Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4781/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin keksiä numeroa joka yhdistäisi meitä mutten keksinyt kyllä yhtään. 😃 Mistä te noita revitte?

Mulle tämä taas oli helppo tehtävä! Olisi heti numero mielessä, mutta liiankin tunnistettava ja siksi en voi kirjoittaa sitä tänne.

En jaksa uskoa että kukaan tunnistaisi itseään yksittäisestä numerosta...

Usko pois, tämä tunnistaisi. On inside-juttu.

Vierailija
4782/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin keksiä numeroa joka yhdistäisi meitä mutten keksinyt kyllä yhtään. 😃 Mistä te noita revitte?

Mulle tämä taas oli helppo tehtävä! Olisi heti numero mielessä, mutta liiankin tunnistettava ja siksi en voi kirjoittaa sitä tänne.

En jaksa uskoa että kukaan tunnistaisi itseään yksittäisestä numerosta...

Usko pois, tämä tunnistaisi. On inside-juttu.

Niin tämä tunnustaakin, anna tulla vaan. Ja viesti myös. Mitä haluat kertoa mulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voi ottaa yhteyttä minkään palstaviestin perusteella. Prkl. Hullu paikka tää on.

Vierailija
4784/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujen sepittäjillä saattaa kosahtaa omaan nilkkaan tavalla tai toisella.

Vierailija
4785/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä voi ottaa yhteyttä minkään palstaviestin perusteella. Prkl. Hullu paikka tää on.

Jos otat ihan palstaviestistä huolimatta? Etkä puhu mitään palstasta? Aloitat ihan neutraalisti ja katsot mitä se vastaa...

Vierailija
4786/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas, voi taivas!! Happi loppuu. Pyörryttää..

🤗

Oletko hengissä vielä🙂? Mikäs noin pistää pyörryttämään ja hengen salpautumaan?

Apuva apuva aapuuva! Happi loppuu pierettää! Tietenkin se, kun tekohengitystä pitää saada, eikä sydän kestä!

Voisko sun kaivattu tulla vähän painaan sun mahasta että sulta lähtis edes ne ilmat liikkeelle! Hänhän se on sulle tuon sairaskohtauksenkin aiheuttanut!

En rimpuilisi vastaankaan ja kyllä, minun puolestani voisi tulla painamaan vaikka mahasta, vaikka ei minulla ilmaa vatsassa olekaan, kuten jollakin täällä tuntuu olevan. 🙄

Vierailija
4787/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi vastustamaan sinua. En ole siihen ennenkään pystynyt.

Vierailija
4788/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta alkaa tuntua siltä että yksi uni, jonka kirjoitin jokin aika sitten tänne sulle, on ehkä sittenkin taas jollain tavalla ennenuni. Tosin silti en täysin usko siihen. Tai uskon että se mitä se ennustaa on vain osin totta. Vaistoni nimittäin on jo pitkään sanonut yhden asian suhteen toista kuin uni, sillä vaistoni on sanonut jo kauan että sinä toivot jotain, joka ei ollutkaan unessa niin. Koska sulla on hyvä karma ja hyvää energiaa ympärillä, niin uskon enemmän että se mitä sinä olet toivonut asian suhteen toteutuu. Itseasiassa yllätyin jopa siitä että uni näytti siltä osin toisin, unenhan pitäis olla mun alitajunnan luoma.

Sietäis kyllä taas pyytää ehkä anteeksi jo pelkkiä näitä pohdintoja, anonyyminakin. Mä tarkkailen nykyään jo ihan yleisestikin noita tiettyjä asioita, liikaa, kaikkialla ympärillä siis. Kai se johtuu siitä että minäkin tavallaan toivoisin itselle samaa, mutta se ei ole järkevää eikä todennäköisesti edes onnistuisi.

Miksihän taas kirjoitan tänne. Siksikö että mulla on myös tunne että sä oot täällä tänään. Pitäis varmaan tehdä jotain järkevämpää.

Vierailija
4789/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Mikset? Mikä viesti sua kehottaa sellaiseen?

Vierailija
4790/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua mies, pienellä ämmällä.

Vierailija
4791/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi vastustamaan sinua. En ole siihen ennenkään pystynyt.

Samat sanat.

Vierailija
4792/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäänköhän kaipaamaan sua loppuiäkseni?

Toivon itsekkäästi niin. Sitten en ainakaan olisi yksin tämän kaipaukseni kanssa.

Vierailija
4793/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin painautua syliisi ja vain nauttia läheisyydestäsi. Haluaisitko sinä sitä mies?

Vierailija
4794/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voit ottaa, kokeile vaikka. Ok, otetaanko kilpailu? Kumpi ottaa ekana yhteyttä on voittaja. Käykö?

Vierailija
4795/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin painautua syliisi ja vain nauttia läheisyydestäsi. Haluaisitko sinä sitä mies?

Haluaisin sitä todella paljon.

Vierailija
4796/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kuka sä olet?

Vierailija
4797/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää tyyppiä, joka epätoivoisena kirjoittanut näitä varmasti jo ketjun alusta 3780 verran.

Mitä liikkuu sellaisen päässä?

Ylläpidon trollaus kävijäkadossa oli kyllä vauvan kuolinsinetti. Umpihullu tyyppi.

Vierailija
4798/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjailetko, että olen miehen näköinen? En ehkä ole kaunein nainen maan päällä, mutta nainen kuitenkin. 

Vierailija
4799/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäänköhän kaipaamaan sua loppuiäkseni?

Toivon itsekkäästi niin. Sitten en ainakaan olisi yksin tämän kaipaukseni kanssa.

Et, sillä tulet saamaan hänet omaksesi vielä jonakin päivänä.

Vierailija
4800/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttujen sepittäjillä saattaa kosahtaa omaan nilkkaan tavalla tai toisella.

Todella.

Ketju on lukittu.