Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Esitän sinulle aina kun nähdään, että minulla on suhteessani kaikki hyvin. Oikeasti haluan sinua niin, että tekee melkein kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No erikoisen näköiseksi saattaa joku tietynlainen yksilö luonnehtia toista ihan siksi, jos ihminen ei ole yleisen mittapuun mukaan mikään superbeibe.
Tai on vaan tyylillisesti erilainen kuin katsojan ihmistyyppi yleensä. Esimerkiksi joku gootti voisi olla erikoisen näköinen tavistallaajan silmiin, mutta tutustuessa sittenkin ihastuttava ja sitten se silmäkin alkaisi tottua katsomaan sitä ulkoista ”erikoisuutta”.
Näin minä sen kommentin tulkitsin.
Mutta jos jotakin miehet tästä keskustelusta voi oppia, niin valehdelkaa niin hemmetisti naisille, kun nämä kysyy miten kauniita ne on. Vaikka kyseessä olisi mikä tahansa loppuvastustaja, valehtele, että se on kauneinta mitä koskaan olet nähnyt.
Ei vaan kun tekee mieli sanoa, että oletpa erikoisen näköinen, niin valitse hiljaisuus. Missä kommentissa käskettiin valehdella? (sivusta)
Ulkonäköä koskevaan suoraan kysymykseen vastataan hiljaisuudella? Onko se sinusta kohteliaampaa kuin ”erikoisen näköinen”?
Minun kommentissani kehoitetaan valehtelemaan. Koska eihän vaihtoehtoja jää, jos kysytään suoraan ja kierrellä ei saa.
Etkö tosiaan keksi toisessa mitään hyvää tai kaunista?
Oikeasti, jos ihminen ei näe toisessa mitään hyvää tai kaunista, kannattaa lopettaa kaikki, mitä oli luullut. Unohtaa.
Itse ainakin mietin motiivia, mitähän sekin minusta halusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No erikoisen näköiseksi saattaa joku tietynlainen yksilö luonnehtia toista ihan siksi, jos ihminen ei ole yleisen mittapuun mukaan mikään superbeibe.
Tai on vaan tyylillisesti erilainen kuin katsojan ihmistyyppi yleensä. Esimerkiksi joku gootti voisi olla erikoisen näköinen tavistallaajan silmiin, mutta tutustuessa sittenkin ihastuttava ja sitten se silmäkin alkaisi tottua katsomaan sitä ulkoista ”erikoisuutta”.
Näin minä sen kommentin tulkitsin.
Mutta jos jotakin miehet tästä keskustelusta voi oppia, niin valehdelkaa niin hemmetisti naisille, kun nämä kysyy miten kauniita ne on. Vaikka kyseessä olisi mikä tahansa loppuvastustaja, valehtele, että se on kauneinta mitä koskaan olet nähnyt.
Ei vaan kun tekee mieli sanoa, että oletpa erikoisen näköinen, niin valitse hiljaisuus. Missä kommentissa käskettiin valehdella? (sivusta)
Ulkonäköä koskevaan suoraan kysymykseen vastataan hiljaisuudella? Onko se sinusta kohteliaampaa kuin ”erikoisen näköinen”?
Minun kommentissani kehoitetaan valehtelemaan. Koska eihän vaihtoehtoja jää, jos kysytään suoraan ja kierrellä ei saa.
Etkö tosiaan keksi toisessa mitään hyvää tai kaunista?
Hänhän sanoi siinä, että tykkää ulkonäöstä ja näyttää kivalta. Eikö se ole hyvää ja kaunista?
Luitko sen viestin?
Sitä on jo jauhettu. Siis jos kysytään, niin ei tarvitse valehdella toisen olevan kaunis eikä myöskään todeta olevan erikoinen vaan voi olla ihan hiljaa. Tai sitten yrittää oikeasti löytää jotain hyvää siitä ihmisestä. Miten tämä voi olla näin vaikeaa?
En kysykään. Tiedän kyllä hyvät ja huonot puoleni. En koskaan kalastele kommentteja ulkonäöstäni. Kuitenkin ihastukseni silmissä haluaisin olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ihmiset ainakin tykkää, kun niitä sanoo erikoisiksi ja persoonallisiksi.
Se, joka kusetti minua, sanoi minusta noin.
Riippuu siitäkin, millä tavalla asia ilmaistaan ja millä äänensävyllä.
Hän oli elitisti.
Ja sinä nisti?
Niillä on tapana viljellä muista tuollaisia termejä kuin ”elitisti”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli elitisti.
Ja sinä nisti?
Niillä on tapana viljellä muista tuollaisia termejä kuin ”elitisti”.
En ole koskaan edes kokeillut huumeita. En edes ole tuota tiennyt, joten oletko itse nisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tänään sellainen olo meistä, että kaikki alkaa olla vähän ohi. Tunnetkohan sinä myös näin?
Mistä sulla sellainen olo tuli?
Ehkä se, kun tajusin että irl ei ole tapahtunut mitään, hän välttelee mua eikä halua tavata.
Ootte siis viestitelleet? Sillä on varmaan joku toinen kiikarissa jos välttelee jne. Ei kehtaa vaan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Esitän sinulle aina kun nähdään, että minulla on suhteessani kaikki hyvin. Oikeasti haluan sinua niin, että tekee melkein kipeää.
Minäkin haluan sinua. Ja näen lävitsesi ehkä enemmän kuin uskoisitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tänään sellainen olo meistä, että kaikki alkaa olla vähän ohi. Tunnetkohan sinä myös näin?
Ehkä se, kun tajusin että irl ei ole tapahtunut mitään, hän välttelee mua eikä halua tavata.
Ootte siis viestitelleet? Sillä on varmaan joku toinen kiikarissa jos välttelee jne. Ei kehtaa vaan sanoa.
Näin uskon minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli elitisti.
Ja sinä nisti?
Niillä on tapana viljellä muista tuollaisia termejä kuin ”elitisti”.En ole koskaan edes kokeillut huumeita. En edes ole tuota tiennyt, joten oletko itse nisti?
Ok, no olet sitten varmaan semmonen henkinen nisti.
En ole.
Jos välttelee eikä edes viitsi tervehtiä, kiikarissa on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin uskon minäkin.
No se varmaan palaa sun kanssa asiaan kun on katsonut onks siit toisesta mihinkään. Mieti tarkkaan mitä silloin teet.
Perjantain kunniaksi gallup: millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edes kautta rantain vihjaisit haluavasi tavata, olisin tuulikaapissa alle kahden sekunnin. Mutta ehkä et ole hän. Viestittely on kiusallisssa jumissa. En tiedä haluatko jotain enemmän kuin kaveria. Ei ole rohkeutta onkia. Eikä ole ollut voimiakaan ihan viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Jos välttelee eikä edes viitsi tervehtiä, kiikarissa on toinen.
Tai on loukkaantunut, kun sä katsoit sitä kerran vähän silleen et se ois jotenkin outo tai persoonallinen.
Erikoinenkin ehkä.
Tätä asiaa pitäisi analysoida syvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Samalla kerakkeella 🙂
Vierailija kirjoitti:
J 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin uskon minäkin.
No se varmaan palaa sun kanssa asiaan kun on katsonut onks siit toisesta mihinkään. Mieti tarkkaan mitä silloin teet.
Tämä on kyllä totaalinen hellien tunteiden tuho, jos testailee muita sen jälkeen kun on jo tavannut minut.
En voi kuvitellakaan, että tuollaisen jälkeen voisi rakentaa mitään kaunista.
Vierailija kirjoitti:
T