Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5741/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän sinulta anteeksi. Ja korjata välimme.

Oispa kiva juttu!

Vierailija
5742/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihailen sua mies kaikin tavoin. Ja tiedän kyllä huonot puolesikin, eli mistään henkilöpalvonnasta ei ole kyse. Olet vaan niin minulle sopiva ja ihana tyyppi, nautin seurastasi suuresti. Ihan surettaa, ettei mistään voi tulla mitään. Enkä onnistu näitä tunteita myöskään tappamaan.

Oletko 170 cm ja risat?

Joo vähän päälle 170, miten pitkä itse olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen olemaan yksin koko elämäni, toivon sulle jotain parempaa.

Sivusta kyselen että miksi tulet olemaan yksin koko elämäsi?

Vierailija
5744/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

searching for yp kirjoitti:

Missä kaikki trollit? Vai onx tää merkki siitä että trolleja on kuin onkin vain yx?

En ole jaksanut kirjoitella tänä päivänä, on vatsavaivoja niin täytyy rampata wc:ssä. Ehkä tässä illan mittaan kehittelen jotain, mutta en tiedä jaksanko..

Vierailija
5745/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palanen musta rakastaa sua aina. 13 v sit nähty viimeksi ja yhä muistelen ❤️

Vierailija
5746/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt, onko joidenkin ihmisten elämän tarkoitus painaa toiset alas. Vaikka itsellä olisi parhaat mahdolliset lahjat ja lähtökohdat jo syntymästä asti. Tämä on käsittämätöntä.

Terveiset sulle jos luet tätä. En kaipaa tuon kaiken jälkeen.

Millä tavalla itse nostatit häntä tai näytit välittämisesi?

En voinut näyttää koska hän valehteli ja pilkkasi minua. Jotkut hyväntahtoiset lähimmäiset ilmoittivat minulle, kuinka ruma ja surkea olen. Kun minut oli alaspainettu maahan asti, nöyryytykset eivät loppuneet siihen. Huijari jatkoi kiusaamista. Tunnustin tällä huijarille tunteeni eikä hän vastannut. Ei voi puhua sellaiselle, joka valehtelee, pilkkaa ja nöyryyttää. Silloin mulle tuli eka kertaa mieleen sana: psykopaatti. En tiennyt vielä, mitä se tarkoittaa. Mutta otin selvää. Nyt tiedän, millainen ihminen on psykopaatti.

Hän teki parhaansa antaakseen sellaisen käsityksen itsestään.

Ja tätä sitten kaipaat? Tämä on kaipaus-, ei häröilyketju. Sympatiat sinulle; vaikutat kivalle ihmiselle.

Miten tunnistit tyypin psykopaatiksi vaikket sanomasi mukaan edes tiennyt psykopaatti-sanan merkitystä?

En tunnistanut koska en tiennyt asiasta tarpeeksi. Jostain aivojen kätköistä sana tuli mieleen silloin. Voi olla, että olin voinut jossain törmätä johonkin kirjoitukseen ja ohjelmaan psykopaateista ja sitten unohtanut sen. Ehkä se tuli sitten alitajunnasta mieleen.

Sittenhän sen tajuaa, kun hakee tietoa. Kauan mulla meni.

Psykopaatissa on silmiinpistävintä kaiken myötäkärsimyksen eli empatiakyvyn puuttuminen. Patologinen valehtelu kuuluu asiaan.Hän jättää kaikkialla jälkeensä mentaalisesti sortuneita ihmisiä. Jos tunnistan jossain sellaista, pakenen kauas. Olen läksyni oppinut.

Tuo on sosiopaatti. Psykopaatti haluaa toteuttaa, jos pystyy, kaikki haaveensa, toiveensa,fantasiansa.

Hän kysyi minulta: tuotinko minä sinulle tuskaa?

Hän halusi myös, että kuvailisin hänelle, millaista se tuska oli.

Mielestäni tuo kertoo kaiken oleellisen asiasta.

Vierailija
5747/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki trollit? Vai onx tää merkki siitä että trolleja on kuin onkin vain yx?

En ole jaksanut kirjoitella tänä päivänä, on vatsavaivoja niin täytyy rampata wc:ssä. Ehkä tässä illan mittaan kehittelen jotain, mutta en tiedä jaksanko..

Niin ja vielä: on täällä muitakin, kuin minä, mutta harvemmin yhtä aktiivisia.

Vierailija
5748/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihailen sua mies kaikin tavoin. Ja tiedän kyllä huonot puolesikin, eli mistään henkilöpalvonnasta ei ole kyse. Olet vaan niin minulle sopiva ja ihana tyyppi, nautin seurastasi suuresti. Ihan surettaa, ettei mistään voi tulla mitään. Enkä onnistu näitä tunteita myöskään tappamaan.

Oletko 170 cm ja risat?

Joo vähän päälle 170, miten pitkä itse olet?

Lähemmäs 2 m

Vierailija
5749/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muistelet? Jos hänellä olisi jotain ollut, et muistelisi enää.Eikä asia olisi jäänyt siihen. Nämä asiat ovat sangen yksinkertaisia.

- sivusta

Vierailija
5750/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän sinulta anteeksi. Ja korjata välimme.

Kuka? Keneltä?

Vierailija
5751/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että semmoinen aiheen ohi jankutus tänään...

Terveiset yhdelle, jonka haluaisin tavata pitkästä aikaa. Ei mikään tässä maailmassa saa sua pois mun mielestä. Ei vaikka yrittäisin, ei vaikka en yrittäisi. Elämäntilanteet ei vaikuta. Välillä ärsyttää kun et poistu sieltä, välillä tuntuu että sun kuuluu siellä ollakin. Välillä vietät hiljaiseloa ja välillä pidät hirveää melua, siellä mielessä siis. Jos olen kiireinen, väistyt sivuun, mutta aina ilmestyt takaisin viimeistään hiljaisena hetkenä.

Oletko tarkoituksella tehnyt pesän mun ajatuksiini ja sydämeeni? Etkö suostu muuttamaan sieltä? Ottaisit mut edes vastavierailulle!

Kai sitten laittaisit tunnisteita? Huudat tuuleen. Hyödytöntä.

Vierailija
5752/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muistelet? Jos hänellä olisi jotain ollut, et muistelisi enää.Eikä asia olisi jäänyt siihen. Nämä asiat ovat sangen yksinkertaisia.

- sivusta

Tää oli täyttä puppua :D

Vierailija
5753/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan nämä ns. pelurit, ainakin osa olla jopa psykopaatteja.

Toivon että ihmiset tajuaisivat pelastaa itsensä heiltä.

En usko. Peluri on pelkuri, syystä tai toisesta.

Psykopaatit seilaa isommilla vesillä, ei missään pikku ihmissuhdevärkkäilyssä ja viehätysvoiman testailussa.

Käsittääkseni psykopaatit pyrkivät sitoutumaan, eivät elä sinkkuna pitkiä aikoja.

Tuo on terävä havainto. Psykopaattihan totta kai, pyrkii suorittamaan tuhotyön loppuun asti.

Vierailija
5754/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnisteita?

Vierailija
5755/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sivusta

Siis mikä?

Vierailija
5756/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda gluteenittoman ruokavalioon, auttaa tuohon vessaongelmaan vaikkei keliakiaa olisikaan. Terv. Toinen rölliksi luultu.

Vierailija
5757/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aiheuttaneeni tuskaa. Ainoa syy minkä voin sanoa on että itsellä on tuska sisällä.

Vierailija
5758/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sivusta

Siis mikä?

Että tunne asiat olisi jotenkin yksinkertaisia. Ei ole.

Vierailija
5759/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda gluteenittoman ruokavalioon, auttaa tuohon vessaongelmaan vaikkei keliakiaa olisikaan. Terv. Toinen rölliksi luultu.

Kiitos vinkistä. Minulla tämä kausittsista, mutta voisihan tuo auttaa..

Vierailija
5760/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän aiheuttaneeni tuskaa. Ainoa syy minkä voin sanoa on että itsellä on tuska sisällä.

Sinä. Senkin! Ootko ees pyytänyt anteeks? Valitettavaa että sulla on tuska sisällä.

Ketju on lukittu.