Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset, joilla on ulkomaalainen mies, ajattelevat että he ovat parempia kuin muut?

Vierailija
16.04.2023 |

Miksi he luulevat, että koska he ovat ulkomaalaisen miehen kanssa, he ovat jotenkin erilaisia ja parempia kuin muut naiset? Miksi he eivät voi vain olla tyytyväisiä suomalaisiin miehiin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele enkä valinnut meneväni avioon ullkomaalaisen miehen kanssa, se vain tapahtui

Vierailija
2/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sen parempia kuin muutkaan. Säälin heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että.kuvittelevat niin. Ovat vain tottuneet olla koko ajan puolustuskannalle ja valmiina puolustamaan oikeutta olla ulkomaalaisen kanssa. Miehensä oikeutta olla olemassa ja Suomessa. Ehkä reagoivat liian herkästi moniin asioihin, koska koko ajan joku kritisoi tai jopa suorastaan esittää vihaa.

Vierailija
4/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus av. Täysin epätosi väittämä ja perään kysymys miksi. Huoh. Mitä tähän nyt pystyy sanomaan.

Vierailija
5/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kaavutettuja.

Vierailija
6/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kommentti osoittaa kolmannen todeksi.

Vierailija
7/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä VA - ti pää tiedät mitä joku ajattelee?

Vierailija
8/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Eivät toisiaan kuvittele. Ehkä sinun ajatusharha.

Vierailija
9/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset miehet, joilla on ulkomaalainen nainen, ajattelevat että he ovat parempia kuin muut?

Vierailija
10/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hävennyt ruotsalaista, ranskalaista ja intialaista miestn i han yhtä paljon kuin suomalaisia miehiänikin. Aina saa hävetä, oli ulkkari tai kotimaandille.

Vierailija
11/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on amerikkalainen mies. Olen kyllä ihan tyytyväinen suomalaisiin miehiin, mutta sänkyyni ja avioliittooni olen valinnut toisin. Amerikkalainen mieheni on ihana, se riittää minulle.

Vierailija
12/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus av. Täysin epätosi väittämä ja perään kysymys miksi. Huoh. Mitä tähän nyt pystyy sanomaan.

Sanoisin, että rasisti, mikä ei saa suomalaistakaan. Vastailee itselleen.

Vierailija
13/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku heistä sanonut sinulle näin? Itse en ainakaan tunnista ilmiötä tuttavistani. Itse asiassa tosi kumma väite aloittajalta.

Vierailija
14/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaavat suomalaisia miehiä niin kovin.

Vierailija
15/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäinen vastaus oli ihan hyvä ja järkevä. Ja miksei kolmaskin. Sen jälkeen alkoikin sitten se perus urpoilu.

Vierailija
16/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli itseäsi harhoissasi.

Vierailija
17/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hävennyt ruotsalaista, ranskalaista ja intialaista miestn i han yhtä paljon kuin suomalaisia miehiänikin. Aina saa hävetä, oli ulkkari tai kotimaandille.

Oletpa huono valitsemaan miehiä.

Vierailija
18/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset miehet, joilla on ulkomaalainen nainen, ajattelevat että he ovat parempia kuin muut?

Eivät itseasiassa ajattele. Moni heistä kyllä tekee samaa paskaa kuin naiset joilla on ulkomaalainen mies, eli haukuu suomalaisia. Ikinä en kuitenkaan ole oikeassa elämässä törmännyt tähän, naisten tai miesten osalta, joten sopiikin miettiä, että onko näillä palstan "minulla on ihana ulkomaalainen mies/nainen" tyypeillä oikeasti ketään vai onko vaan kiva tulla vähän provoilemaan?

Vierailija
19/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku heistä sanonut sinulle näin? Itse en ainakaan tunnista ilmiötä tuttavistani. Itse asiassa tosi kumma väite aloittajalta.

He käyttäytyvät ylimielisesti muita naisia kohtaan, kerskuvat ulkomaalaisilla kumppaneillaan, vähättelevät ja haukkuvat suomalaisia miehiä.

Vierailija
20/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ulkomaalainen enkä koe sitä mitenkään suurena ylpeyden aiheena. En mennyt naimisiin kansalaisuuden, vaan ihanan miehen kanssa. Varmasti samanlaisia löytyy Suomestakin, mutta en asu Suomessa eikä suomalaisia miehiä ihan joka nurkan takaa löydy.