Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen kokoa 42 lihava?

Vierailija
12.01.2019 |

Mitä mieltä olette? Käytän housuissa kokoa 42 ja paidoissa 40-42. Paino 85 kg ja pituus 178 cm. Viimeiset kolme kuukautta olen myös treenannut intensiivisesti 5 kertaa viikossa. Painoa toki on liikaa, mutta kertooko se kaiken?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös 42 vastaa kokoa M?

Yleensä34=XS, 36=S, 38=M, 40=L, 42=XL jne...

Eripuolilla maailmaa valmistetuissa vaatteissa koot vaihtelee. Joten huomaan, että nuo koot ovat niitä jotka olivat suomalaisissa vaatteissa silloin joskus. Olen 162 cm- ja 65 kg. välillä mahtuu S-koko, välillä M-koko, joskus menee L-koon puolelle. Ei voi varmistua muuten kuin sovittamalla. Toinen ongelma on rintsikoiden koko, kun vartalon ympärys rintojen alta otettuna on mitoitettu liiveissä viiden sentin mukaan, mutta kun on 82 sm- on jatkuva hankaluus saada sopivankokoiset, kun kuppikokokin valmistajasta ja mallista riippuen vaihtelee, joko on tiukka tai löysä. No mutta, kaikkeen tottuu, kun sen tietää:)

Vierailija
42/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pituudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon kropan mallista ja siitäkin vihaako tiukkoja vaatteita! Itse inhoan makkarankuoria, joten varmaan joidenkin mielestä liian isoja vaatteita. Käytän 42-kokoisia alushousuja ja pitkiä kalsareita (yläosat ovat taas yleensä kokoa 40). Mittani ovat 170 cm / 60 kg eli painoindeksini on 20 joten ylipainoa ei ole.

Vierailija
44/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hehtaarilantio. Jos ostan vaikka bikinit niin alaosa on 42 ja yläosa 38. Oon vähän honkelon näkönen muuten, laihat kädet ja jalat, pienet rinnat, lättä pylly. Mutta toi lantio!!

Vierailija
45/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

t. 38-kokoinen normaalipainoinen

Vierailija
46/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm, n. 95kg. Vaatekoko 44-46. Sukkia ja kenkiä pitää ostaa miesten puolelta, koska "naisten koot" ei mahdu.

Minulla on ylipainoa. En mene lihavasta läpi.

N23

Vierailija
47/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös 42 vastaa kokoa M?

40-42 vastaa kokoa M. Suomalaisen naisen keskikoko on koko 42.

Jippii,oon keskikokoa.

Vierailija
48/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 164/78. Housujen koko 42, paitojen 40. Olen kyllä lihava. Ei siitä mihinkään pääse.

😱 miten on mahdollista? Olen 163 ja 68 kg, pidän 40-42 kokoisia vaatteita. Olet 10 kg painavampi ja silti samaa kokoa. Wow.. sullon varmaan tiivistä lihaa ja mulla löysää.

Vierailija
49/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä olin kokoa 36 eli koko Small. Paino oli 56-57 kg. Olin hoikka.

Kolmekymppisenä paino oli 62-66 kg ja koko oli Medium eli koko 38. Olin normaali.

Nyt 40+ vuotiaana koko on 42 eli koko Large. Paino on 68-78 kg. Toden totta läskiä on liikaa, mutta tyytyväinen olen elämääni. Isompia vaatteita on joutunut ostamaan.

Koen olevani muodokas ja hieman ylipainoinen. Lihava en kyllä ole!

Mulle käynyt ihan sama painokehitys. Nyt semmonen 79 kg/168 cm.Pitäs kesään mennessä tiputtaa tonne 73,en.

Ikää 48 v.

Vierailija
50/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytin kokoa 42 kun olin 168/73 ja nyt kun laihdutin 10kg pois niin vaatekoko pieneni 38.

Olin lievästi ylipainoinen BMI laskurin mukaan.

Kirjottaisitko miten elämäsi on parempaa nyt,laihempana.

Vierailija
51/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lihavuus on muuttunut normiksi, joten lievästi lihavia ei pidetä enää lihavina, vaikka oikeasti ovat lihavia. Esim vajaa kolmikymppiset kaverini (naisia) ovat suurimmaksi osaksi lihavia. Kovasti sporttaavat ja kuvittelevat ehkä olevansa normaalipainoisia, mutta veikkaan että esim näistä noin 165cm naisista moni painaa helposti sen 68kg. Itse olen 172 ja painat kevyissä vaatteissa 58kg. Olen mielestäni normaali/hoikka, mutta olisin kaikkea muuta kuin sutjakka jos painaisin vaikka 63kg. Ihmiset perustelee painoaan lihasmassalla. On outoa kun, jotkut hoikat/laihat naiset, jotka alkaa treenaa, koska haluavat lihaksia. Käytännössä joo heidän muotonsa kasvavat mutta myös sellainen pyylevyys ja turvotus lisääntyy ihan silminnähden. Kun painoa tulee lisää niin myös rasvamassan osuus lisääntyy automaattisesti. Suomalaiset olisivat piirteidensä puolesta varsin kauniita, jos vain olisivat laihempia. Ja hoikkaa ulkomuotoa ei saa nykyisin haluta eikä tavoitella, koska sitten onkin syömishäiriöinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi