Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aiheuttaneeni tuskaa. Ainoa syy minkä voin sanoa on että itsellä on tuska sisällä.
Aiheutitko ihan tahallasi tuskaa hänelle? Anteeksipyynnön voit kyllä lähettää. Tässä ketjussa vaikeaa tietää kenelle se menee, koska ihmiset karttavat tunnisteita. Jotain tunnistetta pitäisi olla.
Haaveilen tällä hetkellä siitä että sä ajattelisit kans mua ja laittaisit mulle viestin. Kysyisit jotakin että miten menee tms neutraalia. Sit jos tuntuisi hyvältä voitais tavata mun luona tai sun luona. Sit oltais ainakin lähekkäin ja juteltaisiin kaikesta maan ja taivaan välillä pikkutunneille asti.
Viime vuonna tähän aikaan en tiennyt sinusta vielä mitään. Olet omituisin ja eriskummallisin asia, jonka elämä on eteeni tuonut. En tajua sinua yhtään. Senkin ihana. Surullista, että ei enää olla puheväleissä. Aurinkoista kevättä sinulle toivotan.
Toisille tunneasiat on hyvin yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihailen sua mies kaikin tavoin. Ja tiedän kyllä huonot puolesikin, eli mistään henkilöpalvonnasta ei ole kyse. Olet vaan niin minulle sopiva ja ihana tyyppi, nautin seurastasi suuresti. Ihan surettaa, ettei mistään voi tulla mitään. Enkä onnistu näitä tunteita myöskään tappamaan.
Oletko 170 cm ja risat?
Joo vähän päälle 170, miten pitkä itse olet?
Lähemmäs 2 m
Millä kirjaimella nimesi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aiheuttaneeni tuskaa. Ainoa syy minkä voin sanoa on että itsellä on tuska sisällä.
Kostitko siis oman tuskasi toiselle? Enpä olisi halunnut osua tiellesi :(
Vierailija kirjoitti:
Kostatko jollekin jotakin johon kyseinen henkilö ei ole edes syyllinen? Muistuttaako hän jotakin, jolle olisit halunnut kostaa?
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Lopetaanko tuo psykojankkaus nyt. Ei kukaan voi täällä ketään diagnosoida. Tuolle voit perustaa vaikka oman ketjun.
Muuten hyvä huomio. Lähetä terveisesi psykopaateille. Pidän tuota hyvänä ideana. Tässä ketjussa on paljon sellaisia joiden kokemukset kuulostavat ihan samanlaisilta kuin minun.
Kannattaa ehkä kysyä aina suoraan, kuin olla vuosikausia jossain pinteessä. Lycka till.
En halua kostaa tietoisesti. Taidan niin tehdä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetaanko tuo psykojankkaus nyt. Ei kukaan voi täällä ketään diagnosoida. Tuolle voit perustaa vaikka oman ketjun.
Nimenomaan. Ja näköjään täällä ei saa sanoa, ettei real psykopaatti kohdista päämääriään naissuhteisiin joiden kautta tuhoaisi yksilöitä.:D
Kohdistaa. He tuhoavat kaiken elämän ja ilon ympäriltään.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen ihmisen on parasta tiedostaa tuo.
Ja tämä joka on aiheuttanut tuskaa nii ei ja kata siitäkään kun eihän se edes vastaa. Porvoo vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sä kostat? Mulle varmaan, siltä ainakin on tuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän melkein pysähtyi, kun sä seisoit siinä pikkutakki päällä ja kun istuin sua vastapäätä, tunsin sun huumaavan tuoksun. Tärisin koko-ajan sisältäpäin. Huomasin kun katselit mua. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.
Missä näin on tapahtunut? Töissä?
Miehen näkökulma kirjoitti:
Kannattaa kyllä näyttää vihreää valoa, vaikka naurattaa ajatus näin miehenä että jonkun merkin jälkeen saan luvan kiinnostua henkilöstä. Jos teen aloitteen niin se tarkoittaa, että olen kiinnostunut. Varsinkin jollain naisilla tuntuu olevan vähän väärä käsitys, että kun mies tekee aloitteen niin se tarkoittaa että mies luulee naisen olevan kiinnostunut. Sitten hihitellään kavereille, että mies luuli ystävällisyyttä kiinnostukseksi, ja nostatetaan olematonta itsetuntoa naureskelemalla toiselle isossa porukassa. Varsin ironista on se, että naiset itse usein luulevat, että miehen ystävällisyys, katsekontakti ja hyvät käytöstavat tarkoittavat, että mies on kiinnostunut.
Mutta sitä vihreää valoa ei kannata naamioida liiaksi kun kukaan ihminen ei ole ajatusten lukija. Kyllähän sitä kannattaa tehdä tikusta asiaa, vaikka aika harva mies niistä mitään lopulta ymmärtää. Siksi ne onkin helppo ohittaa esittämällä tyhmää jos ei ole kiinnostunut. Mutta tosiaan kannattaa kokeilla pari kertaa kun yksittäinen juttu vain hämmentää meitä miehiä. Luin vain pari viimeistä sivua, en tiedä onko tästä keskusteltu enemmänkin viime päivinä.
Ja vaikka kommentoin niin en ole tehnyt aloitetta sen ihmisen suhteen kenen takia tänne olen joskus kirjoittanut. En sano, että en koskaan tee ja itseasiassa olin tässä taannoin tekemässä, mutta tulin järkiini. Vähän kokeillut joskus tikulla jäätä, ja tuntui kuin huutelisin tyhjille pöydille. Järki-ihmisenä pakko ajatella yksipuoleisena kiinnostuksena. Intuitiota (mielikuvitusta) lukuunottamatta näyttää hyvin synkältä kun vähän syvemmin analysoi, ja ihan valehtelematta keksin aika monta naista jolle olisi luontevampi tehdä tällä hetkellä aloite ilman että vaikutan joltain harhaiselta aasilta.
Miksi et kysy suoraan? Minusta ollaan oltu avoimesti kiinnostuneita eikä ole tarvinnut arvailla motiiveja. Reilu peli. En ymmärrä kyräilyä. Kerran törmäsin kyräilyyn ja riitti se.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Huomattu on.
Alan kyllästyy tähän ketjuun kun täällä vaan alapeukutetaan kaikki kivat kaipausviestit ja sit jankutetaan koko päivä samasta aiheesta. Ihan typerää sillä luulen että kaivattuni edelleen kirjoittelis täällä, mut on hänkin tainnut jo kyllästyy tähän.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tähän aikaan en tiennyt sinusta vielä mitään. Olet omituisin ja eriskummallisin asia, jonka elämä on eteeni tuonut. En tajua sinua yhtään. Senkin ihana. Surullista, että ei enää olla puheväleissä. Aurinkoista kevättä sinulle toivotan.
Miksette ole puheväleissä? Kai yhteyden voi halutessaan rakentaa?
Kiva viesti noin muuten. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T niin tiedoksi vain että lievä ihastus vaihtui isoon inhoon ja tää on pysyvää.
Juu, se käy!😍