Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Viddu täällä on vainoharhaista sakkia.
Minä kirjoitin edellämainitun ja se muuuten on ollut tähän asti ainoa antini tähän palstaan.
Terkkuja Tampereelle
Saatiin nyt kumpikin vihat niskaan samasta syystä. Mutta edelleen, hyvin kirjoitettu ja onnea sinnekin jatkossakin :)
Saanko vielä kysyä, miten Tampere tähän liitty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun mustis vaimoista täällä paljon puhutaan niin täälläpä yksi.
Vaimo, ei mustis :)
Mä kyllä ymmärrän jos mun miestä kaipaat ( se yksi ) Mikset kaipaisi?
Loisto pakkaus, kiltti, hyvä isä, loistava sängyssä ja vielä komeakin!
Hyvä huumorintaju ja Se.
Kaipaa ihan rauhassa, mä lupaan laittaa sulle viestiä jos on saatavilla ;)
Hyvä liitto ja pitkä ollut meillä, oli tosin aika jolloin vähän " hapuiltiin tahoillamme"
Kummatkin.
Mutta hyvää miestä ei helpolla unohda, niinhän?
Kaikkea hyvää omaan suhteesesi :)
Tämä! Vois olla minun kirjoittama! Ja todellakin, hyvästä miehestä ei ihan pikku ongelmien takia päästetä irti. Niitä kun ei joka oksalla kasva.
Ps. Tiedän, että moni haaveilee munkin siipasta, mutta enpä ole lainailemassa ;-)
No itsehän tuon kirjoititkin. Eihän tällä nykyään muut kirjoita kun sinä. Vai meinaatko, että joku uskoo että tänne yhtäkkiä kauhea vaimoryntäys on tullut. Sinä se vaan kirjoittelet. Mene nyt laittamaan sille miehellesi ruokaa välillä, tulee kohta töistä ja sinä et oo muuta tehnyt tänään kuin palstaillut.
Apua! Ootko SINÄKIN MINÄ? Nyt en kyl enää ymmärrä....
Ps. En kirjoittanut kumpaakaan noista vaimo-viesteistä, eli sen täytyi olla - SINÄ! Ellei siis meillä molemmilla viiraa ja me olla yksi ja sama persoona :O
Sulla on kyllä palstan tyhmimmät kommentit, ei voi muuta sanoa. Ootko sä joku 8-vuotias vai? Pakko perustaa toinen kaipausketju. Ei tätä voi enää lukea.
Eipä ollu kivasti sanottu :(
Vierailija kirjoitti:
Fwb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas, voi taivas!! Happi loppuu. Pyörryttää..
🤗No anna sitä happea! Tarvittaessa suusta suuhun tekoheng...tai intohimoisia suudelmia! Olen valmis!😉❤️😛😍
😍 En kestä tämmöistä😍. Pumppu tosiaan pettää kohta.. 🤭
Minäkään en kestä, pumppu pettää.
kyllä nyt täytyy saada intohimoisia suudelmia. En kestä.
Päivän askareet olisi kyllä saatettava loppuun ensin. Senssit tosin nyt täysin sekaisin..
Mä myös teen päivän askareita mustissa pitsipöksyissä, saitko livekuvaa😉?
Sua mietin, hieman keimailen askaroidessani... intohimoiset suudelmat ja muukin olisi😍😛
Sain joo. Mutta usko jo, että keravatukkainen ryhävalas yh-äiti ei oo mun makuun. Ei vaan oo. Eli lopeta noiden kuvien lähettely tai mun on pakko tehdä susta rikosilmoituksen.
Kuule kihomatoinen mies, et saa edes noilta muijilta kuvia. Persu, läski juoppo ei menesty, muuta kuin vauvan trollina😂, ja siinäkin vain omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ja kaipaan nainen läheisyyttäsi. Kuumia ajatuksia sinusta. Niitä ei voi välttää.
Tietääkö kyseinen nainen tunteistasi?
Eiköhän hän jotain aavista, mutta haluaisin kertoa tunteistani hänelle kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fwb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤗No anna sitä happea! Tarvittaessa suusta suuhun tekoheng...tai intohimoisia suudelmia! Olen valmis!😉❤️😛😍
Päivän askareet olisi kyllä saatettava loppuun ensin. Senssit tosin nyt täysin sekaisin..
Sua mietin, hieman keimailen askaroidessani... intohimoiset suudelmat ja muukin olisi😍😛
Sain joo. Mutta usko jo, että keravatukkainen ryhävalas yh-äiti ei oo mun makuun. Ei vaan oo. Eli lopeta noiden kuvien lähettely tai mun on pakko tehdä susta rikosilmoituksen.
Kuule kihomatoinen mies, et saa edes noilta muijilta kuvia. Persu, läski juoppo ei menesty, muuta kuin vauvan trollina😂, ja siinäkin vain omasta mielestään.
Anteeksi, mutta nyt on ihan pakko kysyä, että eihän tästä vauvapalstasta ole tullut sinulle ongelma? Kannattaisikohan miettiä sitä ja käydä vaikka vähän ulkoilemassa välillä!
Vierailija kirjoitti:
Tääl on nykyään tosi vähän tunnisteisia viestejä. Yhessä vaiheessa oli paljo enemmän mut sit tais tulla pahasti ilkeileviä trolleja nii paljo paikalle ettei kukaa enää uskalla laittaa?
Jep! Mun vika viesti omittiin, vastattiin kuin tunnettaisiin jne. Lopuksi haukut päälle kun huomautin, että joku pelleilee.
Hullu tänne kirjoittaa, joten umpihullu kihis trolli kirjoittaa nää yksin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ja kaipaan nainen läheisyyttäsi. Kuumia ajatuksia sinusta. Niitä ei voi välttää.
Eiköhän hän jotain aavista, mutta haluaisin kertoa tunteistani hänelle kahdestaan.
Olisiko sinulla mitään ideaa miten saisitte tapaamisen aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tekemästä näin? Uskotko että hän tuntee samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun mustis vaimoista täällä paljon puhutaan niin täälläpä yksi.
Vaimo, ei mustis :)
Mä kyllä ymmärrän jos mun miestä kaipaat ( se yksi ) Mikset kaipaisi?
Loisto pakkaus, kiltti, hyvä isä, loistava sängyssä ja vielä komeakin!
Hyvä huumorintaju ja Se.
Kaipaa ihan rauhassa, mä lupaan laittaa sulle viestiä jos on saatavilla ;)
Hyvä liitto ja pitkä ollut meillä, oli tosin aika jolloin vähän " hapuiltiin tahoillamme"
Kummatkin.
Mutta hyvää miestä ei helpolla unohda, niinhän?
Kaikkea hyvää omaan suhteesesi :)
Tämä! Vois olla minun kirjoittama! Ja todellakin, hyvästä miehestä ei ihan pikku ongelmien takia päästetä irti. Niitä kun ei joka oksalla kasva.
Ps. Tiedän, että moni haaveilee munkin siipasta, mutta enpä ole lainailemassa ;-)
No itsehän tuon kirjoititkin. Eihän tällä nykyään muut kirjoita kun sinä. Vai meinaatko, että joku uskoo että tänne yhtäkkiä kauhea vaimoryntäys on tullut. Sinä se vaan kirjoittelet. Mene nyt laittamaan sille miehellesi ruokaa välillä, tulee kohta töistä ja sinä et oo muuta tehnyt tänään kuin palstaillut.
Trolli iso D siis taas ”uskottavasti ” leikkii naisen näitä värkkäävän. Joko yliksellekin olet siirtynyt jakamaan empatiaa😂?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl on nykyään tosi vähän tunnisteisia viestejä. Yhessä vaiheessa oli paljo enemmän mut sit tais tulla pahasti ilkeileviä trolleja nii paljo paikalle ettei kukaa enää uskalla laittaa?
Jep! Mun vika viesti omittiin, vastattiin kuin tunnettaisiin jne. Lopuksi haukut päälle kun huomautin, että joku pelleilee.
Hullu tänne kirjoittaa, joten umpihullu kihis trolli kirjoittaa nää yksin nykyään.
Kuulostat vähän ylikierroksilla käyvältä nyt, ei millään pahalla. MInäkin kirjoitan täällä, joten meitä on ainakin kaksi ja jos on joku "kihiskin", niin sitten vielä kolmaskin :D
Tuo viestien "omiminen" voi liittyä sellaiseen kuvitteelliseen viestivaihtoon, että vähän leikillä vastaillaan joillekin kuin hän olisi se oma kaivattu. Minäkin olen joskus vastannut, jos joku vaikka kirjoittaa että "Rakastatko minua nainen" että rakastan sua ihana mies. En luule, että se viesti oli minulle, tai häneltä, mutta leikin niin. Ja ajattelen samalla omaa kaivattuani. Luulenpa, että täällä monikin sellaista tekee eikä siinä ainakaan minusta ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fwb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääh! Nyt loppu muuten multa työnteko tähän paikkaan.
LÄÄÄH! Niin multakin <3 <3 <3 :o :o
Lääh, työnteko loppui täälläkin ja ei kyllä pumppu kestä enempää!
Kestääkö kuiteski mun kanssa? Vaik valkoisilla tai sinisillä napeilla? Naamassa tai näppiksessä? XDDD
tän ymmärtää vain asian Omainen, Vai kuinka? Ellei omaa kuullun ymmärtämisen vaikeutta tai dementiaa...
🤭
Hmm, Hmm...XDDDDD, KUKA sitten kommentoikin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi minulle, niin haluan tavata sinut. Kyllä nämä asiat muakin vaivaa ja haluan saada kaikelle selvyyden. Mutta miten sitä yhteyttä sitten otetaan? Tätä me ei kumpikaan osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi minulle, niin haluan tavata sinut. Kyllä nämä asiat muakin vaivaa ja haluan saada kaikelle selvyyden. Mutta miten sitä yhteyttä sitten otetaan? Tätä me ei kumpikaan osata.
Toisen on oltava rohkeampi kuin toisen, toisen on otettava riski.
Mitä just tapahtu? Tunnustettiinko me molemmat just rakastavamme toisiamme watsapissa? Mulle täytyy vääntää rautalangasta tämmöset eikä vain vihjailla.
Jäänköhän kaipaamaan sua loppuiäkseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat vähän ylikierroksilla käyvältä nyt, ei millään pahalla. MInäkin kirjoitan täällä, joten meitä on ainakin kaksi ja jos on joku "kihiskin", niin sitten vielä kolmaskin :D
Tuo viestien "omiminen" voi liittyä sellaiseen kuvitteelliseen viestivaihtoon, että vähän leikillä vastaillaan joillekin kuin hän olisi se oma kaivattu. Minäkin olen joskus vastannut, jos joku vaikka kirjoittaa että "Rakastatko minua nainen" että rakastan sua ihana mies. En luule, että se viesti oli minulle, tai häneltä, mutta leikin niin. Ja ajattelen samalla omaa kaivattuani. Luulenpa, että täällä monikin sellaista tekee eikä siinä ainakaan minusta ole mitään pahaa.
Kiitos, että aliarvoit älyäni. Jos olisin leikkikoulussa, en kaipaisi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen on oltava rohkeampi kuin toisen, toisen on otettava riski.
Olisit sinä nyt se rohkeampi?
Vierailija kirjoitti:
Jäänköhän kaipaamaan sua loppuiäkseni?
Toki jäät. Vit uttaako nyt?
🤭