Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5841/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua on ihana ajatella ja sinusta mukava haaveilla, mutta tämä kaipaus on kamalaa. Ja uuvuttavaa - ruoka ei maistu aamulla, ruoka ei maistu illalla ja yöllä ei saa nukuttua, kun nälkä vaivaa. Ja pahoittelut, syytän siitä Sinua ja silmiäsi. Ja sitä uskomattoman lämmintä katsettasi. Joten olisiko nyt palaverin paikka? Uskaltaisitko lähettää minulle palaverikutsun? Tai ojentaa sen ihan paperiversiona?

Sinä ihana 💗miekkonen.

Hyvää yötä.

..sitä vielä, että se, miksi itse en tee aloitetta, niin kyseinen ihana miekkonen varmaan tietää/ aavistaa - liikaa yleisöä, epävarmuutta ja aivan käsittämättömiin mittasuhteisiin yltävää ujoutta näissä asioissa. Näin siis omalta puoleltani ainakin..

Mukavaa päivää sinulle 💗.

Vierailija
5842/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut minulle iso kasvunpaikka. Tapaamisesi käynnisti minussa ison prosessin. On joutunut käydä läpi perusteellisesti, kuka olen ja mitä haluan. Kyseenalaistamaan ratkaisuja ja toisaalta hyväksymään eletty elämä. Se, että olen saanut kokea itseni kanssasi niin täysin hyväksytyksi on ollut eheyttävää. Iso kiitos siitä! <3 olen iloinen, että vaikeuksista huolimatta olemme yhä... Kertoo mielestäni siitä, kuinka vahvasti tunnemme toisiamme kohtaan.

Vaikka omat hankaluutensa on tuonut se, ettei ole voinut ilmaista itseään ihan haluamallaan tavalla ja on jäänyt asioita kysymättä, on kuitenkin hyvä pohja luotuna. Siitä on hyvä jatkaa keskustelua, jos niin haluaa. Suudelmien täyteistä päivää sinulle! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5843/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut mun viimeiseen viestiin. En kyllä kysynytkään siinä mitään. Mutta ymmärrän, ettet halua mua sun elämään. Jään kaipaamaan sua, mutta tiedän, että tulee vielä joku toinen, joka korjaa haavani ja jaksan taas. Pääsen yli susta vielä joku päivä. Toivon sulle vain hyvää.

Vierailija
5844/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes viitsi kaivata "miestä", joka ei uskalla mennä ja ottaa, mikä hänelle kuuluu. Hiirulaiset pysyköön häkeissään.

Nykyään ei muuten saa olettaa, että miehet tekisivät mitään vain siksi, että ovat miehiä. Ne harmistuvat sellaisesta. Toki voi myös olla, että tämä kyseinen mies tekee aloitteita tai että muuten olisi hänen "vuoronsa", jolloin tuosta voisi päätellä, että hän ei vaan ole riittävän kiinnostunut susta.

”Meetoo” . Miettikääpäs sitä. T: Mies

Surulliset ja yksinkertaiset ihmiset kaipaavat ulkopuolista ilmiötä pönkittääkseen näkemyksiänsä ja vetäytyäkseen vastuusta oman elämänsä tilanteissa. Ihastuessaan surullinen ihminen toimii vaikka päättömästi lähennellen, kun hän tulee torjutuksi, viittaa hän meetoohon. Se kun estää kaikkia miehiä toimimasta romantiikan ja toisten ihmisten ihmisyyttä kunnioittavien luonnonlakien mukaisesti.

Vierailija
5845/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut minulle iso kasvunpaikka. Tapaamisesi käynnisti minussa ison prosessin. On joutunut käydä läpi perusteellisesti, kuka olen ja mitä haluan. Kyseenalaistamaan ratkaisuja ja toisaalta hyväksymään eletty elämä. Se, että olen saanut kokea itseni kanssasi niin täysin hyväksytyksi on ollut eheyttävää. Iso kiitos siitä! <3 olen iloinen, että vaikeuksista huolimatta olemme yhä... Kertoo mielestäni siitä, kuinka vahvasti tunnemme toisiamme kohtaan.

Vaikka omat hankaluutensa on tuonut se, ettei ole voinut ilmaista itseään ihan haluamallaan tavalla ja on jäänyt asioita kysymättä, on kuitenkin hyvä pohja luotuna. Siitä on hyvä jatkaa keskustelua, jos niin haluaa. Suudelmien täyteistä päivää sinulle! <3

Oot sä kertonut nää IRL kaivatullesi?

Vierailija
5846/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkaistuin ja pyysin kaivattuani ulos. Sain pakit. Vähän harmittaa, mutta nyt tuntuu siltä, että voin viimein päästää irti. Siksi on vähän helpottunutkin olo.

Jos se olit sinä antamalla vastakkaisen sukupuolen nimen niin ei toimi mulle. Lepakoksi en ryhdy. Sun pitää olla rohkeampi mun kanssa. Oma nimi ja puh.

Vierailija
5847/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy huulillani, silmissä asti tuikkivana. Nauran äänettä, ei kyllä pysty estämään tirskahdusta. Sinä senkin... ..no oot kyllä ihana. Kiitos aamunkäynnistyksestä ja sen mukanaan leijaavasta energiasta. Mieti mitä olisi yhdessä yhdistettynä näin kaksi jekkumieltä. Hymyjä, hymyjä, hymyjä. Mulla on hyvä olla. Kun tiedän sun olevan olemassa. Olet <3 Vietä lämminhenkinen päivä, kiedoin sinut juuri lämpöön. <3

No jos viittaat siihen taustakuvaan😉 niin se oli just sulle❤️. Laita selkeämpi viesti tapaamisesta!

Vierailija
5848/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/1 ehkä, en tiedä vielä

Näin unta, että olin jossain kansainvälisessä kahvilassa, jossain ulkomailla kukaties. Siellä oli yksi pöytä, jolla makasi kaksi ranskalaista futaajaa. Toinen oli Griezmann, toista en tunnistanut. He olivat saaneet kutsuntalapun, mutta eivät olleet halunneet inttiin. Unen sisällä ajattelin, että makaavat kuin Lumikki horroksessa. Siinä ympärillä pyöri jos jonkinlaista turistia ja napsivat toki vain kuvia someen. (Nyt hereillä kun muistelen unta, niin lähinnä ukkeleista tulee mieleen palsamoitu Lenin.)

No minua alkoi hieman risoa se kauhea tungos, salamavalot ja yleinen häly. Vetäännyin siis hieman etäämmälle ja näin nätin espanjattaren istumassa tiskin äärellä. Hyppasin sitten hänen eteensä tuolle hopeanhohtoiselle tiskille ja tanssin hieman. Naisella oli jostain syystä hauskaa ja hänen hajuvetensä tuoksui kukkasille. Saatoinpa kröhöm hipaistakin häntä.

Hyppäsin kuitenkin tiskin taakse ja aloin tehdä itselleni kahvia (Olikohan henkilökuntakin kuvaamassa someen? Oli varmaan). Siinä vaiheessa kuulin, että sinäkin saavuit paikalle (Tulikohan mulla huono omatunto? Tuli varmaan). Loppu menikin jokseenkin saman kaavan mukaan kuin oikeassa elämässä. Oli siinä jotain sellaisia yksityiskohtia, joita en kerro täällä, kun ovat niin tunnistettavia. Mutta välitin jotenkin sinulle tiedon, että laita vaikka viesti työpöytäni laatikkoon tai tarjoa vaikka salmiakkia niin pistän peliin...

No joo, aikaa on ja aina on toivoakin, mutta mulla on ollut jotenkin liian isoja tunnekuohuja ja koko ajan kuitenkin se tunne, että olen aivan väärillä jäljillä ja muutenkin hukassa ja pitää rauhoittua. Ei kuitenkaan tee edelleenkään mieli lähteä yöelämään tai mihinkään muuallekaan etsimään jotain realistisempaa unelmaa. Mut kesällä varmaan joutuu miettimään, että mitäs nyt, jos kaikki olikin alusta loppuun just sitä unta vaan.

___

Valoisaa päivää.

(sori, jos tuli pomppivat rivit – vähän väsynyt +outo laite)

Vierailija
5849/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.

Hyvä. Se on tässä ollut tarkoituskin. Oma sydän sykkii ihan toisenlaiselle tyypille, kuin sä. Et itse tajuakkaan miten puistattava olet luonteeltasi ja habitukseltasi. Mutta sähän se nahkoissasi kärsit, en minä. : )

Ja sinä olet täällä, koska ?

Koska huvittaa olla ja koska se asia kuulu vidduakaan sulle.

Vierailija
5850/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon tämän olevan minulle. Missä ja miten haluat jatkaa keskustelua? Joko tiedät mitä haluat ja mitä me oikeastaan ollaan?

Vierailija
5851/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes viitsi kaivata "miestä", joka ei uskalla mennä ja ottaa, mikä hänelle kuuluu. Hiirulaiset pysyköön häkeissään.

Nykyään ei muuten saa olettaa, että miehet tekisivät mitään vain siksi, että ovat miehiä. Ne harmistuvat sellaisesta. Toki voi myös olla, että tämä kyseinen mies tekee aloitteita tai että muuten olisi hänen "vuoronsa", jolloin tuosta voisi päätellä, että hän ei vaan ole riittävän kiinnostunut susta.

En kyllä edes miettinyt tässä tuota vaan enemmänkin asioiden ja tekemisten sukupuoliroolittuneisuutta (onko tuo edes sana?). Ei kai kiinnostuksen ilmaiseminen (korrektisti) ole meetoota.

Ei vielä kiinnostuksen osoittaminen. Mutta jos toinen osapuoli ei vastaa kiinnostukseen niin se pitää uskoa. Toistuva "kiinnostuksen osoittaminen" on tuossa tilanteessa jo meetoota.

Vierailija
5852/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut mun viimeiseen viestiin. En kyllä kysynytkään siinä mitään. Mutta ymmärrän, ettet halua mua sun elämään. Jään kaipaamaan sua, mutta tiedän, että tulee vielä joku toinen, joka korjaa haavani ja jaksan taas. Pääsen yli susta vielä joku päivä. Toivon sulle vain hyvää.

Unohdit, että tää oli jo toinen peräkkäinen sun viesti mihin en vastannut. On niitä aiemmin ollut monia muitakin. Ja viimeks kun vastasin, se vastaus oli että lopeta, sä häiritset.

Miten voit toivoa mulle "vain hyvää" jos kuitenkin teet pahaa?

Vierailija
5853/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.

Hyvä. Se on tässä ollut tarkoituskin. Oma sydän sykkii ihan toisenlaiselle tyypille, kuin sä. Et itse tajuakkaan miten puistattava olet luonteeltasi ja habitukseltasi. Mutta sähän se nahkoissasi kärsit, en minä. : )

Ja mikäs palstapoliisi sä täällä kuvittelet olevasi?

Vierailija
5854/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä edes miettinyt tässä tuota vaan enemmänkin asioiden ja tekemisten sukupuoliroolittuneisuutta (onko tuo edes sana?). Ei kai kiinnostuksen ilmaiseminen (korrektisti) ole meetoota.

Ei vielä kiinnostuksen osoittaminen. Mutta jos toinen osapuoli ei vastaa kiinnostukseen niin se pitää uskoa. Toistuva "kiinnostuksen osoittaminen" on tuossa tilanteessa jo meetoota.

No kai ny. Ja pätee sekä naisiin että miehiin.

Vierailija
5855/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska huvittaa olla ja koska se asia kuulu vidduakaan sulle.

👍

Vierailija
5856/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatkohan seksiä ennen seurustelua?

Vierailija
5857/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seurustella...

Vierailija
5858/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinä mies (hurmuri) olet lopen kyllääntynyt työntelemään lumia pihaltasi? Oletkohan ehtinyt hiihtämään lainkaan lumitöiltäsi tänä talvena😉

Vierailija
5859/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilman muuta😉😂😍

Mitä mieltä?

Vierailija
5860/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Haluaisin kysyä sinulta monia asioita, joita täällä ei oikein voi kertoa ja jutella kaikesta. Miten sinä olet mahtanut tämän kaiken kokea? Rakkaus sinuun on vahvempi kuin koskaan. Sitä ei tunnu mikään heiluttavan. Helliä suudelmia sinulle. Haluan ja kaipaan sinua niin paljon. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Milloin olet viimeksi nähnyt hänet? Eikö sinua harmita kun nämä kauniit kaipausviestisi eivät koskaan tavoita tätä kaivattuasi?

Ketju on lukittu.