Miltä tuntuu tulla jätetyksi paljon nuoremman naisen vuoksi
Onko pahin mahdollinen syy erolle varsinkin jos on itse jo lastentekoiän ylittänyt?
Kommentit (13)
Hah. Luulisi, että pahempaa on tulla jätetyksi vanhemman takia. Itselläni on sutinaa miehen kanssa, jonka vaimo on minua 7 vuotta nuorempi. Ei sillä, että kiinnostaisi vakavampi juttu.
se nuorempaan vaihtaminen johtuu vain painosta, jos kaikki 25v yh-t ei olisi sellainen tantta-mamma-peffoja niin ei tarvitsisi heti laittaa vaihtoon
Vierailija wrote:
Hah. Luulisi, että pahempaa on tulla jätetyksi vanhemman takia. Itselläni on sutinaa miehen kanssa, jonka vaimo on minua 7 vuotta nuorempi. Ei sillä, että kiinnostaisi vakavampi juttu.
Mulla taas on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. En tiedä miehen avopuolison ikää, mutta on hyvin saman ikäinen kuin mies.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla taas on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. En tiedä miehen avopuolison ikää, mutta on hyvin saman ikäinen kuin mies.
Avopuoliso???taitaa miehellä on suhteita useampia kuin te kaksi ja eikö samanikäinen ole yhdyssana?kuulostat tyhmältä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Avopuoliso???taitaa miehellä on suhteita useampia kuin te kaksi ja eikö samanikäinen ole yhdyssana?kuulostat tyhmältä.
Mitä ihmeellistä on avopuolisossa? Ihan nykyaikaa ja moni on uskollinen avoliitossa. Itse olen uskollinen heti seurustelun alusta lähtien ja olen jo sitoutunut.
Mulla ei ole tietoa montako naista miehellä on, mutta vähän jaksan epäillä, että 61v miehellä olisi kovin montaa naista. No eipä se mulle edes kuulu koska meillä on vain seksisuhde.
Ja voi kamala kun yksi yhdyssanavirhe tuli! itse olet varmaan täydellinen tai sitten et, kun katsoo sun tekstiä. Et kyllä itse vaikuta kovin fiksulta.
Minut jätti mies nuoremman takia (eihän se perimmäinen syy ollut, mutta fiilistellään nyt).
Exä fiilisteli täysillä, että hällä nyt 10 vuotta nuorempi, hoikka nainen. No, saivat kaksi lasta ja tämä mieslapsi exäni joutui vastuuseen ja asettamaan lapsen tarpeet omien keskenkasvuisten tarpeiden edelle.
Täytyy tunnustaa, että salaa olen vahingoniloinen, mutta loppujen lopuksi tunnen myötätuntoa exääni kohtaan.
Minä pääsin vapaaksi js olen elänyt täysillä omannäköistäni elämää, rakastanut ja minua rakastetaan.
Exä on siellä kärvistelemässä. Toisaalta kyllä uskon ettei hänestä muuhun olisi ollutkaan ja on juuri siellä missä hänen kuuluukin olla.
Se joka on vähääkään elänyt, ymmärtää, että joskus sinut jätetään, nuoremman tai vanhemman vuoksi. Joskus sinä olet se roisto ja vaihdat nuorempaan tai vanhempaan.
Jokainen on jonkun elämässä se pahis.
Ei näitä lopulta kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Miehet jotenkin luulee, että lapsentekoiän ylittäminen on jotenkin kamalaa naiselle. Ei ole, se on iso helpotus. Itse pystyin bauttumaan todella seksistä vasta, kun raskauden mahdollisuus oli poissa.
Ymmärrän exääni, että vaihtoi nuorempaan. Se ei ollut oikein, että petti luottamuksen, samalla ymmärrän häntä.
Minä olin meidän suhteessa se älykkäämpi, coolimpi ja paremman näköinen. Exäni ei ollut minulle oikea henkilö ja en häntä aidosti halunnut. Hän tunsi kelpaamttomuutta. Ja syystäkin.
En osannut lähteä suhteesta, säälin exääni ja olin itse suhteesta riippuvainen.
Aloin vastustaa suhdetta passiivis-aggressiivisesti, mm. lihomalla ja suhteemme ei ollut enää intiimi.
Exäni haki ratkaisua ulkopuolelta ja sanoi pettämisen syyksi, että halusi tuntea itsensä mieheksi.
Ja kyllä, oikeassa oli. Hän ei ollut minulle se mies, koska oli minulle väärä ihminen.
Loppujen lopuksi meissä kummassakaan ei ollut mitään vikaa. Ei minussa, vaikka minut vaihdettiin nuorempaan.
Se meni lopulta aivan oikein.
Minä en koskaan aidosti halunnut exäni kanssa lapsia ja minut jätettyään hänelle aukesi mahdollisuus toivomiinsa lapsiin. Hyvä niin.
Ei tuntunut miltään. Pitkä suhde ja erossa meistä tuli pariskunnan sijasta ystävät. Viikottain soittelee ja nähdään, siis ihan ystävinä. Tätä ei tosin nyksälle kerrota, ettei loukkaantuisi tai laita miestään liekaan. Näinkin voi käydä, kun erossa dynamiikka muuttuu; eksän nyksä onkin se riivinrauta, ja ex-vaimo se hauska täti.😊 Ei ne miehetkään tekojansa aina ihan loppuun asti ajattele.
Tosi hyvältä! Mitä oikein luulet?