Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Sata vuotta sitten.
Tää vois olla sitten mulle, ei mitenkään kohtuuttomasti liioiteltu. 😉🤗😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä luku yhdistää sinua ja kaivattuasi?
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä luku yhdistää sinua ja kaivattuasi?
3
Kolmiodraama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Voitaisiin tanssia hidas biisi lähellä toisiamme. Tuntisin lämpösi ja huumaavan tuoksusi. Suudeltaisiin. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Mitä biisiä ajattelit? Oletko jo tanssinut hänen kanssaan?
Olen tanssinut. Tärkeintä olisi se läheisyys. Monikin biisi kävisi.
Muistelen joskus päätelleeni, ettet voisi olla hän, mutten ole ihan varma. Mies kuitenkin, eikö?
Tämä ketju on mennyt enimmäkseen pilalle, mutta taidan vielä jatkossakin käydä lukemassa edes sinun viestisi. Voinhan edes kuvitella, että olet hän. Vaikka ei kai sekään kovin terveellistä ole...
Epävarmuus ja epäily hiipii ympärillä. Kuiskuttelee. Kuin se kurjempi piru olkapäällä, ei se, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Entä jos sitä onkin vain yksi vaihtoehto useammasta, ehkä se viimeisin. Sille ei voi mitään, jos tapaa myöhemmin jonkun. Mutta jos nyt jo onkin vain joku, joka lopulta on sittenkin enemmän hupia eikä sellainen, jonka kanssa voisi jonakin päivänä olla ihan tosissaan. Jos olisikin joku, johon tyydytään tai pidetään varalla, koska ykkösvaihtoehtoa ei saa. Jos onkin joku, jolle ei pystytä olemaan rehellisiä. Joku jolle annetaan itsestään säälistä, koska se ei ymmärrä lopettaa haaveilujaan ja on itsepintaisesti nähnyt jotain, mitä ei oikeasti ole. Ja toivotaan, että ehkä se joskus lopettaa eikä tarvitse sanoa suoraan ja vältytään kiusalliselta tilanteelta. En minä tiedä. Miten minusta tuli näin luottamaton, ainakin hetkittäin? Ei tämäkään ole kiva piirre ihmisessä. Aika rasittavaa oikeastaan ulkopuolisen silmin, uskoisin.
Tietäisinpä mitkä sanat ovat totta ja mitkä eivät. Toistaiseksi luotan yhteen enemmän ja eniten. Hus, kurja pikkupiru. Älä pilaa tätä enää.
Yritin keksiä numeroa joka yhdistäisi meitä mutten keksinyt kyllä yhtään. 😃 Mistä te noita revitte?
Sä taisit sitten kuitenkin kiintyä muhun vähän liikaa, vaikka sovittiin ettei ole kyse seurustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäänköhän kaipaamaan sua loppuiäkseni?
Toki jäät. Vit uttaako nyt?
Ei yhtään vit uta. Kaipaaminen on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas, voi taivas!! Happi loppuu. Pyörryttää..
🤗
Oletko hengissä vielä🙂? Mikäs noin pistää pyörryttämään ja hengen salpautumaan?
Mä vähenen, palelen, mä haluun pois ja haluu en...
ikävä ollut sinua mies, onneksi huomenna nähdään. Tuot värit päiviini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤗Oletko hengissä vielä🙂? Mikäs noin pistää pyörryttämään ja hengen salpautumaan?
Apuva apuva aapuuva! Happi loppuu pierettää! Tietenkin se, kun tekohengitystä pitää saada, eikä sydän kestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤗Oletko hengissä vielä🙂? Mikäs noin pistää pyörryttämään ja hengen salpautumaan?
Hengissä vielä kiikun kaakun😱, tosin kävin kyllä jo taivaan porteillakin, mutta siellä oli tämän päivän kiintiö täynnä, eli käännyttivät vielä takaisin.
Noh, tänään sattui kummia. Niin kummia, että ainakin biorytmit menivät tällä kaipaajalla sekaisin. 💘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuva apuva aapuuva! Happi loppuu pierettää! Tietenkin se, kun tekohengitystä pitää saada, eikä sydän kestä!
Voisko sun kaivattu tulla vähän painaan sun mahasta että sulta lähtis edes ne ilmat liikkeelle! Hänhän se on sulle tuon sairaskohtauksenkin aiheuttanut!
Hyperventilointiin auttaa kun hengittää nenän kautta 🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ja kaipaan nainen läheisyyttäsi. Kuumia ajatuksia sinusta. Niitä ei voi välttää.
Tietääkö kyseinen nainen tunteistasi?
Eiköhän hän jotain aavista, mutta haluaisin kertoa tunteistani hänelle kahdestaan.
Jos tämä olisi minulle, niin haluan tavata sinut. Kyllä nämä asiat muakin vaivaa ja haluan saada kaikelle selvyyden. Mutta miten sitä yhteyttä sitten otetaan? Tätä me ei kumpikaan osata.
Mä voin neuvoa teitä kun olen vähän liian "hyvä" tuossa. Avaatte siitä koneelta ensin tyhjän tekstitiedoston ajatuksena kirjoittaa ihan vain itselle mitä haluaisitte sano hänelle juuri nyt. Sitä tekstiä tulee kun ei ole minkäänlaisia paineita, ajatuksenvirtana vain soljuu, useita sivujakin. Sitten hetken mielijohteesta avaatte mailin tai vaikka hänen facebookin ja sieltä viesti-kohdan tms. Sitten copypastena iskette vain tekstin sinne laatikkoon ja enempiä miettimättä painatte lähetä-nappia. Sen jälkeen iskee "Ei hitto mitä mä oikein just tein"-morkkis, mutta sitä ei enää tekemättömäksi saa. Voin kuitenkin sanoa että vielä vuosienkin päästä kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritin keksiä numeroa joka yhdistäisi meitä mutten keksinyt kyllä yhtään. 😃 Mistä te noita revitte?
Mä voisin repiä numeron neljä. Niin kuin 4. kerros.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä taas oli helppo tehtävä! Olisi heti numero mielessä, mutta liiankin tunnistettava ja siksi en voi kirjoittaa sitä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä taas oli helppo tehtävä! Olisi heti numero mielessä, mutta liiankin tunnistettava ja siksi en voi kirjoittaa sitä tänne.
En jaksa uskoa että kukaan tunnistaisi itseään yksittäisestä numerosta...
Pikkuinen ei taida haluta yhteydenottoa?