Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias nainen, onko vientiä?

Vierailija
09.01.2019 |

Minkä ikäiset miehet lähestyvät?

Kommentit (199)

Vierailija
101/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mies vastata?

Jos nainen on 40+, toivoisin että hänkin osaisi lähestyä eikä vain odottaisi että mies tulee ja hurmaa. Missä on se iän tuoma itsevarmuus ja sosiaalinen taitavuus?

Minä lähestyn oman ikäisiäni, mutta myönnän suoraan että kiinnostavien osuus omassa ikäluokassa on laskenut vuosi vuodelta. Kiinnostusta laskevat:

- ylipaino

- repsahtamaan päästetty kroppa

- tätimäinen tyyli

- superkäytännöllinen ja superarkinen luonne (en tarvitse äitiä tai arjen kumppania vaan naisen joka sytyttää ja kiinnostaa)

Olen itse hyväkuntoinen, mutta en suurituloinen, komea enkä pitkä. "Rotunaiset" eivät yleensä pidä minua oman tasoisenaan, enkä minä ole kiinnostunut oman ikäisistäni naisista jotka kiinnostuvat minusta.

Siksi, ja vain siksi, olen viime aikoina treffaillut nuorempien kanssa. Oman ikäisissä on upeita tapauksia, mutta jos käsitykset "tasoista" eivät kohtaa niin ei mahda mitään :)

Saa alapeukuttaa. Vastasin rehellisesti. Pinnallisia vaatimuksia on teilläkin, myöntäkää pois.

Olen itse 40+ ja uskallan väittää, että olen yksi mainitsemistasi "upeista tapauksista". Tiedän ja tunnen itseni, olen sellainen rauhallisen itsevarma ja sosiaaliset taitonikin ovat hyvät (tarvitsen niitä ammatissanikin), mutta en todellakaan lähesty miehiä treffimielessä. Miksikö? Koska minulla aidosti on se käsitys, että miehille ikä on niin suuri turn-off (ja kaksi lastani toki myös), että he varmaan vain loukkaantuisivat, jos tällainen tapaus kehtaisi ajatella jotain.

Itse aloitukseen, mulla ei ole vientiä. Tällä hetkellä en ole missään treffisovelluksissa tai -palstoilla, eikä mua arjessa kukaan lähesty. Joku on joskus mulle sanonut, että mua ei uskalleta lähestyä. En tiedä, pitääkö se paikkansa. Todennäköisesti ei.

Arjessa on paha lähestyä ketään, ja helposti tulee laskettua todennäköisimmäksi että olet varattu.

Uskaltaisin väittää ettei ikä ole ainakaan useimmille turn-off. Et varmaankaan ole katselemassa junasta jäänyttä miestä joka haluaa lapsia?

Nuorempia päädytään katselemaan kun oman ikäiset eivät enää sytytä ja ne harvat jotka sytyttävät, ajattelevat itsensä vielä kovempitasoisemmiksi kuin nuorina - eivätkä miehet ole samaa mieltä.

Itselleni kävi niin että lähestyin fiksuja, tyylikkäitä, liikunnallisia ja keskustelutaitoisia naisia jotka olivat minua pari vuotta nuoremmasta viitisen vuotta vanhempaan. Kävi ilmi että heidän listallaan oli joka kerta joku seuraavista: pitkä, komea, hyvässä (rahakkaassa) ammatissa.

Jos olet "rotunainen", en ollenkaan usko että ikäsi olisi este...kunhan osaat seuloa vakavissaan olevat puumanmetsästäjien ja seksinvonkaajien joukosta.

Kiitos kommentista. Mulla ei ole listaa, mutta totta tuo, että en minäkään ihan jokaisesta miehestä kiinnostu. Meillä nelikymppisillä "rotunaisilla" kun on se tilanne, että elämä on oikein hyvää ilmankin miestä. Epäkiinnostavan miehen kanssa se olisi vain huonompaa.

Vierailija
102/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä tällaiset kyselyt, toisilla riittää vientiä aina minkä ikäisenä ja kokoisena tahansa.

Omaa lasta tarhaan/eskariin kuskanneena olen tuntenut vetoa pariin naiseen millä molemmilla ylipainoa, mitä sattuu päällä, eikä ehkä kasvoiltakaan kauneimpia.

Yhdistävänä tekijänä näillä kaikilla on että ovat varattuja ja saavat huomiota kaikilta muiltakin miehiltä.

Itse olen ihan miehen mitoissa,kunnollinen mies, hampaat suussa, hygienia kunnossa eikä kukaan ole rumaksikaan haukkunut, silti en ole ikinä kiinnostanut naisia, ei nuorena eikä nyt vanhempana, olen naisille täysin huomaamaton ja jotenkin vastenmielinen?

Tosin olen saanut aina olla rauhassa grilli/taksijonoissa ja muutenkin päänaukojilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä ole koskaan ollutkaan. Johtuu ehkä siitä, että en ole vietävissä :D

Vierailija
104/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v kirjoitti:

Typeriä tällaiset kyselyt, toisilla riittää vientiä aina minkä ikäisenä ja kokoisena tahansa.

Omaa lasta tarhaan/eskariin kuskanneena olen tuntenut vetoa pariin naiseen millä molemmilla ylipainoa, mitä sattuu päällä, eikä ehkä kasvoiltakaan kauneimpia.

Yhdistävänä tekijänä näillä kaikilla on että ovat varattuja ja saavat huomiota kaikilta muiltakin miehiltä.

Itse olen ihan miehen mitoissa,kunnollinen mies, hampaat suussa, hygienia kunnossa eikä kukaan ole rumaksikaan haukkunut, silti en ole ikinä kiinnostanut naisia, ei nuorena eikä nyt vanhempana, olen naisille täysin huomaamaton ja jotenkin vastenmielinen?

Tosin olen saanut aina olla rauhassa grilli/taksijonoissa ja muutenkin päänaukojilta.

Naisella sanotaan tilanteen kuitenkin selkeämmin muutuvan. Muututaan ns. näkymättömäksi.

Vierailija
105/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen ollut miehen kanssa sängyssä oli se sitten ikäiseni (50) tai nuorempi, paljonkin, niin ajattelen juuri näitä sulkeutuneita naisia ja kuinka jäävät elämän iloilta paitsi.

Vierailija
106/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v kirjoitti:

Minulle merkitsisi sinun tapauksessa, kuten kaikissa muissakin se, oletko älykäs. Älykkyys on seksikästä, se herättää mielenkiinnon ja ruokkii sitä. N48

Vierailija
107/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen ollut miehen kanssa sängyssä oli se sitten ikäiseni (50) tai nuorempi, paljonkin, niin ajattelen juuri näitä sulkeutuneita naisia ja kuinka jäävät elämän iloilta paitsi.

Mun elämän ilot on ihan muualla :)

Vierailija
108/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43v kirjoitti:

Minulle merkitsisi sinun tapauksessa, kuten kaikissa muissakin se, oletko älykäs. Älykkyys on seksikästä, se herättää mielenkiinnon ja ruokkii sitä. N48

En ole varmaan sillä tavalla älykäs enkä sosiaalinen, pärjään kaikenlaisten laitteiden ja koneiden kanssa paremmin.

Vierailija
109/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v, nainen. Lapset omillaan, olen eronnut vuosi sitten. Ero oli ok, en jumita siinä.

Olen saanut niin liitossa ollessani lähestymisiä kuin nyt etenkin eronneena.

Kuka lähestyy. Todella mitä erilaisimmat miehet.

Ikäluokissa 20-65.

Alotteita tullut niin kahvilassa, bensatankilla, mesessä, whatsapissa, facessa, vapaa-ajan tapahtumissa, koiraa ulkoiluttamassa, deittipalvelussa, avantouinnilla.

Olenko otettu? No en oikeastaan, enemmänkin melko hämilläni.

Kiusaantunut. En ole itse mikään flirtti tapaus. Puhelias mutta en rohkea.

Ulkonäöllisesti olen ilmeisesti ihan nuorekas, kaunista ehkä hiukset ja säteilevä hymy.

Ylipainoa 20kg, mutta kurveissa. Pukeudun itseni näköisesti, naisellisesti mutta en räväkästi. Tukka ponnarilla ja ilman meikkiä jos huvittaa ja taas toisaalta laitettuna kun siltä tuntuu.

Uskon että luonteeni on se mikä edesauttaa lähestymisiä, kuuntelen, kommunikoin, en omaa mitään ihanne ihmisen listaa vastapuolesta, en piittaa kukkarosta enkä statuksista.

Onkohan liian kovaa väittää, että uskon sellaisen sisäisen säteilyn vaikuttavan.

Toki, saan suoria seksi ehdotuksia mutta yleensä annan takaisin huumorilla, jos tyyppi sen kestää. Jos kohtelee mua tavoiteltavana pelkkänä reikänä, niin deletoin niin livenä kuin somessa aika raa’asti.

Eri asia on, jos osaa ilmaista asian fiksusti aikuisen tapaan, että tarjolla ja tarjotaanko, yhteisestä sopimuksesta.

Seksinkin suhteen on vain itse niin sinut, että laatu korvaa määrän. ;)

Vierailija
110/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Facessa ja Messengerissä, deittisivujen kautta, oikeassa elämässä. Löytyipä yksi Vauvapalstaltakin!  XD Tapasimme siis myös oikeasti.

Oletan, että suurin osa kiinnostuneista hakee lähinnä seksisuhdetta. En osaa sanoa jos olisin vapailla markkinoilla olisiko oikeasta parisuhteesta kiinnostuneita miten tarjolla.

Kumpaa ap mahtoi tarkoittaa viennillä, seksinvonkaajia vai parisuhdetta etsiviä?

Paljastatko mistä ketjusta löysitte toisenne..

Ei me voida koskaan kertoa sitä. Se ketju on jo poistettukin. Paljastan nyt sen verran, että meidän suhde itse asiassa jatkuu. Olen hyvin onnellinen.

Äärimmäisen epätodennäköistä mutta totta.

Vierailija
111/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaalimaailmassa ei ole vientiä. Nettideittisivuilla kiinnostuneita löytyy. En kylläkään usko että nekään livenä innostuisi. Kunhan vaan netissä olevinaan vokottelevat kaikkia, se on siellä niin helppoa ja vaaratonta.

N 50

Minulla tilanne on päinvastoin. Netistä en löydä ketään, mutta reaalimaailmassa eli tavallisessa arkielämässä lähestyy 30-60 - vuotiaat. Lievästi hämmentävää tässä iässä.

N52

Millaisissa tilanteissa miehet lähestyy arkielämässä?

Millä tavoin?

Pyytääkö treffeille vai onko vain flirttiä?

Esim. kuluneella viikolla sain aloitteita taloyhtiön roskiksella, Kelassa ja työpaikalla. Jostain oudosta syystä miehet tekevät ns. tikusta asiaa ja tulevat oma-alotteisesti juttelemaan eli useimmiten mukana on pientä flirttiä. Jos näyttäisin vihreää valoa, niin tiedä mitä niistä kehkeytyisi. En ole kuitenkaan tällä hetkellä haku päällä.

Vierailija
112/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v, vientiä enemmän kuin koskaan :) kaupassa, töissä, salilla, ystävän ystävätjne. 25-70v. Nuoremmat haluaa seksiä ja 40+ vakavaa suhdetta. Itse tykkään nyt nauttia vapaudesta, mutta onhan tuo huomio toki mukavaa :D

Vierailija
113/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vientiä. Olin sinkku puolisen vuotta viime vuonna, parisuhdetta etsiviä miehiä ikähaarukalla 26-50 (joiden kanssa siis ihan juttelinkin ja kävin treffeilläkin). 

Kumppaniksi valikoitui lopulta sitten 30-vuotias (tapaamishetkellä 29), yhdessä ollaan edelleen. :) 

Vierailija
114/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Oikeastiko jotkut määrittelevät "viennin" sillä, että joku mies ohimennen sanoo jotain jossain? Kaikkea sitä.

Vierailija
115/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
116/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Facessa ja Messengerissä, deittisivujen kautta, oikeassa elämässä. Löytyipä yksi Vauvapalstaltakin!  XD Tapasimme siis myös oikeasti.

Oletan, että suurin osa kiinnostuneista hakee lähinnä seksisuhdetta. En osaa sanoa jos olisin vapailla markkinoilla olisiko oikeasta parisuhteesta kiinnostuneita miten tarjolla.

Kumpaa ap mahtoi tarkoittaa viennillä, seksinvonkaajia vai parisuhdetta etsiviä?

Paljastatko mistä ketjusta löysitte toisenne..

Ei me voida koskaan kertoa sitä. Se ketju on jo poistettukin. Paljastan nyt sen verran, että meidän suhde itse asiassa jatkuu. Olen hyvin onnellinen.

Äärimmäisen epätodennäköistä mutta totta.

Av-romanssi siis olisi syntynyt!

Voiko olla totta?

Vierailija
117/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-80

Vierailija
118/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa huomaa sen miten naisia onkaan parjattu ja uskoteltu, että kun nainen vanhenee ei hän ole enää mitään.

Olen 40v ja vientiä on piisannut aina. Olen odottanut siitä kuuluisaa alamäkeä, jota naisille pitäisi kaikkien uskomusten mukaan käydä, mutta meno on vain kiihtynyt.

Voisi ihan suoraan sanoa kaikille nuorille naisille, että älkää uskoko näihin naisia iänkaiken mollaaviin uskomuksiin. Ne eivät pidä paikkaansa!

Yksi kaveri otti itselleen tarkoituksella iäkkään miesystävän juurikin näiden uskomusten vuoksi. Hoki aina kuinka hänen ei tarvitse nyt pelätä sitä kamalaa vanhenemista, kun on ukko paljon vanhempi. Nyt hän on 43v ja miehensä 60v ja nyt hän on alkanut oivaltaa mihin ansaan on astunut. Mollataanko naisia sen takia, että miehillä olisi jonkinlainen valta-asema tässäkin? Nyt ystäväni kenailee kotona ukkoaan passaten ja ei kehtaa hänelle enää seksistäkään puhua, kun kokee sen vittuiluna.

Vierailija
119/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaalimaailmassa ei ole vientiä. Nettideittisivuilla kiinnostuneita löytyy. En kylläkään usko että nekään livenä innostuisi. Kunhan vaan netissä olevinaan vokottelevat kaikkia, se on siellä niin helppoa ja vaaratonta.

N 50

Minulla tilanne on päinvastoin. Netistä en löydä ketään, mutta reaalimaailmassa eli tavallisessa arkielämässä lähestyy 30-60 - vuotiaat. Lievästi hämmentävää tässä iässä.

N52[/quote

Millaisissa tilanteissa miehet lähestyy arkielämässä?

Millä tavoin?

Pyytääkö treffeille vai onko vain flirttiä?

Esim. kuluneella viikolla sain aloitteita taloyhtiön roskiksella, Kelassa ja työpaikalla. Jostain oudosta syystä miehet tekevät ns. tikusta asiaa ja tulevat oma-alotteisesti juttelemaan eli useimmiten mukana on pientä flirttiä. Jos näyttäisin vihreää valoa, niin tiedä mitä niistä kehkeytyisi. En ole kuitenkaan tällä hetkellä haku päällä.

Taloyhtiön roskiksella romantiikka kukoistaa?

Pitäisikö olla erikseen sinkkuroskikset, ettei suotta varatuille ehdotella?

Vierailija
120/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä Suomi24-sivulla tulee viestiä kyllä ihan kaikenikäisille naisille, se on varma. Mutta se laatu... voi itku mitä maalaisia suurin osa ja tekstinä jotain että "ryn kyt eivät voi olla liian isot".

OkCupidissa on fiksumpaa mutta etsivät lähinnä puumaa.

Baarista löytyy seuraa, mutta jotain 30 vee pojuja.

Omanikäistä 40 veetä on vaikea löytää,, ovat yleensä varattuja.

N41