Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää saada tavata sut. Toivon niin paljon, että laittaisit mulle viestiä, sinisilmäinen mies.
Jos ei sinisilmäinen mies ota yhteyttä etkä aio itsekään ottaa, niin älä loppuelämäksi jää häneen vellomaan vaan siirry eteenpäin. Rakkaus löytyy kyllä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen jo katsellut minua salaa sillä silmällä ja haluaisit tutustua lähemmin mutta et tiedä miten tehdä aloitetta. Anna anteeksi ja aikaa. En tiedä itsekään miten tekisin aloitteen ja olen miehenä kokenut seksuaalisia traumoja joista paraneminen vie aikansa. Toivottavasti maltat odottaa, ymmärrän myös jos et.
Minkälaisia traumoja
Epäonnisia kokemuksia naisista ja ensimmäisessä seurustelusuhteessa kumppanina oli isänsä seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutunut nainen jolla oli oma toipumisprosessi vasta alussa. Olen herkkä ihminen enkä saanut apua ajoissa. Olen nyt aloittanut oman terapiani.
Oke
”Oke”?!?!?!?
Ei tollaseen vastata OKE! Tahditon mursu.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryn mietiskelemään ja fantasioimaan aina kaikkia muita siinä vaiheessa kun muistan, että tällä yhdellä on taso vi tun peruna :D
Mikä on perunataso?
Ja mikä on uli uli????
Täällä on "hämyjä" kommentoimassa tänään. "Hämy"=hämäräperäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää saada tavata sut. Toivon niin paljon, että laittaisit mulle viestiä, sinisilmäinen mies.
Miksi annat vaan ajan kulua etkä itse laita hänelle viestiä? Jos odotat vain hänen liikkujaan, voit jossain vaiheessa huomata että myöhäistä on kaikki.
Jos ihminen antaa ajan kulua eli kokee, ettei tämä ole niin tärkeää, niin silloinhan se ihminen ei vaan ole tarpeeksi ihastunut.
Sellaisessa tilanteessa luultavasti uskoo itsekin tapaavansa vielä jonkun vielä paremman, eikä täten halua pitää itseään varattuna kenellekään muulle.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen sua vielä ja kovemmin kuin kukaan koskaan.
Entä hellemmin ja rakastavammin?
Sitäkin, koska siitäkään sulla ei ole vielä kokemusta. Varma tieto.
Sul iha väärät tiedot. Sä mitään tiedä.
Mutta sä et olekaan hän.
Mua on kohdeltu niin huonosti niin pitkään, että ekana yönä mä purkaisin kaiken sen patoutuneen kiukun häneen. Panisin häntä ekan yön niin kovaa, ettei hän kävelisi viikkoon. Sen jälkeen näyttäisin hänelle loppuelämänsä ajan, mitä on rakastava hellyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryn mietiskelemään ja fantasioimaan aina kaikkia muita siinä vaiheessa kun muistan, että tällä yhdellä on taso vi tun peruna :D
Mikä on perunataso?
Ja mikä on uli uli????
Täällä on "hämyjä" kommentoimassa tänään. "Hämy"=hämäräperäinen
No ei kaikkia termejä voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sä et olekaan hän.
Mua on kohdeltu niin huonosti niin pitkään, että ekana yönä mä purkaisin kaiken sen patoutuneen kiukun häneen. Panisin häntä ekan yön niin kovaa, ettei hän kävelisi viikkoon. Sen jälkeen näyttäisin hänelle loppuelämänsä ajan, mitä on rakastava hellyys.
Kuka sua on kohdellut huonosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen jo katsellut minua salaa sillä silmällä ja haluaisit tutustua lähemmin mutta et tiedä miten tehdä aloitetta. Anna anteeksi ja aikaa. En tiedä itsekään miten tekisin aloitteen ja olen miehenä kokenut seksuaalisia traumoja joista paraneminen vie aikansa. Toivottavasti maltat odottaa, ymmärrän myös jos et.
Minkälaisia traumoja
Epäonnisia kokemuksia naisista ja ensimmäisessä seurustelusuhteessa kumppanina oli isänsä seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutunut nainen jolla oli oma toipumisprosessi vasta alussa. Olen herkkä ihminen enkä saanut apua ajoissa. Olen nyt aloittanut oman terapiani.
Onpa ikävää että olet kokenut tuollaista, mutta hienoa että olet osannut hakea apua, jopa erittäin rohkeaa suomalaiselta mieheltä (ei provo).
Ikävää jos et pysty suoraan tuota sanomaan, koska valitettavasti usein se, ettei mies tee aloitetta vaikka nainen olisi ilmaissut kiinostuksen, tulkitaan niin että mies ei olisi kiinniostunut.
Ilmeisesti sinulla myös hoito ja menneiden asioiden käsittely kesken, et varmasti vielä ihan olekkaan valmis uuteen suhteeseen. Terapiat voi olla aika raskaita.
Gällyppi kirjoitti:
Hellästi (ylös) vai kovasti (alas) ?
Mikä typerä kysymys tämäkin on, eiköhän suurinosa ihmisistä halua molempia?
Meillä ainakin rakastajan kanssa sessiot on yleensä monivaiheisia, kerkeää vaihtua monta kertaa rajummasta hellempään ja taas takaisin.
Mutta oli kumpaa vaan, niin täytyy olla kiihkeää!
Mikään etäinen, puolivillainen paska ja kädenlämpöinen maito ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sä et olekaan hän.
Jaa tällaista tänään. Koko palstaketju seksiä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sä et olekaan hän.
Mene terapiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perunataso?
Perunan näköisiä muijia, sopis jonnekin pellolle pakertaan
Otappa taas kuules hellän rakastava ja intohimoinen pinsettiote siitä lerpasta nysämunastasi ja nypyttele pitkään ja hartaasti. Katsos reppana, kun sä et tule saamaan edes sitä perunatasoistakaan. Enää.
"näyttäisin hänelle loppuelämänsä ajan, mitä on rakastava hellyys."
aww<3:-)
Voisitpa nähdä itsesi minun silmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia traumoja
Onpa ikävää että olet kokenut tuollaista, mutta hienoa että olet osannut hakea apua, jopa erittäin rohkeaa suomalaiselta mieheltä (ei provo).
Ikävää jos et pysty suoraan tuota sanomaan, koska valitettavasti usein se, ettei mies tee aloitetta vaikka nainen olisi ilmaissut kiinostuksen, tulkitaan niin että mies ei olisi kiinniostunut.
Ilmeisesti sinulla myös hoito ja menneiden asioiden käsittely kesken, et varmasti vielä ihan olekkaan valmis uuteen suhteeseen. Terapiat voi olla aika raskaita.
Kiitos. Terapia on tottavie todella raskasta mutta samalla palkitsevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sä et olekaan hän.
Mene terapiaan
Mene sä avantoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat vaan ajan kulua etkä itse laita hänelle viestiä? Jos odotat vain hänen liikkujaan, voit jossain vaiheessa huomata että myöhäistä on kaikki.
Tämä
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Voisitpa nähdä itsesi minun silmin
Mitä näkisin?
Hellästi (ylös) vai kovasti (alas) ?