Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5821/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan tätä ketjua

Vierailija
5822/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötyä rakkaat❤️.. isot O:T nukkuessa😍😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä ihmettelet tätä viestinnän hitautta, ni valonnopeus on se rajoittava tekijä.

-alasti sängyllä villasukissa ja kaukana

Vierailija
5824/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle, ihanalle vaalealle vihersilmättärelle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä. Oisitpa täällä luonain

Vierailija
5825/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä E-miehelle E-mieheltä.

Vierailija
5826/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaikki maailman aika Smaug <3

Kyllä kaikki asiat vielä jotenkin järjestyvät johonkin suuntaan. Mitä ikinä tapahtuukin, tässä olen ja saa pelottaa, olla epävarma, perääntyä tai olla ristiriitaisin ajatuksin.

Pitkiä halauksia ja hyvää yötä. Sinua vaan <3 Käsivarsiesi lempeässä oli tosi hyvä olla. Ne ovat tärkeitä muistoja minulle ja niin olet sinäkin. Toivottavasti jokin saa kasvosi hymyyn huomenna ^_^.

Vierailija
5827/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkaistuin ja pyysin kaivattuani ulos. Sain pakit. Vähän harmittaa, mutta nyt tuntuu siltä, että voin viimein päästää irti. Siksi on vähän helpottunutkin olo.

Miten pyysit? Jos pyysit verhotulla verukkeella sitä ei ymmärretty...

Vierailija
5828/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.

Hyvä. Se on tässä ollut tarkoituskin. Oma sydän sykkii ihan toisenlaiselle tyypille, kuin sä. Et itse tajuakkaan miten puistattava olet luonteeltasi ja habitukseltasi. Mutta sähän se nahkoissasi kärsit, en minä. : )

Ja sinä olet täällä, koska ?

Vierailija
5829/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nähäänkö tänään

Vierailija
5830/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nähäänkö tänään

Nähää ♥️

Vierailija
5831/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nähäänkö tänään

Nähää ♥️

👍 Illalla?

Vierailija
5832/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nähäänkö tänään

Nähää ♥️

👍 Illalla?

Illalla tietysti. ♥️

Vierailija
5833/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin teille terveisiä. Eipä tullut perille???😔

Ei jaksa toistaa kuitenkaan. Mukavaa päivää kaikille. 😘

Vierailija
5834/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy huulillani, silmissä asti tuikkivana. Nauran äänettä, ei kyllä pysty estämään tirskahdusta. Sinä senkin... ..no oot kyllä ihana. Kiitos aamunkäynnistyksestä ja sen mukanaan leijaavasta energiasta. Mieti mitä olisi yhdessä yhdistettynä näin kaksi jekkumieltä. Hymyjä, hymyjä, hymyjä. Mulla on hyvä olla. Kun tiedän sun olevan olemassa. Olet <3 Vietä lämminhenkinen päivä, kiedoin sinut juuri lämpöön. <3

Vierailija
5835/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy huulillani, silmissä asti tuikkivana. Nauran äänettä, ei kyllä pysty estämään tirskahdusta. Sinä senkin... ..no oot kyllä ihana. Kiitos aamunkäynnistyksestä ja sen mukanaan leijaavasta energiasta. Mieti mitä olisi yhdessä yhdistettynä näin kaksi jekkumieltä. Hymyjä, hymyjä, hymyjä. Mulla on hyvä olla. Kun tiedän sun olevan olemassa. Olet <3 Vietä lämminhenkinen päivä, kiedoin sinut juuri lämpöön. <3

Oliko aamunkäynnistys palstalla vai irl? Millainen käynnistys, kerro!!! (sivusta)

Vierailija
5836/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinussa on jotain, jota ei voi selittää

Sillä sinussa on jotain niin hämmentävää"

Tulisin puolitiehen vastaan ♡

Vierailija
5837/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes viitsi kaivata "miestä", joka ei uskalla mennä ja ottaa, mikä hänelle kuuluu. Hiirulaiset pysyköön häkeissään.

Nykyään ei muuten saa olettaa, että miehet tekisivät mitään vain siksi, että ovat miehiä. Ne harmistuvat sellaisesta. Toki voi myös olla, että tämä kyseinen mies tekee aloitteita tai että muuten olisi hänen "vuoronsa", jolloin tuosta voisi päätellä, että hän ei vaan ole riittävän kiinnostunut susta.

”Meetoo” . Miettikääpäs sitä. T: Mies

Vierailija
5838/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sulle kuuluu. Mikä on. Miksi teet noin. Onko kyseessä testi. Vai kyllästyminen. Tai jopa inhotus... En saa tietää. Kunhan nakkasin tänne. Jokatapauksessa hyvää päivää hänelle. Ja teille muillekin😊.

Vierailija
5839/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
5840/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes viitsi kaivata "miestä", joka ei uskalla mennä ja ottaa, mikä hänelle kuuluu. Hiirulaiset pysyköön häkeissään.

Nykyään ei muuten saa olettaa, että miehet tekisivät mitään vain siksi, että ovat miehiä. Ne harmistuvat sellaisesta. Toki voi myös olla, että tämä kyseinen mies tekee aloitteita tai että muuten olisi hänen "vuoronsa", jolloin tuosta voisi päätellä, että hän ei vaan ole riittävän kiinnostunut susta.

”Meetoo” . Miettikääpäs sitä. T: Mies

En kyllä edes miettinyt tässä tuota vaan enemmänkin asioiden ja tekemisten sukupuoliroolittuneisuutta (onko tuo edes sana?). Ei kai kiinnostuksen ilmaiseminen (korrektisti) ole meetoota.

Ketju on lukittu.