Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
ATH. Kaipaan sua. ❤️ Kuolit liian nuorena. Olit niitä harvoja miehiä joiden sydän oli puhdasta kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos myös toiselle ystävälle, joka tipautti minut maan pinnalle jotta tajuaisin, miten surkea olen muiden mielestä.
No siinäpä ystävä. Tuskinpa olet surkea oikeesti. En usko.
Vierailija kirjoitti:
LKL, KSK, SPL, SMK, SKM, MHO, JAH ja RSK kaipaan teitä kaikkia!
Pleijaaah
Vierailija kirjoitti:
Ja mahdotonta olikaan tehdä mitään. Henkilö viestitti olemuksellaan, että älä vaan lähesty. Miksipä minä olisin häntä sen kummemmin kiinnostanut. Hänellähän oli ottajia joka sormelle. Tiesin oman tasoni, pisteet suunnilleen nolla.
Olin sellainen surun lapsi. Pieni tulitikkutyttö joka katseli sivusta muita. Luulin, että hänellä olisi ollut kasvatusta. Herrasmiestä, ettei huijaa varsinkaan yksinkertaista, suojatonta tulitikkutyttöä.Tuli jälkeen päin mieleen kirja Muumipappa ja meri.
kun Muumipeikko näki merihevoset.Eräs ystävällinen lähimmäinen vielä vahvisti asian, sanoi minulle;
kaikki ihmiset ihmettelevät, mitä hän muka näkee sinussa.
Kiitos siitä, ystäväni. Tämä kaikki auttoi minua pääsemään nopeammin ylitse.
Tää nyt ei varmaa varsinaisesti lohduta mut ehkä laajentaa sun ajatusta. Muillekin on käynyt noin. Itselle parikin kertaa. Kyllähän siinä tuntee itsensä a) tyhmäksi b) huijatuksi c) mitättömäksi d) rumaksi. Eihän sille mitään voi. Mut mietipä millainen ihminen on se joka saa toisen tuntemaan itsensä noin huonoksi? Ei ainakaan sellainen ihminen jonka seura tekis sulle hyvää tai jota enää tulevaisuudessa kaipailisit. Kivoja ja hyviäkin ihmisiä on joille sä et oo a, b, c etkä d vaan just hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos itsetunnon kohotuksesta! Se on nyt niin pohjamudissa kun voi olla. Tuli selväksi minkä arvoinen olen sulle. Hyvää loppuelämää. Joo tosi sairasta kirjoittaa tänne, mutta minne muuallekaan tämän puran. Tästä lähtien keskityn vain ja ainoastaan itseeni.
No mitä tapahtui? Ei tänne kirjoittaminen oo sairasta, vaan oikeastaan tosi terapeuttista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos itsetunnon kohotuksesta! Se on nyt niin pohjamudissa kun voi olla. Tuli selväksi minkä arvoinen olen sulle. Hyvää loppuelämää. Joo tosi sairasta kirjoittaa tänne, mutta minne muuallekaan tämän puran. Tästä lähtien keskityn vain ja ainoastaan itseeni.
No mitä tapahtui? Ei tänne kirjoittaminen oo sairasta, vaan oikeastaan tosi terapeuttista!
Niin toisaalta terapeuttista jos ei ole oikeassa elämässä kelle puhua. Mutta joskus saa heti jotkut ilkeät kommentoijat kimppuun jos on liian avoin. Vaikka sillä hetkellä kaipais myötätuntoa. En siksi avaa tätä asiaa enempää. Mutta kiitos kuitenkin!
Ikävä sua. Mikset voi tuntea samoin. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mahdotonta olikaan tehdä mitään. Henkilö viestitti olemuksellaan, että älä vaan lähesty. Miksipä minä olisin häntä sen kummemmin kiinnostanut. Hänellähän oli ottajia joka sormelle. Tiesin oman tasoni, pisteet suunnilleen nolla.
Olin sellainen surun lapsi. Pieni tulitikkutyttö joka katseli sivusta muita. Luulin, että hänellä olisi ollut kasvatusta. Herrasmiestä, ettei huijaa varsinkaan yksinkertaista, suojatonta tulitikkutyttöä.Tuli jälkeen päin mieleen kirja Muumipappa ja meri.
kun Muumipeikko näki merihevoset.Eräs ystävällinen lähimmäinen vielä vahvisti asian, sanoi minulle;
kaikki ihmiset ihmettelevät, mitä hän muka näkee sinussa.
Kiitos siitä, ystäväni. Tämä kaikki auttoi minua pääsemään nopeammin ylitse.Tää nyt ei varmaa varsinaisesti lohduta mut ehkä laajentaa sun ajatusta. Muillekin on käynyt noin. Itselle parikin kertaa. Kyllähän siinä tuntee itsensä a) tyhmäksi b) huijatuksi c) mitättömäksi d) rumaksi. Eihän sille mitään voi. Mut mietipä millainen ihminen on se joka saa toisen tuntemaan itsensä noin huonoksi? Ei ainakaan sellainen ihminen jonka seura tekis sulle hyvää tai jota enää tulevaisuudessa kaipailisit. Kivoja ja hyviäkin ihmisiä on joille sä et oo a, b, c etkä d vaan just hyvä. :)
Kiitti kun vastasit.👍 Ihmettelin, onko hänelle ongelma. Jos on, niin mikä ihmeen ongelma. Koska ihminen oli niin suosittu, miksi halusi huijata ja saada mut painettua maan rakoon. Kerroit juuri tasan tarkkaan, miltä hän sai minut tuntemaan itseni. Sekin oli erittäin hyvää treenausta elämää varten. Karttelen viimeiseen asti sellaisia ihmisiä. En anna ihmisten enää päästä raatelemaan mua.
Myötätuntoni on kaikkien teidän puolella jotka olette kokeneet samaa. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Missing an SMS from you
Ikävöit huomiota, ymmärrän yskän
Miehelle eräälle kirjoitti:
Mielipiteeni on, että unohda hänet. Maailmassa on muitakin.
Älä tuhlaa elämääsi. Tsemppiä.
Sitä olen miettinyt, onko joidenkin ihmisten elämän tarkoitus painaa toiset alas. Vaikka itsellä olisi parhaat mahdolliset lahjat ja lähtökohdat jo syntymästä asti. Tämä on käsittämätöntä.
Terveiset sulle jos luet tätä. En kaipaa tuon kaiken jälkeen.
Terveiset sulle: se oli olemattomuuden viimeinen piste.
Toivottavasti et raatele enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa elämääsi. Tsemppiä.
Kyllä mä unohdan. Se vaan vie hetken. Kiitti tsempeist :)
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, onko joidenkin ihmisten elämän tarkoitus painaa toiset alas. Vaikka itsellä olisi parhaat mahdolliset lahjat ja lähtökohdat jo syntymästä asti. Tämä on käsittämätöntä.
Terveiset sulle jos luet tätä. En kaipaa tuon kaiken jälkeen.
Millä tavalla itse nostatit häntä tai näytit välittämisesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa elämääsi. Tsemppiä.Kyllä mä unohdan. Se vaan vie hetken. Kiitti tsempeist :)
Ei kiittämistä : ) olen kokenut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sulle: se oli olemattomuuden viimeinen piste.
Toivottavasti et raatele enää ketään.
Kuinka siis itse kohtelit häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missing an SMS from you
Ikävöit huomiota, ymmärrän yskän
Sivusta vaan sellaista, että sulla on joku häiriö.
Sä et ehkä edes itse tajuu miten paljon sä loukkasit mua kun puhuit muiden naisten luo menemisillä ja jätit hiljaisuuteen. Ei susta saanut selvää mitä sä haluut, mitä mä merkkasin oikeesti sulle.
Näin naisena haluan vastata tähän. Niin toivoisin että olisin tuollainen joka jää paikoilleen odottamaan että asiat tapahtuu. Aika monelta harmilta olisin säästynyt. Mut ei, mä todellakin tavoittelen sitä mitä haluan, jos siis jotain todella haluan. Moni asia on toki hyvinkin sen piirteen ansioista, mutta sen mä sanon, että miesasiat taitaa mennä mönkään just siitä syystä. Enkä oikeestaan ees haluu sellasta miestä joka antaa naisen vaan ottaa itsensä, jotenkin... Äh ei...