Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3041/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen alkanut tykätä kuntarajain-tyypistä 😍 Murre on kiva ja kirjoitustyyli ihana.

Oi, hämmentävää, en tiedä mitä sanoa. Olen tässä aikain saatossa ja kuntarajain tuntumassa nimittäin ihastunut tuohon mieheen ihan kunnolla. En haluaisi jakaa häntä yhtään enempää kuin on pakko.

Mutta meitä on nyt siis kaksi, hänen haikaillessa kolmatta.

Toivottavasti sinulla ei kuitenkaan ole vihreät silmät?

T. Sinisilmätär

Älä stressaa, en ole hänen kaivattunsa. Eikä hän ole se, kenen takia ketjussa käyn, koska kaivattuni alkaa eri ääntiöllä kuin oma nimeni. Mukava heppu kuitenkin 👍

Vierailija
3042/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko mies joskus suudella kanssani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla tällaista tunnetta minussa? Maailman tavallisimmassa talliaisessa.

Olet niin kulta ja arvokas. En väsy tuon toistamiseen. Erityisen mukavaa on, kun ei tarvitse enää yrittää olla ajattelematta niin. On vapauttavaa, kun sen toteaminen ei aiheuta itsessä enää turhautumista ja jonkinlaista tuskaa. En olekaan säälittävä eikä niitä vastaan tarvitse taistella tai jos joku kysyisi, ei tarvitsisi häpeissään myöntää, että joo kyllä, ne nousee herätessä taivaanrannasta ja vain ovat yhtä varmana kuin aurinko, yhäkin.

Sinä olet tietoinen ja se riittää. Vaikka ansaitsisitkin sen, että kaikki maailman kauniit sanat kailotettaisiinkin kaikilta maailman katoilta kirkkaana ja ääni heleänä. Vaikka ansaitsisit kuulla ne äänelläni aivan suoraan mitään pois jättämättä. Taidat kuitenkin tietää...

Se aiheuttaa minussa suurta onnea, että ajatukseni sinusta ilmeisesti ehkä tekevät hyvää sinulle ja tuovat hyvää mieltä<3

Hiiteen normitukset ja suhdemallit tai se ettei saisi edes sisällään tuntea jotakin, koska olosuhteet. Minä ajattelen näin sinusta, vaikka huutaisit vihaavasi etkä tahtoisi kuunaan nähdä. Se olisi sinun valintasi ja kunnioittaisin sitä. Ja minulla on minun "valintani". Tough luck hun, I love you and I have your back, always. Vaikka se sitten olisi hiljaa turvaavia ajatuksia suuntaasi lähettäen tai jotakin vastaavaa. Tiedän, että tulen kasvamaan tuohon hyväksyntään ja kestämään, jos et enää olisikaan irl tukenani ja sillä tavoin läsnä kuten olet nyt. Kuin karhuemo pentujaan, niin minä todellakin sinua vaan. Tietenkin.

Kiitos tästä viestistä! Nyt kun sanoit sen suoraan on paljon helpompi olla. Ei enää turhia toiveita... :)

On ollut todella mahtava huomata, että on olemassa sun kaltainen ihminen. <3 Kauniit sanasi on eheyttänyt mua ihmisenä ja oon siitä todella kiitollinen sulle! Ne todellakin on tehnyt hyvää minulle. Se, mitä sait tietämättäsi mut käymään läpi on ollut kivuliasta. Lopputulos on uskoakseni kuitenkin kivun arvoista. :) (jatkan myöhemmin lisää, kun ehdin. Jäi vielä sanomatta asioita...) Tärkeä olet! <3

Turhia toiveita?

Tiedä sitten onkohan minulla itselläni vain liuta turhia toiveita tai haavekuvia vihreäsilmäisestä siivekkäästäni, jos sattuisit olemaan kaivattuni ja se, jolle täällä haluan terveisiä lähettää. Ehket ole, ehkä olet, tiedä näistä. Jos tämä onkin kauniiden viestien jakopaikka, niin on tämä myöskin vain palsta, ei irl. Reaalimaailman sanat ja teot sitten aikanaan määrittävät paremmin, mitä tapahtuu jos tapahtuu. Oikeassa elämässä terveisten lähettäminen niillä sanoin kuin mitä palavimmin haluaisi käyttää ei ole aivan sopivaa ja kenties valmiustason puolestakaan aivan oikea tähän hetkeen, joten olen edelleen täällä.

Minulla on hänen suhteensa kaikenlaisia haaveita, se on tosi inhimillistä. Ketään ei kuitenkaan voi tai pidä pakottaa tai kiirehtiä. Jos hän sattuisi tätä lukemaan, niin edelleen sanon, että mahdollisuutta kannattaa odottaa :3. Opettelen tässä kärsivällisyyttä samalla ja siitä olen aina tarvinnutkin oppia. Odottaminen myös jalostaa ja lisää asioiden arvostusta. Toisaalta olen elämästä hieman rikki itsekin ja aika väsynyt sekä muutosten tarpeessa minäkin, joten tarvitsen aikaa yhtä lailla omaan matkaani kuten hän omaansa. Toivoisin ettei hän vain ajattelisi, että minun suhteeni olisi jotakin turhia toiveita, joita elätellä. Ei, on vain toiveita joita elätellä <3 kunnes toisin keskustellaan ja jotka tosiaan toistaiseksi aion vahvana elossa pitää : ).

Erona aiempaan on nyt, että tällä tiedolla ei ole tuskallista tuntea, miksi olisikaan? Ajan kanssa pääsenen vielä tilaan, jossa olisin paljon valmiimpi myös kohtaamaan sellaisen tulevaisuuden, jossa minun pitäisi syystä tai toisesta olla ilman. Ketään kun ei voi omistaa ja hän saa tehdä sellaisia päätöksiä kuin katsoo itselleen parhaaksi kuulun minä elämäänsä tai ajatuksiinsa tai en <3.

Lemminkäiseni. Uskon että minä tulin sinun elämääsi tarkoituksella.

Vierailija
3044/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia :)

Vierailija
3045/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä hullu ketju. Tänään rupesin pelkäämään sitä, että ihastukseni on menossa naimisiin.

Olisi varmaan aika vieroittautua täältä.

Vierailija
3046/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko mies joskus suudella kanssani?

Toki kunhan ensin vaihdamme muutaman sanan. Liian nopea intiimi touhu tuntuu liian tunkeilevalta.

Vierailija
3047/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia.

Vierailija
3048/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu. Henkilö jonka kanssa menin naimisiin, on universaalissa katsantokannassa edelleen aviopuolisoni. Olen harvinaisen periaatteellinen ihminen. Ei auta, vaikka kaikki olisikin vain kärsimystä. Pelkkää surua ja kärsimystä.

Etkö sinä voisi yrittää omalta osaltasi parantaa teidän parisuhteen tilaa ja ilmapiiriä?

Yritystä on ollut. Huomasin ettei kyllä ollutkaan liikaa minun puoleltani. Ehkä hän rakasti sittenkin enemmän. Olen melko karu jos minua loukataan syvästi. En silloin hehkuta mitään enkä puhu rakkaudesta. En osaa.

Etkö pysty siis antamaan anteeksi? Miten sinua loukattiin?

Loukattiin suunnilleen kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Minulla on tuntuma, että olen antanut anteeksi. En ole ihan varma, mutta toivottavasti.

Onko sulla joku toinen kaivattu kuin puolisosi kun olet täällä ketjussa? 

On. Jos hän sattuisi olemaan täällä, hän pääsi tietämään sen, miksi kaikki meni kuten meni. Olisin halunnut aina sen sanoa. Siis mikäli ylipäätään on ajatellut koko asiaa.

Minä haluaisin tietää, jos siis olisit hän. Tässä sekamelskassa en löydä edes sitä mihin juttuun viestisi on jatkoa. Pystyisitkö kertomaan jotain tarkempia tunnisteita?

Ensiksi, milloin tulit käymään tässä ketjussa eka kerran?

Oletko kirjoitellut tänne päivittäin?

Vierailija
3049/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Heidipä hyvinkin...

Vierailija
3050/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi, näen että et ole onnellinen. Miksi et tee mitään?

Tarjoan sinulle ihan toisenlaisen elämän ja parisuhteen jos teet ratkaisusi.... 

M

Onko sinulla ikävä Heidiä? Mikset sano sanojasi suoraan hänelle, vaan kirjoitat tänne.

Aina kannattaa kysyä suoraan.

Sitä ei voi koskaan liikaa korostaa.

Vierailija
3051/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

p-Hyvää yötä ja enkeleitä.

Vierailija
3052/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä, että rakastuin sinuun silloin enemmän kuin keneenkään koskaan. Harmi, ettet sinä ilmeisesti tuntenut lähellekään samoin. Jotain pientä ehkä tunsit, mutta sekin on haihtunut jo kauan sitten pois. En ehkä koskaan kerro sitä sulle. Et tiedä, että ajattelen sua vieläkin.

Vierailija
3053/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi, näen että et ole onnellinen. Miksi et tee mitään?

Tarjoan sinulle ihan toisenlaisen elämän ja parisuhteen jos teet ratkaisusi.... 

M

Onko sinulla ikävä Heidiä? Mikset sano sanojasi suoraan hänelle, vaan kirjoitat tänne.

Höppänä se on m ode aka tro lli joka kokeilee kepillä jäätä.

Vierailija
3054/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu. Henkilö jonka kanssa menin naimisiin, on universaalissa katsantokannassa edelleen aviopuolisoni. Olen harvinaisen periaatteellinen ihminen. Ei auta, vaikka kaikki olisikin vain kärsimystä. Pelkkää surua ja kärsimystä.

Etkö sinä voisi yrittää omalta osaltasi parantaa teidän parisuhteen tilaa ja ilmapiiriä?

Yritystä on ollut. Huomasin ettei kyllä ollutkaan liikaa minun puoleltani. Ehkä hän rakasti sittenkin enemmän. Olen melko karu jos minua loukataan syvästi. En silloin hehkuta mitään enkä puhu rakkaudesta. En osaa.

Etkö pysty siis antamaan anteeksi? Miten sinua loukattiin?

Loukattiin suunnilleen kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Minulla on tuntuma, että olen antanut anteeksi. En ole ihan varma, mutta toivottavasti.

Onko sulla joku toinen kaivattu kuin puolisosi kun olet täällä ketjussa? 

On. Jos hän sattuisi olemaan täällä, hän pääsi tietämään sen, miksi kaikki meni kuten meni. Olisin halunnut aina sen sanoa. Siis mikäli ylipäätään on ajatellut koko asiaa.

Minä haluaisin tietää, jos siis olisit hän. Tässä sekamelskassa en löydä edes sitä mihin juttuun viestisi on jatkoa. Pystyisitkö kertomaan jotain tarkempia tunnisteita?

Ensiksi, milloin tulit käymään tässä ketjussa eka kerran?

Oletko kirjoitellut tänne päivittäin?

Jatkoa: 2- 3 pitkää kirjoitusta, missä oli selvää tunnistetta molempiin. Liittyy musiikkiin ja säv.

Tää henkilö tosin on seurustellutkin musiikkialan ihmisen kanssa, joten se voi olla hänkin.

Kuka tahansa voi olla kuka tahansa ainoastaan minä tiedän tässä ketjussa itsestäni, kuka olen. Muista en voi mitenkään varmasti tietää. Oikeastaan tää ketju on ainoa netissä, missä voi jotain kertoa.

Vierailija
3055/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä hullu ketju. Tänään rupesin pelkäämään sitä, että ihastukseni on menossa naimisiin.

Olisi varmaan aika vieroittautua täältä.

On sekin kyllä aika hullua, että joku joka on menossa naimisiin kirjoittelee täällä terveisiä jollekin toiselle eikä puolisolleen. Toivottavasti on tehnyt oikean päätöksen eikä vaikka ajattele että naimisiinmeno auttaa unohtamaan sen toisen.

Vierailija
3056/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A 💋 Kunpa kohdattaisiin edes vahingossa joskus. Haluaisin jutella kanssasi edes vielä kerran.

Vierailija
3057/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosia vatsassa ja silti mieli maassa. On rakkaus niin ihmeellistä ja raastavaa. Toivottavasti kohdataan huomenna, tule juttelemaan.

Nuku hyvin, parrakas komeus.

Vierailija
3058/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti heräämäni aamusta kuunpimennystä valvomaan, vaan ei laiska jaksana herätä vielä siihen aikaan. Seuraava tilaisuus Suomessa nähä vastaava vasta kuuen vuojen kuluttua. Olemmekohan lemmittyin silloin jo yksissä? Nyt hyvän yön toivotus, suukko & hali kaikkeutein keskukselle, ihanalle, ihmeelliselle vihersilmättärelle mieheltä 30km ja parin pitäjänrajan takaa. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja, kirjaimia. Oomme esikoisia kumpikin.

Kaivattuni haaveilee toisesta 😢💔

T. Sinisilmätär

Sympaattista mutta et edes tunne miua. Kaikkea hyvää.

Vierailija
3059/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun hyvin.

t. Touko

Vierailija
3060/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Olen ollut tänään surullinen. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Rakastan sinua. Nuku hyvin.

Ketju on lukittu.