Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mä en voi ymmärtää naisia, joille elämän suurin rakkaus on puoliso, eikä äitiys ja omat lapset!

Vierailija
10.01.2019 |

No, lapsettomiahan tuollaiset naiset yleensä toki ovatkin. Mut en mä silti voi ymmärtää, että miten jotkut naiset väittävät, että rakastavat puolisoaan yli kaiken, mutta eivät silti halua puolisonsa kanssa lapsia. Kun se on vaan jokaisella naisella ihan perimässäkin ja kuuluu myös naisellisuuteen haluta lapsia. Rakastavatkohan nämä naiset todella puolisoaan yli kaiken, kun eivät halua heidän kanssaan lapsia?

T: N24, naimisissa, 2 lasta, kolmas syntyy tänä vuonna.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hirviöäitejä tässä ketjussa, kun äidinrakkaus puuttuu ja miesrakkaus kukoistaa. Ovatkohan trolleja, onneksi en livenä ole tavannu koskaan yhtä miehenkipeitä ja lapsiaan halveksivia äitejä.

Hulluja on monenlaisia, normaali ihminen ei väittele siitä ketä rakastaa enemmän. Rakkautta aviopuolisoon ja lapsiin ei voi verrata.

Vierailija
102/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden keskustelujen takia mietin aina lasten hankintaan. Ymmärrän että lasta rakastaa paljon, mutta se on erilaista rakkautta kuin rakkaus omaan kumppaniin. Olisi todella kamalaa jos hankkisin lapsia mieheni kanssa kun ollaan seurusteltu melkein 10 vuotta ja sitten lasten tulon jälkeen lapset olisivat tärkein asia.

Parisuhteen pitää olla tärkeä, ellei tärkein. Lapsia voi rakastaa, mutta puolisoa voi myös rakastaa enemmän kuin lapsia. 

Tän palstan lukeminen saa kyllä aina miettimään kahdesti lasten hankkimista, kun en ymmärrä tapahtuuko älykkyysosamäärälle jotain synnytksessä.

Pliis, älä koskaan tee lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hirviöäitejä tässä ketjussa, kun äidinrakkaus puuttuu ja miesrakkaus kukoistaa. Ovatkohan trolleja, onneksi en livenä ole tavannu koskaan yhtä miehenkipeitä ja lapsiaan halveksivia äitejä.

Hulluja on monenlaisia, normaali ihminen ei väittele siitä ketä rakastaa enemmän. Rakkautta aviopuolisoon ja lapsiin ei voi verrata.

Miehenkipeille äideille ei tunnu tuottavan vaikeuksia, mies menee edelle.

Vierailija
104/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden keskustelujen takia mietin aina lasten hankintaan. Ymmärrän että lasta rakastaa paljon, mutta se on erilaista rakkautta kuin rakkaus omaan kumppaniin. Olisi todella kamalaa jos hankkisin lapsia mieheni kanssa kun ollaan seurusteltu melkein 10 vuotta ja sitten lasten tulon jälkeen lapset olisivat tärkein asia.

Parisuhteen pitää olla tärkeä, ellei tärkein. Lapsia voi rakastaa, mutta puolisoa voi myös rakastaa enemmän kuin lapsia. 

Tän palstan lukeminen saa kyllä aina miettimään kahdesti lasten hankkimista, kun en ymmärrä tapahtuuko älykkyysosamäärälle jotain synnytksessä.

Yhtä hyvin sinulle voisi sanoa, että älä pliis koskaan mene parisuhteeseen. Ihan sairas koko keskustelu. 

Vierailija
105/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on sitä muutakin elämää.

Mites tää rakkauteen liittyy.

Mulla on aikuinen lapsi, enkä vois ketään yhtä paljon koskaan rakastaa.

Tää on outo palsta, äidinrakkauden kun mainitsee alapeukkuja sataa, se on kai liian vanhanaikainen sana nuorille trendikkäille hipstereille, viittaa liikaa äitiin,  taas niitä miespoloja kiusataan, yhyy.

Ihan liikutuin.

Oikeasti: hanki elämä. Äidinrakkaus on myytti. Joo, jokaisella on vietti holhota ja kasvattaa jälkeläisensä aikuiseksi, muuten ei selvitä. Mutta se on siinä - ei sen kummempaa.

t.  mikael 22v

Väärin, olen 45.

Vierailija
106/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenkipeille äideille ei tunnu tuottavan vaikeuksia, mies menee edelle.

Olen bi, äiti ja minulle naispuolinen kumppani menee edelle - kyllä. Lapseni ovat jo isoja.

Vierailija
107/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis, tee kakarasi muumimuki menetelmällä äläkä pilaa kenenkään miehen elämää.

Vierailija
108/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks et oo mun vanhempi :)

Mä näen itseni rakastamassa mun lapsia ihan yhtä paljon kun muutkin mutta tasan aijon pitää parisuhteen tärkeänä ja viettää yhteistä aikaa. Vaikka hankkisin lapsia se ei tarkoita että mun pitää alkaa elää mun lapsille. Se on harmi että sulle on käynyt niin. 

Ja onneksi maailmaan syntyy kokoajan ymmärtäväisempiä ja avoimepia ihmisiä ettei tarvitse katsella av-mammoja joiden ajatusmaailma on jymähtänyt jonnekin kaukaisuuteen jossa mies elättää perheen ja nainen hoitaa lapset. 

Vierailija
109/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on outo palsta, äidinrakkauden kun mainitsee alapeukkuja sataa, se on kai liian vanhanaikainen sana nuorille trendikkäille hipstereille, viittaa liikaa äitiin,  taas niitä miespoloja kiusataan, yhyy.

Ihan liikutuin.

Oikeasti: hanki elämä. Äidinrakkaus on myytti. Joo, jokaisella on vietti holhota ja kasvattaa jälkeläisensä aikuiseksi, muuten ei selvitä. Mutta se on siinä - ei sen kummempaa.

t.  mikael 22v

Väärin, olen 45.

ja lapseton. 

Vierailija
110/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan liikutuin.

t.  mikael 22v

Väärin, olen 45.

ja lapseton. 

En.

Vierailija
111/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies merkitsee enemmän, mitä lapset. On aina merkinnyt ja aion olla tekemättä lapsia ja aion suorastaan palvoa miestäni ja pitää hauskaa. Vastuu lapsista pilaisi koko elämän. Ymmärrän ihmisiä, jotka haluaa elää perhekeskeistä elämää, mutta minä en halua sitä. En jaksaisi huutavia lapsia ja en uskoisi, että se toisi ylipäätänsä mitään kovin erikoista elämääni. Joskus käy sääliksi lapsia, kun niitä tehdään ja niistä ei pidetä sitten huolta. Monet rakentaa kovasti perheidylliä, mutta ei se ole mitenkään idyllistä aina niille lapsille ja kaikki äidit ja isät eivät ole niin kovin hyviä vanhempia, vaikka toisin esim täälläkin palstalla väittävät. Lasten teko pitäisi olla luvanvaraista ja se pitäisi kieltää osalta ihmisistä täysin.

Vierailija
112/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien ja puolison tulisi olla yhtä tärkeät ja rakkaat.

Vierailija
113/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensisijaisesti täytyy rakastaa puolisoaan, muuten on eroamisen vaara suuri ja sehän taas tietää ongelmia lapsille. Lapset ovat vain lainaa parikymmentä vuotta, puoliso rinnalla kauemmin. Sitä paitsi rakkaus puolisoon on erillaista kuin rakkaus lapsiin, vaikea verrata.

Mitä helvettiä sönkötät, totta kai äidin pitää ensisijaisesti rakastaa LAPSIAAN, puoliso voi olla vaikka insestiä harjottava sekopää tai muutoin vaarallinen hullu, äidin tehtävä on suojella lasta miehiltä, myäs omalta isältään tarpeen niin vaatiessa.

Ero on ollut monen lapsen pelastus, turha siitä on aina keksiä negatiivista, moni ydinperhe on lapsen kannalta sietämätön paikka. Itse esim lapsena aina toivoin että äiti eroaisi isästäni, hakkasi äitiäni ja pelossa saatiin elää joka viikonloppu kun joi.

Että sössötä lisää.

Ohis, mullakin oli läpipaska isä. Se on kuitenkin poikkeus, ei normaalitila. Normaaliperheessä ei tarvita suojelua toisilta perheenjäseniltä. Eivät kaikki miehetkään ole sikoja, toivottavasti huomaat sen joskus.

Vaikka mies oisi itse Jeesus, millanen äiti rakastaa miestä enemmän kuin lapsiaan. Miten se edes on mahdolista.

Äidinrakkaus on luonnonvoima, miten parisuhde koskaan voisi sen voiman päihittää, naurettava ajatuskin.

Höpöhöpö. Äidinrakkaus on täyttä scheissea.

^ ja tämä jonne15veen kirjottama kommentti sai 5 yläpeukkua. 

siisus.

Vierailija
114/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mäkin kuvittelin etten ikinä voisi rakastaa lujemmin tai syvemmin kuin tuota ukkokultaani rakastan. Kunnes sain esikoiseni. Muistan että rääyin silmät päästäni kuinka tuota pientä toukkaa rakastan. Viis miehestä, viis itsestäni. Kunhan vain tuolla pienellä ihmeellä on kaikki hyvin❤️

Mitkä hormonit. Mun vanhin lapsi on jo 12 vuotias nyt 😊 On mieskin kuviossa edelleen, mutta molemmille lapset on ne tärkeimmät. Ei se tietenkään sulje pois sitä että mies olisi tärkeä. Nuo lapset on vaan se syy miksi jaksetaan myös läpi vaikeuksien. Muuten olisi helppo luovuttaa ja lentää kukasta kukaan jos siltä sattuisi tuntumaan.

Vierailija
115/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan liikutuin.

t.  mikael 22v

Väärin, olen 45.

ja lapseton. 

En.

sitten olet jotenkin vioittunut henkisesti,  tai mies. 

Vierailija
116/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mäkin kuvittelin etten ikinä voisi rakastaa lujemmin tai syvemmin kuin tuota ukkokultaani rakastan. Kunnes sain esikoiseni. Muistan että rääyin silmät päästäni kuinka tuota pientä toukkaa rakastan. Viis miehestä, viis itsestäni. Kunhan vain tuolla pienellä ihmeellä on kaikki hyvin❤️

Mitkä hormonit. Mun vanhin lapsi on jo 12 vuotias nyt 😊 On mieskin kuviossa edelleen, mutta molemmille lapset on ne tärkeimmät. Ei se tietenkään sulje pois sitä että mies olisi tärkeä. Nuo lapset on vaan se syy miksi jaksetaan myös läpi vaikeuksien. Muuten olisi helppo luovuttaa ja lentää kukasta kukaan jos siltä sattuisi tuntumaan.

Hyi helv. Kävisit siis nussimassa muita jos teillä ei olis lasta. Vaikuttaa todella onnelliselta suhteelta.

Vierailija
117/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituinen ketju. Äidinrakkaudelle haistatellaan ja "sitä ei ole olemassa" ja normaaleja äitejä haukutaan hulluiksi.

Trollitko täällä riehuu.

Vierailija
118/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, lainasin väärän viestin. Piti lainata se jossa joku laittoi hormonien syyksi tuon mun ensimmäisen viestin. Yhä ajattelen samoin.

Vierailija
119/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv. Kävisit siis nussimassa muita jos teillä ei olis lasta. Vaikuttaa todella onnelliselta suhteelta.

Lue oikein ajatuksella niin saatat ymmärtääkin jotain 😉

Vierailija
120/149 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä! Jumalauta lähtisin niin nopeasti tuollaisen kuvotuksen läheltä! Ja kehtaa vielä sanoa!