Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Hyvää yötä vihreäsilmäinen röllipoika. Olisipa ihana saada koskettaa sinua, nähdä kuinka nukahdat ja nähdä kasvosi levollisina. Tuoksuttaa poskeasi. Kömpiä unisena viereesi. Herätä aamulla lähellä. Halailla ja suudella peiton alla. Tuntea rintakehäsi selässä ja käsivarret ympärillä. Tiedät, että olen hulluna niihin. Ja voit arvata, että olen hulluna sinuun. Olet ihme. Koskaan en ole ketään tavannut, joka liippaisi edes läheltä sitä, mitä sinä olet. Enkä nyt puhu vain tunteista, vaan sinusta ihmisenä. Ei tuollaista komboa vaan taida olla kovin montaa maailmassa. Ja juuri sinua ei yhtäkään toista <3. Miten minulle kävikään niin suuri onni, että osuit juuri minun tielleni? Siitä olen kiitollinen joka päivä.
Varmasti opin myös kestämään sen, kuinka suojaton ja paljas olen edessäsi ja haluankin olla kaikin tavoin paljas. Se on oikeasti vain positiivinen ja ihana tila. Mutta pelottava tila, jota ei aina haluaisi näyttää. Sitä myös välillä haluaa yrittää mennä puoliksi piiloon, jotta toinen ei näkisi kaikkia heikkouksia yhdellä kertaa. Haluaisin olla energinen edessäsi enkä väsynyt : ).
Tiedät, että tykkään sinusta kovin. Enemmänkin ja hyvin hyvin hellästi ja palaen...jonain päivänä sen voi ehkä irl myös sanoa. Yritän saada nukuttua paremmin, niin olisin iloisempi. Sinusta olen iloinen joka päivä olen sitten nukkunut tai en <3. Kiitos, että olet olemassa.
- Millisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista mietin, että olenko sinulle pelkkä työkaveri? Vai jotain enemmän? Sinua on hyvin vaikea lukea.
Niin sinuakin. En ole saanut selvää haluatko sinä olla enemmän kuin pelkkä työkaveri?
Haluan.
Milloin tapaamme seuraavan kerran?
Kun ollaan seuraavan kerran töissä.
Mietin että kirjoitanko mutta hyvää yötä hänelle jota en ole nähnyt kahteen ja puoleen vuoteen ❤️
Kyllä tämä röllipoikaa kaipaava ainakin kaipaa hellää käsittelyä ja rouheaakin :D Kaikenlaista käsittelyä. Mikäs siinä muovailuvahana ollessa ja jos vaikka itsekin kainosti saisi käsitellä sen minkä osaa. Paras opettajahan siinä edessä olisi :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö kaivattunne ulkonäöstä? Onko hän klassisen komea/kaunis vai enemmän persoonallisen näköinen?
Rehellisesti, hän ei ole kaunis, ei rumakaan. Tavallisen näköinen. Ilman meikkiä voisi olla jopa valju. Ulkonäössä on kohtia, jotka poikkevata tavanomaisesta. Minä rakastuin ennenkaikkea hänen sisimpäänsä ja silmissäni hän on aina kaunis. Vähän sekava, mutta ehkä saa jotain selvää.
Minä omin tämän.
Ajatellut Siua pitkin päivää, ikävä nytkin. Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle elämäin naiselle, vaalealle kaunottarelle vihersilmälle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Saisinpa kuulla kaunista ääntäis. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Nuku hyvin Rakas
Mietin vastausta kysymykseen, mitä miehestä mietin. Mitä vastaisin? Hän tuli ympärilleni kuin viima, ilman kylmyyttä. Pyörittäen ja kieputtaen pientä sykkivää sydäntäni kuin trombi. Ehtien pyörähdellä ympärilläni tepastellen miljoona askelta siinä missä minä olen ehtinyt vasta nostaa käteni harteillesi pysähtymisen merkiksi matalasti naurahtaen. Kiehdot minua kaikella tuolla energiallasi. Tahtoisin niin nähdä sinut rauhassa ja kysyä mitä sinulle oikeasti kuuluu. Muutakin kuin työ. Veisin sinut kallioille, polkujen risteileviin aallokoihin, metsien syvyyksiin ja samalla vain kuuntelisin mitä sydämelläsi ikinä onkaan. Muun saisit päättää itse. Hyvää yötä, nukutaan hyvin, kumpainenkin. Tärkeä olet.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että kirjoitanko mutta hyvää yötä hänelle jota en ole nähnyt kahteen ja puoleen vuoteen ❤️
Hei mutta hyvää yötä, en mäkään oon nähny häntä yhtä pitkään aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä mä teille salsat näytän. Kaikkea tämäkin palsta muistaa...
Mutta asiaan: nainen siellä, just sinä, siinä ruudun kajossa. Mulla ois yks juttu. Semmonen, että en tiedä miten sen sanoisi nyt näin kaikkien kuullen. No, ehkä jotenkin näin: mulla on ikävä sua. Tykkäänkin susta. Tiesit sen kai jo. Yksityisesti sanoisin enemmänkin, mutta tällä mennään nyt kai.
Jos olet hän M niin sanoisin myös kahden kesken kaiken mitä sydämelläni on ja on ollut. Voisitko tulla joku päivä tänne😊
Valitettavasti ei osunut, jos M on alkukirjain mistä tahansa nimestä.
M/ miehelle? N? liippaako edes lähelle :)
Liippaa😊
Anna vähän lisää.. tunnisteita ;)
Milloin nähtiin viimeksi?
Pitkästi yli kaksi vuotta sitten.
Noh noh, nyt voisi osuakkin...
Kesällä?
Vähän silleen hissukseen ;) Ehkä mulla sattui olemaan jonkinlainen "logo" vaatteissa.. Ensimmäinen kirjain?
Työniloa :)
Mennään kahville tai kalliolle ja jutellaan ilman oletuksia,odotuksia tai draamaa. Kiinnostaako? Ei kai mikään koskaan ole vain toisesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Näin olisin normaalitilanteessa sanonut:
- Oi, näytätpä sä hyvältä!
- Hei haluutko sä tuolta jotain? Voin ostaa sulle ihan mitä vaan sä haluut.
- Ai niin muuten, mä rakastan sua.Mutta en saanut sanaa suustani, koska olin allapäin.
Ja nyt oon vielä enemmän.
Miksi olit allapäin? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mies koskaan sellaista fyysistä tarvetta koskettaa minua kun ollaan tekemisissä? Minulla on. Kaipuu lähellesi on niin kova, että tunnen sen ihan fyysisenä olona. En silti voi tehdä sitä.
On koko ajan. Tee joku aloite, edes pieni, mutta selvä, niim vastaan siihen.
Tässä aloite. Vastaa tähän.
Jotenkin hämmentäviä nämä ulkonäkökommentit täällä. Vaikka en itsekään kaunis ole, niin en kyllä haluaisi, että minua kuvattaisiin oudon näköiseksi.
Ja hän on minun silmissäni (ja varmasti muidenkin) ihan liian komea, ja tuntunut komistuvan vain ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentäviä nämä ulkonäkökommentit täällä. Vaikka en itsekään kaunis ole, niin en kyllä haluaisi, että minua kuvattaisiin oudon näköiseksi.
Ja hän on minun silmissäni (ja varmasti muidenkin) ihan liian komea, ja tuntunut komistuvan vain ajan myötä.
Ei kai kukaan oudon näköiseksi ketään ole sanonutkaan? Vai menikö multa jotain ohi? ”Erikoisen” näin, mutta eihän se nyt ole ollenkaan sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oudon näköiseksi ketään ole sanonutkaan? Vai menikö multa jotain ohi? ”Erikoisen” näin, mutta eihän se nyt ole ollenkaan sama asia.
Oli täällä se toinenkin, jossa oli mm. valju-sana.
Eikä tuo erikoinenkaan oikein mieltä ylentäisi. Mutta jatkakaa toki, kun asiaa syvällisemmin ymmärrätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuo erikoinenkaan oikein mieltä ylentäisi. Mutta jatkakaa toki, kun asiaa syvällisemmin ymmärrätte.
No voi jestas, eihän tuohon mitään syvällisyyden tajua tarvita :D Minä ajattelin, että ”erikoisen näköinen” on vaikkapa tyyliltä erilainen eli ei siis kirjoittajan tavanomaista tyyppiä. ”Valjusta” taas oletin, että on vaan meikittä samanlainen olmi kuin minäkin, enkä itse ainakaan sen ääneen sanomisesta hermostuisi kellekään vähääkään.
Kaikki ihmiset ei ole perinteisen hyvännäköisiä, sitähän kysymys koski. Miksi pitäisi väittää, että on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuo erikoinenkaan oikein mieltä ylentäisi. Mutta jatkakaa toki, kun asiaa syvällisemmin ymmärrätte.No voi jestas, eihän tuohon mitään syvällisyyden tajua tarvita :D Minä ajattelin, että ”erikoisen näköinen” on vaikkapa tyyliltä erilainen eli ei siis kirjoittajan tavanomaista tyyppiä. ”Valjusta” taas oletin, että on vaan meikittä samanlainen olmi kuin minäkin, enkä itse ainakaan sen ääneen sanomisesta hermostuisi kellekään vähääkään.
Kaikki ihmiset ei ole perinteisen hyvännäköisiä, sitähän kysymys koski. Miksi pitäisi väittää, että on?
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin sitten suukki kiinni. Siis tällaisissa asioissa. Vaikka tokihan tämä suoraan päin naamaa laukomisesta eroaa.
Minä vain kirjoitti:
Mennään kahville tai kalliolle ja jutellaan ilman oletuksia,odotuksia tai draamaa. Kiinnostaako? Ei kai mikään koskaan ole vain toisesta kiinni.
Kiinnostaa.
Tämä mystinen taruolentojen lohikäärme, näkisitkö sen mieluiten syöksevän vihreää tultansa tammikuiselle taivaalle vai vilvoittelevan itseään puron solinassa kieppuen villinä pyörteissä vai kenties syöksähtelemässä lentoharjoituksissaan siellä täällä villinä ja ennalta-arvaamattomana? Olisiko pelkosi vai toiveesi, että lohikäärme hidastuisikin ja kieputtaisi itsensä kerälle vuorelleen ja muuttuisi taruolennoksi vaivaamatta enää koskaan uniesi pehmeitä hattarapolkuja? Mikä on toiveesi?
Rehellisesti, hän ei ole kaunis, ei rumakaan. Tavallisen näköinen. Ilman meikkiä voisi olla jopa valju. Ulkonäössä on kohtia, jotka poikkevata tavanomaisesta. Minä rakastuin ennenkaikkea hänen sisimpäänsä ja silmissäni hän on aina kaunis. Vähän sekava, mutta ehkä saa jotain selvää.