Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5561/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä, kompakti sinisilmä!

Kauniita unia sinullekin, suklaasilmäinen.

Vierailija
5562/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L ♥️

T. K

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Ajatuksissani sinä, jonka kanssa kaiken jakaisin, kuumat yöt sinua rakastaen, arjen työt, silmistäsi, hymystäsi latautuen kuin duracell-pupu. Rakastan sinua ja haluaisin niin helliä sinut läpikotaisin yön pehmeään syliin, jossa iho ihoa vasten lepäisimme. Sinut Tavattuani ymmärsin, mitä tosi rakkaus on. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Miehelle?

Vierailija
5564/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään annan kaiken katkeruuden ja kaunan väistyä itsestäni, olen vain täydellinen ja kaunis minä yltiömäisen lempeyden ja ystävällisyyden ruumiillistuma🙏🏻 Sydän on kevyt kantaa ja tuon sinulle toivoa paremmasta vain hymyilemällä vienosti😌

p

Vierailija
5565/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaan piiloutua. Oon harkinnut jopa muuttoa, pakeneminen onnistuu multa aina. Se ei tosin ratkaise mitään. En taas jaksa aloittaa kaikkea alusta. Toistaiseksi oon mennyt maan alle.

Vierailija
5566/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vaan piiloutua. Oon harkinnut jopa muuttoa, pakeneminen onnistuu multa aina. Se ei tosin ratkaise mitään. En taas jaksa aloittaa kaikkea alusta. Toistaiseksi oon mennyt maan alle.

Samat fiilikset täälläkin.

Vierailija
5567/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meidän tarinamme häämöttää loppua. Ei enää sitä samaa tunnetta kuten joskus, siitä että olisin sinun vain eikä muita. Ehkä kaikki kaatui epätietoisuuteen, epävarmuuteen, epätodellisuuteen. Liian hauras ja hutera rakkaustarina ollakseen totta, sattuu.

Vierailija
5568/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yp = hopeakettu = modesty ?

😍😍😉😂

Haluatko ensin saunaan? Vai otetaanko intohimoiset va...T sitä ennen? Iso O! Odotan!

Pupet vauhdissa!💞

Vierailija
5569/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin ne kaikki leijuvat pilvilinnat ja sen millaista kaikki olisi täydellisessä rakkaudessa. Ei täydellistä rakkautta ole olemassakaan. Erikseen ovat pilvilinnat ja erikseen ovat rakkaustarinat.

Vierailija
5570/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi itsensä, jos kaivautuisi maan alle. Miten pitkälle voisi mennä että olisi piilossa, että olisi tarpeeksi syvällä?

Vierailija
5571/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisi itsensä, jos kaivautuisi maan alle. Miten pitkälle voisi mennä että olisi piilossa, että olisi tarpeeksi syvällä?

Kiinaan.

Vierailija
5572/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset täälläkin.

Mitä tapahtui?

Vierailija
5573/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinaan.

Voi pa**ka en tahdo sinnekään.

Vierailija
5574/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinaan.

Olisiko mitenkään mahdollista päästä mieluummin esim Balille?

Vierailija
5575/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinaan.

Varmaa joutuu hieman tähtäämään sit tarkemmin. Voin tulla mukaan jos lähet kaivautumaan.

Vierailija
5576/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinaan.

Varmaa joutuu hieman tähtäämään sit tarkemmin. Voin tulla mukaan jos lähet kaivautumaan.

Onko sulla hyvä tähtäin ja millaista seuraa olet? :D

Vierailija
5577/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! <3 Haluan sanoa, että arvostan sitä, että osaat ilmaista ajatuksiasi ja tunteitasi niin monipuolisesti. Olet myös älykäs ja hauska. Tiedän, että sinussa on paljon hyviä piirteitä, joita kaikkia en ole vielä nähnyt. :) Ehkä jokunen huonokin. Niin kuin minussakin. Olen kuitenkin varma, että hyvät piirteesi peittoaa huonot ja siksi voisitkin olla täydellinen minulle! Mukavaa lauantaipäivää sinulle!

Vierailija
5578/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinaan.

Kaipaisit siellä omaa kaivattuasi ja mä omaani... olisi meitä kaksi surkeaa siellä kauniiden palmupuiden alla.

Vierailija
5579/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! <3 Haluan sanoa, että arvostan sitä, että osaat ilmaista ajatuksiasi ja tunteitasi niin monipuolisesti. Olet myös älykäs ja hauska. Tiedän, että sinussa on paljon hyviä piirteitä, joita kaikkia en ole vielä nähnyt. :) Ehkä jokunen huonokin. Niin kuin minussakin. Olen kuitenkin varma, että hyvät piirteesi peittoaa huonot ja siksi voisitkin olla täydellinen minulle! Mukavaa lauantaipäivää sinulle!

Kenelle menee?

Vierailija
5580/6113 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💔

Ketju on lukittu.