Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
E <3
Oisitpa se sinä ♥️ Sinä jota en osaa olla ajattelematta. Saisinpa olla sulle se jolle lähettää sydämiä ihan IRL.
Olethan sä mielessä, mutta olen lokeroinut sut tuonne "maailmanrauha ja ihmisillä hyvä tahto" -osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pyytää anteeksi, pyydä.
Jos haluat lähentyä, lähenny.
Jos haluat rakastaa mua, rakasta konkreettisesti irl.
Se mitä mielessäsi (tai täällä kirjoittaen) tapahtuu, ei ole välillämme tapahtunutta.
Jokainen hetki näin vie meidät kauemmas toisistamme ja syvemmälle omille erillisille elämänpoluillemme muiden tulla, mennä, jäädä...
Olen samaa mieltä. Mitä jos tapaisimme ja juttelisimme?
Sopisi mulle. Ajatusten jakaminen olisi hyväksi meille molemmille, vaikka keskustelun lopputulos ei olisikaan meitä molempia miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E <3
Oisitpa se sinä ♥️ Sinä jota en osaa olla ajattelematta. Saisinpa olla sulle se jolle lähettää sydämiä ihan IRL.
Tuskinpa on. Ei tääl kukaa oo kukaan. Muistakaa se.
Hyvää yötä. Haluaisin kysyä sinulta monia asioita, joita täällä ei oikein voi kertoa ja jutella kaikesta. Miten sinä olet mahtanut tämän kaiken kokea? Rakkaus sinuun on vahvempi kuin koskaan. Sitä ei tunnu mikään heiluttavan. Helliä suudelmia sinulle. Haluan ja kaipaan sinua niin paljon. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Haluaisin kysyä sinulta monia asioita, joita täällä ei oikein voi kertoa ja jutella kaikesta. Miten sinä olet mahtanut tämän kaiken kokea? Rakkaus sinuun on vahvempi kuin koskaan. Sitä ei tunnu mikään heiluttavan. Helliä suudelmia sinulle. Haluan ja kaipaan sinua niin paljon. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Kenelle nämä Ihanat terveiset?
Soita mulle taas Whatsapp-puhelu yöllä niinku sillon kerran, kun en harmikseni vastannu. Ihan kaverina vaan. Musta ei siihen ole koska oon sun kanssa vielä vuosien jälkeen ihan hiiri <3
Huudan tuuleen, et sinä kuule. Mutta hyvää yötä sinulle sinne jonnekin. Kaipaan🌙.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tähän aikaan en tiennyt sinusta vielä mitään. Olet omituisin ja eriskummallisin asia, jonka elämä on eteeni tuonut. En tajua sinua yhtään. Senkin ihana. Surullista, että ei enää olla puheväleissä. Aurinkoista kevättä sinulle toivotan.
Jos olet T niin tiedoksi vain että lievä ihastus vaihtui isoon inhoon ja tää on pysyvää.
En ole T, enkä J. ap
Mikäs kirjain sinä sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla omia näin kaunista viestiä mutta itsellä niin samat ajatukset hänestä. Hän on Mies.
Oikeesti olin jo päättänyt että jos törmään Tänään suhun esitän etten huomaa. Sitten jouduinkin vähän juttelemaan. Nyt mietin vaan miten voi ihmisellä olla niin kauniinväriset silmät. Välillä ihan kirkkaat vaaleansiniset ja toisinaan, niinkuin tänään ihan tummansiniharmaat. En voinut olla tuijottamatta. Nolo minä, en mä ikinä tule immuuniksi sun vetovoimalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, p.
Sinua on ihana ajatella ja sinusta mukava haaveilla, mutta tämä kaipaus on kamalaa. Ja uuvuttavaa - ruoka ei maistu aamulla, ruoka ei maistu illalla ja yöllä ei saa nukuttua, kun nälkä vaivaa. Ja pahoittelut, syytän siitä Sinua ja silmiäsi. Ja sitä uskomattoman lämmintä katsettasi. Joten olisiko nyt palaverin paikka? Uskaltaisitko lähettää minulle palaverikutsun? Tai ojentaa sen ihan paperiversiona?
Sinä ihana 💗miekkonen.
Hyvää yötä.
Rohkaistuin ja pyysin kaivattuani ulos. Sain pakit. Vähän harmittaa, mutta nyt tuntuu siltä, että voin viimein päästää irti. Siksi on vähän helpottunutkin olo.
Mistä nämä vedet taas tuli silmiini... Ehkä tuo eräs viesti edellä ja tuo toinen jossa kuvailtiin vaalean sinisiä silmiä joiden väri vaihtuu. Hänellä kaivatullani olen myös nähnyt tuon ilmiön ja sitä on mahdoton unohtaa. Hyvää ja suloisen lempeää yöunta M sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tähän aikaan en tiennyt sinusta vielä mitään. Olet omituisin ja eriskummallisin asia, jonka elämä on eteeni tuonut. En tajua sinua yhtään. Senkin ihana. Surullista, että ei enää olla puheväleissä. Aurinkoista kevättä sinulle toivotan.
Jos olet T niin tiedoksi vain että lievä ihastus vaihtui isoon inhoon ja tää on pysyvää.
En ole T, enkä J. ap
Mikäs kirjain sinä sitten olet?
Ei sillä väliä. ap
Olen samaa mieltä. Mitä jos tapaisimme ja juttelisimme?