Tuleeko naisille ihan oikeasti se täytenä yllätyksenä jos mies paljastuu esim. joksikin sarjapettäjäksi
Ja toinen kysymys, miksi ne muut naiset haluavat olla sen sarjapettäjän kanssa?
Pitävätkö naiset siis pettäjistä?!
Kommentit (25)
No minä itse pyrin siihen että olen mahdollisimman rehellinen itselleni ja muille. Tunnistan siis ainakin miten rehellinen ihminen toimii. Jossain keskuteluissa täällä tulee ilmi että omasta menneisyydestä ei tarvitse puhua (ainakin seksuaalihistoria jakaa mielipiteitä) ,mutta minulla ainakin välkkyy hälytysvalot jos kumppani ei voi puhua jostain tai kiertelee ja kaartelee. Arvot tulevat myös nopeasti esille jos vain kuuntelee tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eheei tule.. Mies kertoo heti suhteen alussa olevansa pettäjä.
Mies kerskuu panoillaan.. siitä miten on pyörittänyt montaa samaan aikaan.. kaikki muijan kuullen.. mutta muijat aina luule ettei tuu heitä koskemaan.
Hahhah. Ei todellakaan. Sarjapettäjämieheni päinvastoin on aina tuominnut pettämisen jyrkästi. Hän halusi tutustua treffeillä 3 kk ennen kuin aloimme harrastaa seksiä. Hän sanoi olleensa viimeiset 2 vuotta selibaatissa kokonaan, koska halusi päästä tasapainoon avioeron jälkeen. Hän haukkui vaimoaan siitä, että vaimo oli pettänyt ja se oli murskannut hänen luottamuksensa naisiin, joten hän ei halunnut kiirehtiä. Hän sanoi arvostavansa minua, koska olen luonnollinen, enkä meikkaa ja olen kiltinoloinen konservatiivinen naistyyppi. Hän sanoi haluavansa naimisiin, koska ei tykkää olla sinkku. Hän oli kaikessa tässä erittäin uskottava. Hän jopa antoi kännykkänsä pin-koodin minulle sitä varten, että jos joskus haluaisin lukea hänen viestejään, hän ymmärtäisi kyllä eikä pahastuisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla ajatuksenlukijoita.
Rehelliseltä vaikuttavatkin voi olla pettureita, eikä keneenkään voi luottaa.Jos mies tulee baarissa kännissä tarraamaan sua perseestä ja heittää sulle alatyylisiä juttuja niin onko se kunnollinen mies vai ei?
Onko se lipevä ulkomaalainen imartelija (turkista italiasta irakista ym mistälie) kunnollinen mies vai ei?
Onko se hiljainen ujo mies joille vittuilette muuten vaan huviksenne kunnollinen vai ei?
Monille naisille nuo ovat hyvin vaikeita kysymyksiä.
Ei kai joku vakavissaan luule että petturin tuntee tuosta?
Onko tämä jokin "kiltin miehen" trauma?
Ei tietenkään, horokooppi sen kertoo, eikä mikään henkilökohtainen ominaisuus itsessään.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla ajatuksenlukijoita.
Rehelliseltä vaikuttavatkin voi olla pettureita, eikä keneenkään voi luottaa.Jos mies tulee baarissa kännissä tarraamaan sua perseestä ja heittää sulle alatyylisiä juttuja niin onko se kunnollinen mies vai ei?
Onko se lipevä ulkomaalainen imartelija (turkista italiasta irakista ym mistälie) kunnollinen mies vai ei?
Onko se hiljainen ujo mies joille vittuilette muuten vaan huviksenne kunnollinen vai ei?
Monille naisille nuo ovat hyvin vaikeita kysymyksiä.
Näistä sarjapettäjä voi hyvin olla se kiltinoloinen hiljainen mies. Epärehellinen esittää aina päinvastaista kuin on ja teeskentelee kunnollista. Vähän niin kuin rahaa huijaavat ihmiset eivät huutele kylillä huijaavansa rajaa, vaan teeskentelevät luotettavaa.
Nuo jotka hilluvat kännissä ja ahdistelevat eivät hallitse itseään ja ovat kuin avoin kirja kaikille. Sarjapettäjä ei näytä sarjapettäjältä, siksi hän onnistuukin siinä.Teoriassa toki mahdollista. Käytännössä kuitenkin muijat ovat niin tyhmiä ettei noitten pettäjien tarvii peitellä sitä millaisia ne ovat.
Lyön vetoa, ettet noin naiivina tunnistaisi naispuolista sarjapettäjää, vaikka asuisit sellaisen kanssa.
Eipä tule mieleen yhtäkään tapausta jossa joku luulemani kunnollinen olisi paljastunut pettäjäksi.
Itse petän aina joten eipä mua liikuta vaikka muijalla olisi muita.
Avainsanat ovatkin tuossa "olisi paljastunut"
Eipä tule mieleen yhtäkään tapausta jossa joku luulemani kunnollinen olisi paljastunut pettäjäksi.
Itse petän aina joten eipä mua liikuta vaikka muijalla olisi muita.