Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Minä ajattelin kaiken olevan jo ohi. Että minä en olisi aivan epätoivoisesti retkussa sinuun, ja että sinäkin olisit jotenkin muuttanut suhtautumistasi. Eihän siitä mitään tullut - sinä kiskot minut aina takaisin. Katseellasi, sanoillasi ja eleillä, joilla on ainakin minulle merkitys. Tykkään sinusta edelleen ihan hirveän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin kaiken olevan jo ohi. Että minä en olisi aivan epätoivoisesti retkussa sinuun, ja että sinäkin olisit jotenkin muuttanut suhtautumistasi. Eihän siitä mitään tullut - sinä kiskot minut aina takaisin. Katseellasi, sanoillasi ja eleillä, joilla on ainakin minulle merkitys. Tykkään sinusta edelleen ihan hirveän paljon.
Voi Muru, näytä se sitten minulle jos et uskalla ääneen sanoa. Muuten en ikinä saa tietää, joudun rakastamaan sua salaa aina vaan❤️
Vierailija kirjoitti:
Saat pääni aivan nainen pyörälle edelleen. En voi kuvitella ihanampaa kuin, että saisin tutustua sinuun paremmin. Haluan maistaa sinut huulillani IRL. Entäs sinä?
Entä jos selviäisi etten olekaan sellainen miksi minut kuvittelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Muru, näytä se sitten minulle jos et uskalla ääneen sanoa. Muuten en ikinä saa tietää, joudun rakastamaan sua salaa aina vaan❤️
Voi Muru - kun sä et ole hän. Minusta tuntuu, että meille molemmille (minulle ja hänelle) tämä salaa rakastaminen on ihan hyvä juttu ;D
Oonkohan hullu jos otan nyt yhteyttä suhun monen kuukauden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Saat pääni aivan nainen pyörälle edelleen. En voi kuvitella ihanampaa kuin, että saisin tutustua sinuun paremmin. Haluan maistaa sinut huulillani IRL. Entäs sinä?
Miten nii edelleen? Ollaankos me kauankin tiedetty toisemme?
Vierailija kirjoitti:
Toiset ottaa monen vuodenkin. Eihän kuukaudet oo mitään!
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan odota niin että pitää puhua jo vuosista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole hullu, todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaikka hukkua..... sinuun.
Yläpeukuista päätellen hyvä kommentti mut miks must tää ei oo niin imarteleva. 😃 Ap tarkennas vähän vai onks se mielikuva vaan mun päässä. 💦⭕
Vierailija kirjoitti:
Eikö me olla vähän "hulluja" jo muutenkin. Ota, ota yhteyttä vaan. Pääsisi tämäkin juttu seuraaville hulluusleveleille. Odotan.
Miks ette hoida suoraan ja rehdisti irl juttujanne, jos vaivaa?
Tämä siis sinkuille huom!
Ei ole hullua ottaa yhteyttä minkään ajan jälkeen, mutta on typerää vain märehtiä tekemättä mitään.
Kukaan ei siitä pahastu, jos joku tuttu menneisyydestä kysyy kuulumisia ja sitä, voitaisiinko tavata.
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulma kirjoitti:
Kannattaa kyllä näyttää vihreää valoa, vaikka naurattaa ajatus näin miehenä että jonkun merkin jälkeen saan luvan kiinnostua henkilöstä. Jos teen aloitteen niin se tarkoittaa, että olen kiinnostunut. Varsinkin jollain naisilla tuntuu olevan vähän väärä käsitys, että kun mies tekee aloitteen niin se tarkoittaa että mies luulee naisen olevan kiinnostunut. Sitten hihitellään kavereille, että mies luuli ystävällisyyttä kiinnostukseksi, ja nostatetaan olematonta itsetuntoa naureskelemalla toiselle isossa porukassa. Varsin ironista on se, että naiset itse usein luulevat, että miehen ystävällisyys, katsekontakti ja hyvät käytöstavat tarkoittavat, että mies on kiinnostunut.
Mutta sitä vihreää valoa ei kannata naamioida liiaksi kun kukaan ihminen ei ole ajatusten lukija. Kyllähän sitä kannattaa tehdä tikusta asiaa, vaikka aika harva mies niistä mitään lopulta ymmärtää. Siksi ne onkin helppo ohittaa esittämällä tyhmää jos ei ole kiinnostunut. Mutta tosiaan kannattaa kokeilla pari kertaa kun yksittäinen juttu vain hämmentää meitä miehiä. Luin vain pari viimeistä sivua, en tiedä onko tästä keskusteltu enemmänkin viime päivinä.
Ja vaikka kommentoin niin en ole tehnyt aloitetta sen ihmisen suhteen kenen takia tänne olen joskus kirjoittanut. En sano, että en koskaan tee ja itseasiassa olin tässä taannoin tekemässä, mutta tulin järkiini. Vähän kokeillut joskus tikulla jäätä, ja tuntui kuin huutelisin tyhjille pöydille. Järki-ihmisenä pakko ajatella yksipuoleisena kiinnostuksena. Intuitiota (mielikuvitusta) lukuunottamatta näyttää hyvin synkältä kun vähän syvemmin analysoi, ja ihan valehtelematta keksin aika monta naista jolle olisi luontevampi tehdä tällä hetkellä aloite ilman että vaikutan joltain harhaiselta aasilta.
Niinpä, miten sen intuition ja mielikuvituksen erottaa toisistaan. Sitä minäkin tykönäni mietin. Miksi ajattelet vaikuttavasi harhaiselta aasilta? Kun kirjoituksesi puolesta vaikutat ihan fiksulta.
Ei kai niitä ihminen osaa erottaa toisistaan? Luulen, että ego tuppaa vähän vääntämään totuutta niin, että ihmisen minäkuva saa positiivisia motiiveja joilla voi perustella itselleen syitä käyttäytymiselleen tai toiminnalleen. Luotan kyllä intuitioon, mutta kai sitä voi käyttää myös tekosyynä tai viimeisenä oljenkortena huomaamattaan?
Harhainen aasi nyt oli vaan sopiva termi. Pohjoismaalaiset ihmiset nyt vaan on kasvatettu niin, että asioilla on jonkinlainen odotusarvo eikä yllätetä muita ihmisiä puun takaa. Eiköhän kaikki ole joskus kironneet kun joku ystävä/sukulainen on ilmestynyt vaikka ilmoittamatta kotiovelle? En tiedä onko huono esimerkki, mutta henkilökohtaiselle alueelle (muukin kuin iho ja materiaali) hivuttaudutaan varovaisesti toista ja toisen yksityisyyttä kunnioittaen. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että vaikka suomalaiset ovat strereotyyppisesti vähän omituista ja töykeää kansaa niin olen ihan ylpeä kulttuuristamme. Ei tarkoittaa ei eli jos vaikka mahdollisessa skenaariossa toinen ilmaisee suoraan ettei halua olla missään tekemisissä niin seuraavaa mahdollisuutta ei tule ellei kestä ajatella itseään häirikkönä. Ja kerran kun olet toisen silmissä ei-toivottu häirikkö niin sitä mielikuvaa ei kyllä enää muuteta. Eli ei se nyt ihan niin yksinkertaista ole, että kiinnostunut mies lähestyy heti. Kyllä mulla riittää pokka lähteä vaikka kävelylle ja pyytää ensimmäistä silmää miellyttävää vastaantulijaa kahville. Jos kieltäytyy niin mitä sitten? Enhän minä edes pidä koko ihmisestä. Täältä kun lähdetään itään tai etelään niin on ihan normaalia esimerkiksi treffipyynnöissä, että nainen kieltäytyy kutsusta monta kertaa.
Nyt nauttimaan lauantaista sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Et ke!
Tuohon onko hullua ottaa yhteyttä keskusteluun viitaten; tämä kai riippuu siitä minkälaiset välit teillä on ollut silloin kun viimeksi olette tavanneet? Jos on ollut draamaa, pakkeja tai muuta negatiivista voi olla aika korkea kynnys ottaa yhteyttä. Tai ainakin itellä olis? Mutta jos ollaan oltu tekemisissä kivoissa merkeissä niin ei se silloin ole musta edes kummallista ottaa yhteyttä vaikka olisi mennyt kuinka pitkä aika.
Mutta oma mielipide on se että yleensä siinä ei mitään häviä vaikka kyselisi kuulumisia tai mikä kenenkin motiivi yhteyden avaamiselle uudelleen nyt onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilla aina kannattaa ja sitten todeta miten hullu sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, onko joidenkin ihmisten elämän tarkoitus painaa toiset alas. Vaikka itsellä olisi parhaat mahdolliset lahjat ja lähtökohdat jo syntymästä asti. Tämä on käsittämätöntä.
Terveiset sulle jos luet tätä. En kaipaa tuon kaiken jälkeen.
Millä tavalla itse nostatit häntä tai näytit välittämisesi?
En voinut näyttää koska hän valehteli ja pilkkasi minua. Jotkut hyväntahtoiset lähimmäiset ilmoittivat minulle, kuinka ruma ja surkea olen. Kun minut oli alaspainettu maahan asti, nöyryytykset eivät loppuneet siihen. Huijari jatkoi kiusaamista. Tunnustin tällä huijarille tunteeni eikä hän vastannut. Ei voi puhua sellaiselle, joka valehtelee, pilkkaa ja nöyryyttää. Silloin mulle tuli eka kertaa mieleen sana: psykopaatti. En tiennyt vielä, mitä se tarkoittaa. Mutta otin selvää. Nyt tiedän, millainen ihminen on psykopaatti.
Hän teki parhaansa antaakseen sellaisen käsityksen itsestään.
Ja tätä sitten kaipaat? Tämä on kaipaus-, ei häröilyketju. Sympatiat sinulle; vaikutat kivalle ihmiselle.
Miten tunnistit tyypin psykopaatiksi vaikket sanomasi mukaan edes tiennyt psykopaatti-sanan merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tutulta kuulostaa, vaikkei nyt ollakaan pitkään aikaan nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, onko joidenkin ihmisten elämän tarkoitus painaa toiset alas. Vaikka itsellä olisi parhaat mahdolliset lahjat ja lähtökohdat jo syntymästä asti. Tämä on käsittämätöntä.
Terveiset sulle jos luet tätä. En kaipaa tuon kaiken jälkeen.
Millä tavalla itse nostatit häntä tai näytit välittämisesi?
En voinut näyttää koska hän valehteli ja pilkkasi minua. Jotkut hyväntahtoiset lähimmäiset ilmoittivat minulle, kuinka ruma ja surkea olen. Kun minut oli alaspainettu maahan asti, nöyryytykset eivät loppuneet siihen. Huijari jatkoi kiusaamista. Tunnustin tällä huijarille tunteeni eikä hän vastannut. Ei voi puhua sellaiselle, joka valehtelee, pilkkaa ja nöyryyttää. Silloin mulle tuli eka kertaa mieleen sana: psykopaatti. En tiennyt vielä, mitä se tarkoittaa. Mutta otin selvää. Nyt tiedän, millainen ihminen on psykopaatti.
Hän teki parhaansa antaakseen sellaisen käsityksen itsestään.Ja tätä sitten kaipaat? Tämä on kaipaus-, ei häröilyketju. Sympatiat sinulle; vaikutat kivalle ihmiselle.
Miten tunnistit tyypin psykopaatiksi vaikket sanomasi mukaan edes tiennyt psykopaatti-sanan merkitystä?
En tunnistanut koska en tiennyt asiasta tarpeeksi. Jostain aivojen kätköistä sana tuli mieleen silloin. Voi olla, että olin voinut jossain törmätä johonkin kirjoitukseen ja ohjelmaan psykopaateista ja sitten unohtanut sen. Ehkä se tuli sitten alitajunnasta mieleen.
Sittenhän sen tajuaa, kun hakee tietoa. Kauan mulla meni.
Psykopaatissa on silmiinpistävintä kaiken myötäkärsimyksen eli empatiakyvyn puuttuminen. Patologinen valehtelu kuuluu asiaan.Hän jättää kaikkialla jälkeensä mentaalisesti sortuneita ihmisiä. Jos tunnistan jossain sellaista, pakenen kauas. Olen läksyni oppinut.
No nythän on jo paljon luvattu!