käynyt lukemassa toisen viestejä ns. turhaan eli niistä ei olisikaan paljastunut seksuaalista pettämistä? Sinä olisit pettänyt puolisosi luottamuksen lukemalla viestejä mustasukkaisuuksissasi, vaikka hän ei olisi tehnyt mitään väärää. Mutta se ei sitten yhtäkkiä olisikaan sinun mielestäsi väärin? :)
Tässä on sama ajatus kuin pettäjillä. Se mitä ei tiedä, ei satuta ;)
Niinpä niin, mutta olisit ihan samalla tavalla pettäjä, vaikka et niin itse kokisi. Ja kaiken lisäksi lain silmissä rikollinen.
Lain silmissä :D Just joo. On kahden keskenään suhteessa olevan ihmisen välinen asia, ei tähän laki puutu, ennen kuin henkilö itse tekee rikosilmoituksen tutkitusta puhelimestaan tai sähköposteistaan jne. Ja aikamoinen vekkuli täytyy olla, että pettämisen paljastuttua esim. tekstareista, nostaa syytteet.
Tulee ero, kolme lasta jää vaikkapa isättömiksi kun miehen pitkä salasuhde paljastuu, joudutaan myymään koti alta, surua ja tuskaa, mutta kappas, kun mies uuden sutturansa kanssa nostaa syyteet ja vaatii ex-vaimolta kunnon korvaukset.
Ja sama juttu, vaikka "tutkimuksen uhri" olisi viatonkin, kun yleensä on pätevät syyt puolisolla alkaa epäillä, jos ollaan ns. normaaliälyisiä ja ilman päihdeongelmia, eli keskustelemaan vaan ja selvittelemään asiaa. Jossain se syy on epäilyyn.
Ja edelleen, kukaan muu ei voi nostaa syytteitä kuin asianomainen itse. Uskoisin, että rakkaus kantaa ja homma selvitetään, kun toinen kertoo, että mulla oli epäilykset ja pyytää anteeksi. Siinä se toinenkin jo ymmärtää, että hei, sen täytyy rakastaa minua, kun oli noin huolissaan ja epätoivoinen.
Aina tulkutetaan juridisesti, juridisesti, mutta unohdetaan kaikki inhimilliset tekijät. Ja nimitellään vielä ihan rikolliseksi. Aika harvalla kuitenkaan on mitään valtiota uhkaavia salaisuuksia esim. kotipuhelimessaan. Ja luotettava kumppani ei levittele niitä työjuttuja varmaankaan mihinkään, tutkii vaan jälkiä pettämisestä. -sivusta
Jos puolisoni tonkisi puhelintani, tietokonettani, työpoydän laatikoita tms. niin en minkään selityksen jälkeen pitäisi rakkautena. Mustasukkaisuus on myrkkyä, kokemusta hyvin harjoittavista suhteesta. En ole pettänyt.
Puoliso joka kokee "oman" tilan noin yksityisenä ei voi puhua rakkaudesta toista kohtaan. Jos ei edes omaan kumppaniin luota tuon vertaa on se myrkkyä. Joko salaa jotain isoa toiselta tai on vain vainoharhainen.
Niin me ihmiset olemme erilaisia. Minun mielestäni vainoharhaa on se, jos ei suo toiselle yksityisyyttä. Ei kaikkea tarvitse jakaa, vaikkei mitään isoa salaisikaan.
Luottamuksesta käsin on helppo puhua yksityisyydestä. Luulenpa, ettei kukaan mene tutkimaan toisten puhelimia tai sometilejä silloin kun on luottamusta. Sitten kun epäilys on herännyt, voi toimia kuten sinä väität toimivasi tai sitten varmuuden saadakseen tonkii sen, mikä on tongittavissa. Varma tieto helpottaa joskus. Samasta syystä kadonneen omaiset pitävät parempana saada vaikka kuulla että läheinen on kuollut kuin että eivät koskaan saa selvyyttä asiaan. Ymmärrätkö tämän?
Tämä. Itsekin sain selville miehen suhteen, kun kävin puhelimella (jätti sen kerran vartioimatta).Mies toki selitteli ja valehteli, että on pelkkä ihastus. Soitin naiselle, joka kertoi kaiken. Oli pöyristynyt, kun kuuli, että meillä on 2 kk ikäinen lapsi. Pettämisen paljastuminen oli hirveää, mutta hirveämpää oli sitä edeltänyt epätietoisuus. Ellen olisi ratsannut puhelinta, ei asia ehkä olisi koskaan paljastunut. Nyt olen niin tyytyväinen, että sain tietää ja että suhde on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sammui illanvietosta tultuaan sohvalle. Nostin sen hametta ja siirsi pikkareita sivuun, ajatuksena että otan pikaiset kun se lepäilee, mutta toosasta valui jonku toisen miehen mällit.
Herätin sen ja käskin painumaan takaisin mistä oli tulossa.
Raiskaushan tuo olis ollut!
Mua kiinnostaisi tietää miten Sannalle on paljastunut että kampaaja kampaa useampaa puutarhaa samaan aikaan? Klassinen yllätyskäynti tälläytyneenä ja valmiina pikasexiin ja toinen onkin hommissa toisen kanssa ja vaikeana ovenraossa vai kertoiko joku ulkopuolinen totuuden kun kävi Sannaa sääliksi? Vai tutkiko Sanna ukon puhelimen tai näki tulleen viestin ruudulla? Sannan omaelämänkerrassa tuskin tätä kerrotaan.
Puolisolla oli munat paskassa poikien peli-illan jälkeen
Vaimo jäi kiinnin valheiden kautta useiden vuosien jälkeen.
Tein töitä kaukana kotoa ja yhtäkkiä minulle puhkesi kondylooma. Luulin, että se oli piilevänä 12 vuotta ja nyt yhtäkkiä ilmaantui. Vaimoni ei tiennyt siitä, joten tilanne näytti pahalta, kun teen niin paljon töitä toisessa kaupungissa. Penslasin sitä, mutta se tuli aina uudelleen eli se oli vaimollakin. Lopulta kerroin vaimolle kondyloomasta. Hän sanoi, "ei että se on pelkkää hiivaa usko pois, usko pois." Olin todellä hämmentynyt käänteestä, mutta hyväksyin tilanteen, kun pääsin vähällä ja aiheesta ei edes riidelty.
Vuosia myöhemmin vaimosta heräsi pettämisepäilyjä lisää. Latasin Terveystalon apin ja näin sieltä tuon yli 10 vuotta vanhan reseptin kondyloomalle. Se oli kirjattu juuri ennen joulua. Sitten törmäsin vaimon kalenteriin, jossa oli pikkujoulut joulukuun alussa tuona vuonna. Heräsi epäilys onko kondylooma sittenkin jokin uusi tartunta eikä vanha piilevä.
Kysyin vaimolta tästä yli kymmenen vuotta vanhasta kondyloomatapauksessa. Vaimo suuttui ja sanoi heti että "se voi olla piilevä googleta googleta!".Ajatus jäi pyörimään, että kylläpä vaimo oli heti niin tietoinen kondylooman ominaisuuksista. Kysyin parin viikon päästä lisää, että miksihän ei suuttunut minulle kun ilmoitin kondyloomasta silloin kauan sitten? (kun vaimo suuttui minulle yleensä ihan kaikesta) Vaimo vastasi, että uskoi minua, etten ollut pettänyt. ja jatkoi, ettei ole viittinyt edes googlettaa mitään kondyloomasta. (Yleensä googlettaa kaikki sairaudet alta nanosekunnin, jos jollain on jotain) Tämäkin jäi minua mietityttämään ja kysyin taas parin viikon päästä kondyloomasta, että mistä sitten tiesi, että on piilevä? Siihen vaimo vastasi, että mikä ihmeen kondylooma, mistä sä oikein puhut?
Eli vaimo petti minua ainakin pikkujouluissa
Mies koirankarvoissa vaikka ei omista koiraa.
Katselin vieressä kun se selasi kännyään, yhteystietoja. Siellä sen ex "Pirjo" ja heti perässä "Pirjo2". Sain selville ettei exällään ollut toista numeroa. Mutta salahoito oli saman niminen. Kun ukko alkoi epäilemään että tiedän jotakin se laittoi pirjo2:en sukunimellä joka oli V:llä alkava ja yhteystietojen lopussa.
Miksi yleensä pitäisi olla pomonsa naapurin puhelinnumero yhteystietoissa?
Kun puhuu mieskavereiden tai siskonsa kanssa pitää kaiutinta auki, joskus soittaa joku jonka kanssa puhutaan luuri korvalla.