Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on harhaista settiä jälleen!
Onneksi kello käy ja nukkumaanmeno-aika lähedtyy. Muistakaa ottaa iltalääkkeet ja jos paranoia vaivaa vielä aamulla niinv yhteys hoitavaan tahoon! Ja aamulla toki muistatte aamulääkkeet. Minulla on hyvä ohjenuora teille, jonka voiditte tulistaa huoneebtauluöksi niin näätte sen päivittäin. Tässä se on: Vain otettu lääke auttaa!!
Terveisin psykiatri a heikkilä kiminkinen.
Herra psykiatri ei taida nyt itse olla ihan realiteeteissä. Vai oletko sittenkin rouva? Miten kuvittelet olevasi kaksi eri julkisuudenhenkilöä yhtä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun osaltani siis game over ja katotaan mitä elämä tuo tullessaan! ;)
Toivon sulle pelkkää hyvää elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kello käy ja nukkumaanmeno-aika lähedtyy. Muistakaa ottaa iltalääkkeet ja jos paranoia vaivaa vielä aamulla niinv yhteys hoitavaan tahoon! Ja aamulla toki muistatte aamulääkkeet. Minulla on hyvä ohjenuora teille, jonka voiditte tulistaa huoneebtauluöksi niin näätte sen päivittäin. Tässä se on: Vain otettu lääke auttaa!!
Terveisin psykiatri a heikkilä kiminkinen.
Näin surkeaa nokkeluutta jakavalle toivoisi lääkettä, iltaisin älyä korjaan ja aamulla sellanen stoppari, ettei näpyttelis nettiin. Sääli on sairautta, joten nauran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin psykiatri a heikkilä kiminkinen.Herra psykiatri ei taida nyt itse olla ihan realiteeteissä. Vai oletko sittenkin rouva? Miten kuvittelet olevasi kaksi eri julkisuudenhenkilöä yhtä aikaa?
Olen muunsukupuolinen. En ole julkiduuden henkilöv vaan ihan tavallineb sykiatri.
Toivoo psykisyri a heikkilä kiminkinen
Ps. Realiyeetit kunossa, olen määrännyt itse itsellrni asialliset mömmöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti ajateltuna ois se ystävyys, mitä silloin joskus halusin, ollut kuitenkin moraalisesti väärin, jos se ois toteutunut sellaisena kuin haaveilin. Olisin tykännyt sinusta liikaa, olisin varmasti jutellut sun kanssa liikaa (jos siihen ois ollut mahdollisuus), oisin viettänyt sun kanssa liikaa aikaa (jos siihen ois ollut mahdollisuus), oisin ehkä halaillut ja silitellyt sua liikaa. Enää ei oo toki sitä vaaraa. Meidän välillä taitaa olla enää vain vihaa. Mutta olen siis menneiden ystävyyshaaveideni takia moraaliton ja paha ihminen koko loppuelämän. Luulen että oon kuitenkin saanut jo pahasta karmasta maksaa aika paljon ja maksan koko loppuelämän.
Mun puolelta ei ole mitään vihaa. Sille en tietenkään mitään voi jos sinä vihaat.
Hyvä jos ei oo. Hän on vaikuttanut viime aikoina ihan siltä että vihaa. Oon ollut niin varma että pilkkaa ja on pilkannut mua selän takana, että oon alkanut itsekin pikkuhiljaa pääni sisällä vihaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Täältä huokuu sellaisten epätoivoisten sekä mustasukkaisten naisten läsnäolo.
Uli uli mies on kekseliäs😀, hän ihan sivusta leikkii mustis vaimoa uskottavasti, not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä huokuu sellaisten epätoivoisten sekä mustasukkaisten naisten läsnäolo.
Uli uli mies on kekseliäs😀, hän ihan sivusta leikkii mustis vaimoa uskottavasti, not.
Kyllä olen mustis vaimo, eipäs aleta kyseenalaistamaan!
Hyvää yötä. Kiireisenä päivänäkin havahdun yhtäkkiä siihen, että ajattelen sinua. Sinussa vain on jotain niin ihanaa, ettei sinua voi unohtaa. Paljon suudelmia ja helliä hyväilyjä sinulle. Olet rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.
En vihaa. Oma menneisyys kummittelee. Olet paras. Toivoisin meillä olevan.. hieman tasaisempaa ja turvallisempaa. Tarviisin sitä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi nolo ketju. Miten ihminen voi olla niin heikko että kuvittelee tunnistavansa jonkun ihmisen tästä. Mä menen nyt leikkimään hyvää äitiä pulkkamäkeen :P
Hyvä äiti ei lähde illalla kymmenen jälkeen lasten kanssa pulkkamäkeen, kun huomenna on arkiaamu ;)
Sinun määritelmä hyvälle äidille :)
Vierailija kirjoitti:
Mun osaltani siis game over ja katotaan mitä elämä tuo tullessaan! ;)
Miksi tai mistä näin päättelet?
Ajaudun sun vuoks vararikkoon, sulle kaiken mun kultani kannan.." ;)
Vierailija kirjoitti:
Ajaudun sun vuoks vararikkoon, sulle kaiken mun kultani kannan.." ;)
Kiitos. Niistä saa ihan hyvät massit, kun myy romukullaksi.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa. Oma menneisyys kummittelee. Olet paras. Toivoisin meillä olevan.. hieman tasaisempaa ja turvallisempaa. Tarviisin sitä<3
Minäkin toivoisin että meillä vois olla edes sellaiset normaalit välit, kuten sulla on muiden kanssa. Tuntuu aina välillä tosi pahalta kun hymyilet muille ja mua katsot vihaisesti tai kun olet muiden "kaveri" ja mulle kiukuttelet ja ignooraat.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti ajateltuna ois se ystävyys, mitä silloin joskus halusin, ollut kuitenkin moraalisesti väärin, jos se ois toteutunut sellaisena kuin haaveilin. Olisin tykännyt sinusta liikaa, olisin varmasti jutellut sun kanssa liikaa (jos siihen ois ollut mahdollisuus), oisin viettänyt sun kanssa liikaa aikaa (jos siihen ois ollut mahdollisuus), oisin ehkä halaillut ja silitellyt sua liikaa. Enää ei oo toki sitä vaaraa. Meidän välillä taitaa olla enää vain vihaa. Mutta olen siis menneiden ystävyyshaaveideni takia moraaliton ja paha ihminen koko loppuelämän. Luulen että oon kuitenkin saanut jo pahasta karmasta maksaa aika paljon ja maksan koko loppuelämän.
Oletko tehnyt hänelle selväksi että haaveilet ystävyydestä? Vai onko hän ehkä siinä uskossa, että pelasit ns. "kaverikortin", eikä siksi usko, että haluaisit oikeasti olla hänen kanssaan tekemisissä?
Pienenä vihjeenä kaikille, että oikeasti kannattaa vääntää se kaveruustoive rautalangasta, koska muuten se tulkitaan ystävällisenä tapana sanoa "en välitä sinusta, ei kiinnosta". Ei sen jälkeen paljon uskalla olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kiireisenä päivänäkin havahdun yhtäkkiä siihen, että ajattelen sinua. Sinussa vain on jotain niin ihanaa, ettei sinua voi unohtaa. Paljon suudelmia ja helliä hyväilyjä sinulle. Olet rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Jos tämä olisi minulle, niin pyydän että unohdat minut ja keskityt perheeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustus: Mittasin kerran Syksyllä piruuttani sykkeeni kun nähtiin. Syke oli yli 160 korkeimmillaan. Taisin esittää rauhallista Oscarin arvoisesti. Hyvää yötä.
Tämä on ihana. Toivottavasti sulla on vahva sydän, kaikessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi minulle, niin pyydän että unohdat minut ja keskityt perheeseesi.
Sivusta kysyn, että kaipaatko kuitenkin sitä henkilöä kelle sanot noin?
Hyvä äiti ei lähde illalla kymmenen jälkeen lasten kanssa pulkkamäkeen, kun huomenna on arkiaamu ;)