Taaperoperheen isä flirttailee - Voinko vastata flirttiin
Taaperolapsiperheen komea isä on alkanut flirttailla minulle. Olen 23 ja mies on alle 40. Mies vaikuttaa minusta kiinnostuneelta. Miehen vaimo on lähdössä kuulema ulkomaille lomalle lasten kanssa. Olisiko typerää, jos ottaisin mieheen enemmän kontaktia tänään? En ole aiemmin viitsinyt, kun vaimo on ollut paikalla.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mies laittoi äsken viestiä, että ” lähtisitkö kanssani elokuviin” 😮 hänen vaimo ja lapset ovat ilmeisesti jo lentokoneessa. Tottakai menen! Olen ihan innoissani😀
Hirn =D
Nyt otat tilanteesta kaiken irti, nusaatte jo siellä leffassa ja jatkatte nusaamaan lisää jomman kumman kotiin. Pistelette ilman ehkäisyä niin monta kertaa kuin siniset pillerit myöten antavat!
Vierailija kirjoitti:
Paatero kirjoitti:
Taapero on ärsyttävä sana. Älkää käyttäkö.
Tosiaan, milloin siitä lapsesta loppuu se taaperous? onko taapero 1-vai 3-vuotias? Milloin muuntuu lapseksi?
Sitten kun se pentu osaa kävellä kunnolla. Meillä se on ollut siinä 3 v. korvilla, mutta armeijassahan se viimeistään käydään kunnolla läpi kuinka kävellään.
Että vasta armeijan käynyt poika voidaan varmuudella todeta taaperoiän sivuuttaneeksi.
Eikö sinulle riitä vapaita miehiä? Sääli. Mikähän sinussa on vikana?
Jos noihin leikkeihin lähtee, niin nuori, naiivi ja sinkku kumppani on varmaan huonoin mahdollinen valinta. Liikaa riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Paatero kirjoitti:
Taapero on ärsyttävä sana. Älkää käyttäkö.
Tosiaan, milloin siitä lapsesta loppuu se taaperous? onko taapero 1-vai 3-vuotias? Milloin muuntuu lapseksi?
Lapsi se on koko ajan.
0= vauva
1-2= taapero
3-6= leikki-ikäinen
Ei pieni flirtti ketään satuta. Ei sitä ole pakko aina loppuun asti viedä.
Eksäni misu ilmestyi kuvioon noin vuotta ennenkuin nostin kytkimen. Eksä luonnehti tätä "tyhmäksi nuoreksi gögöksi joka on häneen lätkässä".
Nyt eksä on itsekseen, hoitaa lapset vuorollaan ja minäkin saan vapaata joskus. Loose-win ja eikun flirttailemaan.
Mies laittoi äsken viestiä, että ” lähtisitkö kanssani elokuviin” 😮 hänen vaimo ja lapset ovat ilmeisesti jo lentokoneessa. Tottakai menen! Olen ihan innoissani😀