Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tänään sellainen olo meistä, että kaikki alkaa olla vähän ohi. Tunnetkohan sinä myös näin?
Mistä sulla sellainen olo tuli?
Ehkä se, kun tajusin että irl ei ole tapahtunut mitään, hän välttelee mua eikä halua tavata.
Ootte siis viestitelleet? Sillä on varmaan joku toinen kiikarissa jos välttelee jne. Ei kehtaa vaan sanoa.
Näin uskon minäkin.
No se varmaan palaa sun kanssa asiaan kun on katsonut onks siit toisesta mihinkään. Mieti tarkkaan mitä silloin teet.
Tämä on kyllä totaalinen hellien tunteiden tuho, jos testailee muita sen jälkeen kun on jo tavannut minut.
En voi kuvitellakaan, että tuollaisen jälkeen voisi rakentaa mitään kaunista.
Erittäin moni tinder mies ja - nainen tuota tekee ja se on heistä ihan ok.
Villasukka, mun ajatukset palaa aina suhun. Aina ja kaikkialla 💜
Vierailija kirjoitti:
T-hullukin tuli paikalle.
Ei mä en oo se, enkä varmana kaipaa sitä Teetä mitä se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantain kunniaksi gallup: millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?
T
Kertokaahan myös kaivattunne sukupuoli.
T=mies?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä koskaan ajatellut jutella Villasukan kanssa tunteistasi häntä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
H
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa laitoin T, ikävää, että et nyt saanutkaan mitään T-hullua tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys.
Tämä on valitus.
Virallinen valitus sinulle.
Kulunut viikko on ollut kauhea.
Sinun takiasi se on ollut sellainen kauhea.
Oikeastaan ihan omien ajatusteni takia, mutta silti.
Sinä sait aikaan jonkin peruuttamattoman prosessin elämässäni.
Prosessin, joka sai minut näkemään kaikki ihan uudessa valossa. Vähitellen.
Oikeastaan kylvit vain siemenen. Se sai kuitenkin itää, sillä kökkö parisuhde lannoitti sitä.
Siemen iti taimeksi, taimesta kasvoi puu. Lopulta puu alkoi kantaa hedelmää. Makeaa ja hapanta.
Näitä totuuden ja valaistumisen hedelmiä mutustelin aikani, enkä voinut enää välttää näkemästä olevaista.
Kuvitelmat rapisivat maahan paloina ja muruina kuin rappaukseen taiteiltu fresko ja totuus paljastui.
Totuuden tiilenpäitä luettuani ymmärsin eläneeni vankilassa, poutapilvitaivas mureni pölyksi.
Aioin paeta vankilastani. Niin päätin jokin aika sitten. Vaan silloin muistin siemenen.
Olinhan sinut aina muistanut, mutta nyt palailit mieleeni alati ja vimmalla.
Siemenen antajana olit elämäni hyväntekijä joka tapauksessa.
Olisin sinulle velkaa kaikkeni. Kiitollisuuteni ainakin.
Mutta nousi mieleeni muutakin. Huvilasi.
Sain terassillasi piipahtaa, ihanaa.
Peittoaa se kaikki vankilat.
Sitä vain mietin.
Työt kärsi.
Sinua.
Viikossako se puu kasvoi ja kaikki tuo, vai tultiinko tässä vain jonkinlaiseen kliimaksivaiheeseen?
Hieno kirjoitus joka tapauksessa. Monestihan asioille tarvitsee jonkinlaisen muutosvoiman, että ne nytkähtävät liikkeelle. Toivottavasti pääset piipahtelemaan huvilalla useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
T=mies?
Juu näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tänään sellainen olo meistä, että kaikki alkaa olla vähän ohi. Tunnetkohan sinä myös näin?
Ehkä se, kun tajusin että irl ei ole tapahtunut mitään, hän välttelee mua eikä halua tavata.
Ootte siis viestitelleet? Sillä on varmaan joku toinen kiikarissa jos välttelee jne. Ei kehtaa vaan sanoa.
Näin uskon minäkin.
No se varmaan palaa sun kanssa asiaan kun on katsonut onks siit toisesta mihinkään. Mieti tarkkaan mitä silloin teet.
Tämä on kyllä totaalinen hellien tunteiden tuho, jos testailee muita sen jälkeen kun on jo tavannut minut.
En voi kuvitellakaan, että tuollaisen jälkeen voisi rakentaa mitään kaunista.Erittäin moni tinder mies ja - nainen tuota tekee ja se on heistä ihan ok.
No silloin ihminen ei ole ihastunut, vaan seksin ja huomion vuoksi säätää mielestään ihan mukiinmeneviä ihmisiä.
Ihan sama missä ympäristössä toiseen törmää.
Se kahville/kaljalle-kutsu on edelleen voimassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edes kautta rantain vihjaisit haluavasi tavata, olisin tuulikaapissa alle kahden sekunnin. Mutta ehkä et ole hän. Viestittely on kiusallisssa jumissa. En tiedä haluatko jotain enemmän kuin kaveria. Ei ole rohkeutta onkia. Eikä ole ollut voimiakaan ihan viime aikoina.
No, tervetuloa tuulikaappiin. Lennetään sieltä tuulitunneliin kautta redroomiin. Redrum? 😂😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
T=mies?Juu näin on.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys.
Tämä on valitus.
Virallinen valitus sinulle.
Kulunut viikko on ollut kauhea.
Sinun takiasi se on ollut sellainen kauhea.
Oikeastaan ihan omien ajatusteni takia, mutta silti.
Sinä sait aikaan jonkin peruuttamattoman prosessin elämässäni.
Prosessin, joka sai minut näkemään kaikki ihan uudessa valossa. Vähitellen.
Oikeastaan kylvit vain siemenen. Se sai kuitenkin itää, sillä kökkö parisuhde lannoitti sitä.
Siemen iti taimeksi, taimesta kasvoi puu. Lopulta puu alkoi kantaa hedelmää. Makeaa ja hapanta.
Näitä totuuden ja valaistumisen hedelmiä mutustelin aikani, enkä voinut enää välttää näkemästä olevaista.
Kuvitelmat rapisivat maahan paloina ja muruina kuin rappaukseen taiteiltu fresko ja totuus paljastui.
Totuuden tiilenpäitä luettuani ymmärsin eläneeni vankilassa, poutapilvitaivas mureni pölyksi.
Aioin paeta vankilastani. Niin päätin jokin aika sitten. Vaan silloin muistin siemenen.
Olinhan sinut aina muistanut, mutta nyt palailit mieleeni alati ja vimmalla.
Siemenen antajana olit elämäni hyväntekijä joka tapauksessa.
Olisin sinulle velkaa kaikkeni. Kiitollisuuteni ainakin.
Mutta nousi mieleeni muutakin. Huvilasi.
Sain terassillasi piipahtaa, ihanaa.
Peittoaa se kaikki vankilat.
Sitä vain mietin.
Työt kärsi.
Sinua.
Oletko sä se freskomies?
Tosin naiset kai ne yleensä on vankina?
Vähän yhtä tyhjän kanssa siis nämä ympäripyöreät viestit.
Vierailija kirjoitti:
Se kahville/kaljalle-kutsu on edelleen voimassa...
Naiselle?
Hirveet väännöt menossa, uusi vuosi, samat kujeet. :D
No erikoinen on tyhmä möläytys sanana, mutta kyllä täällä tehdään kärpäsestä härkänen. Joku ehdotti sanaa personaallinen, ja se on hyvä sana. Itse tiedän olevani persoonallisen näköinen mies, ja aika ylpeä siitä. En huku harmaaseen massaan, vaikka en välttämättä kyllä yritä sieltä väkisin erottuakaan.
Varmaan joku N-nainen, en tiedä, ehkä hänestä olis jo kuulunu jotain..........
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain villasukasta? Hiusten väri? Onko pitkä vai lyhyt? Millainen hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mä en oo se, enkä varmana kaipaa sitä Teetä mitä se!
Ainakin siis kaksi kirjoittelee T:lle hyvin lyhyesti jaytimekkäästi samankaltaisella tyylillä ja ainakin yksi vihaa T:tä. Mitä lie T tehnyt ja yksi, sama tai kolmas on ehkä jo unohtanut T:n tai ainakin kovasti yrittänyt.
T