Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3401/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli laukkaa kuin villivarsa kevätlaitumella luoksesi. Mutta mistä sut löytäisin? Huoh. Tänään on taas huono päivä. Ikävä.

Vierailija
3402/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää taitaa olla aika epätoivoista, mut yritetään. Eli tunnisteita kaipaamalleni miehelle, jonka yhteystietoja ei ole: Nähtiin 3,5 v sitten, tarjosit purkkaa keltaisesta paketista teidän teltoilla. Näytit kuvan liskosta, mä näytin kuvan vauvasta. Oli melkein aamu ja mulla oli kylmä. Meillä oli saman merkkiset kengät, sulla oli vihreä huppari. Häivyin tylysti nukkumaan, kaduttaa etten pyytänyt sua saattamaan..

Suvikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mietin rohkean riskiaskeleen ottamista sun suuntaan, hirvein skenaario, mikä siitä olis voinut seurata, olisi ollut että meidän välit muuttuis kiusaantuneiksi ja alkasit vältellä mua ja lopulta heittäsit mut kokonaan ulos elämästäsi. Päätin silti ottaa tuon riskiaskeleen kun eteen sattui sopiva tilanne.

No, sittenhän se toteutui tuo hirvein skenaario. Tuskinpa näen sua enää koskaan, vaikka sitä ennen oltiin säännöllisesti tekemisissä.

Arvaatte varmaan, etten suosittele kenellekään rohkeita riskiaskeleita 😢

Minä tein samoin ja lopputulos oli sama. Mutta täytyy vain ajatella, että ainakin nyt tiedän. Ei se maailma siihen kaadu. :)

No voi! Oletteko enää missään yhteyksissä hänen kanssaan?

Kyllä mua tosi paljon vaivaa tämä tilanne kun mistään ei voinut sit enää keskustella. Vaikkei tietysti maailma kaadukaan niin asia vie mun voimia. En ymmärrä mitä niin pahaa on siinä että joku suhun ihastuu, niin että täytyy sen takia heittää vanha ystävä kokonaan pois omasta elämästä. Ennen yhteydenpito oli ihan normaalia ja rentoa, nyt hän kokee kaiken sellaisen häiritsemiseksi.

Anna sille tilaa.

Mitä tarkoitat?? Enhän mä sille muuta annakaan kuin tilaa, koska emme ole missään tekemisissä. Miten sitä voisi vielä lisää antaa?

Niin että annat tilanteen nyt olla tuollainen. Kyllä se siitä, jos olette kerran olleet ystäviäkin.

Anneli käski sanoa terveisiä. Kuulemma Pekka on päässyt hoitoon? Tulemme käymään joku päivä. Hyvää jatkoa teille ja Jeesuksesta kovin usein eräs henkilö saa avun.

Terkkui takas.

Kiitos. Me Annelin kanssa rukoillaan, että Pekka saa hyvää hoitoa. Jumalan siunausta perheellesi. Kiitos, että olet yhteydessä hoitavaan tahoon.

Vierailija
3404/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se höpöhöpötys taas alkoi. Hauskaa. Koska arvostan ja kunnioitan itseäni, arvostan ja kunnioitan myös muita. Sinuakin. Ainakin ihmisyyttäsi, ydintäsi. Ikävään käytökseen et minua saa mukaan. Kauan eläköön vauva palsta. Täällä on mukava kommunikoida höpölössä höpöjä. Ja ei ole mikään loukkaus kellekään. Onhan tämä erikoinen mesta. Ainakin minulle. ❤️

Vierailija
3405/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, ihan erityyppinen tapahtuma

Vierailija
3406/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää taitaa olla aika epätoivoista, mut yritetään. Eli tunnisteita kaipaamalleni miehelle, jonka yhteystietoja ei ole: Nähtiin 3,5 v sitten, tarjosit purkkaa keltaisesta paketista teidän teltoilla. Näytit kuvan liskosta, mä näytin kuvan vauvasta. Oli melkein aamu ja mulla oli kylmä. Meillä oli saman merkkiset kengät, sulla oli vihreä huppari. Häivyin tylysti nukkumaan, kaduttaa etten pyytänyt sua saattamaan..

Suvikset?

Suviseuroilla nähtiin viimeksi, kun ei ollut ihan turhaa työtä . Juha Sipilä kertoi, mutta se oli vähän, kuin ennen oli ihan erilaista. Terveyttä teille uskoville ja hyvää mielikuvitusta!

Vierailija
3407/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyttynen, oot vaan niin ihana.

Ottaisin omakseni jos saisin. 

Missäpäin tuo kyseinen hyttynen pörrää? Onko nainen vai mies? 🤔

Vierailija
3408/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se höpöhöpötys taas alkoi. Hauskaa. Koska arvostan ja kunnioitan itseäni, arvostan ja kunnioitan myös muita. Sinuakin. Ainakin ihmisyyttäsi, ydintäsi. Ikävään käytökseen et minua saa mukaan. Kauan eläköön vauva palsta. Täällä on mukava kommunikoida höpölössä höpöjä. Ja ei ole mikään loukkaus kellekään. Onhan tämä erikoinen mesta. Ainakin minulle. ❤️

Kiitos ryhmään pääsystä. Olet oikeasti iso osa meistä, silti suurimmaksi osaksi. Aihe vapaa palsta on tullut kirjeitä myös.

Vierailija
3409/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyttynen, oot vaan niin ihana.

Ottaisin omakseni jos saisin. 

Missäpäin tuo kyseinen hyttynen pörrää? Onko nainen vai mies? 🤔

Mies on, varmasti tunnistaa. Jeesus pelastaa myös sinkut. Pyhä henki puhuu minusta.

Vierailija
3410/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan jotain Jaakobin painia käydä itseni kanssa tällä hetkellä. En tiedä haluaako tämä nainen minua enää edes elämäänsä.

Mistä sä sellaisen ajatuksen olet päähäsi saanut?

Tulkitsin viimeisimmän IRL viestin jäähyväisiksi jostain syystä. Hän ei ehkä tiedä kuinka rankka mun viime syksy ja alkutalvi oli/on. Kuinka pohjalla kävin henkisen hyvinvoinnin näkökulmasta.

Yritän kerätä itseäni kokoon. Katsotaan kumpi ehtii ottaa yhteyttä ensin. Meillä on varmasti paljon puhuttavaa. Pallo taitaa muuten olla mulla, mutta uudenkin voi syöttää.

p-En oo ehtinyt kaikkia lukea enkä oo varma mitkä kaikki on sinulta. Puhuttavaa on. Olen pahoillani että kävit pohjalla. Minä myös. Meillä taitaa olla aika paljonkin yhteistä. Minulle voi jutella mistä vaan:) -t

Vierailija
3411/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttyset ei pörrää näin kovalla pakkasella.😊

Vierailija
3412/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan jotain Jaakobin painia käydä itseni kanssa tällä hetkellä. En tiedä haluaako tämä nainen minua enää edes elämäänsä.

Tulkitsin viimeisimmän IRL viestin jäähyväisiksi jostain syystä. Hän ei ehkä tiedä kuinka rankka mun viime syksy ja alkutalvi oli/on. Kuinka pohjalla kävin henkisen hyvinvoinnin näkökulmasta.

Yritän kerätä itseäni kokoon. Katsotaan kumpi ehtii ottaa yhteyttä ensin. Meillä on varmasti paljon puhuttavaa. Pallo taitaa muuten olla mulla, mutta uudenkin voi syöttää.

Minun viimeisimmän viestin voisi tulkita noin, tajusin sen itsekin vasta jälkikäteen. Yritin kai olla liiankin neutraali tai jotain. Oikeasti haluaisin hänet elämääni, ihan kokonaan. Hän ei saata tietää että hän on pitkään aikaan ensimmäinen ihminen kenen kanssa tulee se semmoinen kotoisa ja lämmin olo, niin kuin että tämä juttu tässä on nyt oikein. Kyllä te tiiätte. Pallon oli tarkoitus olla hänellä, minne lie pomppinut sitten. Odottelen jos se ilmestyisi tännepäin taas. Tämä oli jollekin, sivusta, alta ja päältä.

Vierailija
3413/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä rakas olet runo,

jota voisin lukea kerta toisensa jälkeen,

ollen aina yhtä vaikuttunut kauneudestasi.

Vierailija
3414/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun viimeisimmän viestin voisi tulkita noin, tajusin sen itsekin vasta jälkikäteen. Yritin kai olla liiankin neutraali tai jotain. Oikeasti haluaisin hänet elämääni, ihan kokonaan. Hän ei saata tietää että hän on pitkään aikaan ensimmäinen ihminen kenen kanssa tulee se semmoinen kotoisa ja lämmin olo, niin kuin että tämä juttu tässä on nyt oikein. Kyllä te tiiätte. Pallon oli tarkoitus olla hänellä, minne lie pomppinut sitten. Odottelen jos se ilmestyisi tännepäin taas. Tämä oli jollekin, sivusta, alta ja päältä.

Mutta ei kai viesteistä voi päätellä mitään hyvästejä jos ei ole jotain tilannetta ollut ennen sitä? Tai en mä ainakaan ihan helpolla oleta et mun tutut laittelisi hyvästejä.

Vierailija
3415/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olet saanut hänet facebookiin kaveriksi.

Näettekö toisianne livenä?

En tiedä keneltä kysyt ja miksi kysyt, mutta eipä juuri.

Tee jotain koska hän on jo sinun kaverisi siellä. Se on jo paljon.

Ei varmaan ole kovin outoa lähettää kaverille viestiä. Tai kirjoittaa jotain hänen seinälleen, jotain kivaa, huumoria tms.

En tiedä, onko siellä enää sitä tökkäyssysteemiä olemassa.

Vierailija
3416/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista...

Olen aika varma, että piipahdit parisen viikkoa sitten asuntoni liepeillä. Ehkäpä saattoi olla myös kaksoisolentosi 🤔.

Vierailija
3417/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

Tässä sulle runo: Jeesus Kristus pelastaja sinutkin Kristus pelastaa. Siunattu olkoon herrasi nimi taivaassa ja maan päällä rauha. Ei syntiin nyt langeta saa joten mielestä heitä rivoudet. Jeesus ota sydämeesi niinkuin me kaikki teemme ja lääkkeet otetaan ajallaan jos ollaan osastolla. Siunausta ja terveyttä teille kaikille ja terveisiä sinulle, Pekka lähettää Annikki. Hyvää vointia ja muista lukea Raamattua.

Vierailija
3418/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

Me ollaan runo.😘

Vierailija
3419/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaasi katsoessa mietin ihmetellen, olisinko tosiaan saanut sinut... Nyt tämä on vain tällaista varjonyrkkeilyä. Eniten itsensä kanssa.

Word.

Tarkoittanee sitten sitä, että me olemme olleet jossain yhteiskuvassa (yrityksen sisäinen lehti kenties) tai vain minä ja tästä on sitten tuo jäänyt käteen?

Vierailija
3420/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arska sanoi jotta pallo on hukkunut jo viime kesänä. Olimme pelaamassa palloa pihalla ja se tippui varmaan jokeen. Ei huolta, mutta se oli vähän enemmän sitä mieltä että ei tarvitse osotella sitä palloa enää. Pertin kanssa suunniteltiin myös että tällä palstalla emme kuuntele enää tuota solvausta.

Ketju on lukittu.