Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3421/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista...

Olen aika varma, että piipahdit parisen viikkoa sitten asuntoni liepeillä. Ehkäpä saattoi olla myös kaksoisolentosi 🤔.

... ja jatkan vielä edelliseen, että en kuitenkaan usko sen olleen kaksoisolentosi. En saattaisi sotkea Sinua kehenkään toiseen ☺️.

Vierailija
3422/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

jota voisin lukea kerta toisensa jälkeen,

ollen aina yhtä vaikuttunut kauneudestasi.

Kiitos❤️

Salarakas, tuletko tänään? Odotan sinua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista...

Olen aika varma, että piipahdit parisen viikkoa sitten asuntoni liepeillä. Ehkäpä saattoi olla myös kaksoisolentosi 🤔.

... ja jatkan vielä edelliseen, että en kuitenkaan usko sen olleen kaksoisolentosi. En saattaisi sotkea Sinua kehenkään toiseen ☺️.

Kaksoisolentoni on ruma kuin saapas. Hän on hiippaillut talosi pihassa varmaan, koska en itse ole siellä käynyt aikoihin. Kävin kyllä ennen lumia keräämässä sieniä. Onneksi et ollut kerännyt kaikkia talteen.

Vierailija
3424/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

En pidä runoista. Jos sinulla on asiaa niin sano suoraan.

Vierailija
3425/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

❤️

Vierailija
3426/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

Kiitos❤️

Tulen tietenkin ja vaimolle ei puhuta mitään. On kivaa vaihtelua kun saa kypsää ja rehevää rouvaa.

Vierailija
3427/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

En pidä runoista. Jos sinulla on asiaa niin sano suoraan.

Olet kaunis peruna jää kaapissa ja korppi kotkakin on melkein kateellinen kauneudestasi. Tahdon suudella sinua sohva peruna. Kesä yössä kuullaan kun käki kukkuu. Koira on kopissa ulkona ja marja puskat vihertää kuin meidän rakkaus.

Vierailija
3428/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaasi katsoessa mietin ihmetellen, olisinko tosiaan saanut sinut... Nyt tämä on vain tällaista varjonyrkkeilyä. Eniten itsensä kanssa.

Word.

Tarkoittanee sitten sitä, että me olemme olleet jossain yhteiskuvassa (yrityksen sisäinen lehti kenties) tai vain minä ja tästä on sitten tuo jäänyt käteen?

Kyllä näin on, olimme Herätkää! -lehdessä kun oli kuvattu sieltä konventista. Muistan sinut. Voisimme mennä joskus yhdessä jakamaan sanomaa ja sen jälkeen pullakahville!

Vierailija
3429/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista...

Kaksoisolentoni on ruma kuin saapas. Hän on hiippaillut talosi pihassa varmaan, koska en itse ole siellä käynyt aikoihin. Kävin kyllä ennen lumia keräämässä sieniä. Onneksi et ollut kerännyt kaikkia talteen.

Voi ei, koira lannoitti sienet! Oliko niissä jokin outo sivumaku? Urea!

Vierailija
3430/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan jotain Jaakobin painia käydä itseni kanssa tällä hetkellä. En tiedä haluaako tämä nainen minua enää edes elämäänsä.

Mistä sä sellaisen ajatuksen olet päähäsi saanut?

Tulkitsin viimeisimmän IRL viestin jäähyväisiksi jostain syystä. Hän ei ehkä tiedä kuinka rankka mun viime syksy ja alkutalvi oli/on. Kuinka pohjalla kävin henkisen hyvinvoinnin näkökulmasta.

Yritän kerätä itseäni kokoon. Katsotaan kumpi ehtii ottaa yhteyttä ensin. Meillä on varmasti paljon puhuttavaa. Pallo taitaa muuten olla mulla, mutta uudenkin voi syöttää.

Onko tullut mieleen, että sillä toisellakin on saattanut olla rankkaa? Ehkä hän olisi halunnut puhua sinulle, mutta et ollut käytettävissä koska minäminäminä.

Vierailija
3431/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin ikkunasta ulos. E.T morjesti pyörää polkiessaan.

Vierailija
3432/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan jotain Jaakobin painia käydä itseni kanssa tällä hetkellä. En tiedä haluaako tämä nainen minua enää edes elämäänsä.

Tulkitsin viimeisimmän IRL viestin jäähyväisiksi jostain syystä. Hän ei ehkä tiedä kuinka rankka mun viime syksy ja alkutalvi oli/on. Kuinka pohjalla kävin henkisen hyvinvoinnin näkökulmasta.

Yritän kerätä itseäni kokoon. Katsotaan kumpi ehtii ottaa yhteyttä ensin. Meillä on varmasti paljon puhuttavaa. Pallo taitaa muuten olla mulla, mutta uudenkin voi syöttää.

Tää vois hyvin olla sulta. Jos on niin voisitko ottaa yhteyttä mahdollisimman pian. Mä en enää uskalla, vaikka haluaisinkin. Tässä on niin paljon kaikkea epämääräistä. Jotenki jäi sellainen fiilis että et kertonut totuutta. Salaat multa jotain. Tiedän sen. Mutta et tunnusta. Mä oon ollut tosi rikki tästä kaikesta. Ja olen vieläkin. Toivon että luottaisit minuun ja kertoisit jos sulla on ollut vaikeaa. Mistä voin tietää kun et ikinä kerro mitään. Mielelläni kuuntelisin. Ehkä ymmärtäisin vähän paremmin. Ajattelin että en merkitse sulle mitään kun et edes jaksanut vastata. Se mua loukkasi aika paljon. Ja hämmensi. Koska tiedän että oot oikeasti aivan kultainen.

Vierailija
3433/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista...

Voi ei, koira lannoitti sienet! Oliko niissä jokin outo sivumaku? Urea!

En pannut merkille. Hyviä oli.

Vierailija
3434/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fwb kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

Kiitos❤️

Tulen tietenkin ja vaimolle ei puhuta mitään. On kivaa vaihtelua kun saa kypsää ja rehevää rouvaa.

Ei tieteskään kerrota! Kaikki temput osataan ja käytetään! Voitko olla aamuun saakka tänään!?😘

Vierailija
3435/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö minua kauniina?

Vierailija
3436/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaasi katsoessa mietin ihmetellen, olisinko tosiaan saanut sinut... Nyt tämä on vain tällaista varjonyrkkeilyä. Eniten itsensä kanssa.

Word.

Tarkoittanee sitten sitä, että me olemme olleet jossain yhteiskuvassa (yrityksen sisäinen lehti kenties) tai vain minä ja tästä on sitten tuo jäänyt käteen?

Nou. Ollaan toki yhteiskuvassakin mutten tarkoittanut sitä. Sitä ei löytyne julkisuudesta eikä olla kahden.

Vierailija
3437/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin ikkunasta ulos. E.T morjesti pyörää polkiessaan.

Me näimme myös Pekan kanssa tämän näyn. Pekkahan on nyt osastolla, itselläni lääkitys kunnossa. Jeesus näkyi olevan taka ritsalla. Olisin halunnut mennä kysymään heiltä yhtä juttua mutta sitten miehet tuli ja vei Pekan. Pekka voi kuitenkin nyt hyvin, ei tarvitse huolehtia!

Vierailija
3438/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuullostaa! :) Sellaiselta, mistä itsekkin nautin. Toivon että pystytään olemaan sopivan rennolla mielellä, ettei tulisi kohdistettua liikaa paineita ja odotuksia tapaamiseen. Miten on, laitetaanko toteutukseen? :)

Vierailija
3439/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun viimeisimmän viestin voisi tulkita noin, tajusin sen itsekin vasta jälkikäteen. Yritin kai olla liiankin neutraali tai jotain. Oikeasti haluaisin hänet elämääni, ihan kokonaan. Hän ei saata tietää että hän on pitkään aikaan ensimmäinen ihminen kenen kanssa tulee se semmoinen kotoisa ja lämmin olo, niin kuin että tämä juttu tässä on nyt oikein. Kyllä te tiiätte. Pallon oli tarkoitus olla hänellä, minne lie pomppinut sitten. Odottelen jos se ilmestyisi tännepäin taas. Tämä oli jollekin, sivusta, alta ja päältä.

Jos sinusta tuntuu että sun viimeisin viesti on voitu käsittää väärin, niin voisitko laittaa jotain uutta viestiä hänelle?

Vierailija
3440/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fwb kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Sinä rakas olet runo,

Kiitos❤️

Ei tieteskään kerrota! Kaikki temput osataan ja käytetään! Voitko olla aamuun saakka tänään!?😘

Voin olla. Sanoin akalle jotta jään Pertin luokse yöksi, pilkki reissun jälkeen.

Ketju on lukittu.