Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2781/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitpa nähdä itsesi minun silmin

Mitä näkisin?

Kauneutta. Sisäistä. Ulkomuotokin miellyttää kovin silmää sekä sopii hyvin halailtavaksi, ym. eikä ole liian pitkä itseeni verrattuna. Pukeutuminen miellyttää myös sekä hiustyyli. Huumori:D

Ujostuin. En tunnusta, en vaikka osasta kriteereistä olen saanut vihiä. En vain pysty tunnustamaan.

Ujous miehessä<3 Kertoo herkkyydestä

Vierailija
2782/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin rakastella jonkun kivan(näköisenkin) ihmisen kanssa.

N28

Onko vihreät silmät ja huulet samettia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää sinut, mutta tämä on yksi umpikuja. Ja mitä sitten jos löytäisinkin, mitä sitten tekisin. En edes tiedä, en ole miettinyt.

Vierailija
2784/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia rakkaani.

Vierailija
2785/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näkisin?

Kauneutta. Sisäistä. Ulkomuotokin miellyttää kovin silmää sekä sopii hyvin halailtavaksi, ym. eikä ole liian pitkä itseeni verrattuna. Pukeutuminen miellyttää myös sekä hiustyyli. Huumori:D

Ujostuin. En tunnusta, en vaikka osasta kriteereistä olen saanut vihiä. En vain pysty tunnustamaan.

Tunneälyä

Vierailija
2786/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näkisin?

Tunneälyä

Juuri näin!

Vierailija
2787/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia ihanalle verovirkailijalle

Vierailija
2788/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia rakkaani.

Sitä samaa sinulle ❤️

Vierailija
2789/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe millään itseäni potaattina, vaikka sohvan nurkka on ihan paras paikka maailmassa ja vaikka tykkään erityisesti Taffel chipseistä.👯

Vierailija
2790/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Rakastan sinua. Miksi rakastan? Koska sinä olet sinä. Kauniita unia. Nuku hyvin.

Vierailija
2791/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin löytää sinut, mutta tämä on yksi umpikuja. Ja mitä sitten jos löytäisinkin, mitä sitten tekisin. En edes tiedä, en ole miettinyt.

Mä oon miettinyt vastaavaa paljonkin. Tiedän tavoitteet, keinojakin olisi. Se vaan on harmi, että pitää haahuilla täällä umpikujassa sokkona. Tarvitsisi vähän valoa. Majakan tai otsalampun. Jotain, jota kohti suunnistaa tai jotain, jolla näkisi edes eteensä. Mutta nyt täällä on vaan seireenejä ja haavekuvia vetämässä milloin minnekin.

Vierailija
2792/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näkisin?

Osui ja upposi.

Vierailija
2793/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää saada tavata sut. Toivon niin paljon, että laittaisit mulle viestiä, sinisilmäinen mies. 

Miksi annat vaan ajan kulua etkä itse laita hänelle viestiä? Jos odotat vain hänen liikkujaan, voit jossain vaiheessa huomata että myöhäistä on kaikki.

Jos ihminen antaa ajan kulua eli kokee, ettei tämä ole niin tärkeää, niin silloinhan se ihminen ei vaan ole tarpeeksi ihastunut.

Sellaisessa tilanteessa luultavasti uskoo itsekin tapaavansa vielä jonkun vielä paremman, eikä täten halua pitää itseään varattuna kenellekään muulle.

-sivusta

Onpas negatiivisia ihmisiä tänään paikalla, ei me tiedetä heidän tilanteestaan yhtään mitään. Voi olla monimutkainen tilanne niin kuin monella onkin. Toivon ap, että saat sinisilmäisen miehen! 

Tämä!

Tämä!

Vierailija
2794/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämmöinen ole mistään kotoisin. Arpoo vaan itsekseen omassa mielessä ja jossain vauva-palstalla, että mahtaako hänellä olla tunteita lainkaan tai jopa samanlaisia, ja olisiko hän siinä tapauksessa kuitenkaan valmis mihinkään ja jos, niin mihin, ja miten asian saisi etenemään ja plääh. 

Oikeasti, pitäisi tavata ja jutella ja jos niikseen tulisi, viettää vaikka yö yhdessä. Mutta ennen kaikkea jutella sittenkin. Himputin nainen, kun olet niin sellainen. Muunlaiset unohtaisin. Mutta kaikkien todennäköisyyslaskelmien valossa mun on panostettava sille, että talo voittaa aina, eli eipä sinua voisi pahemmin hetkauttaa mitä minä ajattelen ja tunnen. Omaa mielikuvitustani kaikki tyynni, tai kyvyttömyyttä unohtaa ohimenneitä mahdollisuuksia ja hassunhauskoja yhteensattumia, jotka sinulle ehkä olivat enemmänkin hetken hupia vailla suurempaa aikomusta mihinkään. 

Niin. Tai sitten ajattelen sinusta noin miten kirjoitit.

Vierailija
2795/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit olla noin tasapainoinen?

Vierailija
2796/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaimmalleni, vihreähiuksiselle hoocee-muijalle mieheltä rajan ja kahden kanaalin takaa. Etunimemme alkavat eri ääntiöillä ja niissä on eri määrä kirjaimia ja ja sama määrä tavuja.

Vierailija
2797/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe millään itseäni potaattina, vaikka sohvan nurkka on ihan paras paikka maailmassa ja vaikka tykkään erityisesti Taffel chipseistä.👯

Hehe, ei perunaus liity siihen paljon makaa sohvalla ja mitä syö.:D

Puhtaasti esteettinen ja geneettinen juttu, sitäpaitsi moni urheilullinen mimmihän just on aika potato kun on sianperse, paksut jalat (myös nilkat), lyhyt kaula yms.

Siihen vielä pallonaama ja siankärsä niin avot, täydellinen peruna.

Vierailija
2798/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust in God

Vierailija
2799/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoja uniisi Mr. Wolowitz <3

Vierailija
2800/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit olla noin tasapainoinen?

Siksi et mut on tasapainotettu ;)

Sorry, en voinu vastustaa.

Oikeestikin, mut "tasapainotettiin" ja siitä kiitos sulle.

Hyvää yötä

Ketju on lukittu.