Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
461/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse eroon yöstä ketjusta vaikka ei ole enää kaivattuakaan! Mikä avuksi?

Vierailija
462/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveet väännöt menossa, uusi vuosi, samat kujeet. :D

No erikoinen on tyhmä möläytys sanana, mutta kyllä täällä tehdään kärpäsestä härkänen. Joku ehdotti sanaa personaallinen, ja se on hyvä sana. Itse tiedän olevani persoonallisen näköinen mies, ja aika ylpeä siitä. En huku harmaaseen massaan, vaikka en välttämättä kyllä yritä sieltä väkisin erottuakaan.

Mustakin persoonallinen on kiva sana kuvaamaan toisen ulkonäköä. Itsekin olen persoonallisen näköinen täällä päin missä asun mutta toisaalla ihan tavis (en ole ulkomaalainen). Että katsojan silmässähän tuokin on. En kyllä olis uskonut että joku pitää sitä negatiivisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin T. On kyllä sellainen mies että en yhtään ihmettelisi että on joknu toisenkin salaihastumisen kohde. Minä tosin annoin itseni tavallaan jo ilmi. Vaikutti vain ylpistyvän siitä.

Vierailija
464/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kahville/kaljalle-kutsu on edelleen voimassa...

Naiselle?

Miehelle

Vierailija
465/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukka, mun ajatukset palaa aina suhun. Aina ja kaikkialla 💜

Oletko sä koskaan ajatellut jutella Villasukan kanssa tunteistasi häntä kohtaan?

Pari vuotta sitten jo juteltiin, mutta tietyistä syistä on parempi ettei jutella niistä enempää. En kerro miksi, mutta muu kuin tämä ei ole mahdollista.

Vierailija
466/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin T. On kyllä sellainen mies että en yhtään ihmettelisi että on joknu toisenkin salaihastumisen kohde. Minä tosin annoin itseni tavallaan jo ilmi. Vaikutti vain ylpistyvän siitä.

Ai silleen negatiivisesti ylpistyvän? Se ei oo hyvä.

Vierailija
467/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos välttelee eikä edes viitsi tervehtiä, kiikarissa on toinen.

Tai on loukkaantunut, kun sä katsoit sitä kerran vähän silleen et se ois jotenkin outo tai persoonallinen.

Erikoinenkin ehkä.

Tätä asiaa pitäisi analysoida syvemmin.

😂 👍

Vierailija
468/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä koskaan ajatellut jutella Villasukan kanssa tunteistasi häntä kohtaan?

Pari vuotta sitten jo juteltiin, mutta tietyistä syistä on parempi ettei jutella niistä enempää. En kerro miksi, mutta muu kuin tämä ei ole mahdollista.

Ymmärrän. Olet varattu etkä sen vuoksi halua enempää, ja täällä on turvallista kaivata 👍

Vierailija
469/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tänään sellainen olo meistä, että kaikki alkaa olla vähän ohi. Tunnetkohan sinä myös näin?

Mistä sulla sellainen olo tuli?

Ehkä se, kun tajusin että irl ei ole tapahtunut mitään, hän välttelee mua eikä halua tavata.

Jos edes kautta rantain vihjaisit haluavasi tavata, olisin tuulikaapissa alle kahden sekunnin. Mutta ehkä et ole hän. Viestittely on kiusallisssa jumissa. En tiedä haluatko jotain enemmän kuin kaveria. Ei ole rohkeutta onkia. Eikä ole ollut voimiakaan ihan viime aikoina.

Sivusta vastaan tähän. Mulla ja hänellä on tällanen tilanne, en ole oikein uskaltanut vihjailla mitään enempää koska noh, tilanne olisi aika kiusallinen molemmille jos kiinnostusta ei olisi molemmin puolin. Ei olla nähty muutamaan viikkoon ja ajattelin että käviskö tässä semmonen out of sight, out of mind -juttu. No ei käynyt :) hän on edelleen mielessä, tunkee jopa uniinkin. Haluisin niin nähdä hänet. Ehkä ensi viikolla törmätään. Toivottavasti.

Vierailija
470/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silleen liian innokkaaksi ja virnistelee poikamaisesti. Toivoisin hänen enemmänkin herkistyvän ja muuttuvan pehmeäksi, käsitätkö?

Vierailija
471/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten unista mieleen että näin mun entisestä ihastuksesta unta ja olin ihan onneni kukkuloilla siinä unessa ja kun heräsin olin niin vihainen ja ärsyyntynyt että näin siitä unta! Kun oikee ssa elämässä meidän juttu on jo pitkän aikaa sitten kuopattu (ja hän oli törkee mua kohtaan) niin miksi mun mieli tuo sen yhtäkkiä mun uniin ja vielä niin että mulla olis muka kivaa hänen kanssaan. Oon pettynyt omaan mieleeni.

Vierailija
472/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei voi puhua enää vuodesta yksikössä, ja se hirvittää. Ja vastauskin (ei 42) on tässä ihan hyppysissä, ja sen olennainen rakennusosa on sen tajuaminen, että olen onnellisimmillani nykyään silloin, kun en jaksa vääntäytyä tähän ketjuun. Ihan samoin kuin aikanaan olin onnellisimmillani silloin, kun eksä oli toisaalla. Silloin kun ymmärsin, että oli aika.

Ja silti löydän itseni täältä kerta toisensa jälkeen. Toinen puoli sopottaa, että vie jo vinkuvonkusi muualle ja toinen, että pikkuisen vielä kurkkaan. Ole nyt tässä sitten. Mutta onhan tässä jo edistyttykin, kun en enää kummoisia kuvittele. Kunhan jäähdyttelen.

Vierailija
473/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silleen liian innokkaaksi ja virnistelee poikamaisesti. Toivoisin hänen enemmänkin herkistyvän ja muuttuvan pehmeäksi, käsitätkö?

Tokihan mä käsitän. :D

Vierailija
474/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No erikoinen on tyhmä möläytys sanana, mutta kyllä täällä tehdään kärpäsestä härkänen. Joku ehdotti sanaa personaallinen, ja se on hyvä sana. Itse tiedän olevani persoonallisen näköinen mies, ja aika ylpeä siitä. En huku harmaaseen massaan, vaikka en välttämättä kyllä yritä sieltä väkisin erottuakaan.

Mustakin persoonallinen on kiva sana kuvaamaan toisen ulkonäköä. Itsekin olen persoonallisen näköinen täällä päin missä asun mutta toisaalla ihan tavis (en ole ulkomaalainen). Että katsojan silmässähän tuokin on. En kyllä olis uskonut että joku pitää sitä negatiivisena.

Riippuu missä yhteydessä ja millä äänensävyllä ilmaisee asian.

Jos asia ilmaistaan pilkallisesti ja alentuvasti, varsinkin naiselle, hyvin ikävä fiilis siitä tulee, varsinkaan kun ei tunne ihmistä juurikaan.

Vierailija
475/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia ilmaistaan pilkallisesti ja alentuvasti, varsinkin naiselle, hyvin ikävä fiilis siitä tulee, varsinkaan kun ei tunne ihmistä juurikaan.

Niin tietysti. Sillon voi toki vastata sellaiselle et hän ite on ihan harmaata massaa ettei meinaa erottua ollenkaan. :)

Vierailija
476/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on tänään ihmiset loukkaantuneet muiden puolesta jo siitä, että tuollaista on anonyymisti kirjoitettu anonyymeistä henkilöistä internetin keskustelupalstalle - vastauksena anonyymin esittämään suoraan kysymykseen.

😂

Vierailija
477/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain villasukasta? Hiusten väri? Onko pitkä vai lyhyt? Millainen hän on?

Suloinen. Vähän poikamainen luonteeltaan ja ilkikurinen huumorintaju, mutta silti tosi kiltti. Kaikkien toiveiden täyttymys.

Vierailija
478/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

J on se jota kaipaab

Vierailija
479/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J on se jota kaipaab

Mies vai nainen?

Vierailija
480/6113 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on tänään ihmiset loukkaantuneet muiden puolesta jo siitä, että tuollaista on anonyymisti kirjoitettu anonyymeistä henkilöistä internetin keskustelupalstalle - vastauksena anonyymin esittämään suoraan kysymykseen.

😂

Saa sitä loukkaantuakin toisten puolesta.

Ketju on lukittu.