Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3681/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sullon synttärit käynnissä

Mä tuun sinne ympärikännissä

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Tänään taas tällä mielellä. Ei jaksais.

Turhaa. Niin turhaa. Ei se eroo, koskaan.

Sitähän sä et tiedä. Tilastotkin on eri mieltä.

Tilastollisesti alle puolet avioliitoista päättyy eroon, noin 39%.

Eli ei ”yli puolet” tms., kuten moni virheellisesti hokee.

Sitäpaitsi toiset, kolmannet jne. avioliitot päätyy todennäköisemmin eroon, kuin ensimmäiset...

Totta, juuri noin se menee. Plus, tilastoista puheen ollen, lähes kaikissa eroissa hakijana on nainen. Eli kyllä se vaan on tilastollinenkin fakta, että miehet ei eroa ellei vaimo siihen pakota.

Kuka sanoi, että aloituksessa puhuttiin miehestä?

Aika paljon oletuksia liikkeellä tänään...

No kun noin päin ne kuviot vaan menee, lähes aina. Ja lisäksi en usko tällä saitilla kovin monta miestä pyörivän. Kyllä me tyttöporukalla taidetaan olla täällä näitä kysymyksiä pohtimassa :)

Ps. Juu tiedän, Hopeakettu ja Ääntiömies, te olette täällä. En väheksy miehuuttanne, mutta uskoisin teidän olevan tällä kaipausketjussa marginaalitapauksia. Ihana kuitenkin kun olette, tykkään teistä kummastakin <3

Ok. Minun speksini asiaan:

- olen mies ja kaipaan naista.

- olen vapaa.

- nainen on varattu.

- kukaan kuviossa ei ole avioliitossa kenenkään kanssa.

- kukaan kuviossa ei ole avoliitossa kenenkään kanssa.

- kukaan kuviossa ei asu kenenkään kanssa.

- kukaan kuviossa ei ole kenenkään minkäänlainen vaimo.

- nainen on seurustellut ja eronnut ennenkin, joten hän siis voi erota ”koskaan”.

- minä olen seurustellut ja eronnut ennenkin, joten voisin erota ”koskaan” (jos olisin nyt siis parisuhteessa).

Ja loppuhuipennuksena: alkuun lainaamani biisi on miehen esittämä. Naiselle. Miten niin nämä ei voisi mennä näin päin?

Melkoista rivienvälitulkintaa mielestäni! Mutta ei se mitään. Jatkakaa vaan.

Toi biisi jää soimaan päähän.

Vierailija
3682/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sanonko mistä ihastua kunnolla. On ihan liian varovainen liikkeissään, epävarma omasta riittävyydestä, ja toisen tunteista. Aikaa kuluu ja asiat monimutkistuvat entisestään. Sitten vielä huomaa torjuvansa kaikki muut kun on "uskollinen" jollekin joka ei välttämättä edes pidä sinusta ihmisenä. Elättelee silti toiveita, ja yrittää kehittää elämäänsä niin että joskus voisi kelvata. Aikamoinen kokemus ollut huomata haaveilevansa tiiviistä parisuhteesta jota on lähinnä tähän asti elämäänsä aina kammoksunut, ja vielä ihmiseen jolla on sellaisia luonteenpiirteitä jotka normaalisti ehkä jopa vähän ärsyttävät muissa ihmisissä, mutta tässä yhdessä ne ovat "söpöjä" asioita jotka tekevät hänestä äärimmäisen kiinnostavan, ja sopivan epätäydellisen ollakseen mitään mielikuvituksen tuotetta.

Ihan kauheeta. Sit kun viel tarinoilla ei välttämättä ole onnellista loppua ja se romahtaminen niistä upeista rakentamistaan pilvilinnoista. Sangen kauheeta jos saan sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kun ei kiinnosta enää leikkiminen yhtään, siinä syy miksen tee enää mitään.:)

Voit leikkiä niiden muiden kanssa, mutta veikkaan, että pikkuhiljaa yksi toisensa perään vetäytyy lopullisesti pois, kun ei vaan riitä mielenkiinto toistaa samaa kaavaa vuodesta toiseen.

Tosin löydät varmasti uusia tilalle, jotka taas kyllästyy hiljalleen ja tajuaa homman onttouden, mutta löytyy taas uusia jne.

Ei ole sun murhe.

Onneks.

Vierailija
3684/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Miten laitetaan asia etenemään? :) mitä tuumaat?

Huomenta! Just heräsin. Pitää viritellä aivot tähän päivään ja hetkeen, miten haluat asian laitettavan etenemään?

Otat muhun yhteyttä. Mulle voi laittaa viestiä milloin vain. Ei oo pelkoa, että joutuisi vääriin käsiin. Soitella voi, jos etukäteen sovitaan... Mutta tosiaan viestillä olisi hyvä alottaa :) Mukavaa päivää sulle! <3

Tämä viesti heitti suuren ja painavan kiven vatsanpohjaan kivasta toivotuksesta huolimatta. Yritän jättää huomiotta, mutten taida pystyä. Kenelle? Jos olisi minulle, mitä haluaisit minusta?

Sivusta vastaan viimeiselle (jos olisit hänmies), että minullekin kiitos ensisijaisesti niin kuin edellinen kirjoitti. Mutta saat kyllä soittaa suoraankin, kunhan et soita yöllä. Wa-viesti ei haittaa yölläkään. Sähköposti ja fb ihan milloin vain. ;) Enkä minä mitään halua, tai korjaan, että en odota mitään, haluamisista ei kannata nyt edes puhua, mutta toivoisin nyt etupäässä vaikka ystävyyttä. Sellaista aikuista ja avointa, lämmintä ystävyyttä. Tulevasta en tiedä, ei kai kukaan tiedä.

Vierailija
3685/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sullon synttärit käynnissä

Mä tuun sinne ympärikännissä

Ja mä huudan

Koska sä eroot

Koska sä eroooo-oot.

Tänään taas tällä mielellä. Ei jaksais.

Lupaatko tehdä tuon? 😂

Vierailija
3686/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli sun syy. Mitäs olit niin seksikäs.

Sää et ole edes nähnyt, miten seksikäs osaan olla.🔥

Vierailija
3687/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Just heräsin. Pitää viritellä aivot tähän päivään ja hetkeen, miten haluat asian laitettavan etenemään?

Otat muhun yhteyttä. Mulle voi laittaa viestiä milloin vain. Ei oo pelkoa, että joutuisi vääriin käsiin. Soitella voi, jos etukäteen sovitaan... Mutta tosiaan viestillä olisi hyvä alottaa :) Mukavaa päivää sulle! <3

Tämä viesti heitti suuren ja painavan kiven vatsanpohjaan kivasta toivotuksesta huolimatta. Yritän jättää huomiotta, mutten taida pystyä. Kenelle? Jos olisi minulle, mitä haluaisit minusta?

Sivusta vastaan viimeiselle (jos olisit hänmies), että minullekin kiitos ensisijaisesti niin kuin edellinen kirjoitti. Mutta saat kyllä soittaa suoraankin, kunhan et soita yöllä. Wa-viesti ei haittaa yölläkään. Sähköposti ja fb ihan milloin vain. ;) Enkä minä mitään halua, tai korjaan, että en odota mitään, haluamisista ei kannata nyt edes puhua, mutta toivoisin nyt etupäässä vaikka ystävyyttä. Sellaista aikuista ja avointa, lämmintä ystävyyttä. Tulevasta en tiedä, ei kai kukaan tiedä.

Tälle viimeiselle sivusta vastaajalle kysymys. Millainen tämä hänmies on? En kai minä kuitenkaan, vaikka niin toivonkin?

Vierailija
3688/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainottelen jatkuvasti kahden ääripään välillä: Tajuan, ettet piittaa musta paskaakaan ja romahdan, ja päätän unohtaa sut. Seuraavana päivänä rauha palaa sisälleni ja olen taas varma, että välillämme on kuitenkin jotain ihmeellistä, enkä pystykään sulkemaan sua mielestäni, saati sydämestäni.

Se vaikuttaa myös mun oikeaan elämään ja tuo vaihtelu heijastuu siihenkin. Voitaisiinpa olla ystäviä, niin ehkä se rauhoittaisi tilanteen. Tiedä vaikka vähän "kyllästyisin" sinuun ja sun ajattelemiseen. Mutta jotain merkkiä pitäisi saada siitä, että haluat olla tekemisissä. En tuppaudu elämääsi väkisin.

Tunnen aikalailla samoin. Mun tapauksessa se ystävystyminen on vaan mahdottomuus. Niin monta palloa olen heittänyt eikä toinen tunnu tarttuvan mihinkään. Eikä heitä itse palloja. Joskus hän on vähän yrittänyt jutella, mutta hyvin pienimuotoiseksi se on jäänyt. Oon kans varma että ystävystyminen auttaisi. Ihastuessa sitä ihastuu kuitenkin aina osin luomaansa mielikuvaan ja tutustumalla huomaisi ettei toinen olekaan niin ihana. Takuulla ystävyyden arvoinen kuitenkin, on meillä ollut sen verran hyvää kemiaa. Hän taitaa kuitenkin ajatella ettei ystävystyminen ole hyvä idea.

Vierailija
3689/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sanonko mistä ihastua kunnolla. On ihan liian varovainen liikkeissään, epävarma omasta riittävyydestä, ja toisen tunteista. Aikaa kuluu ja asiat monimutkistuvat entisestään. Sitten vielä huomaa torjuvansa kaikki muut kun on "uskollinen" jollekin joka ei välttämättä edes pidä sinusta ihmisenä. Elättelee silti toiveita, ja yrittää kehittää elämäänsä niin että joskus voisi kelvata. Aikamoinen kokemus ollut huomata haaveilevansa tiiviistä parisuhteesta jota on lähinnä tähän asti elämäänsä aina kammoksunut, ja vielä ihmiseen jolla on sellaisia luonteenpiirteitä jotka normaalisti ehkä jopa vähän ärsyttävät muissa ihmisissä, mutta tässä yhdessä ne ovat "söpöjä" asioita jotka tekevät hänestä äärimmäisen kiinnostavan, ja sopivan epätäydellisen ollakseen mitään mielikuvituksen tuotetta.

Juuri näin. Tämä on kuluttavaa ja rasittavaa ja silti ihanaa.

Toinen mielessä lähes koko ajan ja muu elämäkin kärsii siinä sivussa.

Tekisi niin mieli kertoa kaikista asioista juuri hänelle, mutta silti taustalla kytee pelko, että entä jos se ei vastaa jos laitan viestiä... Vaikka livenä välit on erittäin hyvät ja avoimet.

Tasaisin väliajoin päätän unohtaa tuon ihmisen, mutta se päätös menee romukoppaan aina kun sen hymyn näkee ❤️. Omat omituisuutensa hänelläkin, mutta juuri se tekee hänestä hänet.

Vierailija
3690/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle viimeiselle sivusta vastaajalle kysymys. Millainen tämä hänmies on? En kai minä kuitenkaan, vaikka niin toivonkin?

Riippuu kuka olet. Ehkäpä sinä, jos kerran toivot niin. Ei muistuta Speedyä yhtään, jos niin luulit. Ja olenko minäkään minä?

Vierailija
3691/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puss & kram

Vierailija
3692/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko mua oikeasti, vai oliko se vitsi? Mä ainakin tarkoitin sitä, vaikka sanoinkin sen nurinkurisesti... en ole varma ymmärsitkö mun vihjeen.

Vierailija
3693/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko joskus vielä näyttää?

Olen "nähnyt" jotain ja sen perusteella osannut kuvitella aika paljon... (sivusta)

Vierailija
3694/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko mua oikeasti, vai oliko se vitsi? Mä ainakin tarkoitin sitä, vaikka sanoinkin sen nurinkurisesti... en ole varma ymmärsitkö mun vihjeen.

Kuka missä milloin miten? Sanoiko hän jotenkin suoraan vai kiertoteitse? Jaa, ei tää kyllä mulle ollut, kun hän ei ole sanonut millään tavalla ja minäkin lähinnä arvoituksin, eikä hän varmaan ole sitä edes huomannut. Pöh.

Vierailija
3695/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen "nähnyt" jotain ja sen perusteella osannut kuvitella aika paljon... (sivusta)

Kerro ihmeessä lisää?

Vierailija
3696/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mielelläni sen sulle näyttäisin. Mimmoset kuvitelmat sulla mahtaisi sitten olla?🔥

Vierailija
3697/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä taas, loppuisipa jo! Viikonloput alkavat sentään muuten taas maistua, oli raskasta, kun vielä kaipasin sua koko ajan ja aina oli sitten myös työt mielessä. Usean asteen stressiä...

Vierailija
3698/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu mies, että jotain meidän väliltämme on kuollut. Onko se jännite poissa? Oliko meillä jotain? Loppuiko se? Mihin se katosi?

Vierailija
3699/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä puhut liikaa.

Vierailija
3700/6113 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä tietää, miten vastaat,

jos vastaat. Se on just sitä,

kun kerrot jotain ja tähtöset