Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3081/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T, mulla on niin ikävä sua.

Minulla myös sinua.

Vierailija
3082/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p-Mä haluan katsoa sinua silmiin. Pitkään. Minuutin, toisenkin. Silmistä voi lukea kaiken. Mitähän löytäisin tutkimusmatkallani sieluusi?

Kaipaa sinä vaan minua täällä. Oikeassa elämässä et uskalla lähestyä ollenkaan. Ei tästä ikinä mitään tule. T. P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilisitpä mulle vielä yhtä iloisesti kuin hymyilit vajaa vuosi sitten. Yrittäisitpä vielä joskus jutella kuten vähän yritit silloin.

Kenelle?

Vierailija
3084/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä oli aika huimaa :D

Vierailija
3085/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aika tylsä yö. En nähnyt unia :( millaista unta näit?

Vierailija
3086/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä tavattu, toivottavasti tavataan pian ja tuntisitkin samoin mua kohtaan.

Vierailija
3087/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo amori olisi voinut olla hyväntahtoisempi. Amori pilasi elämäni.

:(

Vierailija
3088/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p-Mä haluan katsoa sinua silmiin. Pitkään. Minuutin, toisenkin. Silmistä voi lukea kaiken. Mitähän löytäisin tutkimusmatkallani sieluusi?

Kenelle P:lle, saisiko tunnisteita?

Vierailija
3089/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aika tylsä yö. En nähnyt unia :( millaista unta näit?

En muista. Varmaan jotain todella vauhdikasta, koska sellaisia minä yleensä näen. Joskus muistan ne :)

Vierailija
3090/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös sinua.

Kertoisitko tästä T:stä hieman?

Onko hän mies vai nainen?

Koska olette tavanneet?

Oletko sama kaipaaja joka aina välillä vihaa T:tä ja lähettelee "kylmää hönkää".

Täällä on ilmeisesti useampi vastaavalla tavalla T:tä kaipaavaa.

Vierailija
3091/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko huolinut siitäkin huolimatta että olin raskaana? En ole kehdannut kysyä aiemmin edes anonyymien palstalla.

Jos olisi minulle. Olen pahoillani, jos minua kaipaat varsinkin, jos jo raskautesi aikana näin oli. Olen lähinnä sanaton.

Oli kyllä jo silloin. Hirveä tilanne. Muuta en sano. Ollaan sanattomia.

Pakko palata tähän, kun voisi hyvin sopia. Se iso kysymys on, että jos on ihastunut toiseen, miksi sitten perustaa perhettä toisen kanssa? Aiotko pakottaa itsesi rakastamaan toista? Onko sellainen mahdollista? Olisinko huolinut sinut, kun olit raskaana? En tiedä. Huolisinko nyt? En tiedä. Kaipaanko sinua? Jokaikinen hetki.

Vierailija
3092/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä toinen A 💋 Kunpa kohdattaisiin edes vahingossa joskus. Haluaisin jutella kanssasi edes vielä kerran.

Onko toinen A mies vai nainen? Mitä teidän välillä on ollut?

Vierailija
3093/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä, miksi perustaa perheen jonkun kanssa vaikka kaipaa myös jotain toista:

-rakastaa omaa puolisoa siitä huolimatta, että kaipaa toista

-haluaa juuri tämän puolison kanssa jälkeläisiä, koska hyvät geenit, samat arvot ja hyvä isä tms

-kaivattu on niin epämääräinen, ettei siitä voisi koskaan tulla mitään ja siksi on parempi perustaa perhe ja elää elämä toisen kanssa

-et ole varma tulisiko siitä koskaan mitään, ja haluat lapsen asap eli parempi tehdä se jonkun muun kanssa

-kaivattu ei olisi hyvä isä ja puoliso toisin kuin joku muu, tunteillehan ei mitään voi

-vahinko, jonka jälkeen kokee paremmaksi edes yrittää antaa lapselle kokonainen perhe eli hylkää tässä vaiheessa muut vaihtoehdot

Vierailija
3094/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös sinua.

Kertoisitko tästä T:stä hieman?

Onko hän mies vai nainen?

Koska olette tavanneet?

Oletko sama kaipaaja joka aina välillä vihaa T:tä ja lähettelee "kylmää hönkää".

Täällä on ilmeisesti useampi vastaavalla tavalla T:tä kaipaavaa.

T kaipaa itseään, kukaan muu tuskin. Tehnyt sitä iät ajat. Tunnetaan nimillä Ilkimys, Kihomato jne jne.

Vierailija
3095/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepäs kiva kuulla. Mulla oli kurjaa. Tein töitä hyvin myöhään, elämä otti kovasti päähän ja päätin hakea lohtua katselemalla liikuttavia musiikkiesityksiä youtubesta, joiden kanssa sainkin vähän itkeskellä. Peijakkaat jäivät soimaan päähän niin, ettei meinannut uni tulla, unet olivat muistaakseni hyvin sekavia, ja lopulta reilun kolmen tunnin nukkumisen jälkeen heräsin pyöritellen samoja kappaleita mielessäni ja miettien liikaa kaikkea, joten nousin sitten lukemaan. Nyt väsyttää. 

Vierailija
3096/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvannut kaivatulleen.

Menee sitten naimisiin ihmisen kanssa

jota rakastaa paljon vähemmän.

Tietää kyllä ettei samanlaista rakkautta enää tule, mikä oli kaivattua kohtaan. En ole ainoa ihminen varmaan maailmassa etten saanut häntä kenet olisin halunnut.

Vierailija
3097/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saisit vähän hemmotella ja helliä minua. Olisin sen tarpeessa. Olisin sun tarpeessa.

Vierailija
3098/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepäs kiva kuulla. Mulla oli kurjaa. Tein töitä hyvin myöhään, elämä otti kovasti päähän ja päätin hakea lohtua katselemalla liikuttavia musiikkiesityksiä youtubesta, joiden kanssa sainkin vähän itkeskellä. Peijakkaat jäivät soimaan päähän niin, ettei meinannut uni tulla, unet olivat muistaakseni hyvin sekavia, ja lopulta reilun kolmen tunnin nukkumisen jälkeen heräsin pyöritellen samoja kappaleita mielessäni ja miettien liikaa kaikkea, joten nousin sitten lukemaan. Nyt väsyttää. 

:( onpa ikävää. Toivottavasti ensi yö ja huominen ovat sinulle parempia. Aikä vähälle jäivät unet minullakin, mutta minulla oli hauskaa. Ei "semmoista" mutta hauskaa ja huimaa :D

Vierailija
3099/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä, että rakastuin sinuun silloin enemmän kuin keneenkään koskaan. Harmi, ettet sinä ilmeisesti tuntenut lähellekään samoin. Jotain pientä ehkä tunsit, mutta sekin on haihtunut jo kauan sitten pois. En ehkä koskaan kerro sitä sulle. Et tiedä, että ajattelen sua vieläkin.

En tiedä, kenelle tää oli.

Omasta puolestani voin sanoa, että hän oli ainoa todellinen rakkauteni. Jos rakkaudesta puhutaan, oikeasta rakkaudesta.

Toista samanlaista ei tule.

Siitä asiasta olen keronut nimenomaan tässä ketjussa.

Sen jälkeen elämäni meni pilalle.

Mihin se loppui? Mitä tapahtui? Ilmeisesti et ole kertonut hänelle.

Jäin uskoon, ettei toisella ollut mitään tunteita minua kohtaan.

Hänen vuoronsa olisi ollut tehdä jotain.

Viimeistään korjata valheensa, jos valehteli minulle. Itse olisin ainakin pitänyt kiirettä.

Kyllä se niin on, että oikeasti rakastunut tekee jotain lopulta.

Jotain niin konkreettista, ettei toisen enää tarvitse " tulkita" häntä.

Vieläkin olen tätä mieltä. Siinä voi käydä niin, että jotain muuta tapahtuu, mitä ei voi ennustaa.

En voinut kertoa enää hänelle, koska hän torjui minut niin voimakkaasti sanllisesti. Sen sijaan muuten käyttäyti kuin olisi korviaan myöten rakastunut. En ole ihminen joka luulee mitään.

Suomalaisena uskon vain sen, mitä sanotaan ja jätetään sanomatta. Ketään ei voi pakottaa rakastamaan itseään.

Toinen ihminen saa tehdä valintansa. Hän teki valintansa.

Olimme menossa sen toisen kanssa kihloihin kolmea päivää myöhemmin, kun viimeinen puhelinkeskustelu oli. Vasta silloin hän sanoi, että olin käsittänyt kaikki hänen vastauksensa väärin.

Menin aivan hiljaiseksi. En tietenkään voinut höynäyttää häntä, joka halusi minut aviopuolisokseen.

Miksi se, jota rakastin eniten, ei voinut perua puheitaan jo vuosia ennen sitä? Samanakin vuonna olisi ehtinyt.

Kuka tahansa olisi uskonut jo paljon vähemmälläkin. Hänen vastauksensa olivat hyvin julmia. Mitä minä.enää olisin uskonut, koska en enää tiennyt, mikä oli totta, mikä ei? Entä puhuuko hän nyt totta vai ei? 😔😰

.

Vierailija
3100/6113 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saisit vähän hemmotella ja helliä minua. Olisin sen tarpeessa. Olisin sun tarpeessa.

Mielelläni hellisin ja hemmottelisin. Toisin sulle hyvää ruokaa sun lempiravintolasta, suklaata ja pullon punkkua. Kääriydyttäisiin viltin alle toistemme kainaloon ja katsottaisiin koko ilta romanttisia komedioita.

Ketju on lukittu.