Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1761/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova ikävä :( Aika hyvin menee muuten, vain yksi tietty nainen puuttuu että olen aidosti onnellinen.

Mikä on hänen nimensä ensimmäinen kirjain? 

S.

J.P?

Valitettavasti ei. Muutenkaan ala mihinkään tunnisteleikkeihin vaan painun hiljalleen nukkumaan. Hyvää yötä.

Vierailija
1762/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Voisinpa joskus kertoa sen sinulle ja tuntisitpa samoin minua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua. Voisinpa joskus kertoa sen sinulle ja tuntisitpa samoin minua kohtaan.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
1764/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova ikävä :( Aika hyvin menee muuten, vain yksi tietty nainen puuttuu että olen aidosti onnellinen.

Mikä on hänen nimensä ensimmäinen kirjain? 

S.

J.P?

Valitettavasti ei. Muutenkaan ala mihinkään tunnisteleikkeihin vaan painun hiljalleen nukkumaan. Hyvää yötä.

Voi kun nukkuisit tässä oikeassa kainalossa, johon olen laittanut sitä endless euphoria dödöä😉❤️, lähellä rintojani❤️

Vierailija
1765/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin helpottava on tämä tunne, kun pystyy pitkän kaipailun jälkeen menemään vihdoin elämässä eteenpäin eikä enää jossittele sitä, mitä toisen kanssa olisi voinut olla, jos kuu ja tähdet olisivat olleet oikeassa asennossa (no ei ollut). Ei tarvitse enää myöskään tuntea tippaakaan huonoa omatuntoa, vaikka tapailisi muita (ylipäätään pystyy tapailemaan muita) ja voi löytää onnensa jonkun toisen kanssa.

Vierailija
1766/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin ottaa sinut syliini. Istuttaisiin siinä ja katsottaisiin toisiamme rakastuneina. Kiertäisin käsivarteni ympärillesi. Maisteltaisiin hitaasti toistemme huulia herkin kosketuksin. Suutelisin niskaasi ja kaulaasi niin kuin vain korviaan myöten rakastunut mies voi. Sinun tuoksusi sekoittaisi pääni. Käteni ja huuleni hellinä, mutta määrätietoisina kaikkialla kauniilla vartalollasi. Olisin sinun ja olisit minun.

Mikä on kaivattusi nimen ensimmäinen kirjain? Tai edes montako kirjainta nimessä?

Viisi kirjainta etunimessä.

Vierailija
1767/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä sun hymyäsi, miksi katsot mua noin? Pian kaikki huomaa ja tajuaa, kun en vaan osaa peitellä omia reaktioita. Mutta mahdatko sä huomata?

Kiitos kotimatkaseurasta.

Vierailija
1768/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa lohikäärmeeni💓 miten päiväsi on mennyt🌷

Vierailija
1769/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin ottaa sinut syliini. Istuttaisiin siinä ja katsottaisiin toisiamme rakastuneina. Kiertäisin käsivarteni ympärillesi. Maisteltaisiin hitaasti toistemme huulia herkin kosketuksin. Suutelisin niskaasi ja kaulaasi niin kuin vain korviaan myöten rakastunut mies voi. Sinun tuoksusi sekoittaisi pääni. Käteni ja huuleni hellinä, mutta määrätietoisina kaikkialla kauniilla vartalollasi. Olisin sinun ja olisit minun.

Mikä on kaivattusi nimen ensimmäinen kirjain? Tai edes montako kirjainta nimessä?

Viisi kirjainta etunimessä.

Onko sulla niitä saman verran?

Vierailija
1770/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisiko vaimosi, jos tietäisi, miten hyvin viihdymme yhdessä? Onko hän mustasukkainen sinusta?

Ei ole, miksi olisi? Kysyy välillä veikeästi huvittuneena että vieläkö se ihastunut tyrkky yrittää? Vaimollani on hyvä itsetunto ja varmuus etten ikinä jätä häntä. Hän on edelleen kaunein silmissäni ja miten hyvä ihminen hän onkaan luonteeltaan. Miksi luopuisin aarteesta, jos sellaisen olen saanut.

Ihana mies vauvapalstan kaipausketjussa kuukaudesta toiseen. :D

Vierailija
1771/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tunnen samoin ja haluan kertoa sen sinulle. Olisitpa tässä.

Vierailija
1772/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisiko vaimosi, jos tietäisi, miten hyvin viihdymme yhdessä? Onko hän mustasukkainen sinusta?

Ei ole, miksi olisi? Kysyy välillä veikeästi huvittuneena että vieläkö se ihastunut tyrkky yrittää? Vaimollani on hyvä itsetunto ja varmuus etten ikinä jätä häntä. Hän on edelleen kaunein silmissäni ja miten hyvä ihminen hän onkaan luonteeltaan. Miksi luopuisin aarteesta, jos sellaisen olen saanut.

Miksi etsit täältä terveisiä itsellesi, jos sulla on jo kaunis ja ihana vaimo? Mene hellimään ihanaa ja kaunista vaimoasi, äläkä palstaile täällä.

Vierailija
1773/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsit täältä terveisiä itsellesi, jos sulla on jo kaunis ja ihana vaimo? Mene hellimään ihanaa ja kaunista vaimoasi, äläkä palstaile täällä.

Mulla on teoria, sivusta seuranneena.

Vierailija
1774/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies vauvapalstan kaipausketjussa kuukaudesta toiseen. :D

Sinä taas olettaja, oletat aina tietäväsi kuka minkäkin viestin takana on. Jos sun tietämykseen uskoisi, niin eihän tässä ketjussa sun lisäksesi kirjoittelisi kuin 3 muuta.

Vierailija
1775/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankeasti, mutta tällaiset terveiset vähän piristävät.

Vierailija
1776/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö normaalina käytöksenä että nainen maalailee sydänmiä sähkökaappeihin ja alikulkuihin.Näitä on 120 kappaletta about ja huomioikaa ennen kuin vastaatte ainakin yksi pari on päätynyt avioeroon,koska nainen kuvitteli että hänen miehellään on salarakas.Onko nainen niin säälittävä ettei pysty lähestymään,vaikka tietäisi ihastuksen kohteen kotiosoitteen,sähköpostin sekä puhelinnumeron.

Vierailija
1777/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenpä tietää montako lohikäärmettä täällä lienee, tässä on ainakin yksi, joka täällä on aiemiinkin liihotellut, joten rohkenen vastata. On päiviä ja päiviä, lyhyempiä ja pitempiä. Tämä päivä olkoon yksi pitkistä, kun hämäryys kietoutui ympärille läpi päivän. Vaivutti unenkaltaiseen pumpuliin, jossa haavekuvat seurasivat toisiaan. Niissä olit, mikä sai ikävän valtaamaan sykkivän sydämeni. 💓Kaipauksen päivä, mutta hyvä päivä. Entä omasi, soiko päiväsi sinulle sädehtivän puolensa esiin?

Vierailija
1778/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on kuule niin, että vapaassa maassa saa viettää vapaa-aikaansa niin kuin haluaa ja täälläkin saa hengailla kuka vaan. Ei tarvitse kysyä sinulta lupaa :)

Kyseinen mies ehtii varmasti riittämiin helliä kaunista vaimoaankin, kun vaimo niin kukoistaa. Eihän senkään pitäisi olla sinulta pois :) 

Vierailija
1779/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa Y!

Villasukasta hissutellen viivapaita päällä, ei sentään tissutelllen, mutta tisutellen😉

Miten sulla? Raahasitko ketään luolaan🤐?

Vierailija
1780/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenpä tietää montako lohikäärmettä täällä lienee, tässä on ainakin yksi, joka täällä on aiemiinkin liihotellut, joten rohkenen vastata. On päiviä ja päiviä, lyhyempiä ja pitempiä. Tämä päivä olkoon yksi pitkistä, kun hämäryys kietoutui ympärille läpi päivän. Vaivutti unenkaltaiseen pumpuliin, jossa haavekuvat seurasivat toisiaan. Niissä olit, mikä sai ikävän valtaamaan sykkivän sydämeni. 💓Kaipauksen päivä, mutta hyvä päivä. Entä omasi, soiko päiväsi sinulle sädehtivän puolensa esiin?

Taion harmituksen pois, kas näin🧚 🌌🌞 minulla on ollut ihana, vuoristoratainen päivä🎢

Ketju on lukittu.