Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Anteeksi vain mutta jOs olisit olemassa olisit jo tehnyt selväksi mitä haluaisit.. esim.. pyytänyt kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö kaivattunne ulkonäöstä? Onko hän klassisen komea/kaunis vai enemmän persoonallisen näköinen?
Tykkään. Ulkonäkö ei ollut se asia, jonka perusteella hän huomioni alun perin kiinnitti, mutta ensivaikutelmalta melko erikoisen näköinen onkin näin tarkemmin katsottuna oikein kivannäköinen.
Naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö kaivattunne ulkonäöstä? Onko hän klassisen komea/kaunis vai enemmän persoonallisen näköinen?
Tykkään. Ulkonäkö ei ollut se asia, jonka perusteella hän huomioni alun perin kiinnitti, mutta ensivaikutelmalta melko erikoisen näköinen onkin näin tarkemmin katsottuna oikein kivannäköinen.
Miksi erikoisen näköinen?
Nosto, koska joku oli tehnyt uuden ketjun.
Mitä sinä ajattelet nainen minusta nyt? Haluaisitko meidän olevan tekemisissä toistemme kanssa nyt tai tulevaisuudessa? Olet rakas. Hellä suudelma sinulle.
Hyvää yötä. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et kohtelisi mua ikinä noin kun toi sairas hullu. Miten voittekin olla niin erilaisia.
Miksi sinä siedät tuollaista? Saanko kysyä?
Koska vannoin vihkivalan ja uskon, että pienten lasten kannalta ydinperhe on paras. Tuntuisi hirveältä olla heistä jatkuvasti pitkään erossa. Sitä paitsi olen varma, että toinen yrittäisi tehdä elämästäni eron jälkeen yhtä helvettiä. Menettäisin kontrollin kasvatukseen, ja pahimmillaan joku ihan ulkopuolinen uusi kumppani kasvattaisi heitä.
Naiselle kirjoitti:
Mitä sinä ajattelet nainen minusta nyt? Haluaisitko meidän olevan tekemisissä toistemme kanssa nyt tai tulevaisuudessa? Olet rakas. Hellä suudelma sinulle.
Tuntomerkkejä: kenelle?
Naiselle kirjoitti:
Millaiselle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mies koskaan sellaista fyysistä tarvetta koskettaa minua kun ollaan tekemisissä? Minulla on. Kaipuu lähellesi on niin kova, että tunnen sen ihan fyysisenä olona. En silti voi tehdä sitä.
On koko ajan. Tee joku aloite, edes pieni, mutta selvä, niim vastaan siihen.
Rakkaalle tyttärelle hyvää yötä.
Yritetään nukkua, jookos. Sinäkin näytit silloin kerran niin lutuiselta, olit selvästi valvoskellut.
Multa jäi noudattamatta sun kahden sanan huoneentauluksi ohje, mutta sitä neljän sanan taulua mä noudatan ainakin näin virtuaalisesti. Kauniita unia ja nuks naks <3
Terveiset kaikille rakkaille lemmikeilleni taivaaseen.
Minulla on hirveä ikävä teitä. 😭❤️
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua mies, jolla sinisenharmaat silmät, ihanat aivot ja kauniit kädet.
Millaiset ovat kauniit kädet? Samanlaisia räpylöitähän ne kaikki. Ei tuosta itseään tunnista, jos ei ole joku edistynyt fetisisti. Omat käteni ovat aika rouheat. En tiedä voiko niitä pitää kauniina, varmaan ei. Naisen kädet yleensä ovat mielestäni sirompina paljon nätimmät. Mutten silti osaa niitä erityisesti arvostella.
Mutta kun jutulle lähdin, niin heitänpä saman tien hyvän yön toivotukset salaiselle rakkaalleni. Ne rouheat käteni ovat joskus saaneet jo vähän alaselkäsi eleganttia kaarta hyväilläkin, mutta melko joutilaiksi ne itsensä tuntevat ja turhautumistaan näppäimistölle nyt paukuttavat. Ne kaipaisivat mahdollisuutta halata juuri sun sorjaa vartaloasi, tutkia sen muotoja ja kosketella kaikkialta, etsien herkät paikkasi ja tuottaen nautinnollisia väreitä. Kätteni puhemiehenä minä tässä siis vaan toimin. Kaipaisitko joskus hellää käsittelyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista mietin, että olenko sinulle pelkkä työkaveri? Vai jotain enemmän? Sinua on hyvin vaikea lukea.
Niin sinuakin. En ole saanut selvää haluatko sinä olla enemmän kuin pelkkä työkaveri?
Haluan.
Milloin tapaamme seuraavan kerran?