Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5781/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt, onko joidenkin ihmisten elämän tarkoitus painaa toiset alas. Vaikka itsellä olisi parhaat mahdolliset lahjat ja lähtökohdat jo syntymästä asti. Tämä on käsittämätöntä.

Terveiset sulle jos luet tätä. En kaipaa tuon kaiken jälkeen.

Millä tavalla itse nostatit häntä tai näytit välittämisesi?

En voinut näyttää koska hän valehteli ja pilkkasi minua. Jotkut hyväntahtoiset lähimmäiset ilmoittivat minulle, kuinka ruma ja surkea olen. Kun minut oli alaspainettu maahan asti, nöyryytykset eivät loppuneet siihen. Huijari jatkoi kiusaamista. Tunnustin tällä huijarille tunteeni eikä hän vastannut. Ei voi puhua sellaiselle, joka valehtelee, pilkkaa ja nöyryyttää. Silloin mulle tuli eka kertaa mieleen sana: psykopaatti. En tiennyt vielä, mitä se tarkoittaa. Mutta otin selvää. Nyt tiedän, millainen ihminen on psykopaatti.

Hän teki parhaansa antaakseen sellaisen käsityksen itsestään.

Hmm. Aika vaikea tilanne. Minkä ikäinen oot ap? Tuon toisen käytös kuulostaa niin epäkypsältä et pakko varmistaa et ootteko lähemmäs 20 vai 30 vai 40?

En ole ap.

Laitapa kuule sitten se ”sivusta”-maininta tekstisi perään, äläkä tuolla tavalla valheellisesti luikertele omilla mussutuksillasi toisten keskusteluiden väliin.

Ärsyttää tuollaiset apinat.

Oletko vähän yksinkertainen??? Onko täällä yksi henkilö joka puhuu? Vastaatteko te kaikki ap: lle? Teidän pitäisi kyllä vaihtaa tän ketjun nimi, suosittelen sitä ehdottomasti. Tulin ulkopuolisena enkä tajunnut siis tämän ketjun tarkoitusta ja ideaa. Ok. Voikaa hyvin. Onnea ap: lle ja anteeksi. En tajunnut tämän jutun ideaa. Enkä tajua vieläkään koska kukaan ei kertonut.

Vierailija
5782/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna tähän aikaan en tiennyt sinusta vielä mitään. Olet omituisin ja eriskummallisin asia, jonka elämä on eteeni tuonut. En tajua sinua yhtään. Senkin ihana. Surullista, että ei enää olla puheväleissä. Aurinkoista kevättä sinulle toivotan.

Jos olet T niin tiedoksi vain että lievä ihastus vaihtui isoon inhoon ja tää on pysyvää.

En ole T, enkä J. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5783/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei minulle kuulu, mutta onko ap mies vai nainen?

Ei ole pakko vastata.

( sivusta) p.s. Olisi ehkä hyvä jos tänne voisi perustaa suljettuja ryhmiä, kuten Facebookiin. Laittakaa edes kunnon otsikko koska tämä on niin pitkä ketju. Ulkopuoliset älyävät pysyä poissa.

( ei millään pahalla.)

Vierailija
5784/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Miten näistä tunteista pääsee eroon? Pitäisi saada aivot pois päältä jotenkin (ilman alkoholia,kiitos). Miksi ihmeessä ikinä vilkasinkaan suuntasi...

Vierailija
5785/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan Villasukkaa 💜

Vierailija
5786/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vastata.

( sivusta) p.s. Olisi ehkä hyvä jos tänne voisi perustaa suljettuja ryhmiä, kuten Facebookiin. Laittakaa edes kunnon otsikko koska tämä on niin pitkä ketju. Ulkopuoliset älyävät pysyä poissa.

( ei millään pahalla.)

Ketju haarautuu omiksi keskusteluikseen kun viestejä lainataan. Kullakin lainauksella on oma ap. Täysin helppoa ja loogista.

Esimerkiksi sinun viestistäsi ei tiedä yhtään, kelle sanasi osoitat, koska et ole lainannut ketään.

Vierailija
5787/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vastata.

( ei millään pahalla.)

Ketju haarautuu omiksi keskusteluikseen kun viestejä lainataan. Kullakin lainauksella on oma ap. Täysin helppoa ja loogista.

Esimerkiksi sinun viestistäsi ei tiedä yhtään, kelle sanasi osoitat, koska et ole lainannut ketään.

Aijaa, täällä pitää ensin lainata ennen kuin vastaa.

Vierailija
5788/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vastata.

( ei millään pahalla.)

Tämä ketju ei siis ole yhden ihmisen ketju, vaan kun lainaat viestiä niin vastaat käytännössä sen viestin aloittajalle. Jos ei laita vaikkapa "sivusta" allekirjoitusta ei tiedetä jos joku kolmas osapuoli liittyy tuohon keskusteluun. Eli tässä ketjussa on monta ap:ta toisin kuin monissa muissa joissa keskustellaan vain ketjun aloittajan asiasta.

Täällä siis sinäkin voit laittaa terveisesi kaipaamallesi henkilölle ja jos viestiäsi lainataan ja sinulle vastataan, niin ne on todellakin sinulle ne vastaukset ja kaikki pysyy kärryillä.

Auttoko?

Vierailija
5789/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E <3

Vierailija
5790/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vastata.

( ei millään pahalla.)

Aijaa, täällä pitää ensin lainata ennen kuin vastaa.

Klikkaat vaan aina sitä sitaatin kuvaa, kun haluat kommentoida johonkin viestiin, niin se koko siihenastinen keskustelu lainautuu automaattisesti mukana (kuten jo opettelitkin tässä jälkimmäisessä viestissäsi).

Tämän keskustelun ap olet sinä. 😎

Vierailija
5791/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä.

Vierailija
5792/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut monta päivää levollinen olo. Sen jälkeen kun sain varmuuden, ettet... minua olen voinut paljon paremmin. Nyt tuntuu, että kaikki on hyvin. :) vielä kun laittaisit viestiä, ei voisi paremmin olla.

En muista olenko kertonut, että olen myös suhteessa miellyttämisenhaluinen ja tykkään järjestää yllätyksiä ja nähdä vaivaa toisen eteen. Kyllä, meillä todellakin olisi hellää yhdessä! <3

Hyvää yötä, kauniita unia.

Vierailija
5793/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kostaa tietoisesti. Taidan niin tehdä kuitenkin.

Miten?

Vierailija
5794/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vastata.

( ei millään pahalla.)

Tämä ketju ei siis ole yhden ihmisen ketju, vaan kun lainaat viestiä niin vastaat käytännössä sen viestin aloittajalle. Jos ei laita vaikkapa "sivusta" allekirjoitusta ei tiedetä jos joku kolmas osapuoli liittyy tuohon keskusteluun. Eli tässä ketjussa on monta ap:ta toisin kuin monissa muissa joissa keskustellaan vain ketjun aloittajan asiasta.

Täällä siis sinäkin voit laittaa terveisesi kaipaamallesi henkilölle ja jos viestiäsi lainataan ja sinulle vastataan, niin ne on todellakin sinulle ne vastaukset ja kaikki pysyy kärryillä.

Auttoko?

Kyllä tää nyt meni jakeluun. En saanut selvää mikä on homman nimi.

Vierailija
5795/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E <3

E-nainen vai E-mies?

Vierailija
5796/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihailen sua mies kaikin tavoin. Ja tiedän kyllä huonot puolesikin, eli mistään henkilöpalvonnasta ei ole kyse. Olet vaan niin minulle sopiva ja ihana tyyppi, nautin seurastasi suuresti. Ihan surettaa, ettei mistään voi tulla mitään. Enkä onnistu näitä tunteita myöskään tappamaan.

Oletko 170 cm ja risat?

Joo vähän päälle 170, miten pitkä itse olet?

Lähemmäs 2 m

Millä kirjaimella nimesi alkaa?

Ei kuulu sulle, stalkkeri.

Vierailija
5797/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E <3

E-nainen vai E-mies?

Miks haluut tietää?

Vierailija
5798/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pyytää anteeksi, pyydä.

Jos haluat lähentyä, lähenny.

Jos haluat rakastaa mua, rakasta konkreettisesti irl.

Se mitä mielessäsi (tai täällä kirjoittaen) tapahtuu, ei ole välillämme tapahtunutta.

Jokainen hetki näin vie meidät kauemmas toisistamme ja syvemmälle omille erillisille elämänpoluillemme muiden tulla, mennä, jäädä...

Vierailija
5799/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat pyytää anteeksi, pyydä.

Jos haluat lähentyä, lähenny.

Jos haluat rakastaa mua, rakasta konkreettisesti irl.

Se mitä mielessäsi (tai täällä kirjoittaen) tapahtuu, ei ole välillämme tapahtunutta.

Jokainen hetki näin vie meidät kauemmas toisistamme ja syvemmälle omille erillisille elämänpoluillemme muiden tulla, mennä, jäädä...

Asiaa. Tehkää näin.

Vierailija
5800/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä.

Minusta ei kyllä tunnu yhtään tuolta. Rakkaus on pesti hulluuteen. No, luonani vieraileva amor onkin kovin kiukkuinen ja oikukas luonteeltaan🙄.

Ketju on lukittu.