Olenko huonompi ihminen kuin muut ikäiseni (19v) näillä perusteilla?
Olen saanut paljon kommenttia ja pas*aa niskaan niin kutsutulta ystäväpiiriltä. Tekeekö se minusta huonomman ihmisen, jos
1. Minulla ei ole opiskelijana varaa joka viikko käydä ravintolassa/erikoiskahveilla/baarissa
2. Asun vuokrayksiössä jonka olen sisustanut oman makuni mukaan siististi, mutta mitään trendejä en seuraa
3. En ole Instagramissa/pidä blogia/seuraa blogeja
4. Ostan vaatteeni pääsääntöisesti alesta tai kirppiksiltä
5. Leivon paljon mutta en ota kuvaa leivonnaisista
6. En käytä älypuhelinta, vaan annoin sen yläasteikäiselle siskolleni, jolle koen sen olevan tärkeämpi (vanhemmillamme ei varaa/halua/viitseliäisyyttä ostaa)
7. Luen kirjoja. Oikeita kovakantisia kirjoja. Sekin on kuulemma noloa (ikätoverin suusta kuultua)
7.
Kommentit (6)
Et ole. Älypuhelimen puute voi häiritä tapaamisten sopimista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Älypuhelimen puute voi häiritä tapaamisten sopimista.
Normaalilla näppäinpuhelimella ei voi soittaa/viestittää?
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut paljon kommenttia ja pas*aa niskaan niin kutsutulta ystäväpiiriltä. Tekeekö se minusta huonomman ihmisen, jos
1. Minulla ei ole opiskelijana varaa joka viikko käydä ravintolassa/erikoiskahveilla/baarissa
2. Asun vuokrayksiössä jonka olen sisustanut oman makuni mukaan siististi, mutta mitään trendejä en seuraa
3. En ole Instagramissa/pidä blogia/seuraa blogeja
4. Ostan vaatteeni pääsääntöisesti alesta tai kirppiksiltä
5. Leivon paljon mutta en ota kuvaa leivonnaisista
6. En käytä älypuhelinta, vaan annoin sen yläasteikäiselle siskolleni, jolle koen sen olevan tärkeämpi (vanhemmillamme ei varaa/halua/viitseliäisyyttä ostaa)
7. Luen kirjoja. Oikeita kovakantisia kirjoja. Sekin on kuulemma noloa (ikätoverin suusta kuultua)7.
Olet ehkä "nolo" nuorten mielestä, mutta oikeasti olet fiksu ja ikäistäsi aikuisempi, osaat ajatella ja elää omanlaistasi elämää, toisin kuin nämä trendejä seuraavat kloonit, joten älä välitä muiden mielipiteistä.
Itse olen sinua Ap kymmenen vuotta vanhempi ja ainoa poikeama meillä on, että sain älypuhelimen vajaa vuosi sitten lahjaksi, enkä koe olevani mitenkään erityisen huono tai jääväni jostain paitsi.
Mun mielestä olet ikäiseksesi fiksu ihminen :) Et mene massan mukana vaan sulla on omat aivot ja ajatukset! Arvosta niitä ja itseäsi äläkä välitä keskenkasvuisten ystäviesi lätinöistä :)
Miksi luulet olevasi huonompi ihminen ja miten määrittelet sen?