Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minusta tuntuu, että haluat minulta jotain enemmänkin, vaikket edes taida asua yksin. Kyllä, tiedän, että sinulla on lapsi, enkä viitannut häneen. Mikä tämä kuvio on? En halua päästää sinua päähäni, ennen kuin asia selviää.
Mistä päättelet ettei hän asu yksin? Miehellekö tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä eroihin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kaivatustanne yksi piirre, mikä tekee hänestä ihanan juuri sinulle. Vain yksi, ei enempää.
Sisukkuus.
Henkinen yhteys. Hän ymmärtää, häntä ymmärrän, hän täydentää ja häntä täydennän. Yhdessä olisimme enemmän kuin erillisinä yhteenlaskien. Siinä missä nykyinen huono parisuhde kuluttaa ja rajoittaa, hän innostaisi ja mahdollistaisi. Sama kai toisin päinkin.
Miksi ihmeessä roikutte tällaisissa kuluttavissa suhteissa? Erotkaa! Vaikkei se helppoa ole niin helpommaksi muuttuisi. Aina jaksan ihmetellä näitä. Sitten vaan haaveillaan salaa toisesta. Vanhasta tavasta tulee selattua näitä ajanvietteenä. Ihan vaan sivusta seuranneena eronneita ystäviä niin helpommaksi ja ihanammaksi se heillä mennyt(ja kyllä, lapsiperheitä).
Missään ei ole sanottu että elämän tarkoitus on olla helppoa. Tahdon olla mieheni kanssa, tahdosta on kyse kun jäädään suhteeseen joka on vaikeassa tilanteessa. On rakkaus. Yhä. Ja usko että tilanne paranee. Tämän takia on pitkiä ihmissuhteita. Koska ei erota vaikka nyt ei ole helppoa. Tämä ei määrittele suhdetta huonoksi.
Ja juu, olen ihastunut toiseen. Ajattelen häntä lämpimästi, muttei meidän välillä ole suhdetta. Kukaan ei tiedä mitä tulevaisuus on, mutta en ole lopettamassa liittoani, enkä todellakaan ajattele että tuo mies lähtisi omasta liitostaan.
Itse kärsin vanhempien erosta ja se teki minusta mustasukkaisen kumppanin.
Mitä sitten, vaikka ”missään ei ole sanottu”, saa sitä silti tehdä itse omat valintansa. Kärsimyksestäkään ei kukaan palkintoja jakele.
Itse olen myös avioeroperheestä, eikä vanhempien ero ollut minulle lapsena mikään juttu. Oma ensimmäinen parisuhteeni kesti kymmenen vuotta, koska aina vaan yritettiin ja yritettiin lisätä sille pituutta pituuden päälle pituuden itsensä takia, ja kun vihdoin erottiin, kaduttiin molemmat vain sitä, ettei erottu jo sen viiden vuoden kohdalla.
Laatu ratkaisee, ei (päivien) määrä. Jos joku haluaa kuluttaa oman ainutkertaisen elämänsä väärässä seurassa, niin ei se toki minulta pois ole, mutta oma itse valitsen toisin.
Kirjoitin että välillä voi olla vaikeaa. Ei se tarkoita että toinen on huonoa seuraa ja koko liitto huono! Oma liitto on hyvä, mutta siinä on myös huonoja aikoja ja se kuuluu elämään. Meillä on hyviä vuosia yhdessä moninkertainen määrä, uskon että omaa parisuhdetta pystyy hoitamaan.
Tuli mieleeni noista aiemmista ulkonäkökuvailuista kysyä, että ketä tunnettua henkilöä ihastuksenne muistuttaa? Vai uskallatte kertoa, onko jo liian tunnistettavaa? 😎
(Huh, kuinka onkin teinimäinen kysymys!)
Vierailija kirjoitti:
Toivoisitko, että eroaisin? Entä oletko koskaan itse harkinnut eroamista?
Toivon vain sun parasta ja itse tiedät, mitä se on. Jos tämänhetkinen suhde tekee sut onnelliseksi, olen onnellinen sun puolesta. Aidosti ja vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon vain sun parasta ja itse tiedät, mitä se on. Jos tämänhetkinen suhde tekee sut onnelliseksi, olen onnellinen sun puolesta. Aidosti ja vilpittömästi.
Entä sinä? Tekeekö nykyinen suhteesi sinut onnelliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä? Tekeekö nykyinen suhteesi sinut onnelliseksi?
Minulla ei ole parisuhdetta tällä hetkellä. En tajunnut edes mainita, kun kysymys oli aseteltu siten, että harkitseeko eroa vai ei. Eikä siis ole mistä erota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minusta tuntuu, että haluat minulta jotain enemmänkin, vaikket edes taida asua yksin. Kyllä, tiedän, että sinulla on lapsi, enkä viitannut häneen. Mikä tämä kuvio on? En halua päästää sinua päähäni, ennen kuin asia selviää.
Mitä tarkoitat enemmällä? Totta kai haluan enemmän, mikä on tämä vähempi mihin tyytyisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle menee. Muihin uteluihin en vastaa, koska yksityiskohdat. Ja aikasempaan kommenttiin, niin varmaan joo, testailee viehätysvoimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäilet minun haluavan enemmän? Vastaa tähän niin kerron mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle menee. Muihin uteluihin en vastaa, koska yksityiskohdat. Ja aikasempaan kommenttiin, niin varmaan joo, testailee viehätysvoimaansa.
Mitä jos kysyisit? Itse tilanteessa jossa tehdään eroa, valitettavasti käytännön syistä vielä saman katon alla. Ei koskaan voi toisen tilannetta kokonaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit? Itse tilanteessa jossa tehdään eroa, valitettavasti käytännön syistä vielä saman katon alla. Ei koskaan voi toisen tilannetta kokonaan tietää.
Tämä on muuten yksi ihan mahdollinen skenaario! Itse asuin puoli vuotta eksän kanssa kämppiksinä eron jälkeen, koska asunto ei meinannut mennä kaupaksi ja rahat oli kiinni siinä. Tapailtiin molemmat ihan ongelmitta muita.
Mä menetin sut ehkä eilen lopullisesti. Ehkä jo aiemmin olit mennyt, välillä tuntui siltä ja ehkä luovutin vähän sun suhteen. Oon niin surullinen etten tiedä mitä tehdä. Jospa sulla sitten siellä kaikki hyvin. Mä olen eroamassa, sen kai jo osaat arvata. Eikä se mua kirpaise, helpottaa, sä tiedät että tätä on kestänyt liian kauan. Miehelle. En uskaltanut katsoa sua enää kunnolla kun eilen nähtiin, onneksi nähtiin. Silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis käynyt lähettyvillä useinkin jos päättelet ettei asu yksin vai ootko naapuri? 😀 Asuu rivarissa/okt vai mistä muute vois päätellä? Vieras auto aina pihassa?
Ehkä hänellä on kämppis? Tai joku väliaikainen tilanne? Ei nyt kannata tuomita ennen kuin selvität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis käynyt lähettyvillä useinkin jos päättelet ettei asu yksin vai ootko naapuri? 😀 Asuu rivarissa/okt vai mistä muute vois päätellä? Vieras auto aina pihassa?
Ehkä hänellä on kämppis? Tai joku väliaikainen tilanne? Ei nyt kannata tuomita ennen kuin selvität.
Olisko ihan puheet tai joku some?
Hyvää iltaa E-naiselle E-mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua enää keskustella tätä kautta, P.
En tiedä onko tämä minulle, mutta toivoisin sen olevan. Tiedät, etten olisi halunnut päätyä "keskustelemaan" tätä kautta. Mitä kautta tai missä ja milloin sinä haluaisit keskustella? Minulle sopii mikä vaan vaihtoehto, laita viestiä tai soita, mennään vaikka kävelylle tai kahvilaan ja jutellaan rauhassa. -P-
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies koskaan ollut kiihottunut seurassani?
Muutaman kerran kyllä. Melko kiusallista siellä missä nähdään.
Miten hemmottelisit mies minua?
Olen jo päättänyt.
En toivo sinulle tai kellekään eroa. En voisi tehdä niin omista itsekkäistä syistäni. Voin toivoa sellaista ainoastaan, jos kärsit liitossasi, sinun hyvinvointisi vuoksi. Toivon että saat mahdollisesti kehnon parisuhteesi kuntoon ja löydät onnen siitä, haikailematta enää muualle. Jos se ei onnistu, tietysti toivon että sulla on sitten rohkeutta etsiä uusia teitä, ottaa elämäsi omiin käsiisi ja tehdä kipeitäkin ratkaisuja. Jos se tarkoittaisi mahdollisuutta meille kahdelle, olisin tietysti ikionnellinen. Mutta ei, en toivo eroasi, vaan sitä, että saat elää onnellista elämää haluamasi ihmisen kanssa, olipa niin tai näin.