Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5681/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt, onko joidenkin ihmisten elämän tarkoitus painaa toiset alas. Vaikka itsellä olisi parhaat mahdolliset lahjat ja lähtökohdat jo syntymästä asti. Tämä on käsittämätöntä.

Terveiset sulle jos luet tätä. En kaipaa tuon kaiken jälkeen.

Millä tavalla itse nostatit häntä tai näytit välittämisesi?

En voinut näyttää koska hän valehteli ja pilkkasi minua. Jotkut hyväntahtoiset lähimmäiset ilmoittivat minulle, kuinka ruma ja surkea olen. Kun minut oli alaspainettu maahan asti, nöyryytykset eivät loppuneet siihen. Huijari jatkoi kiusaamista. Tunnustin tällä huijarille tunteeni eikä hän vastannut. Ei voi puhua sellaiselle, joka valehtelee, pilkkaa ja nöyryyttää. Silloin mulle tuli eka kertaa mieleen sana: psykopaatti. En tiennyt vielä, mitä se tarkoittaa. Mutta otin selvää. Nyt tiedän, millainen ihminen on psykopaatti.

Hän teki parhaansa antaakseen sellaisen käsityksen itsestään.

Vierailija
5682/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ehkä edes itse tajuu miten paljon sä loukkasit mua kun puhuit muiden naisten luo menemisillä ja jätit hiljaisuuteen. Ei susta saanut selvää mitä sä haluut, mitä mä merkkasin oikeesti sulle.

Onks tää ihan tuore juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missing an SMS from you

Ikävöit huomiota, ymmärrän yskän

Sivusta vaan sellaista, että sulla on joku häiriö.

Ei ole, on tutkittu

Vierailija
5684/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä näyttää vihreää valoa, vaikka naurattaa ajatus näin miehenä että jonkun merkin jälkeen saan luvan kiinnostua henkilöstä. Jos teen aloitteen niin se tarkoittaa, että olen kiinnostunut. Varsinkin jollain naisilla tuntuu olevan vähän väärä käsitys, että kun mies tekee aloitteen niin se tarkoittaa että mies luulee naisen olevan kiinnostunut. Sitten hihitellään kavereille, että mies luuli ystävällisyyttä kiinnostukseksi, ja nostatetaan olematonta itsetuntoa naureskelemalla toiselle isossa porukassa. Varsin ironista on se, että naiset itse usein luulevat, että miehen ystävällisyys, katsekontakti ja hyvät käytöstavat tarkoittavat, että mies on kiinnostunut.

Mutta sitä vihreää valoa ei kannata naamioida liiaksi kun kukaan ihminen ei ole ajatusten lukija. Kyllähän sitä kannattaa tehdä tikusta asiaa, vaikka aika harva mies niistä mitään lopulta ymmärtää. Siksi ne onkin helppo ohittaa esittämällä tyhmää jos ei ole kiinnostunut. Mutta tosiaan kannattaa kokeilla pari kertaa kun yksittäinen juttu vain hämmentää meitä miehiä. Luin vain pari viimeistä sivua, en tiedä onko tästä keskusteltu enemmänkin viime päivinä.

Ja vaikka kommentoin niin en ole tehnyt aloitetta sen ihmisen suhteen kenen takia tänne olen joskus kirjoittanut. En sano, että en koskaan tee ja itseasiassa olin tässä taannoin tekemässä, mutta tulin järkiini. Vähän kokeillut joskus tikulla jäätä, ja tuntui kuin huutelisin tyhjille pöydille. Järki-ihmisenä pakko ajatella yksipuoleisena kiinnostuksena. Intuitiota (mielikuvitusta) lukuunottamatta näyttää hyvin synkältä kun vähän syvemmin analysoi, ja ihan valehtelematta keksin aika monta naista jolle olisi luontevampi tehdä tällä hetkellä aloite ilman että vaikutan joltain harhaiselta aasilta.

Vierailija
5685/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt, onko joidenkin ihmisten elämän tarkoitus painaa toiset alas. Vaikka itsellä olisi parhaat mahdolliset lahjat ja lähtökohdat jo syntymästä asti. Tämä on käsittämätöntä.

En voinut näyttää koska hän valehteli ja pilkkasi minua. Jotkut hyväntahtoiset lähimmäiset ilmoittivat minulle, kuinka ruma ja surkea olen. Kun minut oli alaspainettu maahan asti, nöyryytykset eivät loppuneet siihen. Huijari jatkoi kiusaamista. Tunnustin tällä huijarille tunteeni eikä hän vastannut. Ei voi puhua sellaiselle, joka valehtelee, pilkkaa ja nöyryyttää. Silloin mulle tuli eka kertaa mieleen sana: psykopaatti. En tiennyt vielä, mitä se tarkoittaa. Mutta otin selvää. Nyt tiedän, millainen ihminen on psykopaatti.

Hmm. Aika vaikea tilanne. Minkä ikäinen oot ap? Tuon toisen käytös kuulostaa niin epäkypsältä et pakko varmistaa et ootteko lähemmäs 20 vai 30 vai 40?

Vierailija
5686/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma kirjoitti:

Kannattaa kyllä näyttää vihreää valoa, vaikka naurattaa ajatus näin miehenä että jonkun merkin jälkeen saan luvan kiinnostua henkilöstä. Jos teen aloitteen niin se tarkoittaa, että olen kiinnostunut. Varsinkin jollain naisilla tuntuu olevan vähän väärä käsitys, että kun mies tekee aloitteen niin se tarkoittaa että mies luulee naisen olevan kiinnostunut. Sitten hihitellään kavereille, että mies luuli ystävällisyyttä kiinnostukseksi, ja nostatetaan olematonta itsetuntoa naureskelemalla toiselle isossa porukassa. Varsin ironista on se, että naiset itse usein luulevat, että miehen ystävällisyys, katsekontakti ja hyvät käytöstavat tarkoittavat, että mies on kiinnostunut.

Mutta sitä vihreää valoa ei kannata naamioida liiaksi kun kukaan ihminen ei ole ajatusten lukija. Kyllähän sitä kannattaa tehdä tikusta asiaa, vaikka aika harva mies niistä mitään lopulta ymmärtää. Siksi ne onkin helppo ohittaa esittämällä tyhmää jos ei ole kiinnostunut. Mutta tosiaan kannattaa kokeilla pari kertaa kun yksittäinen juttu vain hämmentää meitä miehiä. Luin vain pari viimeistä sivua, en tiedä onko tästä keskusteltu enemmänkin viime päivinä.

Ja vaikka kommentoin niin en ole tehnyt aloitetta sen ihmisen suhteen kenen takia tänne olen joskus kirjoittanut. En sano, että en koskaan tee ja itseasiassa olin tässä taannoin tekemässä, mutta tulin järkiini. Vähän kokeillut joskus tikulla jäätä, ja tuntui kuin huutelisin tyhjille pöydille. Järki-ihmisenä pakko ajatella yksipuoleisena kiinnostuksena. Intuitiota (mielikuvitusta) lukuunottamatta näyttää hyvin synkältä kun vähän syvemmin analysoi, ja ihan valehtelematta keksin aika monta naista jolle olisi luontevampi tehdä tällä hetkellä aloite ilman että vaikutan joltain harhaiselta aasilta.

Heh ehkä sä oot naamioinut sen tikulla jään kokeilun liian hyvin. Kokemusta on et muhun tällaista kokeiltiin, en kyllä tajunnut yhtään kun oletukseni oli ettei häntä kiinnosta. 😃

Vierailija
5687/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeyyyu aika ahdistunutta settiä täällä.

Vierailija
5688/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sydämeltä kysyy, se vastaa, että haluaisin olla omasi. Se haaveilee niin henkisestä, kuin fyysisestä läheisyydestä kanssasi. Yhteisestä arjesta...

Sitten puuttuu haaveiluun järki, joka sanoo monta hyvää syytä, miksi tuollaisesta ei kannata edes haaveilla: Läheiset ihmettelisivät, eivät ehkä hyväksyisi, puolitutut päivittelisivät, pitäisivät huonona ja moraalittomana ihmisenä. Itse pitäisin itseäni huonona ja moraalittomana... Pystyisimmekö luottamaan sen jälkeen toisiimme? Lisäksi et ehkä osaa kuvitella millaista arki oikeasti on ja pettyisit siihen koska onkin raskaampaa kuin kuvittelet. Viimeinen olisi itselleni pahin! Suhde kuormittuisi kaikesta ylläolevasta. Pettymys, ero ja molemmat katuisi lopun ikäänsä... Tai sitten kaikki sujuisi hyvin ja olisimme onnellisempia kuin osaan edes kuvitella!

Ristiriitaisista ajatuksistani huolimatta kaipaan sinua! Hyvää yötä, kauniita unia! Olet tärkeä <3

Harmi, kun en kerkeä vastaamaan enempää.

Mutta, ymmärrän

Turhaahan sitä ihmisille on sanoa, että ymmärtäisitte "heikkoutta" jos olisitte käyneet saman läpi ja ettei kukaan ole pyhimys, joka tekee aina vain oikeita valintoja. Että on inhimillistä ja itseä kohtaan oikein joskus saada peruuttaa tai muuttaa mielensä, kun itsekin kasvaa ja muuttuu. Se että tuntee ei tee kenestäkään huonoa, vaikka se pahalta voikin tuntua.

Olet sinä ja mitä se kulloisenkin hetkenä tarkoittaakaan, se riittää. Jaksamista sinulle aivan joka tapauksessa vaikket olisikaan kaivattuni. Hyvää oloa päivääsi tärkein. Välitän sinusta paljon vihreäsilmä partasuu ja olet elämässäni aivan ainutlaatuinen asia 💚🐉. Olet hyvä ja arvokas jokaisena päivänä. Terveisin Jäärä 🐐, joka sanoo ja sanoisi näin joka päivä, vaikka tietää ettet aina usko. (Yleensä en käytä emojeita täällä, mutta olkoon tämä poikkeus)

Vierailija
5689/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Aika vaikea tilanne. Minkä ikäinen oot ap? Tuon toisen käytös kuulostaa niin epäkypsältä et pakko varmistaa et ootteko lähemmäs 20 vai 30 vai 40?

En ole ap.

Vierailija
5690/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma kirjoitti:

Niinpä, miten sen intuition ja mielikuvituksen erottaa toisistaan. Sitä minäkin tykönäni mietin. Miksi ajattelet vaikuttavasi harhaiselta aasilta? Kun kirjoituksesi puolesta vaikutat ihan fiksulta.

Vierailija
5691/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ainoa vaikeus on enää selvitä asiasta ja karistaa kaupungin tomut jaloistaan. Tein niin. Olin pakotettu olemaan silloin siellä, opiskelin.

En ole ap.

Vierailija
5692/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap.

Laitapa kuule sitten se ”sivusta”-maininta tekstisi perään, äläkä tuolla tavalla valheellisesti luikertele omilla mussutuksillasi toisten keskusteluiden väliin.

Ärsyttää tuollaiset apinat.

Vierailija
5693/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okeyyyu aika ahdistunutta settiä täällä.

Kaikesta selviää. Tuon jälkeen menin väärän ihmisen kanssa naimisiin. En tajunnut enää, mikä on tervettä, mikä ei. Avioliittoni oli täynnä henkistä väkivaltaa. Se oli helpompi kestää. Aiemmat, karseat tapahtumat karaisivat minut. Lopulta minusta tuli todellinen kyynikko. En usko rakkauteen. Enkä koskaan tule enää uskomaan siihen.

Vierailija
5694/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ehkä edes itse tajuu miten paljon sä loukkasit mua kun puhuit muiden naisten luo menemisillä ja jätit hiljaisuuteen. Ei susta saanut selvää mitä sä haluut, mitä mä merkkasin oikeesti sulle.

Et merkinnyt mitään tuon perusteella. Unohda hänet.

Vierailija
5695/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mun kulta?

Kysy häneltä irl.

Vierailija
5696/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pääni aivan nainen pyörälle edelleen. En voi kuvitella ihanampaa kuin, että saisin tutustua sinuun paremmin. Haluan maistaa sinut huulillani IRL. Entäs sinä?

Vierailija
5697/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat pääni aivan nainen pyörälle edelleen. En voi kuvitella ihanampaa kuin, että saisin tutustua sinuun paremmin. Haluan maistaa sinut huulillani IRL. Entäs sinä?

Kuka nainen, vähän tunnisteita?!!

Vierailija
5698/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan katsoa kanssasi miten yksi asia johtaa toiseen. Odotan yhteydenottoa, tiedät miten minut saa kiinni...

Vierailija
5699/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ikävöin sinua joka päivä ja haaveilen siitä jalat alta vievästä suudelmasta kanssasi. Toteutuukohan se joskus?

Vierailija
5700/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat minulta kaiken, aivan kaiken loppuun asti. Suutelen pyörryksiin, haen vaikka kuun taivaalta. Ota yhteyttä please...

Ketju on lukittu.