Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3641/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ruveta heittämään hyvästejä ketjulaisille.

Kertaan vielä:

Kerroin elämästäni asioita, jotka ovat oikeasti tapahtuneet.

Pääasiallisin sanomani oli, että aina on parasta kysyä suoraan ja olla rehellinen.

Ihan turhaa elämän tuhlausta on vuosikausia odottaa jos toinen ei viitsi olla aktiivinen. Varsinkin mies tervehtii aina ja tulee juttelemaan, jos on oikeasti kiinnostunut naisesta. Aina. Tai pyytää jonkun avuksi, jos sattuu olemaan supernynny.

Naisetkin voivat olla ihan kipsissä tosi pahasti, ei riipu sukupuolesta, mutta jokaisen pitäisi tajuta, että mies on se, joka tekee aloitteet.

Varattuhin ei kannata koskaan sekaantua.

Teitkö yhteenvedon pahimmista kiistakapuloista vai onko tää suora provo? Toivottavasti jengi ei jaksa lähteä mukaan tähän.

Onko tässä ketjussa kiistelty asioista? Olen huomannut kyllä negatiivisia trollaajia, mutta en varsinaista väittelyä.

Ei ole provo. Huomasin etteivät omat kokemukseni olleetkaan karmeudessaan jotenkin poikkeuksellisia maailmassa. Ihmiset ymmärsivät ne poikkeuksetta. Kenties en ole edes ainoa tässä ketjussa joka on joutunut kokemaan samaa.

En kuitenkaan ikinä haluaisi kenenkään kokevan yhtä traumaattisia asioita ihastumiseen/ rakastumiseen liittyen, kuin itse jouduin kokemaan.

Jos esim. tuo neuvo, minkä kerroin, auttaisi edes yhtä ihmistä ettei hänen elämänsä menisi pilalle, olen helpottunut.

Jos haluat erään yhteenvedon asioista(ni) se on tämä:

Kannattaa aina kysyä suoraan. Jos olisin ennalta nähnyt miten asiat kohdallani menevät, olisin vapaaehtoisesti jäänyt yksin.

Ei seurustelukumppania, ei puolisoa. Todellakin jäänyt mieluiten yksin. Suoruus ja rehellisyys kaiken voittaa.

Riippuu ehkä luonteestakin. Minun luonteelleni sopii vain suoruus ja rehellisyys.

Aiemmissa ketjuissa on intetty sivukaupalla varatuista ja siitä, kuka lähestyy ketä jos kiinnostaa vai kiinnostaako. Kestoaiheita. Nostattaa sivukaupalla tunteita.

Vierailija
3642/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Miten laitetaan asia etenemään? :) mitä tuumaat?

Huomenta! Just heräsin. Pitää viritellä aivot tähän päivään ja hetkeen, miten haluat asian laitettavan etenemään?

Otat muhun yhteyttä. Mulle voi laittaa viestiä milloin vain. Ei oo pelkoa, että joutuisi vääriin käsiin. Soitella voi, jos etukäteen sovitaan... Mutta tosiaan viestillä olisi hyvä alottaa :) Mukavaa päivää sulle! <3

Tämä viesti heitti suuren ja painavan kiven vatsanpohjaan kivasta toivotuksesta huolimatta. Yritän jättää huomiotta, mutten taida pystyä. Kenelle? Jos olisi minulle, mitä haluaisit minusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minullakin olisi joku suunnitelma. Kai ajan kanssa asiat menee lopulta sopivaan tahtiin mennen minne menevät. Ajopuuna en pidemmällä aikavälillä aio olla, mutta toinen ei toisen puolestakaan voi tehdä tiettyjä asioita. Ja niiden asioiden aika tulee sitten kun tulee, jos tulee. Sitä ennen kädet ja paljolti sanatkin ovat sidotut ja jos fiksu on, niin myös liika unelmointi.

Vierailija
3644/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sullon synttärit käynnissä

Mä tuun sinne ympärikännissä

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Tänään taas tällä mielellä. Ei jaksais.

Vierailija
3645/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Turhaa. Niin turhaa. Ei se eroo, koskaan.

Vierailija
3646/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Sitähän sä et tiedä. Tilastotkin on eri mieltä.

Vierailija
3647/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aloittaa sen pussailuharrastuksen, mutta odottelen mun persona traineria. Missä olet?

Vierailija
3648/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka 💜

Vierailija
3649/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Tilastollisesti alle puolet avioliitoista päättyy eroon, noin 39%.

Eli ei ”yli puolet” tms., kuten moni virheellisesti hokee.

Sitäpaitsi toiset, kolmannet jne. avioliitot päätyy todennäköisemmin eroon, kuin ensimmäiset...

Vierailija
3650/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Sitäpaitsi toiset, kolmannet jne. avioliitot päätyy todennäköisemmin eroon, kuin ensimmäiset...

Kuka on puhunut minkään maailman avioliitoista tässä? Luuletko, että kaikki varatut ihmiset on jotain naimisissa? Minä olisin se ensimmäinen avioliitto, jos sellaista edes tarvitsisi tulla.

Ihmiset vaihtaa kumppaneita elämän aikana. Tilasto ei todellakaan tue sun väitettä siitä, ettei kukaan eroa KOSKAAN.

Vierailija
3651/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainottelen jatkuvasti kahden ääripään välillä: Tajuan, ettet piittaa musta paskaakaan ja romahdan, ja päätän unohtaa sut. Seuraavana päivänä rauha palaa sisälleni ja olen taas varma, että välillämme on kuitenkin jotain ihmeellistä, enkä pystykään sulkemaan sua mielestäni, saati sydämestäni.

Se vaikuttaa myös mun oikeaan elämään ja tuo vaihtelu heijastuu siihenkin. Voitaisiinpa olla ystäviä, niin ehkä se rauhoittaisi tilanteen. Tiedä vaikka vähän "kyllästyisin" sinuun ja sun ajattelemiseen. Mutta jotain merkkiä pitäisi saada siitä, että haluat olla tekemisissä. En tuppaudu elämääsi väkisin.

Niin samat tuntemukset, varsinkin kun näin sinut pikaisesti taas parin päivän jälkeen. Ystävyydestä en niin kyllä tiedä..

Niin hyvä olo tuli taas puhumisesta kanssasi, ja hymyistä, ja ihan vain näkemisestäsi. Tämä ihana, positiivinen tunne ei vain taida laantua, vaikka miten luulen. Hyvää viikonloppua ❤️

Vierailija
3652/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Miten laitetaan asia etenemään? :) mitä tuumaat?

Huomenta! Just heräsin. Pitää viritellä aivot tähän päivään ja hetkeen, miten haluat asian laitettavan etenemään?

Otat muhun yhteyttä. Mulle voi laittaa viestiä milloin vain. Ei oo pelkoa, että joutuisi vääriin käsiin. Soitella voi, jos etukäteen sovitaan... Mutta tosiaan viestillä olisi hyvä alottaa :) Mukavaa päivää sulle! <3

Tämä viesti heitti suuren ja painavan kiven vatsanpohjaan kivasta toivotuksesta huolimatta. Yritän jättää huomiotta, mutten taida pystyä. Kenelle? Jos olisi minulle, mitä haluaisit minusta?

Miehelle, jonka kanssa haaveilemme rauhallisesta kävelylenkistä ja mökkeilystä. :) eniten kuitenkin toivon, että keskustelun myötä saisimme molemmat mielenrauhan. Tällainen loputon kaipaaminen on kuluttavaa.

Vierailija
3653/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan yhteistä työmatkaamme. Koko päivä seurassasi, usean päivän ajan. 😍

Vierailija
3654/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Totta, juuri noin se menee. Plus, tilastoista puheen ollen, lähes kaikissa eroissa hakijana on nainen. Eli kyllä se vaan on tilastollinenkin fakta, että miehet ei eroa ellei vaimo siihen pakota.

Vierailija
3655/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Kuka on puhunut minkään maailman avioliitoista tässä? Luuletko, että kaikki varatut ihmiset on jotain naimisissa? Minä olisin se ensimmäinen avioliitto, jos sellaista edes tarvitsisi tulla.

Ihmiset vaihtaa kumppaneita elämän aikana. Tilasto ei todellakaan tue sun väitettä siitä, ettei kukaan eroa KOSKAAN.

Sitä mietinkin, että illuusio erojen yleisyydestä tulee luultavasti avoliitossa eläjien erojen yleisyydestä.:)

Avoliitot hajoavat tutkitustikin useammin, kuin avioliitot.

En väittänyt, ettei kukaan koskaan eroa, vaan ettei erot ole niin yleisiä kuin monesti puhutaan.

Vierailija
3656/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Totta, juuri noin se menee. Plus, tilastoista puheen ollen, lähes kaikissa eroissa hakijana on nainen. Eli kyllä se vaan on tilastollinenkin fakta, että miehet ei eroa ellei vaimo siihen pakota.

Totta, miehet eroavat silloin, jos on jo uusi katsottuna eikä ole pelkoa jäädä yksin.

Vierailija
3657/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytit niin ihanalta eilen, kun olin vieressäsi, että halusin vain suudella niskaasi ja halata varovasti, keinua kanssasi. Sen sijaan vain hymyilin ja vähän silitin itseäni kuvitellen, että olisit ollut ne muutamat ratkaisevat sentit lähempänä.

Vierailija
3658/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/207861-perati-70-avioeroista-naisen-al…

Avioeroista noin kolmannes tapahtuu miehen aloitteesta, suhde on suunnilleen sama kaikissa länsimaissa.

Vierailija
3659/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Totta, miehet eroavat silloin, jos on jo uusi katsottuna eikä ole pelkoa jäädä yksin.

Juuri noin. Ja noissakaan tilanteissa ne ei yleensä haluais erota. Mieluummin pysyisivät vanhassa vaikka jotain säätöä suhteen ulkopuolella olisikin ollut. Mutta jos vaimo laittaa selän seinää vasten, eikä suostu enää jatkamaan yhteiseloa, niin silloin mies saattaa "pelastautua" uuden hoteisiin. Miehet ei siis hae eroa vaikka niillä olis sivusuhde. Tilastollisesti lähes kaikki erot ovat vaimon hakemia.

Naiset siis lähtee liitoista paljon helpommin.

Vierailija
3660/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Ketju on lukittu.