Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Olisi noloo jos joku miehinen mies kaipaisi täällä. Not Hot! Kaikki pikkuhinttarit ja muutenkin sosiaalisesti eristäytyneet oikeasta elämästä sopii tänne. Siis ne epävarmat nössöt. Ne ketkä ei saa mitään irl aikaiseksi.
Älä jaksa. Varattujen määrästä päätellen jotain on joskus saatu aikaiseksi kuitenkin...
Noh noh, Aika miehisenä kyllä pidän itseäni. Ja puolustuksena päälle, saikulla kotona.
Tämä saitti on aikamoinen paskapläjäys, jäin selailemaan kun sattumoisin oli tämä sivu himassa auki.
Ketäköhän vaimoni mahtaa kaivata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua S. 💗
Niin mäkin sua A! 💕
Minä myös, N
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani 🐱👤 Haluaisin nähdä 😊 ja kuulla äänesi. Nyt on vielä tämä meidän molempien inhoamana ❄️ Joten kaikki 🔥 ei olisi pahitteeksi. Tammikuu on muutenkin 💖 kuukausi jolloin tapasin sinua paljon ja senkin takia olen ollut 😢 kun en ole nyt nähnyt sinua. Sinä olet 🌞 ja senkin takia elämästäni puuttuu jotain korvaamatonta. Juuri tänään mietin sitä kuinka me 👫 Miltä se tuntuisi, miltä me näyttäisimme yhdessä? Hetken olisi mukavaa kuvitella kaikkea 😍 ja uskoa, että se olisikin totta. Vajota niihin 🤩 ajatuksiin. Olet silti tärkeä minulle joka päivä, vaikken sinua näekkään. Olet minulle 💖 ja 😊 kun ajattelen sinua. Hyvää 😴 🐱👤 ja toivon, että näet kaikkea ✨🌟😁 unia . Terveisin 🧡 🦔
Kylläpä ”naisparka” taas kaipaa kollipoikastaan😢. Ei näköjään koskaan lopu tämä mouruaminen, vaikka näettekin. Mikset kosi?😂
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, Aika miehisenä kyllä pidän itseäni. Ja puolustuksena päälle, saikulla kotona.
Tämä saitti on aikamoinen paskapläjäys, jäin selailemaan kun sattumoisin oli tämä sivu himassa auki.
Ketäköhän vaimoni mahtaa kaivata :)
Mua se kaipaa :) mut älä välitä, mä en kaipaa sitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua S. 💗
Niin mäkin sua A! 💕
Minä myös, N
A kaipaa M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustus: Mittasin kerran Syksyllä piruuttani sykkeeni kun nähtiin. Syke oli yli 160 korkeimmillaan. Taisin esittää rauhallista Oscarin arvoisesti. Hyvää yötä.
Ahaa, Tässä on selvä vinkki. Onko näin että me molemmat tunnemme Syksy Räsäsen? Ja sinä olet näytellyt lyhytelokuvissa?
Mieheltä naiselle?
Onkohan sulla tänään mua lainkaan ikävä?
Itse en näköjään sua ajatuksistani saa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla tänään mua lainkaan ikävä?
Itse en näköjään sua ajatuksistani saa.
On. Mitä tälle tilanteelle nyt pitäisi tehdä mielestäsi?
Sulle pitäisi ostaa vekkihame😂 niin sujuvasti vaihdat miehestä naiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Sulle pitäisi ostaa vekkihame😂 niin sujuvasti vaihdat miehestä naiseksi!
Kiltti löytyy ja munat ;)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua N....
Naiselle? miehelle? vai anakondalle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua N....
Naiselle? miehelle? vai anakondalle ;)
Naiselle. tietysti!
Sinä olet aina vaan niin rakas. Kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet aina vaan niin rakas. Kaipaan sinua.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö hiillos hehkuu? Yötä.
Valitettavasti. Elämä kuitenkin jatkuu ja tulevaisuus näyttää valoisalta ilman häntäkin. En ole onneksi riutuja-tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua S. 💗
Niin mäkin sua A! 💕
Minä myös, N
A kaipaa M
Tästä nyt ei hullua hurskaammaksi tule. R kaipaa S:ää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaaja kirjoitti:
Apua miks tää näyttää tälle?! Kaipaisin vanhaa ulkoasua takaisin.
Meillä on yhteinen kaivattu. Onneksi en ole mustasukkainen ja luulenpa, ettet sinäkään ole. Jaamme siis saman kaipauksen.
Mä tykkään tästä uudesta, näyttää ihan joltain some-sovellukselta. Ootte vaan muutosvastaisia, kuinka moni enää kaipaa sitä sinistä leiskaakaan vaikka ensin tämä pinkki itketti lähes kaikkia?
Ulkoasu sivuseikka, kun tämä uusi heittää koko ajan edelliselle sivulle kun lähtee scrollaamaan alaspäin.
Käyn puhelimella täällä, en tiedä miten koneella.
Niin mäkin sua A! 💕