Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Lohikäärmeitä en hallitse. Sori. Taisi tulla iso pettymys tässä.
Vierailija kirjoitti:
Lohikäärmeitä en hallitse. Sori. Taisi tulla iso pettymys tässä.
No need to be sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei nörtti. mite menee..ämpäris
hei.sankojen.sankos
13.1.2019 23:33
Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* 6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni.
7 Enkeli sanoi minulle:
"Miksi ihmettelet?
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
No niin! Aamupäivän tuotos! Viehkeää!
Tänne on tainnut joku kopioida viestejä suomi24:ltä. Kun on nuo kellonajat ja kaikki. Tää jeesuskristustyyppi on siellä vakiokirjoittaja, jonka omaleimaista tyyliä en ole kyllä tällä palstalla ennen bongannut. Samaan tyyliin näytti kopioidulta nimimerkin omavalta kirjoitus, se saattaa olla jopa rekattu nimimerkki s24:llä, en ole varma. En kyllä ymmärrä mitä ideaa niitä on heitellä tänne, varsinkin kun ei noissa viesteissä ole järjen hiventäkään (ellei jotain salakieltä).
Mr hopeakettu kai trollaa molemmissa, ja naista hakee joku ketunhännän irvikuva kainalosta roikkuen. Ts. Paikan sekopäinen vakitrolli.
Melkein kaikki tänään tulleet viestit on tosi outoja.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin tuntenut välillämme yhteyttä tänään. Et ehkä enää välitä minusta.
Outoa, sillä mä kyllä ajattelin sua heti aamusta alkaen ja välitän kyllä vähän liikaakin. Ehkä sä et sitten vaan enää välitä minusta ja siksi et tuntenut mitään? Miksi tää on näin hankalaa meidän välillä?
Lopeta mun seuraaminen heti, sä oot pelottava. Oon alkanut saamaan paniikkikohtauksia ja pelkään lähteä ovesta ulos. Sä oot psyko oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, sillä mä kyllä ajattelin sua heti aamusta alkaen ja välitän kyllä vähän liikaakin. Ehkä sä et sitten vaan enää välitä minusta ja siksi et tuntenut mitään? Miksi tää on näin hankalaa meidän välillä?
Tuo ei ollut minulta. Mutta kommentoinpa kuitenkin: ei jokaiseen tunnehetkeen kannata jäädä kiinni ja analysoida. Eikä tehdä oletuksia toisen ajattelusta. :) Antoisin tie ei useinkaan ole helpoin tie.
VierailijaYhden tietää haluaisin: oliko lohikäärmetarina sinun kynästä/näppikseltä?[/quote kirjoitti:
(sivusta) Veikkaan, että vanhan rouvan tai Milli Metsänkeijun tuotos.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta mun seuraaminen heti, sä oot pelottava. Oon alkanut saamaan paniikkikohtauksia ja pelkään lähteä ovesta ulos. Sä oot psyko oikeesti.
Nytpä kysyn vuorostani: mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä epäselvää? Älä seuraa mua. Mä tiedän et sä teet niin.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki tänään tulleet viestit on tosi outoja.
Näin on. Lisäksi tänne on pesiytynyt joku, joka ei osaa lainata viestejä vaan vastailee ”ilmaan”, joten kommenttinsa on omituisen irrallisia muiden seassa. Kun ne siis selvästi on vastauksia johonkin ja jollekulle, mutta eivät itsenäisinä heittoina liity mihinkään.
Jotenkin ärsyttävää.
Harmi kun et ole muutamaan viikkoon kävellyt vastaan, nuori mies. Missä lienet...
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo totta?
Saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä epäselvää? Älä seuraa mua. Mä tiedän et sä teet niin.
Mä en seuraa sua. Se oli vitsi minkä laitoin sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei nörtti. mite menee..ämpäris
hei.sankojen.sankos
13.1.2019 23:33
Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* 6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni.
7 Enkeli sanoi minulle:
"Miksi ihmettelet?
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
No niin! Aamupäivän tuotos! Viehkeää!
Tänne on tainnut joku kopioida viestejä suomi24:ltä. Kun on nuo kellonajat ja kaikki. Tää jeesuskristustyyppi on siellä vakiokirjoittaja, jonka omaleimaista tyyliä en ole kyllä tällä palstalla ennen bongannut. Samaan tyyliin näytti kopioidulta nimimerkin omavalta kirjoitus, se saattaa olla jopa rekattu nimimerkki s24:llä, en ole varma. En kyllä ymmärrä mitä ideaa niitä on heitellä tänne, varsinkin kun ei noissa viesteissä ole järjen hiventäkään (ellei jotain salakieltä).
Mr hopeakettu kai trollaa molemmissa, ja naista hakee joku ketunhännän irvikuva kainalosta roikkuen. Ts. Paikan sekopäinen vakitrolli.
Tähän varmaankin sopii lakoninen kommentti: Ne lääkkeet, ne lääkkeet :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tää taitaa olla ollut sulle aika rankka juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa olla ollut sulle aika rankka juttu.
Miksi ajattelet näin?
Sinun lähelläsi sieluni herää eloon.