Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1081/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa tätä paskaa enää lukea. Tuskin se kaivattukaan täällä pyörii, lienee parempaakin tekemistä. 

Vierailija
1082/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään allapäin ja väsynyt koko päivän. Kun törmäsin sinuun, pienen hetken luulin, että nyt se surku helpottaa. Mutta olitkin pahalla tuulella ja mieleni vaan paheni kun en löytänyt hymyä kasvoiltasi kuten aina ennen. Nyt siis peiton alle suremaan ja odottamaan parempaa päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mies olla tekemisissä kanssani vai et?

Hyvä kysymys. Vaatii miettimistä.

Mitä minä haluan? Mitä halu on? Halu on jotain itsekkäistä tarpeista, ehkä himoista lähtevää. Jotain, joka ei ole suoranainen tarve tai välttämättömyys. Mutta josta voi tulla jopa pakkomielteen kaltainen kyltymättömyyden oire. Sitä haluaa jotakin. Haluaa aina vaan lisää. Halu ei sammu, toisin kuin tarpeet, jotka voi tyydyttää. 

Mies. Näinä aikoina varsinkin tällä tavoin anonyymisti kaivatessa, on kenties rohkeaa takertua näihin esiklassisiin sukupuoliroolituksiin niin tiukasti. Toki geneettisesti olen mies ja fenotyyppinikin tukee varsin selväpiirteisesti perinteistä sukupuoliajattelua, mutta olisiko sittenkin parempi käyttää terminä ihminen, sillä yksinkertainen "mies" sisältää nykyään niin kovin epämiellyttäviä konnotaatioita eri konteksteissa. Tässäkin ketjussa usein messutaan "mies sitä", "mies tätä", enkä koe ollenkaan samaistuvani näihin kuvauksiin. 

Olla. Oleminen on elämän ja universumin mystisimpiä asioita. Mitä on todellinen oleminen? Onko se pelkkää hengittämistä ja ajattelua? Vai onko se jopa ainoastaan ideatason olemassaoloa - muuttuuko jokin olevaiseksi, kun sen idea keksitään, ehkä nimetään, ehkä kuvaillaan? Olenko olemassa, koska minun ideani on olemassa sittenkin, vaikka itse kuolisin tai katoaisin, ainakin jonkun toisen ajatuksissa?

Tekemisissä kanssasi. Voi ei. MItäpä tähän osaisi sanoa. Tekemistä on niin monenlaista. Nyt en kerta kaikkiaan voi anta kattavaa ja sitovaa lupausta. Monenlainen tekeminen kiehtoo, mutta en halua olla tekemisissä esimerkiksi sarjamurhaamisen kanssa millään lailla. Toisaalta taas, vaikka hampaita narskutellen suoriudun kyllä esimerkiksi veroilmoitusten täyttämisestä, niin en minä missään nimessä voi sanoa haluavani sellaista tekemistä kenenkään kanssa, en edes kovasti pitämäni kaivattuni kanssa.

Vai et. Vai en. En vai? Vai, vain, vainen. Vaivainen. Voi vaiva. Tämä lopetus kaksinkertaisti kysymyksesi ongelmien määrän, kun nyt pitäisi osata vastata kaikkien seikkojen negaatioonkin yhdellä kertaa. Onko minulla sammumaton ja kyltymätön tarve ryhtyä mihin tahansa epäilyttäväänkin puuhaan kanssasi olemassolon vähintäänkin idea- mutta ehkä myös konkreettisella elämätasolla kantaen miesoletetun ahtaahkoa sukupuoliroolitusta hatrteillani, tai eikö minulla näiden kaikkien negaatioon ole pyrkimystä?

Minä en nyt näillä puheilla kykene kerta kaikkiaan vastaamaan juuta enkä jaata. Kaivatulleni sanoisin kuitenkin sen sijaan ja täysin ohi puheenaiheen, että haluaisin kovasti ainakin maata kanssasi.

Voi taivas. Joku kahvia tai energiajuomaa yliannoksen litkinyt on päässyt näppäimistölle. Mutta mitens tuo makaaminen, oliko tuossa kyse loikoilusta, nukkumaan käymisestä ja vai vähän intiimimmästä toiminnasta? (sivusta)

Vierailija
1084/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka, sä lämmität mun mieltä tällä lumenpöperöisellä pakkasella. Lähde mun kanssa pulkkamäkeen, lasketaan kovaa! 💜

Vierailija
1085/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä haluan? Mitä halu on? Halu on jotain itsekkäistä tarpeista, ehkä himoista lähtevää. Jotain, joka ei ole suoranainen tarve tai välttämättömyys. Mutta josta voi tulla jopa pakkomielteen kaltainen kyltymättömyyden oire. Sitä haluaa jotakin. Haluaa aina vaan lisää. Halu ei sammu, toisin kuin tarpeet, jotka voi tyydyttää. 

Mies. Näinä aikoina varsinkin tällä tavoin anonyymisti kaivatessa, on kenties rohkeaa takertua näihin esiklassisiin sukupuoliroolituksiin niin tiukasti. Toki geneettisesti olen mies ja fenotyyppinikin tukee varsin selväpiirteisesti perinteistä sukupuoliajattelua, mutta olisiko sittenkin parempi käyttää terminä ihminen, sillä yksinkertainen "mies" sisältää nykyään niin kovin epämiellyttäviä konnotaatioita eri konteksteissa. Tässäkin ketjussa usein messutaan "mies sitä", "mies tätä", enkä koe ollenkaan samaistuvani näihin kuvauksiin. 

Olla. Oleminen on elämän ja universumin mystisimpiä asioita. Mitä on todellinen oleminen? Onko se pelkkää hengittämistä ja ajattelua? Vai onko se jopa ainoastaan ideatason olemassaoloa - muuttuuko jokin olevaiseksi, kun sen idea keksitään, ehkä nimetään, ehkä kuvaillaan? Olenko olemassa, koska minun ideani on olemassa sittenkin, vaikka itse kuolisin tai katoaisin, ainakin jonkun toisen ajatuksissa?

Tekemisissä kanssasi. Voi ei. MItäpä tähän osaisi sanoa. Tekemistä on niin monenlaista. Nyt en kerta kaikkiaan voi anta kattavaa ja sitovaa lupausta. Monenlainen tekeminen kiehtoo, mutta en halua olla tekemisissä esimerkiksi sarjamurhaamisen kanssa millään lailla. Toisaalta taas, vaikka hampaita narskutellen suoriudun kyllä esimerkiksi veroilmoitusten täyttämisestä, niin en minä missään nimessä voi sanoa haluavani sellaista tekemistä kenenkään kanssa, en edes kovasti pitämäni kaivattuni kanssa.

Vai et. Vai en. En vai? Vai, vain, vainen. Vaivainen. Voi vaiva. Tämä lopetus kaksinkertaisti kysymyksesi ongelmien määrän, kun nyt pitäisi osata vastata kaikkien seikkojen negaatioonkin yhdellä kertaa. Onko minulla sammumaton ja kyltymätön tarve ryhtyä mihin tahansa epäilyttäväänkin puuhaan kanssasi olemassolon vähintäänkin idea- mutta ehkä myös konkreettisella elämätasolla kantaen miesoletetun ahtaahkoa sukupuoliroolitusta hatrteillani, tai eikö minulla näiden kaikkien negaatioon ole pyrkimystä?

Minä en nyt näillä puheilla kykene kerta kaikkiaan vastaamaan juuta enkä jaata. Kaivatulleni sanoisin kuitenkin sen sijaan ja täysin ohi puheenaiheen, että haluaisin kovasti ainakin maata kanssasi.

Voi taivas. Joku kahvia tai energiajuomaa yliannoksen litkinyt on päässyt näppäimistölle. Mutta mitens tuo makaaminen, oliko tuossa kyse loikoilusta, nukkumaan käymisestä ja vai vähän intiimimmästä toiminnasta? (sivusta)

Aika varmaan hangessa makaamista tähtiä tuijotellen. Enintään lisäksi se enkelin teko. Että sais vähän liikettä lämpimikseen.

Vierailija
1086/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika varmaan hangessa makaamista tähtiä tuijotellen. Enintään lisäksi se enkelin teko. Että sais vähän liikettä lämpimikseen.

Ostan viimeisimmän. Kaikkea ei aina tarvitse paljastaa, monimerkityksellisyys voi olla jopa tarkoitusperäistä. Lisäksi vanhahtava kiertoilmaisu seksille on paljon kivempi kuin modernit töksähtävät, jopa vulgäärit puhekieliset ilmaisut. Mutta makaamisen eri muodoista hanki, tähdet ja lumiengelsmannit on ihan ehdoton valinta numero yksi näillä vaihtoehdoilla. T. Ap. Ps. Kyllä sitä muutakin lähekkäin oloa samaan iltaan mahtuu, sellaista lämpimämpääkin.

Vierailija
1087/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
1088/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin erikoisena tilannetta, jossa tämä ketju vaikuttaisi jonkun todellisen ihmisen laulamiseen tahi soittamiseen.

Mihin tää liittyy?

Vierailija
1089/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä pääsen yli

niisktrööt

14.1.2019 11:40

siitä, että sun anakondasi ei koskaan tule uimaan jalkoväliini. Todella masentavaa. Hyvästi kikkeli.

Miten musta tuntuu et trolli on yp? Kuka helvattu tällaista nuolettaa, paitsi omien viestien sarjanuolettaja. Miksiköhän kirjoittelee AV:lla aika keskenään nykyään.

Moro vaan yp-jankkaaja, olet taas hienosti nostanut VIESTIMÄÄRÄÄ (!!) tänään.

Kuule nosti kahdella. Mitä eilen katsoin valtakuntaasi, the kingi, se on sinä ja sun trollaus.

Terkuin yp hullu jota näemmä yp huutelee vähän joka päivä😉

Vierailija
1090/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

........

Kaivatulleni sanoisin kuitenkin sen sijaan ja täysin ohi puheenaiheen, että haluaisin kovasti ainakin maata kanssasi.

Maata ja vettä ja ilmaakin löytyy suvun vanhoilta tiluksilta. Maatilkun hankinta kanssasi yhteiseksi onnistuu varmasti myös.

Vierailija
1091/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä pääsen yli

niisktrööt

14.1.2019 11:40

siitä, että sun anakondasi ei koskaan tule uimaan jalkoväliini. Todella masentavaa. Hyvästi kikkeli.

Miten musta tuntuu et trolli on yp? Kuka helvattu tällaista nuolettaa, paitsi omien viestien sarjanuolettaja. Miksiköhän kirjoittelee AV:lla aika keskenään nykyään.

Otappa nyt ne lääkkeet, jos jäi aamylla ottamatta!! ,ehkä auttaa vielä jis otat heti. Muista myös iltalääkkeet ja pistä korkki kiinni!!-lopuu se harhainen hullutus täällä.

Anna mun hassutella.. huomenna otan kiltisti vaikka tuplana sitten taas.

Elä väitä jotta oisin yp!!!

Onko ikävä? Mitä sä kiusaajaasi täällä iniset?

Vierailija
1092/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmärtäisit kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka ikävä minulla on sinua?

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmrtäisit, etten tunne sua kohtaan muuta kuin korkeintaan inhoa ja että haluan että pysyt mahdollisimaan kaukana ja näkymättömissä nyt ja tulevaisuudessa yrittämättä minkäälaista lähestymistä. En ikinä enää haksahda suhun, enkä kaltaisiisi luusereihin.

Miksi inhoat häntä?391

Vierailija
1093/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin erikoisena tilannetta, jossa tämä ketju vaikuttaisi jonkun todellisen ihmisen laulamiseen tahi soittamiseen.

Mihin tää liittyy?

Ei mihinkään, kai. Joku vähän seniorimpi luultavasti vauvailemassa, eikä ole ihan pysynyt kärryillä mitä täällä on meneillään :)

Vierailija
1094/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että tämä on ainoa tapa "keskustella". Haluat eristää kommunikoinnin mahdollisimman kauaksi itsestä? Olen tainnut sinut kovilla sanoillani karkottaa. En tiedä miksi en osaa olla pehmeämpi. Haluan sinulle vain hyvää. Aina pelkkä hymistely ei riitä, en puhu nyt sinusta vaan yleisellä tasolla. Näin sinussa välähdyksiä siitä, mihin pystyt, mitä todella, pohjimmiltasi olet. Sinä olet hyvä. Sinä olet sopiva, kaikin tavoin. Jalo, ylväskin. Haluan oppia ymmärtämään sinua. Luonteesi kiemuroita. Häivähdys itseironiaa siinä on. Siitä pidän. Kuinka taivuttelet sanoja, kuvailet tunteita ja tapahtumia niin että niistä tulee sekamelskan sijaan aivan ymmärrettäviä, selviä ja järkeenkäypiä. Viiltävän huumorin siivittämänä.😁 Yhden tietää haluaisin: oliko lohikäärmetarina sinun kynästä/näppikseltä?

Vierailija
1095/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmärtäisit kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka ikävä minulla on sinua?

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmrtäisit, etten tunne sua kohtaan muuta kuin korkeintaan inhoa ja että haluan että pysyt mahdollisimaan kaukana ja näkymättömissä nyt ja tulevaisuudessa yrittämättä minkäälaista lähestymistä. En ikinä enää haksahda suhun, enkä kaltaisiisi luusereihin.

Pakko kysyä näin sivusta, että ootko sä E? Jos oot, niin en oo koittanut lähestyä sua enää. Oot tulkinnut väärin. En ole aikoihin ollut ihastunut enää. Ja tuo eka viesti ei siis ole multa.

Milloin olit häneen ihastunut?

Vierailija
1096/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä roikun vieläkin. Tämä ketju koukuttaa.

Jos ihmiset laittaisivat itsestään sekä kaivatustaan tarkempia tunnisteita,

ketju muuttuisi kirkkaammaksi ja tulisi enemmän osumia.

Tunnisteita pysyyy mielestäni laittamaan niin, että ulkopuolinen tuskin tunnistaisi

kumpakaan. Itselläni nämä systeemit, joita luen, ovat kertakaikkiaan liian ympäripyöreitä, että ne voisivat koskea suurta joukkoa eri henkilöitä.

Vuosilukua en ilmaise, pelkän päivämäärän;

9. 12

Liikaa ihmisiä, joten hänet voidaan tunnistaa. Hänellä on todella hyvä muisti. Itse en jää onneksi mieleen, ainakin toivon niin.

Mitä tuolloin tapahtui?

Vierailija
1097/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa kuvottava olo noista viesteistä. Oispa kauheeta jos vaikkapa oma ihastus/kaveri/nainen josta olen kiinnostunut/ex(säätö) ajattelisi musta noin ja päin naamaa esittäisi vähintäänkin neutraalia saaden mahdollisesti toinen vielä kuvittelemaan että välit on hyvät.

Niinpä. Mutta älä välitä, eiköhän tuo vain kuvittele koko jutun. Sun kaivattusi on varmaan täyspäinen ja rehellinen ihminen, jonka tunnet oikeasti. Voisiko se kirjoittaa tai edes ajatella tuollaista? Luota vaistoosi. Niin minäkin aina ajattelen, kun tulee ensin mieleen, että "mitä jos se inhoaakin mua?". Näitä ajatuksia joskus tulee, kun ei saa niitä positiivisiakaan merkkejä. Siksi ei uskalla niitä itsekään antaa, ettei sen toisen sitten tarttis miettiä, että "eikö tuokaan tajua jättää rauhaan". Pitääpä olla vaikeaa... Siitä sentään voisin laittaa vaikka pääni pantiksi, että hän ei täällä tuommoisia inhotusviestejä kirjoittelisi. Mutta en vain yhtään tiedä, mitä hän ajattelee vai ajatteleeko yhtään mitään. Oletko itse antanut mitään vihiä kiinnostuksestasi sille naiselle?

Vierailija
1098/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että tämä on ainoa tapa "keskustella". Haluat eristää kommunikoinnin mahdollisimman kauaksi itsestä? Olen tainnut sinut kovilla sanoillani karkottaa. En tiedä miksi en osaa olla pehmeämpi. Haluan sinulle vain hyvää. Aina pelkkä hymistely ei riitä, en puhu nyt sinusta vaan yleisellä tasolla. Näin sinussa välähdyksiä siitä, mihin pystyt, mitä todella, pohjimmiltasi olet. Sinä olet hyvä. Sinä olet sopiva, kaikin tavoin. Jalo, ylväskin. Haluan oppia ymmärtämään sinua. Luonteesi kiemuroita. Häivähdys itseironiaa siinä on. Siitä pidän. Kuinka taivuttelet sanoja, kuvailet tunteita ja tapahtumia niin että niistä tulee sekamelskan sijaan aivan ymmärrettäviä, selviä ja järkeenkäypiä. Viiltävän huumorin siivittämänä.😁 Yhden tietää haluaisin: oliko lohikäärmetarina sinun kynästä/näppikseltä?

???

Vierailija
1099/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei nörtti. mite menee..ämpäris

hei.sankojen.sankos

13.1.2019 23:33

Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* 6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni.

7 Enkeli sanoi minulle:

"Miksi ihmettelet?

ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.

No niin! Aamupäivän tuotos! Viehkeää!

Tänne on tainnut joku kopioida viestejä suomi24:ltä. Kun on nuo kellonajat ja kaikki. Tää jeesuskristustyyppi on siellä vakiokirjoittaja, jonka omaleimaista tyyliä en ole kyllä tällä palstalla ennen bongannut. Samaan tyyliin näytti kopioidulta nimimerkin omavalta kirjoitus, se saattaa olla jopa rekattu nimimerkki s24:llä, en ole varma. En kyllä ymmärrä mitä ideaa niitä on heitellä tänne, varsinkin kun ei noissa viesteissä ole järjen hiventäkään (ellei jotain salakieltä).

Vierailija
1100/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten teille kenellekään tullut näistä ketjuista mieleen päåasiassa salaliittoteorioita? Eivät liity kaipaamiseen.

Ketju on lukittu.