Yli 40-vuotias nainen, onko vientiä?
Minkä ikäiset miehet lähestyvät?
Kommentit (199)
Mulla on niin hyvä kroppa, että kyllä olisi. Käytännössä oon aina ollut niin hankalasti lähestyttävä, että yrityksiä tulee aniharvoin minkään ikäisiltä. Mutta sanotaan, että 29-63 -välillä on olleet nuo jotka olis yrittäneet jos olis uskaltaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjuhan on naisten versio palstamiesten hopeakettujutuista.
Seksinvonkaajia nyt on kaikenlaisten nasten kimpussa ja jos laskee jotkut työpaikalla annetut ruusut tai "näytät nuorekkaalta"-kehut (= mies pitää nuorempaa kauniimpana) vienniksi, niin voi kuvitella vaikka mitä.
Jos kysyt keneltä tahansa 40+ laatunaiselta täällä stadissa, hän sanoo heti että laadukkaat 35-45v miehet on viety, ja ne harvat sinkut viedään nopeasti. Maaseudulla tilanne ei takuulla ole parempi. Jos tuosta päästään siihen että 40-50v naisille on tarjolla huippumiehiä ovista ja ikkunoista, niin ihmettelen mistä toisesta ulottuvuudesta ne miehet oikein ilmestyvät, kun niitä ei tässä ulottuvuudessa ole olemassa?
t. mies joka on vähän kyllästynytkin kuuntelemaan koulutettujen naistuttujen valituksia siitä missä ne kunnon miehet ovat.Onko sulla tapana antaa ruusuja (20 punaista ja 20 valkoista) työpaikan naisille? Todellakin sormia napsauttamalla olisin voinut aloittaa suhteen tuon kollegan kanssa (johtavassa asemassa, erittäin hyvä saalis olisi ollut). Seksiä ja/tai muutakin.
On. Olen Aasian viennin asiantuntija Pohjanmaalta ja kaikki harjoittelijatkin ovat yllättäin Aasiasta. Ihan maan tapa että me setämiehet viemme kukkia, jatkuvasti lounalle ja tuemme muutenkin voimakkaasti edestä ja takaa.
Mullekaan ei aukea tämä kuvio.
Ainoastaan viestien, puumanmetsästäjien ja muiden seksinvonkaajien määrä täsmää arkihavaintojen kanssa.
IRL näteillä, hoikilla, nuorekkailla ja koulutetuilla 40+ naisillakin on vaikeuksia löytää kunnon miestä parisuhteeseen. Ainakin täällä pk-seudulla, jolla niitä luulisi olevan. Vaikkei hakisi pitkää laatikkopäätoimaria.
Jossain on kait sitten paikka jossa niitä laatumiehiä saa sormia napsauttamalla, sen kun valkkaa jonosta. Ja tietty niitä jotenkin riittää kaikille.
Ehkä se on se sama kaupunki jossa vähän mahakkaat "hopeaketut" pyörittää fitnesskissarinkejä :D
Tutuilla naisilla (40-45v) olen havainnut seuraavan kaavan.
Uskaltautuisinko Tinderiin? Kun en ole enää nuori ja nätti?
Vau että on vientiä! Huippu-urheilija laittoi just vientiä ja toimari pyysi matkalle seuraksi.
Parisuhdetta ei kuitenkaan löydy.
Eikä vieläkään.
Hiljaista.
Ja sitten löytyi mahakas perusmies. Mutta se olikin viinaan menevä/äitiä etsimässä/etc.
Eikä toisekaan kanssa natsannut.
"Yksin on hyvä olla! Ei kiinnosta suhteet enää, laatuseuraa saa kun haluaa, vientiä on vielä!"
Olen 44-vuotias ja kylläkin parisuhteessa, mutta jos olen vaikka itsekseni liikkeellä kaveriporukassa minua lähestyvät yleensä joko itseä jonkun verran nuoremmat ( noin kolmenkympin molemmin puolin), tai sitten suunnilleen oman ikäiset. Toisinaan myös sitten vaikka kuuden kympin tienoilla olevat. Eli tästä päättelisin, että ei se "vienti" maagisesti lopu täytettyä 40v. Ihmisenä olen iloinen ja puhelias. Kuulun myös ns. genre-ihmisiin, en sitten tiedä onko näillä seikoilla merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tutuilla naisilla (40-45v) olen havainnut seuraavan kaavan.
Uskaltautuisinko Tinderiin? Kun en ole enää nuori ja nätti?
Vau että on vientiä! Huippu-urheilija laittoi just vientiä ja toimari pyysi matkalle seuraksi.
Parisuhdetta ei kuitenkaan löydy.
Eikä vieläkään.
Hiljaista.
Ja sitten löytyi mahakas perusmies. Mutta se olikin viinaan menevä/äitiä etsimässä/etc.
Eikä toisekaan kanssa natsannut.
"Yksin on hyvä olla! Ei kiinnosta suhteet enää, laatuseuraa saa kun haluaa, vientiä on vielä!"
Ihan kuin minä! ☺️ N49
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjuhan on naisten versio palstamiesten hopeakettujutuista.
Seksinvonkaajia nyt on kaikenlaisten nasten kimpussa ja jos laskee jotkut työpaikalla annetut ruusut tai "näytät nuorekkaalta"-kehut (= mies pitää nuorempaa kauniimpana) vienniksi, niin voi kuvitella vaikka mitä.
Jos kysyt keneltä tahansa 40+ laatunaiselta täällä stadissa, hän sanoo heti että laadukkaat 35-45v miehet on viety, ja ne harvat sinkut viedään nopeasti. Maaseudulla tilanne ei takuulla ole parempi. Jos tuosta päästään siihen että 40-50v naisille on tarjolla huippumiehiä ovista ja ikkunoista, niin ihmettelen mistä toisesta ulottuvuudesta ne miehet oikein ilmestyvät, kun niitä ei tässä ulottuvuudessa ole olemassa?
t. mies joka on vähän kyllästynytkin kuuntelemaan koulutettujen naistuttujen valituksia siitä missä ne kunnon miehet ovat.
Ei niitä toisesta ulottuvuudesta oteta vaan tämänhetkisistä parisuhteistaan. On ihan sama, minkä on ikäinen nainen - jos laatu on kohdallaan, niin miehen voi valita suunnilleen koko valikoimasta.
Siinähän alapeukutatte nyt.
Ihan yleisesti ottaen tässäkin asiassa on vähän vapauduttu kaavoista. Ennen vanhaan normi-ikäero oli n. 2 vuotta, mies oli siis hiukan vanhempi. Nykyisin kukaan ei hämmästele, vaikka nainen olisi reilustikin vanhempi, joillakin ikäeroa voi olla yli 10 vuotta.
Olen itse huomannut, että hyvin usein saan juttuseuraa nuoremmista miehistä. En ole Tinderissä enkä juurikaan käy iltaisin ulkona, nämä kontaktit syntyvät ihan arkisten harrastusten parista. Olen naimisissa enkä etsi seuraa, mutta tämä on ollut aika jännä havainto.
Olen itse sillä mielellä, että nämä miehet etsivät ystävällisiä kontakteja, tuskin sen enempää, tuskin seksiäkään. He haluavat vain yksinkertaisesti jutella tavallisen ja normaalin ihmisen kanssa, sellaisen joka hymyilee ja juttelee takaisin ja on ehkä ihmisenä sellainen jotenkin lämmin. Nuoremmat naiset ovat usein (ei siis aina!) aika kovia, kovan näköisiä. provosoivasti pukeutuneita arjessakin, kiroilevia ja tiuskivia. Epävarmuuttahan sekin on, mutta ehkä se jotenkin selittää sen, että nämä nuoremmat miehet eivät heitä ehkä uskalla lähestyä. Itse suhtaudun heihin aika lämmöllä, ovat jotenkin tosi kivoja ja yllättävän fiksujakin. Eivät nuo nuoret naiset oikein tajua, mistä jäävät paitsi.
Ja en siis tosiaan ole mikään puuma, tavallinen vaalea perusnainen, joka tosin ikäisekseen aika teräskunnossa, mikä johtuu juuri liikuntaharrastuksista.
Ei ole vientiä ollut. Neljäkymmentä täytettyäni on ollut hiljaista. Muutama yhteydenotto on tullut viime vuosina +50 miehiltä. Olen ihan sievä, mutta ikä näkyy sekä kasvoissa, että vartalossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisesti ottaen tässäkin asiassa on vähän vapauduttu kaavoista. Ennen vanhaan normi-ikäero oli n. 2 vuotta, mies oli siis hiukan vanhempi. Nykyisin kukaan ei hämmästele, vaikka nainen olisi reilustikin vanhempi, joillakin ikäeroa voi olla yli 10 vuotta.
Olen itse huomannut, että hyvin usein saan juttuseuraa nuoremmista miehistä. En ole Tinderissä enkä juurikaan käy iltaisin ulkona, nämä kontaktit syntyvät ihan arkisten harrastusten parista. Olen naimisissa enkä etsi seuraa, mutta tämä on ollut aika jännä havainto.
Olen itse sillä mielellä, että nämä miehet etsivät ystävällisiä kontakteja, tuskin sen enempää, tuskin seksiäkään. He haluavat vain yksinkertaisesti jutella tavallisen ja normaalin ihmisen kanssa, sellaisen joka hymyilee ja juttelee takaisin ja on ehkä ihmisenä sellainen jotenkin lämmin. Nuoremmat naiset ovat usein (ei siis aina!) aika kovia, kovan näköisiä. provosoivasti pukeutuneita arjessakin, kiroilevia ja tiuskivia. Epävarmuuttahan sekin on, mutta ehkä se jotenkin selittää sen, että nämä nuoremmat miehet eivät heitä ehkä uskalla lähestyä. Itse suhtaudun heihin aika lämmöllä, ovat jotenkin tosi kivoja ja yllättävän fiksujakin. Eivät nuo nuoret naiset oikein tajua, mistä jäävät paitsi.
Ja en siis tosiaan ole mikään puuma, tavallinen vaalea perusnainen, joka tosin ikäisekseen aika teräskunnossa, mikä johtuu juuri liikuntaharrastuksista.
Tässä.
Harvalla nuorella miehellä on oikeasti kova itseluottamus mitä tulee naisten lähestymiseen. Ne harvat joilta sitä löytyy, ovat usein sellaisia jotka haluavat kokeilla kaikkea oman ikäisistä puumiin. Siksi usein menee niin että kolmekymppiset ja sitä nuoremmat ovat kiinnostuneempia puumista kuin 30-40v miehet, ja itse asiassa moni haluaa puuman olevan nelikymppinen eikä kolmekymppinen. Osalle (itse asiassa hemmetin monelle) se on fetissi, opettaja ja oppilas-kuvio. Suurelle osalle vapauttavaa kun ei tarvitse koko ajan olla itsevarma ja virheetön, tai muuten jääprinsessalta tulee "joo ei tod kiinnosta", "mee pois" tai "painu vttuun".
Itse opin koko pelin puumien kanssa. Useimmilta en halunnut mitään enempää kuin hetken kivaa juttua ja harmitonta flirttiä. Parin kanssa harrastin seksiä, ja kyllä siinä oppikin vaikka mitä :D Oman ikäisten lähestyminen oli vain hemmetin vaikeaa, siksi.
Jos sen takia jokunen 40+ nainen tuli hyvälle tuulelle ja ajatteli että onpa imartelevaa kun nuoretkin pojat kiinnostuvat, mikäpä siinä. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä.
Harvalla nuorella miehellä on oikeasti kova itseluottamus mitä tulee naisten lähestymiseen. Ne harvat joilta sitä löytyy, ovat usein sellaisia jotka haluavat kokeilla kaikkea oman ikäisistä puumiin. Siksi usein menee niin että kolmekymppiset ja sitä nuoremmat ovat kiinnostuneempia puumista kuin 30-40v miehet, ja itse asiassa moni haluaa puuman olevan nelikymppinen eikä kolmekymppinen. Osalle (itse asiassa hemmetin monelle) se on fetissi, opettaja ja oppilas-kuvio. Suurelle osalle vapauttavaa kun ei tarvitse koko ajan olla itsevarma ja virheetön, tai muuten jääprinsessalta tulee "joo ei tod kiinnosta", "mee pois" tai "painu vttuun".
Itse opin koko pelin puumien kanssa. Useimmilta en halunnut mitään enempää kuin hetken kivaa juttua ja harmitonta flirttiä. Parin kanssa harrastin seksiä, ja kyllä siinä oppikin vaikka mitä :D Oman ikäisten lähestyminen oli vain hemmetin vaikeaa, siksi.
Jos sen takia jokunen 40+ nainen tuli hyvälle tuulelle ja ajatteli että onpa imartelevaa kun nuoretkin pojat kiinnostuvat, mikäpä siinä. Win-win.
Niin ja tosiaan kun olin parikymppinen tai kolmekymppinen. Jos flirttailin vähänkään oman ikäisen naisen kanssa, niin olin 101% kiinnostunut ja hommaa oli harkittu hyvän aikaa. En takuulla riskeerannut torjuntareaktiota harmittoman leikin vuoksi, toisin kuin mukavampien ja vapautuneempien nelikymppisen naisten kanssa.
Siinä se ero.
Oon itsestäni huolta pitää 42v nainen ja mieheni 33v. Nuoremmat miehet tulevat usein iskemään jos menen vaikka naisporukalla drinkille tai syömään. Vientiä olisi enemmän kuin nuorempana jos seuraa etsisin.
Haluan nähdä vastanneiden naisten kuvat.
IRL mun ikäisistäni naisista aika harva on sellainen joka kerää reippaammin huomiota. Ja vähän ihmettelen kuinka av-palstalle on kerääntyneet ne kaikki kuumat puumat.
En dissaa, mutta pics or didn't happen :D
t. 43v hopeakettu, parikymppiset naiset katselevat aina himokkaina.
Vierailija kirjoitti:
IRL mun ikäisistäni naisista aika harva on sellainen joka kerää reippaammin huomiota. Ja vähän ihmettelen kuinka av-palstalle on kerääntyneet ne kaikki kuumat puumat.
Ei tarvitse olla mikään "kuuma puuma". Omalla kohdalla on riittänyt se että olen hoikka, pidän itsestäni huolta, olen hymyilevä ja ilmeisesti helposti lähestyttävä, työelämässä kunnianhimoinen, kunnosta huolehtiva ja elämästä kiinnostunut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä tunnista meitä, koska me emme näytä ikäisiltämme ;)
Tai no, saatat tunnistaa siitä, että me emme katsele sinua himokkaana.
Olin taannoin 54 v ystäväni kanssa rymy-eetussa. En ole koskaan nähnyt kenelläkään sellaista vientiä.... vähän väliä yrittijoku tulla tekemään tuttavuutta.
No ON kysyntää. Liikaakin. Työpaikalla, harrastuksissa, treffipalstalla. Pidän kyllä itseni timmissä kunnossa liikkumalla paljon.
Esim. treffipalstalla olisi mukava olla kohtelias ja vastata kaikille jotain ystävällistä, mutta ei mitään mahdollisuuksia... viestejä tulee niin paljon. Ja osa viestettelijöistä heittäytyy ikäväksi, kun heille yrittää ystävällisesti sanoa 'ei kiitos ja onnea jatkoon'. Parempi olla kirjoittamatta mitään. Tylsää tietty noin. Mutta joo, vientiä piisaisi. Mutta valinta alkaa olla tehty ja poistun sen myötä sinkkumarkkinoilta. Lämmöllä kyllä muistelen sinkkuaikoja, hauskaa oli 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 43v hopeakettu, parikymppiset naiset katselevat aina himokkaina.Ei tarvitse olla mikään "kuuma puuma". Omalla kohdalla on riittänyt se että olen hoikka, pidän itsestäni huolta, olen hymyilevä ja ilmeisesti helposti lähestyttävä, työelämässä kunnianhimoinen, kunnosta huolehtiva ja elämästä kiinnostunut nainen.
No niin. Ja mitenköhän suuri osa nelikymppisistä naisista täyttää nuo kriteerit?
Tilastollisesti yli puolet on ylipainoisia, eivätkä kaikki normaalipainoiset todellakaan ole hoikkia.
Monet hoikista eivät pidä itsestään huolta.
Monet hoikista ja itsestään huolta pitävistä eivät ole hymyileviä, helposti lähestyttäviä ja elämästä kiinnostuneita.
Kunnianhimoisuudella työelämässä ei ole suuremmin merkitystä, mutta se tiputtaisi vielä suuremman osan naisista pois.
Jäljelle jää...5% 40+ naisista?
Niinhän me kaikki nykyään näytetään😉