Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias nainen, onko vientiä?

Vierailija
09.01.2019 |

Minkä ikäiset miehet lähestyvät?

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelussa huomaa sen miten naisia onkaan parjattu ja uskoteltu, että kun nainen vanhenee ei hän ole enää mitään.

Olen 40v ja vientiä on piisannut aina. Olen odottanut siitä kuuluisaa alamäkeä, jota naisille pitäisi kaikkien uskomusten mukaan käydä, mutta meno on vain kiihtynyt.

Voisi ihan suoraan sanoa kaikille nuorille naisille, että älkää uskoko näihin naisia iänkaiken mollaaviin uskomuksiin. Ne eivät pidä paikkaansa!

Yksi kaveri otti itselleen tarkoituksella iäkkään miesystävän juurikin näiden uskomusten vuoksi. Hoki aina kuinka hänen ei tarvitse nyt pelätä sitä kamalaa vanhenemista, kun on ukko paljon vanhempi. Nyt hän on 43v ja miehensä 60v ja nyt hän on alkanut oivaltaa mihin ansaan on astunut. Mollataanko naisia sen takia, että miehillä olisi jonkinlainen valta-asema tässäkin? Nyt ystäväni kenailee kotona ukkoaan passaten ja ei kehtaa hänelle enää seksistäkään puhua, kun kokee sen vittuiluna.

Saatat olla oikeassa.

Vierailija
122/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te, jotka kerrotte kuinka vientiä riittää vuodesta toiseen, vauhti vain kiihtyy. Ettekö siis edes kaipaa pysyvää parisuhdetta vai onko se vienti sellaista, joka ei parisuhteeseen johda?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä on kahdenlaista.

On flirtit ja seksin hakijat. Niitä on enemmän nyt, mutta totta kai tajuan ettei se johdu lisääntyneestä haluttavuudesta vaan siitä että mua on helpompi lähestyä ja suurin piirtein oman ikäiset miehet on tulleet kokemuksen myötä rohkeammiksi.

Sitten on ne jotka on kiinnostuneita ihan vakavissaan. "Taso" ei ole kummoinen. Enkä nyt puhu mistään pituusleukalentäjäkirurgijutuista vaan ihan siitä että hygienia on kunnossa eikä kaljaa kipata laatikollista joka päivä.

Niin kauan kun ei hae tosissaan parisuhdetta, voi huijata itsensä uskomaan vaikka mitä. Harmi vaan kun ei helppona panopuuna tai pikkupoikien seksiopettajana toimiminen kiinnosta.

Vierailija
124/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen. Flirtit, panojen metsästäjät ja sadut joita miehet sepittävät saadakseen mitä haluavat eivät kerro yhtään mitään.

Ei tosiaan kiinnosta päätyä minkään nuoren urheilijan whatsappissa esiteltäväksi "puumahoidoksi", tai jonkun k.sipäisen toimarin salap.noksi.

Ainakin mun kaverit löysivät paljon helpommin elämänkumppanit nuorina. Egon boostausta selitellä kuinka olisi vaikka mitä eliittimiehiä saatavilla, mutta oh ei huvita kun vapaus on niin ihanaa.

Tai sitten tää palsta on joku rinnakkaisulottuvuus jossa arkirealismi ei päde, kukapa tietää.

Vierailija
125/199 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
126/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta päätellen kaikki nuoret miehet kuolaa vanhoja palstamammoja.

Olen huvittunut.

Vierailija
127/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Harmittaa.

Erosta jo monta vuotta ja moni mun jälkeeni eronnut kaveri löytänyt pidempiaikaisen kumppanin. Inhottaa olla tämmöinen hylkiö.

Vierailija
128/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut vientiä. Ravintoloissa en käy joten nämä yleensä työympyröissä.

Töissä olen ennemminkin vähän tiukkis ja pukeudun klassisesti joten paljastelusta tai tyrkystäkään ei ole kyse.. Lisäksi olen naimisissa joten en ole hakenut mitään.

Ikähaarukka 27-52v silloin kun olin itse 50v. Olihan se kiva saada ruusuja työpaikalle yms:)

Vierailija
129/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Harmittaa.

Erosta jo monta vuotta ja moni mun jälkeeni eronnut kaveri löytänyt pidempiaikaisen kumppanin. Inhottaa olla tämmöinen hylkiö.

Olet ilmeisesti nainen? Lähdetkö mun kanssa katsomaan juice elokuvaa?

Vierailija
130/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta ei kiinnosta. Eri ikäiset ovat kiinnostuneet minusta.

Vierailija
131/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja ei mua ole yritetty iskeä sen jälkeen kun olin kai 31? Oman mieheni tosin tapasin 32-vuotiaana, mutta ei hän varsinaisesti mua tullut iskemään.

Vierailija
132/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina ollut vientiä. Ravintoloissa en käy joten nämä yleensä työympyröissä.

Töissä olen ennemminkin vähän tiukkis ja pukeudun klassisesti joten paljastelusta tai tyrkystäkään ei ole kyse.. Lisäksi olen naimisissa joten en ole hakenut mitään.

Ikähaarukka 27-52v silloin kun olin itse 50v. Olihan se kiva saada ruusuja työpaikalle yms:)

Mitä teet työksesi?

Vierailija
133/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ketju.

Mietin ensin että olisiko niin että vain hoteimmat puumat vastaavat, kun ei tämä "vienti vain kiihtyy"-juttu vastaa omaa eikä ystävien arkitodellisuutta.

Olisiko sittenkin niin että arvon leidit tässä laskevat "vienniksi" vähän kaikenlaiset asiat, mukavista kohteliaisuuksista harmittomaan flirttiin jolla ei oikeasti yritetä mitään sen enempää?

Kyllä muakin usein kehutaan, yleensä nuorekkaaksi. Mutta jos nyt mietitään etä yli nelikymppistä kehutaan nuorekkaaksi, niin kyllähän siinä tehdään epäsuorasti selväksi että nuoruus on valttia eikä ikä :D

Vierailija
134/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tässä on ollut joku muutos, ehkä eroaminen ja tinder ovat vaikuttaneet. Mutta kyllä tuntuisi olevan 40 ja 50 vuotiailla naisilla vientiä, ainakin jos itseäni ja kavereitani katson. On se erilaista kuin parikymppisenä, silloihan etsittiin puolisoa jonka kanssa perustetaan perhe ja yhteinen elämä. Nyt on rennompaa, voi hakea seuraa ihan seuran vuoksi. Seksiä on tarjolla ja myös parisuhdetta. Tutkimusten mukaan miehet hyötyvät enemmän parisuhteesta, joten kyllä sellaisen pitkäaikaisen suhteenkin saa jos haluaa. Tietenkin sellaisesta miehestä, joka ei enää lapsia halua. 

Vierailija
135/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen juttu kyllä.

Munkin entisillä luokkakaverinaisilla kuulemma riittää vientiä. Ovat treffailleet Tinderissä ihan huipputasoisten miesten kanssa. Siis huippu-urheilijoita, miljonäärejä ja vaikka mitä.

Se vaan kummastuttaa että vain yksi on pariutunut sellaisen kanssa (huippukaunis jo nuorena, ja ex-mies vielä komeampi/menestyneempi kuin se uusi).

Muut etsivät parisuhdetta mutta ihmeen vaikeaa oli löytää edes hyvää tavismiestä. Ja pakko ollakin koska eihän hyviä juuri ole vapaina.

Jokin tässä klikkaa.

Luulen että tässä on eri levelit jotka niputetaan yhteen. Siis vaikka...

- harmiton flirtti jolla ei oikeasti pyritä muuhun kuin ilahduttamaan toista tai piristämään omaa päivää. Ei oikeasti liity mitenkään "vientiin". Kohde yleensä sellainen jonka oletetaan ilahtuvan huomiosta, ts. varttuneempi nainen. Munkin työpaikalla on kevyttä flirttiä jatkuvasti, mutta ei sillä mihinkään pyritä. Harjoittelijatytön kanssa ei flirttailla, koska se voisi kokea sen ahdisteluna

- seksin hakeminen. Sen ketä lähestyy ratkaisee paljolti todennäköisyys saako. Nelikymppistä lähestytään enemmän koska helpompi lähestyttävyys, ja ainakin usko siihen että saa helpommin. Ja tosiaan miesten rohkeus lisääntyy iän myötä

- vakava kiinnostus. Parisuhde. Mun mielestä tämä on ainoa oikea viennin, tai "tason", mittari naiselle. Hankalaa mitata koska niin suuri osa meistä miehistä valehtelee ummet lammet parisuhdekiinnostuksesta että saisi seksiä, ja helkkarin moni esittää olevansa parisuhteessa vaikka hakee lisää FWB-juttuja

About noin?

Vierailija
136/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehenä sanoisin että kiinnostus ja kiinnostuksen osoittaminen ovat kaksi eri asiaa.

Nyt nelikymppisenä voin flirtata ihan vain molemminpuolisen ilahduttamisen vuoksi kymmenen naisen kanssa joista yksi on kiinnostava ja pari sellaista joiden kanssa voisi harrastaa seksiä, jos pitäisin irtosuhteista.

Parikymppisenä saattoi olla kymmenen kiinnostavaa joista yhden kanssa yritin epätoivoisesti flirttailla, ja melkein jokainen raflassa olleista tytöistä sellaisia jotka oli seksuaalisesti puoleensavetäviä.

Ihan ymmärrettävää että jos naista ei ensin lähestytä mutta sitten miehet alkaa heittämään flirttiä oikealta ja vasemmalta, niin ajatellaan että vienti vain kasvaa.

Vierailija
137/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäuskoisena olen lukenut ketjua, koska omakohtainen kokemus on ettei vientiä ole enää lainkaan vaan sitä on muuttunut ihan näkymättömäksi miesten silmissä.

N42

Vierailija
138/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mies vastata?

Jos nainen on 40+, toivoisin että hänkin osaisi lähestyä eikä vain odottaisi että mies tulee ja hurmaa. Missä on se iän tuoma itsevarmuus ja sosiaalinen taitavuus?

Minä lähestyn oman ikäisiäni, mutta myönnän suoraan että kiinnostavien osuus omassa ikäluokassa on laskenut vuosi vuodelta. Kiinnostusta laskevat:

- ylipaino

- repsahtamaan päästetty kroppa

- tätimäinen tyyli

- superkäytännöllinen ja superarkinen luonne (en tarvitse äitiä tai arjen kumppania vaan naisen joka sytyttää ja kiinnostaa)

Olen itse hyväkuntoinen, mutta en suurituloinen, komea enkä pitkä. "Rotunaiset" eivät yleensä pidä minua oman tasoisenaan, enkä minä ole kiinnostunut oman ikäisistäni naisista jotka kiinnostuvat minusta.

Siksi, ja vain siksi, olen viime aikoina treffaillut nuorempien kanssa. Oman ikäisissä on upeita tapauksia, mutta jos käsitykset "tasoista" eivät kohtaa niin ei mahda mitään :)

Saa alapeukuttaa. Vastasin rehellisesti. Pinnallisia vaatimuksia on teilläkin, myöntäkää pois.

Olen itse 40+ ja uskallan väittää, että olen yksi mainitsemistasi "upeista tapauksista". Tiedän ja tunnen itseni, olen sellainen rauhallisen itsevarma ja sosiaaliset taitonikin ovat hyvät (tarvitsen niitä ammatissanikin), mutta en todellakaan lähesty miehiä treffimielessä. Miksikö? Koska minulla aidosti on se käsitys, että miehille ikä on niin suuri turn-off (ja kaksi lastani toki myös), että he varmaan vain loukkaantuisivat, jos tällainen tapaus kehtaisi ajatella jotain.

Itse aloitukseen, mulla ei ole vientiä. Tällä hetkellä en ole missään treffisovelluksissa tai -palstoilla, eikä mua arjessa kukaan lähesty. Joku on joskus mulle sanonut, että mua ei uskalleta lähestyä. En tiedä, pitääkö se paikkansa. Todennäköisesti ei.

Kirjoitin ylläolevan kommentin. Universumi varmaan halusi kertoa minulle jotain ;) koska kommentin kirjoittamisen jälkeen olen saanut yhteydenoton neljältä mieheltä:

1) 13 vuotta nuorempi, komea nuori mies. Seksin perässä.

2) 8 vuotta nuorempi, komea nuori mies. Piti minut tyytyväisenä edellisen kerran, kun olin sinkku. Sama fwb-järjestely kiinnostaisi häntä edelleen.

3) Kaksi vuotta nuorempi, komea mies. Ollut aina vain ja ainoastaan kiinnostunut seksistä ja on sanonut sen suoraan. Emme ole koskaan edes tavanneet, mies lähestyy silloin tällöin viestillä.

4) 2 vuotta vanhempi, vähemmän komea mutta hyvin varakas mies. Varattu. Kiinnostunut salasuhteesta, tai vaihtoehtoisesti haluaisi ehkä pedata uuden sängyn ennen vanhasta poistumista.

Eli jonkunlaista vientiä kai tämäkin, mutta itsehän olen parisuhdeihminen. Ehkä joku päivä vielä.

Vierailija
139/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mies vastata?

Jos nainen on 40+, toivoisin että hänkin osaisi lähestyä eikä vain odottaisi että mies tulee ja hurmaa. Missä on se iän tuoma itsevarmuus ja sosiaalinen taitavuus?

Minä lähestyn oman ikäisiäni, mutta myönnän suoraan että kiinnostavien osuus omassa ikäluokassa on laskenut vuosi vuodelta. Kiinnostusta laskevat:

- ylipaino

- repsahtamaan päästetty kroppa

- tätimäinen tyyli

- superkäytännöllinen ja superarkinen luonne (en tarvitse äitiä tai arjen kumppania vaan naisen joka sytyttää ja kiinnostaa)

Olen itse hyväkuntoinen, mutta en suurituloinen, komea enkä pitkä. "Rotunaiset" eivät yleensä pidä minua oman tasoisenaan, enkä minä ole kiinnostunut oman ikäisistäni naisista jotka kiinnostuvat minusta.

Siksi, ja vain siksi, olen viime aikoina treffaillut nuorempien kanssa. Oman ikäisissä on upeita tapauksia, mutta jos käsitykset "tasoista" eivät kohtaa niin ei mahda mitään :)

Saa alapeukuttaa. Vastasin rehellisesti. Pinnallisia vaatimuksia on teilläkin, myöntäkää pois.

Olen itse 40+ ja uskallan väittää, että olen yksi mainitsemistasi "upeista tapauksista". Tiedän ja tunnen itseni, olen sellainen rauhallisen itsevarma ja sosiaaliset taitonikin ovat hyvät (tarvitsen niitä ammatissanikin), mutta en todellakaan lähesty miehiä treffimielessä. Miksikö? Koska minulla aidosti on se käsitys, että miehille ikä on niin suuri turn-off (ja kaksi lastani toki myös), että he varmaan vain loukkaantuisivat, jos tällainen tapaus kehtaisi ajatella jotain.

Itse aloitukseen, mulla ei ole vientiä. Tällä hetkellä en ole missään treffisovelluksissa tai -palstoilla, eikä mua arjessa kukaan lähesty. Joku on joskus mulle sanonut, että mua ei uskalleta lähestyä. En tiedä, pitääkö se paikkansa. Todennäköisesti ei.

Kirjoitin ylläolevan kommentin. Universumi varmaan halusi kertoa minulle jotain ;) koska kommentin kirjoittamisen jälkeen olen saanut yhteydenoton neljältä mieheltä:

1) 13 vuotta nuorempi, komea nuori mies. Seksin perässä.

2) 8 vuotta nuorempi, komea nuori mies. Piti minut tyytyväisenä edellisen kerran, kun olin sinkku. Sama fwb-järjestely kiinnostaisi häntä edelleen.

3) Kaksi vuotta nuorempi, komea mies. Ollut aina vain ja ainoastaan kiinnostunut seksistä ja on sanonut sen suoraan. Emme ole koskaan edes tavanneet, mies lähestyy silloin tällöin viestillä.

4) 2 vuotta vanhempi, vähemmän komea mutta hyvin varakas mies. Varattu. Kiinnostunut salasuhteesta, tai vaihtoehtoisesti haluaisi ehkä pedata uuden sängyn ennen vanhasta poistumista.

Eli jonkunlaista vientiä kai tämäkin, mutta itsehän olen parisuhdeihminen. Ehkä joku päivä vielä.

Miehenä täytyy sanoa että on käsittämätöntä kuinka helppoa seksin saaminen naisille on. Sellainenkin nainen jolla ei ole valtavasti parisuhdekysyntää, voisi tuosta vain valkata komean tai rikkaan miehen jonosta, tekemättä itse aloitetta.

On siis totta mitä pikkukakkonenkin aina täällä kirjoittaa että FWB-mieheltä vaaditaan kovempaa tasoa (ulkonäkö ym) kuin elämänkumppanilta, koska juuri seksissä naisilla on mistä valita.

Vierailija
140/199 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä erosin 42-vuotiaana, niin oli kyllä vientiä. Missään netissä en koskaan ollut. Tapasin toisen aviomieheni, kun olin 45 v. Hän on samanikäinen kuin minä.

Kuten 75-vuotias äitini sanoo: ei se iästä ole kiinni,